24. toukokuuta 2012

Ongella


Synttäriohjelmaan (mitenniin mä puhun vieläkin siitä?) kuului myös onginta ja niimpä minä metsästin monta viikkoa erilaisia härskejä ja kaksimielisiä lahjoja.
Keskustassa on karnevaali-pila-mikälie-kauppa niin siellä kävin hyvin montaa kertaa tavaroita penkomassa.
Pari kertaa kävin myös rikkinäisiä tavaroita palauttamassa.
Ekaks palautin kaljatuoppiaurinkolasit, koska sanka meni rikki saman tien kun otin lasit paketista ulos.
Sitten palautin miesten hevos-stringit joita puristaessa kuuluu hevosen hirnuntaa.
Ei ne mun ostamat päästänyt inahdustakaan ku mä niitä kotona testasin.
Ei muuta kun takas kauppaan.
Heippa, minä täällä taas.. näistä stringeistä ei kuulu ääntä.
Olen satavarma että myyjä (joka oli jumalauta sama henkilö joka kerta!) luuli minua lievästi häiriintyneeksi. 
Kuka normaali ihminen käy monta kertaa viikon aikana pilakaupassa hiplaamassa hevosstringeja ja pierureikäkalsareita?


Vapun alla sellainen menee vielä läpi.
Vapun jälkeen panin merkille, että myyjän kasvot oli jotenkin kiristynyt ja hymy teennäinen. 
Minäen ainakaa mene enää ikinä sinne tyhmään kauppaan!



Pidin sanani - stockan lahjakortin tuhlasin silmänräpäyksessä GG lautasiin.. ja sellaisiin sisustuslehtiin, joita en normisti raaski ostaa.
 Nyt kun mä syön iltapalaa, mulla on pilkkulautanen, pilkkuhaarukka ja pilkkumuki.
Mää on aivan pilkkuna siitä!



Yks päivä sain salaisen ilmoituksen, että meidän työpaikan viereinen kioski kävi heittämässä kukkia roskikseen. Mä laitoin samantien hupun päähän ja juoksin dyykkäämään.
Jouduin tunkemaan koko ylävartaloni haisevaan roskalaatikkoon, mutta se oli sen arvoista - kannoin sieltä pois kaksi säkillistä ruukkuruusuja.


Olin siis aika onnessa, mutta myöhemmin kun mun paidan hihasta juoksi ulos rasvainen murkku, mä kutisin koko loppupäivän ja toivoin hartaasti että näin oikein ja se oli varmasti se muurahainen eikä esimerkiksi syyhypunkki.

Roskakukkia


22 kommenttia:

  1. vai syyhypunkki, eiku siis hämähäkki vai murkkuko se oli? :D
    mäkin haluun sellaiset housut jossa on hevonen joka hirnuu, paitsi jos ne on miesten vehkeille niin millainenkohan olisi naisille? :D

    dyykkaus kunniaan!

    VastaaPoista
  2. Arvonta, miksi en ole tota ideaa keksinyt juhliin! Muksunahan se oli hitti jokaisilla synttäreillä, palkinnot tosin vähän erilaisia.. ;D Kauniita kukkia, olit oikeaan aikaan liikenteessä sen murkunkin uhalla.

    VastaaPoista
  3. Mikä löytö! Vau!

    Oho mitkä kalsongit;) Nyt ori pääsee kirmaamaan valloillaan koko kesän =D Joka heppatytön unelma: Hirnuva ori? (Joo ok, myönnän...hieman kaksmielistä)

    Voi pilkku! Mulla ei oo YHTÄÄN pilkkuhärpäkettä...

    VastaaPoista
  4. Vau, mitkä stringit, mutta mä olin kyl vähän pettynyt, että se hevosen turpa niissä olikin niin pieni :( Ja jos se ei edes hirnu kunnolla...?!

    Mä oon ihan vähän kade noista lautasista...siis myykö Stocka GG:tä??? Mä heitin roskiin (vahingossa) Stockan lahjakortin, jossa oli vielä 36€ jäljellä... Luulin sen olevan yks tyhjä vanha kortti, joka oli unohtunut lompsaan. Joskus pari kuukautta myöh mies kysyi, että eikös meillä ole sitä sun äidin antamaa (oli synttärilahja meille) lahjakorttia vielä vähän jäljellä... *raks-raks-raks* kuului mun päästä...ja sitten 1+1=2...voi v...u!!! Mä olin unohtanut SEN lahjakortin! Ruoskin itseäni yhä asiasta... Sillä ois saanut varmaan ainakin melkein 3 lautasta :( sniif...

