22. toukokuuta 2012

Kaivosmiehen löytöjä


Naamakirjalaiset jo tietääkin, että äitini kävi täällä jokunen aika sitten ja hänen kanssa tuli sitten käyty kirppareilla oikein urakalla. Yhtenä päivänä jopa 8 tuntia!!
Illaksi oltiin yhtä väsyneitä kuin kaivosmiehet. Minä tietenkin yhtä likainen, kun piti sitä nenää ja käsiä työntää joka koloon.


Lisää laskeutumispaikkoja pölypunkeille vessan hyllylle:



Kerrankin mä löysin kupukellon, joka ei maksanut 45 euroa, vaan 3 euroa!!
Sisältö vekee, mustaa maalia ja toi alaston nainen sisään!
 Jeij! Nyt mäkin tunnen kuuluvani teidän sisustajanaisten iloisen joukkoon, ketkä te kaikki jo omistatte sellaisen!




Valokuvakehys. 3.-
<3



Sit mä löysin puolikkaan torso-henkarin (5.-).
Se oli niin kellertävä ja paksun pölyn peitossa, että mä oletin sen olevan ainakin 100 vuotta vanha.
Kotona huomasin että sisäpuolella lukee Made in Taiwan.
Eli se ei siis voi olla kovinkaan vanha.
Eihän thaimaata ollut ennevanha edes olemassa... vai onko kukaan kuullut thaimaalaisesta antiikista?

Mä siis päällystin tämän servetillä, jotta näyttäis edes jotenkin sisustuselementiltä.


Vai onkse pelottavannäköinen?
Vähän niinku teloitettu thaimaalainen?


Tämä söpöläinen maksoi euro jotain.

Ok, mä uin nyt töihin. Ei siellä ulkona ainakaan kävelemällä eteenpäin pääsee. Sen verran lujasti sataa.

31 kommenttia:

  1. Kannatti toimia kaivosmiehenä,jumatsuikka mitkä löydöt taas=O Nyt ollaankin sit kupu-ja kehys-samiksia,tervetuloa iloiseen joukkoon;)Mä en TOD oo maantietonero mutta arvaas mitä,taiwan ja thaimaa ei oo sama maa mutta ei sen väliä,tuskin niistä sata vuotta vanhaa antiikia löytyy kummastakaan,ainakaan leimalla varustettua;)
    Toivottavasti oot hyvä uimari,täällä paistaa aurinko!

    VastaaPoista
  2. Kirsi: minä olen aina tiennyt että ne on sama asia :D
    Vitsi mä oon viisas!! :D

    VastaaPoista
  3. Hitsi, mitä löytöjä sä oot taas tehny!! Noita sovitusnukkeja oon yrittäny metsästää kissojen ja koirien kanssa. Ei vaan löydy:(
    Ja ei ole pelottavan näköinen!! Tosi ihania servettejä olet löytänyt!! Et muista kenen ne on? Jos vaikka täältäkin löytyis...

    Mulla olis pieni haaste sulle ;)

    VastaaPoista
  4. Mia: mun käsitääkseni ne on jeanne d' arcin servettejä. Kiitti, käyn kurkkaamassa :)

    VastaaPoista
  5. Sait kyllä nauramaan tuolla torsollasi:D ..heh minusta se näyttää siltä et se ois raskaana..:DD

    VastaaPoista
  6. mulla ei vieläkään ole sellaista kupua :((

    VastaaPoista
  7. onnellinen kupunisti ;)
    mulla ei oo ...

    VastaaPoista
  8. Nuo kupu ja valkuvakehys ovat hienot..:)

    VastaaPoista
  9. Oletpas löytöjä tehnyt!! Tuo valokuvakehys on ihgu!
    Ja eikö olekin mielenkiintoista, kuinka täältä blogimaailmasta saa "pakko-idiksiä" niin kuin tuo kupu! Mullakin on se, mutta en todellakaan ajatellut sitä tarvitsevani, ennen kuin näin niitä täällä blogeissa!
    Täällä mökki-maailmassa paistaa AURINKO!!

    VastaaPoista
  10. Voih, mitä löytöjä! Olette te aika sissejä, kun 8h jaksatte shoppailla! ;)

    VastaaPoista
  11. Ihania löytöjä! ♥
    Kyllä teillä on ollut virtaa, kun ootte jaksanu niinkin monta tuntia kierrellä kirppareilla!

    Multa löytyis ihan omasta takaa tollanen kupu, mut en uskalla ruveta tuunailemaan sitä, kun olen saanut sen joskus lahjaks mieheltäni. Sehän ottas viel nokkiinsa :D

    VastaaPoista
  12. Hienoja löytöjä kerta kaikkiaan :-O :)
    Vai sataa...kerrankin meillä ei oo satanu vaan paistaa :P

    VastaaPoista
  13. Mahtavia löytöjä, Kristi!!

