15. toukokuuta 2012

Maanvaiva neuvoo


Tilasin Aseman laidalla blogiemännältä Sadulta aivan ihania silitettäviä kuvia.
Kirpparilta löydetystä pellavakankaasta ompelin tyynynpäälliset ja voilá -tälläistä niistä tuli:


Pitsiä ois voinu laittaa enemmänkin, mutta ku se pahus loppui kesken..



Niitä kuvia näyttää olevan vieläkin myynnissä, joten kaikki vaan ostoksille tänne!




Laitan vaihteeksi blogin hakusanoja.. viimeisestä kerrasta taitaa olla jo huimat 3 postausta.
Tällä kertaa luokittelin ne otsikkoiden alle.

Sairaskertomuksia:
  • herpes alapäässä
  • herpeslaastari nenä
  • vaikku korvassa
  • onpa kova kutitus
  • nappikammo
- Alapään herpeksestä mulla ei kokemusta valitettavasti ole, mutta yläpään herpestä ois usein vaikka muille jakaa. Hoitomuotona ei ainakaan toimii herpeksen pois repiminen. Se samperin satiainen kasvaa kahta kauhemmin takas!
Korvavaikkuun auttaa ensalkuun korvien pesu ja mielestäni kutitukseenkin auttaa joskus pelkkä suihku.
Minullakin on ollut vakava nappikammo. Se alkoi hyvin pienenä ja jotkut napit saa mut vieläkin voimaan pahoin. Esimerkiksi neulenapit, ruskeat napit, pallonmuotoiset napit, kulmikkaat napit...


Parisuhdeongelmia: 
  • mieheni pitää rapsutuksesta
-Onko teillä kotona koira? Hän alkaa mahdollisesti samastumaan siihen. Suosittelen lämpimästi terapeutilla käyntiä!

Arkimurheita:
  • pyykinpesuainetta laskulla
  • sara la fountain kalju
-Minusta nykyään saa ihan kaikkea typerää laskulla, sen takia se minunkin MAKSA POIS-kansio on niin kamalan paksu ja painava.  
Onko se kalju joku uusi resepti? Ekana tulis mieleen keitetty sian nahka, karvaton..


Luokittelemattomat:
  • makkarin lamppi
  • kilpikonnan uloste
- Mikä on lamppi? Tuleko se sanasta lampi? Lampi-lammen-lamppi? Ja mitä sellainen tekee makkarissa?? Hyi!
Minusta kilpikonna on jotenkin papanan-oloinen eläin. Tai mistä mä sen tiedän..voi se hyvin päästää pötkylöitäkin..



25 kommenttia:

  1. Onneks mä olen yksin olohuoneessa! Nauraa ääneen, vedet vuotaa silmistä... mikähän mua vaivaa? Voisko Maanvaiva neuvoo??? ;D

    VastaaPoista
  2. Ihanat tyynynpäälliset! ♥
    Ei oo tosi noita sun hakusanoja.. Löytääks oikeesti noilla sun blogiin? :D

    VastaaPoista
  3. Hahahaa.... voi jessus noita hakusanoja :D sä oot niin mahtis hauska blogin pitäjä. Sun postauksia on kirjaimellisesti aina luettava vedet silmillä ja kuolat poskilla ;D

    Kauniit nuo tyynyt. Katsotaas jos itsekkin innostuis noista silityskuvista.

    VastaaPoista
  4. Marru: Joku sairauskohtaus? :D

    Heli: Käy vaikka kokeilemassa :))

    Tiina: Hehe :))

    Ulmai: Toi ois kiva kuulla :D

    Jansku: Eihän se nyt aina näin ole, joskus multa tule jopa tosi viisasta ja sivistynyttä teksitäkin :) Mullahan on kuitenkin sisustusblogi :DD

    VastaaPoista
  5. Voi kiesus! Onneksi muita ei vielä ole tullut duuniin, pistäis varmaan mut pihalle saman tein (ei ois mikään paha juttu, mieluummin kotona kuin täällä), kyyneleet silmissä täällä hytkyn ja hihittelen sun juttujas. Pitäiskö sun muuttaa blogia vaikka sisustus, sairaus ja selitys-blogiksi? Kysy mitä vaan, niin Maanvaiva vastaa. Mukavaa päivän jatkoja sinne!

    VastaaPoista
  6. mä en käsitä miten sun blogiin voi tulla tollaisilla hakusanoilla :DD mut onneks on kauniit tyynyt ;)

    VastaaPoista
  7. Ulla: :D Ääh, jätetään se sisustus kokonaan pois! :D

    Jasmiina: Minä käsitän! Kommentien takia! Ku kaikki laittaa niin epämääräisiä kommenteja aina :D

    VastaaPoista
  8. Ihanasti sopi nuo tyynyt tuohon kokonaisuuteen ja varsinkin tavaroihin yöpöydällä!
    Mut mieti miten iloisia ihmiset voivat olla, jos etsivät ohjeita nappikammoon ja löytävät tiensä sun blogiin!!! Kyllä kammo saa täällä helpotusta!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nappifobiasta on blogisivu

      http://koumpounofobia.blogspot.fi/

      Poista
  9. Voi apua noita hakusanoja :D Ei mulla oo mitään tollasia hauskoja! Ooksä kirjottanu noista jutuista (Sara la Fountain kalju???) vai miten ne niillä hakusanoilla tänne eksyy? :DD

    VastaaPoista
  10. Nyt ei pysty...ei kykene, mä en kestä!!!! Hahhahhahahahhaa ;DDDDDDD Vedet silmissä, pissit housuissa...