    VastaaPoista
  5. Haha mitä lahjoja xD ois huiput tollaset heppastringit :D tyhmä myyjä!

    Ihanat astiat <3

    VastaaPoista
  6. Oi, mäkin haluaisin dyykata kukkia! Kaveri oli eilen dyykannu mulle 2 hiihtävää hirveä, kun näki alkuviikosta, että mun kellarissa on vielä tilaa... :D Mä en kyllä kerää hiihtäviä hirviä, enkä edes aio aloittaa. Sama kaveri dyykkas myös todella hienon peltipurkin, jolla on oikeesti jopa arvoa, jossain huutokaupassa oli 28 e!
    Ja hei, eikö toi pierureikä oo hiukan liian korkealla *pohtii anatomiaa* ??

    VastaaPoista
  7. Häiriintynyt-pilkullinen-roskisdyykkari... siis sinä ihanainen ♥

    Vanhana hevostyytönä tykästyin noihin hirnuviin stringeihin ;D

    No onneks me täytetään vaan kerran eläessämme 30 ja nelikymmppisenä sä olet jo unohtanut kaiken, joten voit ihan rauhassa taas mennä sinne ostoksille!

    VastaaPoista
  8. Ihania palkintoja sulla oli, nauran täällä ääneen ;-D.
    Nuo pilkkulautaset on hienot, mutta mun silmään osui tuo IHANA kuivaustaso (tai mikä lie nimeltään) niiden alla, mistä se on?
    Upeat dyykkaukset.
    Se syyhypunkki tuli niistä kalsareista, mitkä sä palautit.....

    VastaaPoista
  9. Mä ainakin hirnun täällä (kuin hevonen) taas kerran sun mainioille jutuilles vaikkei kalsarit hirnuneetkaan..Eka kerta ikinä ja varmaan viimeinenkin kun kuulen kenenkään dyykanneen ruusuja,se on siellä isossa kaupungissa isommat kuviot kuin täällä meidän peräkylillä=O
    Kivat pilkkuilut sinne sulle<3

    VastaaPoista
  10. Hih hih...:DD
    On teillä ollut mahtavat onginnat...tai siis palkinnot....

    Onneksi hait, murkkujen uhatessakin, kukkaset talteen...:)

    VastaaPoista
  11. Mitähän mä sekoilen, kun kirjoitan tuolla arvonnasta, tarkoitin tietenkin ongintaa! :)

    VastaaPoista
  12. Eikös ne miehet hirnu ihan itsestään, ilman mitään vempaimia kun tietystä paikasta puristaa, ;D

    Ihanat lautaset! Ja kyllä on upeat roskakukat, kyllä kannatti dyykata!

    VastaaPoista
  13. ....joku on saanut pilkkukuumeen :)
    Paha tauti ja yleensä pahenee vaan!

    VastaaPoista
  14. Huippu ideoita arvonta lahjoiksi :D !
    Mieletön dyykkaus...tuollainen määrä ruusuja ..vau !

    VastaaPoista
  15. Hyvvää huomenta kammarista ja kiitos hauskasta aamunalotuksesta täällä blogissasi...Kivvaa päivää sinulle :)

    VastaaPoista
  16. Jasmiina: Joo, noi oli miehille, en kyl osaa sanoa, millaiset ne ois naisille. En tiedä, haluanko edes tietää :DD

    Anna: Niin! Ei ne aikuisten synttärin kovin paljon lasten synttäreistä muutenkaan eroa :))
    Ikä ja juomat vaan ovat eri.

