6. kesäkuuta 2012

Selvännäkijä


Uusi kone on nyt käytössä, mutta koska se on uusi, en pidä siitä, vielä.
 Ainoa mistä tykkään on näppäimistö- sellainen kevyt ja näppärää,  pystyy kirjoittamaan sikanopeasti ja näin olleen tekemään entistä enemmän kirjoitusvihreitä.

Pilkkupussukka kirpparilta, 2.50

Pelttitaulu, jossa syvällinen kysymys. Minusta vastaus on ehdottomasti KYLLÄ! 1.-



Anski ja Anne-Mari heittivät mulle kysymystehtävän ja miellyttävän tapaani mukaan valkkasin niistä muutaman.


Mitä sulla kuluu paljon?

-Pumpulia! Jos talossa asustaa kolme naista joista ainakin 2 käyttää päivittäin meikkiä, sitä kuluu PALJON. Ja se on aina loppu. 

Mitä teet salaa?

-syön äänekkäästi suu auki. Mutta muuten meidän ruokapöydässä sellainen on ehdottomasti kieletty.

Minkä yliluonnollisen superkyvyn haluaisit?

- Selvään ois kiva nähdä. Eli siis selvännäkijä!


Lempi sisustuskauppa?

-Kaikki josta saa tavaraa osamaksulla Kaikki josta saa ihania tavaroita tosi edullisesti. Tyyliin 1-2 euroa kappale. 
Terveisiä isännälle!!
Hei-hei!

Miten rentoudut?

-Vaan ja ainoastaan nukkumalla. Jos mä vaikka otankin sellaisen asennen, että nyt juon sohvalla kupin kahvia, selailen sisustuslehtiä ja rentoudun kamalasti, niin ei siinä mene kovinkaan kauan kun kahvia valuu jo suunpielestä ja mä kuorsa tuhisen ja näen unta, että omistan ison kartanon ja puolet Helsingin sisustuskaupoista.

Horoskooppimerkkisi ja luetko niitä?

-Viime aikoina olen alkanut niitä tutkimaan oikein urakalla.
 Enitein mua huolestuttaa kaksoset. Muka kyllästyvät ihmissuhteisiin nopeasti ja flirttailevat kaiken kanssa mikä liikkuu. 
Olen kyllä pitänyt tästä aiheesta isännälle vakavan puhuttelunkin. Sellaisen, jossa minä esitän syytöksiä, todisteena horoskooppi.com sivusto ja hän torjuu syytökset käskemällä työntää koko tietokone yhteen sensuroituun paikkaan.

Ja oinaatkin huolestuttavat, koska he ovat minä-minä-ihmisiä.  Mun isompi tytär on oinas, mutta en ole hänessä vielä huomannut minä-minä-luonnetta. Enemmän hän on haluun-haluun-luonne.
Olen miettinyt, että kun hänen oli kuitenkin määrä syntyä härkänä, mutta syntyikin reilu kk aikaisemmin, niin oisko siinä mennyt sitten horoskoopitkin sekaisin? Ettei hän olekaan oikeesti oinas? Vaan ihana haluun-härkä, kuten mä..?

Äh, mä tuun hulluks niistä horoskooppeleista!



22 kommenttia:

  1. Hihhii, sun kanssas :) Posti lähti tänään - vihdoin! Alkaa muutenkin olla olo taas kuin ELÄVÄLLÄ ihmisellä...

    VastaaPoista
  2. Otaksun, että Apple!! Mä en ole vieläkään sinut tämän kanssa. Mine en kertakaikkiaan kestä koskaan mitään uutta tekniikkaa. En vain ymmärrä niitä ;)

    VastaaPoista
  3. Maikki: Oujeee! Kiva et olet taas elävä!! :)

    Hanna-Riikka: Ei muuten ole, vaikka uhkasin isäntää sillä. Melkein 2tonnin hinta alkoi ahdistaa jopa muakin.
    Mutta ku on uusi kone, niin sitten pitää lataa kaikki uudet ohjelmat ja sit kun ei muista et mitkä ne vanhat olikin, niin sit pitää opiskella käyttämään niitä uusia..blabla.. turhauttavaa! :))

    VastaaPoista
  4. Kiva kuulla pikku totuuksia taas itsestäsi;) Minähän olen Oinas...mä haluun...ja voi kun se pitää paikkansa...vaikka sitten osamaksulla:))

    VastaaPoista
  5. Vahvistan tuon oinas-härkä jutun. Minä olen minä-minä-oinas ja mies on haluun-haluun-härkä. Niin kyl se laskettu aika ois ollu niiku se oikea horoskooppi sun tytölle. Vaikka eihän sitä tiedä, vaikka siitä tulis vielä minä-haluun-sarvipää aikuisena. ;O)

    VastaaPoista
  6. Hehee, hyviä vastauksia! :D
    Selvännäkijä olisi kyllä hyvä vaihtoehto! Mut kyllä mä silti taidan valita sen teleportaation. Tai sitten lentämisen!

    VastaaPoista
  7. Uusi tietokone on sama asia kuin uusi kännykkäni, joka sai minut täysin epätoivon valtaan.

    http://www.terveisinmiret.blogspot.fi/2012/02/kumpa-vain-oppisinkayttamaan.html

    Rasittavinta tässä on se, että nyt, kun alan oppia kännykkäni, työkännykkäni tulee olemaan eri käyttöjärjestelmän omaava. Ei kuulkaas näin paljon voi samalle puolivuotisjaksoon opettelua tulla :)

    terveisin Miret

    VastaaPoista
  8. Teretulemas kirotushärösten sankkenevaan joukkoon....mä olen aina sanonut, että mun perässä pitäis tulla oikolukija!

