1. kesäkuuta 2012

Lenkkihirmut


Aloitettiin isännän kanssa iltalenkkeily, koska


Ekalla kerralla siitä ei meinannu tulla mitään -  joka 5-n juoksuaskelen jälkeen mä repesin nauruun.
Siis kaikkihan nauraa kun parrakas kaljupää juoksee tärkeän näköisenä.
Hieno uusi oranssi sykemittari ranteessa.. sopii täydellisesti aurinkolasien väriin.
Jalassa puuvillaverkkarit. Ne joista roikkuu takapuoli ja polvet..
<3

Mutta muuten sujuu lenkkeily oikein hyvin!
Mulla pitää aina olla jotain päässä, ettei mun korvia alkaa särkemään ja koska kaikki urheilupannat on selittämättömästi hävinneet,  nii mä käytän punaista rättiä. Näytän Van Dammelta siitä yhestä karate-leffasta. 

Tein muuten hienon havainnon tuossa yks päivä!
Pienimpään tuppervapperkippoon saa mahtumaan enemmän eväitä, jos vetää lopuksi kipon ympärille teippiä. Silloin kansi pysyy kiinni.
Eipähän tarvitsee töissä nääntyä nälkään. 
Eikä vahingossakaan pudottaa yhtään kiloa.
Mitä sitten että pienimmän eväskipon käyttöön ottamisen alkuperäinen tarkoitus olikin lähinnä se painon pudotus.


 Mitään oikeita kuvia ei ole (vaikka olen tuunaillut ja ostellut kaikenlaista) koska pöytäkone meni taas vaihteeksi pimennykseen. Tulevaisuus on hämärä. Ja mä vihaan tätä miniläppäriä!!


Isännällä on synttärit huomenna.

Tässä lista mahdollisista lahjoista:

- juoksulegginsit
-tatuointikone
-lahjakortti suihkurusketukseen

Tässä lista, miksi ykskään ei ole sopiva lahja:

- ei se suostuisi ikinä laittamaan jalkaan seksikkäitä vartaloa muotoilevia pöksyjä vaikka maksaisin siitä.
-hän haaveilee isosta selkätatuoinnista ja minusta siinä säästäisi satoja euroja, jos tilaisin halvalla esim. saksasta tatskakoneen ja ruiskuttelisin itse sillä hienoja kuvia. Ideani ei saanut kannatusta, pikemminkin kauhistusta. Ihme sälli!
-ei se todellakaan menis mitään rusketusta suihkimaan. Joten mä saisin käyttää sen lahjakortin!! Jee!

23 kommenttia:

  1. No, silloinhan se kannattaa lahja ostaa, jos itse saa sen käyttää :)

    VastaaPoista
  2. Haha, ihanat :D Mä voin vaan kuvitella kuinka te juoksentelette sielä, semmonen Juha Vuorisen näkönen tyyppi lökäreis ja oranssis sykemittaris ja sä rätti pääs :D Huh, noi miesten lahjat on aina niin käsittämättömän vaikeita ostaa!

    VastaaPoista
  3. Hehheh... te ootte varmaan ihana näky siellä lenkkeillessä ja sit vielä ne JUOKSUTRIKOOT!!! Nehän olis täydelliset (eihän sun lenkkeilystä tulis sit enään mitään) ;D

    Mun mahataudista oli jotain hyötyy, ei tarvinnut lenkkeillä (paitsi sängyn ja pytyn välii), mutta kolme kiloa häipyi... ja kun mä selvisin muutaman päivän niin vähällä ruoalla, niin ajattelin jatkaa ja toiset kolme häipynyt lisää!!! En muista milloin oon viimeks tiputtanut, aina vaan tulee lisää ;D

    VastaaPoista
  4. kyllä mä ostaisin sen suihkurusketuslahjakortin, mutta aatteleppas jos sittenkin se isäntä päättää mennä sinne itse :DD

    Viikonloppuja <3

    ps. mä oon viikon ollu jälleen laiska postittamaan sitä lehteä mutta se on kyllä tulossa :)

    VastaaPoista
  5. Mun huomiokyky ei ole aamuisin vissiin parhaimmillaan,mä en huomannu ensin ollenkaan tota ekaa riviä ja mietin että miks helkkarissa Kristi puhuu itsestään parrakkaana kaljupäänä,tiedänhän mä etä sä osaat hupailla omalla kustannuksellas mutta toi ois ollu jo vähän liikaa=D
    Tatskakone kuulostaa mahtavalta,sähän voit ensin harjoitella ittees ja todistaa sillain miehelles että osaat homman kyllä;)
    Ihanaa alkanutta kesäkuuta ihanaiselle Van Dammelle<3

    VastaaPoista
  6. Tuo rusketus lahjakorttin sitten ilman muuta ostat...:D

    VastaaPoista
  7. Kannatetaan kans tota kolmosvaihtoehtoa! Onks teillä oikein kakkua synttäreitten kunniaksi tai muita herkkuja? Nythän te voitte herkutella hyvällä omalla tunnolla, kun käytte kerta juoksemassakin, vautsi wau! :)

