29. toukokuuta 2012

30h


Erään sunnuntain aamukasilta mun oli pakko mennä kirpparille,vaikka olin kotiin päässyt vasta 2 h aiemmin.
Täti oli menossa myymään omia tavaroita ja olin luvannut mennä seuralaiseksi.
Ja koska mä pidän lupaukseni (aina silloin kun muistan), niin menin siitä huolimatta, että mulla oli äärimmäisen hutera ja heikko olo.
Ei ois kannattanu mennä valomerkin jälkeen mäkkärin yöjonoon autojen väliin seisoskelemaan ja pakokaasua haistelemaan. 

Kirpparilla oli myymässä  Mungolife-Anna (mikä söpöläinen!) ja minun oli luonnollisestikin pakko ostaa jotain muistoksi... jotta voisin myöhemmin elvistellä, että ah, tän mekon ostin eräältä Suomen tunnetuimmalta  muoti-bloggaajalta. (vähän sama ku mä elvistelen aina isännän farkuilla, jotka ostin salkkari-Isabellalta, ok, mä tiedän, että ne farkut on kuulunut korkeintaan Isabellan puolisolle (onks sil ees miestä?), mutta Isabella on kuiteskin hiplannut niitä ja pessyt ja..ja.. ymmärrättehän..?)

Pikaisesti selailin rekin valikoiman (pöydästä en edes katsonut, koska katseen alas siirtäminen aiheutti tasapaino-ongelmia).
Tän mekon valkkasin. 

Ei ole perunasäkki vaan tosi trendikäs mekko jota myy esim. nelly.com.  Ei siitä teloitetusta thaimaalaisesta/ henkaritorsosta oo mihinkään!! Se on sitäpaitsi alaikäinenkin!

Paljonko pyydät, kysyin. 
"7 euroa, en ole kertakaan käyttänyt sitä."
Hööh!!Eihän sen nyt näin pitänyt mennä!! 
No..ostin sen silti, vaikka hieman olin kieltämättä pettynyt - siis täysin  käyttämätön mekko! 
Pöh! Ei mitään tunnearvoa! 




Onneks kirpparilla voi ottaa rennosti!


Kotiin kun pääsiin, takana oli 30 valvottua tuntia.
Mä olen niin ylpee itteestäni, että lupaan nyt olla ainakin vähän aikaa mainitsematta sitä hittisanaparia - tässä iässä...

Te viisaammat..onko tämä nyt sitten merkki kriisin alkamisesta vai siitä, että se jää kokonaan väliin?

 

17 kommenttia:

  1. En mä ole edes kuullut tuosta blogista mutta mekko on kaunis, tosin harmi jos sitä ei ole käytetty ;) huh hullu..en mä olisi jaksanut parin tunnin unilla lähteä mihinkään :D

    VastaaPoista
  2. Jasmiina: Toi on yks ensimmäisiä mitä aloin seuramaan.. Oh, ei ollu ees parin tunnin unia siinä välissä :))

    VastaaPoista
  3. No, ei se ihme, että olet matkalaukussa päivän päätteeksi ;DDD

    Hassu olet!!

    Mekko on kaunis, vaikkei olekaan käytössä ollut ;D

    VastaaPoista
  4. Tossa on ihan selvä logiikka,sä oot kolkyt ja jaksat valvoo kolkyt tuntii,72-vuotiaana meneekin sit jo kolme vuorokautta ilman unta,eiks ookkin kivaa;)
    Mekko on kaunis ja ainahan voi mielikuvitella että sitä on käytetty:)

    VastaaPoista
  5. Aikamoinen sissi oot! :D Tuossa blogissa on tullut poikettua, mutta en tiennyt, että se on Suomen seuratuimpia. Lähinnä käyn katsomassa sieltä matka- ja koirakuvia :) Oot siis jälleen kerran 'melkein sukua julkkikselle' ;D Isabellaa unohtamatta.