    Mut joo, ihanat tyynynpäälliset! Mullakin makkarissa "Sadun tyyny ":)

    VastaaPoista
  11. Hienot on tyynyt.

    Sä kyllä vedät pohjat tuossa hakusanoissa... mullaki joku raukka oli hakenu lauantai-illan huumaa... oli meinaan päätyny mulle kylään hakuna Katin isot tissit... raukka vaan sai selityksen nahkapusseista, kun katoin mihin sillä päätyy. ;D

    Mut en siis vieläkään päässyt pistämään paremmaksi, höh!

    VastaaPoista
  12. Rv.Kivitikka: :D Nappikammo on ihan ok hakusana, mutta joskus on sitten sellaisia etten millään haluis että sen kirjoittaja jäis tänne pidemäksi aikaa :D

    Miia: No ku se google ottaa yhden sanan sietä, toisen täältä.
    Mulla on yhdessa ja samassa postauksessa esiintynyt molemmat sanat, mutta ei todellakaan samassa lauseessa :)


    Liisa: :) Mulla tekis mieli tehdä noita lisääkin ku hänellä on vaikka mitä ihania kuvia.. mutta meneekö se överiksi, jos on sata samalantyylistä tyynyä?

    Kati: Hahhaaa.. voihan isotissi! Tollainen nyt voittaa kaikki mun sanat mennen-tullen! :DD

    VastaaPoista
  13. Kylläpä olet näppärä niin käsistäsi kiun ajatuksen juoksussa! Lamppi makkarissa lienee "se" mitä csie etsii lumelampulla lakanoista ;)

    VastaaPoista
  14. :DD muakin nauratti kun yksikerta katsastin mitä musta ajatellaan kun haetaan...miltä kuulostaa tämä: kun on isoa munaa saanut?
    Hmmm....ja asia liittyi pääsiäiseen siistissä mielessä:))))

    Asiasta viidenteen: tyynynliinat on ihanat!! Mun sänky on pullollaan tyynyjä kun hullu ostelen niitä aina lisää. kestää jo toi pedin raivaus yökuntoon tovin;))

    VastaaPoista
  15. No johan on perin mielenkiintoisia hakusanoja=)
    Mutta somat,söpöläiset tyynyt sai teidän sänky.
    Mukavaa viikon jatkoa vaan sulle=)

    VastaaPoista
  16. Mä en kestä!! :D Juku näitä sun juttuja, tää on ehkä koomisimpia blogeja mitä seuraan! :) Nuorruin tämän seurassa. Taas.

    VastaaPoista
  17. Höh, mäkin haluan, että mun blogsuun tullaan jollain oudolla haulla. Pitäis alkaa kirjottaa jotain levottomia. Oikeestaan tässä sattuikin juuri sellainen episodi, johon liittyy eräs yleinen kammo, mä kirjoitan sit seuraavaks siitä. :)

    VastaaPoista
  18. Ai hitto repeilin noille hakusanoille! :D Ja liityin lukijaksi myös, koska sinulla näyttää olevan niin paljon ihania asioita täällä, että tahdon myös jatkossa nähdä niitä :) voi ei, nauran varmaan koko loppupäivän...

    VastaaPoista
  19. Bikke: No mun makkarissa sellaista ei ainakaan ole! Yöks!:DD

    Sirutuuli: Kiitti! <3

    Anne-Mari: EIKÄÄ!!! :DDDD

    Pitsienkeli: Tänk juu! :)

    Eena: :)) Ai siis sen takia mä oon niin teini vieläkin (en ulkonäöltä).. siisn tän blogin takia :D

    Adalmiina: Mä olen huomannut, että kaikki ei oo mun syytä, vaan myös kommenttien! :)

    Viivi: Heh, tervetulomasta! :)

    VastaaPoista
  20. HAHHAAAAA kuinka hauskaa toi blogikielen kääntäminen onkaan!!! Luin omani suomeksi, mutta en saanut MITÄÄN selvää! No, kerron siinä vaan miten mieheni tädin saarelle kellui tuo Ruotsin lippu ja kuinka likaisena oli oli ollut varastossamme yli 20 vuotta. Ja että onko vähän turpaan kerjäämistä, laittaa Ruotsinlippu näkyviin, näin jääkiekkomatsien aikana. Noh, Ruotsihan tippui...

    Sinun taikinasi tulee hyväää ("ruotsinsin tekstisi, enkä kyllä saanut selvää)...
    Huippuhienot tyynyt olet ommellut!!!

    Hauskaa viikonloppua!

    VastaaPoista
  21. Hah:)
    Mun hakusanat ei ole ollenkaan noin hauskoja.

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...