12. kesäkuuta 2012

Kielinaisia


Karjaalla oli kiva.
Pääsin harrastamaan tehokasta vaunuttelua vesisateessa.


Ostoksiakin tein.
Esimerkiksi ostin Kännistä viidennentoista juhlamekon (koska se sopii kodin sisustukseen).
Sen niminen kauppa on ihan oikeesti olemassa.
Ok, se kirjoitetaan Canny, mutta sanotaan känniksi.
Missä sää oot, mä oon ...

Jos se ois suomalais-painotteinen paikkakunta, kauppaa sanottaisi Kannyksi.

Mä oon kannyssä..

Antiikki GG-lle löysin kaverin.
Muuta sisustuskamaa en sitten bongannutkaan.


Voitin muuten jokunen aika sitten Maikkilan blogista suloisen kehyksen.


Kuva on mun isovanhemmista, printattu mulperipaperin päälle.
Sen takia se näyttääkin ikivanhalta.


Olin tuossa ykspäivä kaupassa kokeilemassa erilaisia aurinkolaseja.
Sovittelin siinä kaikessa rauhassa, kunnes huomasin, että lähellä olevasta miesporukasta yksi katseli mua.
Ja mulla oli tietysti parhaillaan päässä just sellaiset lasit, jotka sai minut näyttämään puolalaiselta transvestiitiltä.

Tutkailevien silmien aiheuttaman paineen alla minun piti ottaa tyylikäs paheksuva ilme, huokaista ja laittaa rumat lasit takas hyllylle.. mutta mitä mä tein..
Mä rypistin kulmiani ja näytin peilikuvalleni kieltä!
Voitteko kuvitella!! Mikä ääliö!
En vieläkään käsitä, mistä se tuli, ku se tuli niin äkkiä.
Ilmeisesti se oli refleksi. 
Toisaltaan en ole koskaan kuullut tollaisesta kieli-ulos-refleksistä.
Pitää käydä tarkistamassa horoskoopista, että onko härille kenties ominaista heiluttaa aina ulkonäköpaineen alla yläpää-uloketta.

18 kommenttia:

  1. Sinä ja vaunut! Eli se fb:n "uudettuulet" tai mikä se nyt oli, niin oliks toi nyt harjotteluu??? ;D

    Sää ja sun yläpää-uloke... hehheh, mistä keksitkin näitä :))

    VastaaPoista
  2. :D Kehtasikkos kattoo, kattoks ne kaikki sitte sen kielen vilauttamisen jälkeen sua?
    Ja se voi olla kyllä, että se on härille ominaista....muistu tässä mieleen erään bändin eräs keikkapätkä missä eräs nimeltä mainistematon härkä näyttää kieltä ja se oli siihen oikein remixinä laitettu valmiiseen pätkään ja pätkä juutuupiin...

    VastaaPoista
  3. Jotenkin toi tuntuu hirveen tutulta, juuri kun on koko päivän pohtinut itseään selittämässä hra Sjöroosille, miten se "ti-dii-di- dii-di-dii-dii"-biisi on vaan niin hyvä ja siis se biisihän on niin hyvä ja uskotko nyt, että se on hyvä, se kun vaan on niin hyvä. :)
    Onneks säkin osaat! :D

    VastaaPoista
  4. No ei se sua varmaan ainakaan sen kielen näytön JÄLKEEN enää luullut puolalaiseks transuks! Haha ;D

    Söpö kehys ja kauniit hopeat!

    VastaaPoista
  5. niinpä!! liittyykö noi vaunut uusiin tuuliin? ;D jos ei niin en keksi vaikka olenkin miettinyt..:D

    VastaaPoista
  6. Oi, olisit ottanut kuvan siitä transvestiitista ;D En osaa kuvitella (olen mielikuvitukseton blondi *heh*)

    Suloinen antiikki-GG! Ja tuo kuva isovanhemmistasi on kaunis!

    VastaaPoista
  7. Yläpää-uloke, tosi kiva ilmaus :D

    -Tuija-

    VastaaPoista
  8. Hahhahhahaha..voi sua ja sun juttuis ♥♥

    VastaaPoista
  9. Marru: Älä kuvittele!! :D

    Sanna-Mari: En tiedä, mulle tuli aika kiire pois :D

    Adalmiina: hahaa.. :D Joo, onneks en oo ainoa :D

    Liisa: Varmaan jotain paljon pahempaa :D

    Jasmiina: Mä olen sanonut joskus, ettei vauvoja mulle enää. En osais..enkä jaksais.. :P

    Satu: Niin..kuva tästä vielä puuttuisi :D

    Kupla: :)

    Tuija: Tuossa tuli ilmi, että yleensä ulokkeella tarkoitetaan yhtä toista juttu.. ihan tyhmä.. siks laitoin tarkemmin..ylä-pää..
    Ettei tuu väärinkäsityksiä :D

    VastaaPoista
  10. Johanna: Niin.. en kestäis niitä, ellen sais täällä avautua.. :)

    VastaaPoista
  11. Kerro sit heti, jos löysit härille tyypillisen luonteenpiirteen, johon kuuluu pakkomielteinen yläpään ulokkeen esiintuonti julkisilla paikoilla! Härkäpäänä haluaisin välttää nolot tilanteet ennakkoon...

    Kivat ostokset teit kännissä, eikun kännistä... eikun mikä se olikaan :)

    VastaaPoista
  12. Vai että kännissä käväisit :)
    Kivoja ostoksia.

    VastaaPoista
  13. HEH!!
    Toi olikin hyvä -siis kielen näyttö:)
    Varmaan karsi luulot mieheltä:)

    Mulla tulee liikenteessä välillä näytettyä ilmeitä (ei onneks keskaria) törttöilijöille. Mies sano aikoinaan, että munkin autoon pitää laittaa firman mainokset. Kieltäidyin siitä välittömästi. Ne olisi heti alkanu boikotoimaan meitin liikettä, kun akka "voi katsellaan murhata";)
    Ja ne vaan tulee, jälkeenpäin hävettää :/ Joten kanssakumppanin ainakin saat, paitsi että mä näytän ilmeitä vieraille, sä ;)

    VastaaPoista
  14. mulla tulee usein toi kieli-ulos-refleksi kun joku ottaa kameran esiin. viimevuosina olen vähän päässyt siitä eroon.
    Liikenteessä tulee usein sellainen keskari-pystyyn refleksi, mutta koska olen vakaa äiti-ihminen olen koittanut karsia sitäkin. ainakin kun lapset on kyydissä.

    VastaaPoista
  15. Älä nyt, ei varmasti ollu vahinko. ;)
    Ainaki mä teen sen ihan tahallaan, jos mua toljotetaan tai toinen on tuijottaa suu auki takas sekä yleisin on tukasta, et pudota nyt ne silmät päästä. ;D tietysti vaan sillon, ku häiritsee se tuijottelu.

    VastaaPoista
  16. hei sinä mies..joka istuu märkä (vai miten se "suomennos" meni siinä minun blogissa...?)! Sadevarusteet ainakin on hyvät!

    Poikkesin vaan toivottamaan hyvää viikonloppua!

    Kraam!
    -Pia-

    VastaaPoista
  17. Voikukkapelto: Joo, kerron. Vielä on tutkimustyö vaiheessa. :)

    Sirutuuli: Kännissäpä juuri! :)

    Mia: Haha.. keskarin kokeilu vois kans olla aika vapauttava kokemus :D

    Taina: Hahahaa :D

    Kati: Ai ihan vieraillekin? :D

    Pia: Märkä mies kiittää! :D

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...