    VastaaPoista
  6. bb- bongaa bloggari. onks jo monta kertyny? ;)

    VastaaPoista
  7. Kaikkee sinä keksitkin=)Mikäs siinä jos väsy iskee,ei se paikkaa kato;)
    Oot kyllä varmaan ollut tooooosi väsy,kun noinkin pitkään oot pysynyt valveilla.
    Reipasta viikon jatkoa=)

    VastaaPoista
  8. Ja autojen pakokaasusthan se hutera oli johtui...eikö...:DD

    VastaaPoista
  9. Sulla on ollut ihanliian korkeet korot kun noin hutera olo on tullut :)
    Mutta "tuossa iässä" sitä vielä jaksaa, tässä iässä ei uskalla edes kokeilla ... :D

    VastaaPoista
  10. Joo...Itekkin olen joskus tullut siihen tulokseen aamuntunneille valavoessa että mitä sitä suotta välliin nukkumaan...Siitä vaan sammoilla silimillä uuteen päivään :)

    VastaaPoista
  11. Mekko on kuitenkin ollut edellisen omistajan kaapissa!!! On sekin jo jotain ;-D
    Kyllä sulla nyt on kriisi ja paha ;-D

    VastaaPoista
  12. Mä aina kiroan sitä että miksi parhaat kirppikset on auki viikonloppuaamuisin, eli just silloin kun on huterimmimmillaan (onkohan toi sana..?). Eli sympatiat täältä, hyvin jaksoit ja teit hyvän löydönkin. Olen käynyt mungon sivuilla joskus, mutta olen ehkä niin epämuodikas, etten paljoa siitä ymmärtänyt tai ollut kiinnostunut. Mekko on kuitenkin hieno. :)

    Niin ja piti sanomani, että sulla on kiva blogi, lisäsin oitis suosikkeihin omallani. Olen muuten järjestämässä 30-vuotissynttäreitä vuokramökillä heinäkuussa ja täältäpäs sain vohkittua sinnekin pari ideaa. Onginta kuulostaa paitsi nostalgiselta, myös siltä että saan toteuttaa hullua järjestelyvimmaani. Kiitos siis vinkeistä ja hyvää kesän jatkoa. :)

    VastaaPoista
  13. Satu: Juu :) Sellaista sattuu :))

    Kirsi: Niin olen kuullut, että vanhukset eivät paljon unta tarvii :D

    Anna: Kyl se mun käsitääkseni on yksi seuratuimmista..
    Oujee, sukua tietenkin! :D

    Taina: Oisko sellaiset vaja 10 :P

    Pitsienkeli: Ei se näköjään katso paikkaa :D Sitä samaa Sinulle!!

    Irmastiina: Todellakin.Ne on sitten pahoja kaasuja! :D

    Pepi: Haha.. mitenniin ei uskalla? :))

    Lovviisa: Nonii! Todellakin samaa mieltä!! :))

    Rv.Kivitikka: Meinaatko? Pelottavaa!! :D

    Bucky: :)Olkaa sitten varovaisia sen ongen kanssa.. tai lähinnä koukun.. ei oo kiva, jos se on yhtäkkiä jonkun poskessa kiinni :D
    Kiitos Sinulle!!

    VastaaPoista
  14. Oi, ihanalle näyttää tuo mekko! Mulla on sulle mun blogissa muuten haaste! :D

    VastaaPoista
  15. Ihanan mekon löysit...ja tietty arvokkaan...hih...sul on koht pelkkii *julkkis*vaatteita,ou jee!!
    Voi ei...en voiskaan kuvitella ketään muuta matkalaukkuun ku sut...oot hassu,hih!!Ja kriisissä,joo-o;)
    Halauksin,Marika

    VastaaPoista
  16. Anski: Kiitos! Pistin korvan taa :)

    Marika: Heheh :D Otan tämän tunnustuksena.. siis ton ettei ketään muuta voi matkalaukkuun kuvitella :DD

    VastaaPoista
  17. Repeilen täällä taas itsekseni, kun luen sua... Ensin siihen aimpaan postaukseen, ne killuttimet on just sitä, eli pallit, kuten arvelit. Ja koska sattumalta näin nyt tuon viimeisen kysymyksen (ilman laseja perkele, hämmennyin itekkin) Kyse ei ole mistään kriisistä, sellasia ei oikeesti ole olemassa, mutta.... naiset, niin, aina pitää olla jotain mihin vedota. Siksi on keksitty koko kriisi -sana!

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...