21. kesäkuuta 2012

Setämiehiä



Mun upouusi astianteline saapui Quriosalta
Nyt on hyvä!


Ja kattokkaa mitä ylläripostia sain eilen!!


Saippuakunkku Sanna-Mari lähetti minulle itsetehtyä saippua. <3
Nyt on kosteat juhannukset luvassa, sillä mä aion istua koko yön isöäidin saunassa ja leikkiä koivusaippualla!


Hakusanoja on taas kertynyt sellainen määrä, että millään eivät mahdu samaan postaukseen.
Mutta aika pahaan suuntaan ollaan menossa.
Haut mun takapuoli; ihonväriset sukkahousut blogspot;  blogspot stringit ja hullu blondi lehmä kertovat että tänne ei eksy enää ku setämiehiä.

Hyvää juhannusta!!


22 kommenttia:

  1. oij, koivusaippua, näyttää herkulliselta :)
    "mikäs mies sä olet olevinas?" "setämies" - ketonen&myllyrinne :DD

    ehkä sun oikeesti pitää kohta ruveta postailemaan noista aiheista millä blogiin haetaan? JOO :DD

    Hyvää juhannusta :)<3

    VastaaPoista
  2. Wau!! Hieno teline ja noita saippuoita ei ole koskaan liikaa;) -ainakaan meillä...

    Oikein hyvää juhannusta!! <3

    VastaaPoista
  3. Viihdyttävää lukemistahan täältä löytyy varmasti myös noille setämiehille vaikkei blondia löydykään=D
    Ihana tuo teline,nyt pysyy pilkut järjestyksessä ja silmänilona,aikamoisia silmäniloja myös nuo saippuat,et sä kuitenkaan niitä raaski käyttää;)
    Hyvää juhannusta sinulle ihana,mä jään odottamaan laivapostausta osa kolme♥

    VastaaPoista
  4. Tuo astiateline sopisi meille mökkiin.Kuivauskaappi kun on niin pieni.Ihana.

    Sanna-Marin pitäis laittaa pystyyn saippuakauppa,niin upeita saippuoita tulee tehtaasta.

    Hakusanat on välillä niin hauskoja että olis kiva nähdä ketä niidden takana on.Vain setämiehiäkö.Meille löytää sanoilla puhtaat pallit ja anopin kanssa lauteilla.

    Hyvää Juhannusta.

    VastaaPoista
  5. Jasmiina: ois joo hyvin mielenkiintoinen postausaihe esim. mun takapuoli :D

    Mia: Joo, ja mä oon kaikenlisäksi saippuan suurkuluttaja :)

    Kirsi: haha vai laivapostausta :D
    usko pois, raaskin kyllä käyttää! :P ei siinä kauan mee ku noi on jo loppu. :)

    JaanaElina: hahaaa :D voihan anopin puhtaat pallit :D

    VastaaPoista
  6. Vautsi, sullon noin hienot paikat saippuoille! Pöljempikin saippua näyttää luksukselle noissa.
    Vuorokaudessa sitetn näimmä lähti se koivunlehti sieltä reunoilta tummuun...:P Noh, käytä nopiaan pois :)

    Mukavaa Juhannusta, siellä isoäidin saunassa :)

    VastaaPoista
  7. Ihana astiateline, tahtoo kans.

    Mukavaa juhannusta koivusaippuan kera...

    -Tuija-

    VastaaPoista
  8. tiskaaminenkin voi olla sitten mukavampaa kun saa laittaa lautaset kuivumaan nätisti.
    mukavaa juhannusta kaikille tätille ja setille ! olkaa kiltisti kaikki rollon seudulla juhlijat , mie oon töissä ...

    VastaaPoista
  9. Ompa kivan näköinen astiateline! Itsetehdyt saippuat on kyllä kauniita, mut niissä on se huono (?) puoli et niitä ei raski käyttää!

    Kivaa juhannusta!! ♥

    VastaaPoista
  10. Koivuntuoksuista juhannusta, Kristi!

    VastaaPoista
  11. Hih hih....sitä saa mitä tilaa:DD Mukavaa "märkää" juhannusta, siis saippuoiden parissa...ilmojen suhteen toivotan lämmintä keliä;))

    VastaaPoista
  12. Onneks meitä on muutama muukin täällä ;D
    Hyvää juhannusta!

    VastaaPoista
  13. Hyvää Juhannusta, eksyin tänne Sanna-Marin blogista...ja taidan jäädä pyörimään hetkeksi :)

    VastaaPoista
  14. Ai että on muuten komee teline! Kyllä nyt astiatkin pääsevät kivasti esille. Kunpa joku lähettäis mullekin saippuaa. Tarttis peseytyä...
    Oikein rattoisaa juhannusta!

    VastaaPoista
  15. ihania saippuoita... oon metsästäny pitkään kauniita, käsintehtyjä saippuoita...sääli vaan kun niit ei sit raaski käyttää :D

    VastaaPoista
  16. Olen ihastellut noita saippuoita Sanna-Marin blogissa! Taitavasti tehtyjä ja söpöjä! Leppoisaa keskikesän juhlaa!

    VastaaPoista
  17. Niinpä niin....me muut ei enää eksytä ☺
    Me tullaan ihan tarkoituksella!!

    Mitähän hemmettiä se on etsinyt, joka on MUN blogiin tullut hakusanalla kuppa! Tai siis tietäähän sen mitä etsitty on, mutta mutta....arvaamattomia on bloggareiden tiet!

    Ihana teline!!!!

    VastaaPoista
  18. Täällä yksi setämies toivottaa sinulle oikein hyvää juhannusta! ;D

    VastaaPoista
  19. Eiköhän ne setämiehetkin saa täältä huvia osakseen :D

    Kaunis astia teline ja ihanat nuo saippuat.

    Mukavaa juhannusta!

    VastaaPoista
  20. Sanna-Mari: Ai tummuu.. en minä mitään ole huomannut :D
    ahkerassa käytössä on :))

    Tuija: Sitten tilausta sinne menemään.. vaikka khm.. ihan liian kalliskin vielä oli.. miks ei noi vois maksaa euro jotain.. :D

    Riikka: Oltiin kiltisti.. melko kiltisti siis.. :D

    Heli: ääh, mä kyl raaskin :)

    Tänksjuu Satu!

    Anne-Mari: Joo, oli sekä märkää, että kuivaa.. ilma siis.. Eestissä juhannus kesti nimittäin kaksi päivää :)

    Marru: No hyvä, huh! :D

    Kodinhenki: Jee, pyöri vaan :)

    Voikukkapelto: ootko pitkäänkin ollut pesemättä? :D

    Annika: :) Mä oon vissi outo, mutta mä ainakin raaskin.. :D

    Intianminttu: Hän on niiin taitava! :)

    Pepi: No hyi! :D Missä kohdassa Sä oot sitä sana käyttänyt? :D

    Minttu: OOTKO SÄ OIKEESTI MIES? :D

    Kiitos Mari, näin jälkeenpäin!

    Jansku: Noenmätiedä.. :D Ehkä nuista sairaista videoista.. :D

    VastaaPoista
  21. Pienel viiveellä: ei aavistustakaan!!!
    Oisinko Käyttänyt joskus vanhaa sanontaa "lähti kuin kuppa Töölöstä"
    Pitää vissiin mennä itekin googlaamaan :)

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...