    Heli: Joo,kuhan kirmaa sellaisessa paikassa missä ei ole ihmisia. Ei varmaan julkkisella rannalla kovin pitkään kerkee kirmamaan ennen kun haetaan pois :D

    Liisa: No myy!!!! Ei mitään uusia malleja, mutta ne vanhat klassikot on kaikki siellä! Voihan pee! Sillä rahalla ois saanu kolme tota lautasta ja karkkipussin!! Voin kuvittella, että ottaa päähän! :/

    Mia: :) Heppastringit oli aika hitti joo, kaikki kävi vähän väliä puristamassa. Onneks ei niin haitannut stringien omistajaa, ku stringeissa ei ollut sitä sisältöä, mitä siellä normisti kuuluu olla :D

    Adalmiina: Haha.. voi hiihtävä hirvi :D

    Entäs jos kumartuu? Sit sen pitäis olla just oikealla korkeudella :D

    Marru: Mä just aattelinkin, että Sinä jos kukaan tykkäisit noista :D

    Rv.Kivitikka: Ton astiankuivustelineen mä löysin kirpparilta. Mul on siitä jossain postauksin, mutta en muista minkäniminen. Kiva mä!

    Kirsi: Voin sanoa, että suurin osaa ruusuista ei jäänyt henkiin, sen verran olivat kärsineet. Pöh!

    Irmastiina: Joo ja aattele, niitä oli 20 erilaista :)))

    Anna: On sekin arvonta tavallaan. Ongella arpoamista :))

    Minttu: Hahaa.. niinkai ne hirnuu :D Ehkä ne pökät on tarkoitettu sellaisille vähän ujomille oreille :D

    Pepi: Joo, otan kohta sairauslomaa :)

    Tiina: Joo, mä oon kans aika ylpee siitä mitä sain kasaan. Olihan niit kuitenkin 20 erilaista. Ja oli jännä että jokainen onkii juuri itselle sopivan lahjan.

    Lovviisa: Kaunista wiikonloppua <3

    VastaaPoista
  17. Huumorin kukka on paras kukka=)

    Soma rivistö GG:n lautasia.

    VastaaPoista
  18. vOI SUN KANSSAS..HIH...ON TEILLÄ VARMAAN OLLU HAUSKAA...
    hIENO DYYKKAUS,KAUNIITA OVAT...
    MULLA ON NOI SAMAT PILKKULAUTASET,VÄHÄN AIKAA SITTEN OSTIN...STOCKALTA!!
    TUOLLA ED. POSTAUKSESSA OLI HIENOJA LÖYTÖJÄ...MISSÄ KIRPPARILLA SÄ KÄYT???OLIS KIVA LÖYTÄÄ JOKU UUS MISTÄ SAISKIN JOTAIN KIVAA...!!
    hALAUKSIN,mARIKA
    ...HUPS,CAPS LOOK ON PÄÄLLÄ,HIH...

    VastaaPoista
  19. Muutama murkku kestäköön jos noin komeita ruusuja heitellään pois:)) Vai sellaset pöksyt,,heh:D

    VastaaPoista
  20. Hah no sait ainakki ihanat ruususet ♥ Kyl on taas semmone näky ollu ku olet ne sielt kaivanu..hahahhah..Voi luoja mitä pöksyi hhaha ♥

    VastaaPoista
  21. No voi hitsit! En ole vielä tommosille roskalaville dyytsännyt!!! Kyllä oli syyhypunkin arvoinen keikka, heh!

    Vai on teillä semmonen kiva kauppa sielläpäin, siis härski sellainen...
    Ja kyrsiintyneet myyjä? Sopii hyvin yhteen, hihii!

    Hyvää ja pilkullista viikonalkua!
    -Pia-

    VastaaPoista
  22. Pitsienkeli: :) Vielä mahtuis vaikka kuinka montaa sinne riviin :P

    Marika: Työmatkanvarrella on sellainen kun Metka. Googlettamalla löytyy varmaan tarkka osoitekin. Siellä käyn jatkuvasti pyörimässä ja joskus sitten tärppääkin. No ja heiii, nyt on alkanut hietsulla vkl kirppikset. Sinne on melkein aina pakko päästää!!

    Anne-Mari: Mnjoo, ei ne kovin kauan sitten kestänytkään ne ruusut. Mut me leikeltiin ne ja vietiin eestiin isoäidille. :P

    Johanna: No hui, onneks ketään ei ollu näkemässä.. Mä laitoin roskakatoksen ovet tiukasti kiinni, ennen kun kävin käsiks :D

    Pia: Kyl mä uskon että sieltäkinpäin löytyy sellainen kauppa :))
    Sitä sama Sinulle <3

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...