    Kun mä olen tämä pysyviin suhteisiin täysin sopimaton (juujuu) kaksonen, mutta kun mun olis pitänyt syntyä kotona viihtyvänä rapuna....niin oks tässä kuviossa nyt jotain pielessä???
    Muutan pois kotoo vai meen naimisiin???
    NO EN! ...kumpaakaan...

    VastaaPoista
  9. Meidän 3-vuotias oinas on kyllä haluun haluun...lienee iän syytä...:P Itte en allekirjota vaikka Härkä oonkin...;D

    VastaaPoista
  10. KYLLÄ!
    Mut muuten mä jäinkin jostain syystä nyt sanattomaksi... Mutta ei annet sen haitat ;)

    VastaaPoista
  11. No tietty sillä on horoskoopit mennyt sekaisin!
    Miehethän niin rakastaa noita naisten syytöksiä millon mistäkin...etenkin horoskooppejen perusteella ;DD
    Arvaa, kun mä olin ihmeissäni, kun monta päivää mun blogilistassa näkyi sun perunasalaattipostaus sillon joskus, ja aina kun klikkasin niin aukesi se sitä edellinen! On pitänyt kysyä, et mitä sä siellä panttaat! Haha!
    Saksassakin on aika monia eri perunasalaattivariaatioita...parasta on kyllä miehen mummon tekemä :P

    VastaaPoista
  12. kaikki uudet tekniset vimpaimet on niin hanurista.
    Kyllä se kone alkaa tuntua ihanalta, joskus vuoden päästä. ;)

    VastaaPoista
  13. Mä oon kans aina ihmetelly kun skorpionin (eli mun) täytys olla niin seksuaalinen ja salaperäinen ja muutenkin kaikin puolin upea ja ties mitä, et mistä ne tiesikin et mä oon just sellanen!! Varmaan se on päätetty tismalleen vuonna -84 että skorpionin horoskoopista tehdään muuten juuri tämän lapsen kaltainen.

    VastaaPoista
  14. Hahaaa sun kanssas!
    Minä olen aina lukenut horoskooppeja, siis niitä, minkä luonteinen tietty ihmis/hosroskooppityypi on, ja aika paikkaansapitäviä mielestäni ovat olleet!

    Kram!
    -Pia-

    VastaaPoista
  15. Anne-Mari: Ehkä sit Sunkin ois pitänyt syntyä Härkänä :))

    Katja: Entäs kaksonen?? Miks kukaan ei voi kertoa että tuo on täyttää puppua ja eihän nyt kaksoset oo sellaisia :DD

    Anski: Teleportaatio on varmasti tosi kiva..mä en tiedä kyl et mitä se on, mutta käyn googlettamassa :))

    Miret: Joo, uudet puhelimet on kans ahdistavia. Onneks nyt mul on iphone, enkä aio vaihtaa sitä ikinäikinä! :)

    Pepi: Haha..voi kirotushärönen! :D
    Mukavaa kuulua joukkoon! :)
    No mut kyllä Sä kotona viihdyt..vai mitä? Ainakin silloin kun sisustat ja tuunaat! :)

    Sanna-Mari: Jospa Sä synnyti kans vähän liian aikaisin.. mikäköhän se seuraava merkki onkaan..

    Marru: Kyllä-kyllä! :))

    Liisa: Kyllä mä vähän taisin sekoillakin sen perunapostauksen kanssa, mutta vaan yhtenä päivänä :)Sul tais mennä maku koko salaatista :D

    Taina:...jos se edes toimii silloin enää.. nimittäin takuu voimassa 1 vuoden VAAN! Mistä lähtien saa niin pienen takuun.. tässä on nyt selvästi jotain hämärää!


    Miia: Hmm.. mä luulen, että horoskooppi on tuhansia vuosia vanha ja se on kirjoitettu ihmisia seuraamalla... TAI sit se on vaan päätetty tuosta noin vaan.. :DD

    Pia: Pelottava! Mutta toisaltaan niin mielenkiintoista! :)

    VastaaPoista
  16. Ehkä ns. tavallinen oinas vielä menettelee tuon minä-minä -asenteensa kanssa, mutta jos on muuten oinas ja kiinalaisen horoskoopin mukaan tulihevonen, niin silloin olisit kyllä ihmeissäsi!! Nimim. oinas + tulihevonen, joka menee aina läpi harmaan kiven. Sitä ei kierretä koskaan!! :-))

    VastaaPoista
  17. Sä oot kylä aina niin hauska :D
    Suu auki syöminen salaa, buahhahhaa :D

    VastaaPoista
  18. Jospas oli taas mainio postaus...:D

    VastaaPoista
  19. Pami: Ooo..nyt mua alkoi kiinnostamaan se kiinalainen horoskooppi! :P

    Susku: Mutku mässyttäminen tuntuu joskus niiiiin kivalta! Ruoka maistuu paljon paremmalta kun saa pitää ääntä :D

    Irmastiina: :) Kiittii!

    VastaaPoista
  20. Ootko käyny tigeris?! Siellä on halvalla vaikka mitä kivaa!! Ootan et pääsen tsekkaamaan sen rauhas kun viimeks mies pyöri mukana enkä saanu mitää ostetttua!

    VastaaPoista
  21. Niina: No just eilen kävin! On siellä! Ja valikoima uusiutuu joka kuukaus :P

    VastaaPoista
  22. Hihii..täällä on niin kivaa käydä kylässä.

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...