    VastaaPoista
  8. Kolmosvaihtoehto tuntuu hyvältä.
    Hyviä syntymäpäiviä!!!
    Huominen on melkein koko Suomen juhlapäivä. Miehellesi varmasti liputetaankin:)

    VastaaPoista
  9. Ärsyttävän reippaita jotkut... Mur. Kävin eilen sanomassa irti sopimukseni liikuntakeskuksessa, koska en ole käynyt siellä kahteen kuukauteen. Mur.
    Osta se tatuointikone :)

    VastaaPoista
  10. Sirutuuli: Niinkai se menee :D

    Miia: toi on just hyvä mielikuva :D

    Marru: Ai ne on virallisesti juoksutrikoot. Kamala sana :DD
    Mun täti on sellainen että se melkein toivoo saavansa mahataudin, jotta se laihtuisi. Ei vaan iske. :))

    Jasmiina: Voi kuule, ei mitään kiirettä! Mä jaksan oottaa vaikka kuinka kauan! :) *meniks läpi? :D

    Kirsi: Joo, parta mulla jo on, mutta ihan kalju en vielä ole :D
    sitä sama Sulle!! <3

    Irmastiina: No, oikestaan kävin jo ostamassa lahjan.. eikä se ollut se lahjakortti. Hmph!

    Anna: Lähinnä alkomahoolisiin juomiin on tähän mennessä panostettu.. entiedä.. en oo kovin hyvä kakkumestari.. Toisaltaan oishan se kiva värkätä joku.. pitää miettiä. Mikä on hyvä omatunto? :D

    Hanne: Vau!! Oikeestiko? Täyttyy ilmoittaa huomenna sille, jos ei se itse huomaa! :)

    Voikukkapelto: äh.. ei se 20-30 minuutin lenkki tee ketään reippaaksi :D

    VastaaPoista
  11. Suihkurusketettu, tatskattu selkä paljaana trikoissa juokseva parrakas kaljupää......on niitä pahempiakin tapauksia nähty :D

    Mä voin sitten antaa vinkin siitä missä voi teettää hianon customtatskan selkään..... :)

    VastaaPoista
  12. Sitten vielä ihmetellään miksi miehillä on huono itsetunto, juokse siinä nyt sitten jos toinen nauraa kippurassa. Vaikka oli sävy sävyyn mittarit ja rillit ;-D

    VastaaPoista
  13. ;D
    i was here.. <3
    Zemppii lenkkeilyyn...munkin (lue: meijänkin) pitäis..!

    VastaaPoista
  14. Kiitos taas huippublogistaja jutuista!:D hauskaa viikonloppua ja äkkiä tuunailukuvia!:)

    VastaaPoista
  15. Nauru on tarttuvaa!:D
    Hienon havaintosi voisit laittaa
    Niksi Pirkkaan!
    Paljon Onnea päivänsankarille!

    VastaaPoista
  16. Voi vitsi, sä olet niin paras!

    VastaaPoista
  17. mahtavat lahjaideat kerrassaan!
    mä kuulen usein kotona että mulla on lautasella ei vuori, vaan byramidi ruokaa. pitäähän se naisen syödä! :)

    VastaaPoista
  18. Luulen että olette aika kivan näköinen juoksupari, enkä vitsaile yhtään.

    VastaaPoista
  19. Eräs isänpäivä tuli mainos eräästä kodintarvike/sisustusliikkeestä mainos: "Isälle lahjat vaivattomasti". Mietin hetken, että kuinkahan oma isäni tai mieheni olisi ilahtunut uudesta suihkuverhosta puhumattakaan vessaharja-saippuakuppisetistä. Upea idea jäi ihan toteuttamatta ;)

    Terveisin
    Miret

    VastaaPoista
  20. Pepi: Joo, mä niin tiedän jo ton vinkin ja se on jo pistetty korvan taakse :P

    Rv.Kivitikka: ääh, ei sillä mitään huonoa itsetuntoa ole! :))

    Liisa: Kiitti! Taas liian monta päivää on jäänyt väliin.. ei oo muka kerkenyt..

    Niina: Kiitos lukemasta! :)

    Sirkka: Niksipirkka on niin mun lemppari! :)
    Yleensä siellä niksaillaan sukkahousuilla :D

    Sari: <3

    Taina: NIIN! Eime muuten jaksettaisi.. paitsi että kun mä oon syönyt mä en jaksaa vähän aikaa yhtään mitään :D

    RiittaSinikka: Se on joo mielipide-asia se :)

    Miret: Haha.. vessaharja se varmasti ilahduttaa :DD

    VastaaPoista
  21. Loistoteksti. Miten olen voinut hukata tälläisen ilon lähteen ;)

    VastaaPoista
  22. Enne: :) Teretulemast lukijaksi!

    VastaaPoista
  23. Enne, maanvaiva on todella hauska nainen, olen seuraillut jo pitkään :)
    osaat kirjoittaa maanvaiva niin vallattoman ihanasti, itseironisesti!

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...