    Tuo thaimaalainen torso on paras ;D

    Onhan se vähän teloitetun oloinen, mutta kaikki varmaan ymmärtää sen päälle *heh*

    Tosi sitkeitä sissejä olette olleet, 8 h kirppiksillä *huh ja roiskis*

    VastaaPoista
  14. ihania löytöjä ..tahtoo kans kirpparille...
    thaimaalainen :D

    VastaaPoista
  15. Aika hurja torso :) onneksi et maalannut sitä esim. punaiseksi...
    ja jumaleissön, jos ei thaimaasta ja sieltä suunnalta löydy antiikkia, niin mistä sitten? vientitavara tosin taitaa pääasiassa olla juurikin made-in :)
    Ps. mitäs asut siellä syrjäisellä rannikkoseudulla - täällä paistaa täysillä! nimin. kuopsuttelemaan menossa

    VastaaPoista
  16. enookajeenookajeenookaje... OON MÄÄ KAJE!!! Witsit, mitä löytöjä tosiaan ♥. Tuo kupu ja valokuvariiputinjuttu on kyllä aivan ylivetolöydöt!

    VastaaPoista
  17. Taikku: :D Saattaa se ollakin 3-lla viikolla..tai jotain :))

    Jasmiina: Mä pidän silmät auki, jos löytyy, mä ostan sen Sulle :)

    Riikka: Laitanko Sutkin listalle :))

    Irmastiina: jee, mäkin tykkään :)

    Rv.Kivitikka: Joo, täältä löytää aina jotain pakko-juttuja, tosiaan. Esim ennen blogia mä en tiennyt GGstä yhtään mitään, ikinä kuullutkaan :D
    Nyt täälläkin hellettää.

    Anna: Äiti käy pari kertaa vuodessa vaan, niin kyl silloin jaksaa :P

    Heli: Ootko varma, että huomaako se edes koko kupua. Meillä ainakaan kukaan ei huomaan mitään..vasta silloin kun tippuu jotain päähän, niin silloin kyllä :D

    Sanna-Mari: Joo, oli se kumma että meidän kaupungiosassa tuli kuin esterin perästä, mutta työpaikalle kun pääsin niin täällä paistaa aurinko, eikä vettä ollu tullu tippakaan.

    Satu: Ainakin kaikki mun kaverit on nauranut sille :D

    Satu: No mutta tule! :P

    Tiina: joo, ei punaista muualle ku mun pääkarvoihin :)
    Syrjäinen rannikkokaupunki näyttää olevan niin iso, että ku yhessä päässä sataa niin toisessa paistaa aurinko. :)

    Pirkkis: No on se mukava kuulla, ettet ole kaje :D

    VastaaPoista
  18. Oon varma... Se nimittäin ite kerran huomas, et se on kaapissa ja ihmetteli, et miks ei esillä. Nyt se on sellasessa paikassa, ettei liikaa herätä huomiota ku se ei oo mikään kaunotar. Sellasen siitä ehkä tuunauksella sais! Jospa vaikka kellon koneisto menis "vahingossa" rikki, jolloin kuvulle sais luvan kanssa keksiä muuta käyttöä ;)

    VastaaPoista
  19. Upeita löytöjä!!! - No just aattelin, et näyttää ihan teloitetulta... ;))
    Vettä?! Täällä ollaan taas paistateltu päivää oikeen urakalla :D

    VastaaPoista
  20. Sinä se kyllä teet aina hyvät löydöt <3 Tuo henkarisysteemi on kyllä kieltämättä vähän pelottava, pimeässä varmaan ainakin=) Mutta hieno!

    VastaaPoista
  21. Huikeet löydöt, kyllä kannatti olis kaivoslainen! Toi torso... musta se ei ole pelottava, mutta jos se ois mun, laittasin sille killuttimet, on niin paljas haarusta tolleesti. Siis mitä, en tietenkään yritä saada sua tekeen sitä :D

    VastaaPoista
  22. aivan mielettömän upeita löytöjä!
    ehkä ne siellä thaiwanissa on laittanut tarrat antiikkiin et missä ne on niinku tehty, mistä sen tietää?

    VastaaPoista
  23. Täällä on kans paistanu aurinko ja alkaa olla liian kuuma olohuoneessa ja keittiössä (nimim. ikkunat etelään päin). Ja tää on vasta alkusoittoa, eihän kesä oo vielä ees kunnolla alkanu, prkl!
    Mut hei, Raamatussahan on se yks jonkun kirje filippiiniläisille. Niin mä sen luin ja sit yks kaveri sanoi kylmäkiskoisesti: " Se on kyllä filippiläisille." Ei olla enää kavereita, ihme, mitäs tuli neuvomaan. (oikeesti se kyllä muutti muualle opiskelemaan)
    Mä taidan joskus lähteä sun kanssa kirppareille, päätin just! :)

    VastaaPoista
  24. Ai niin ja tohon keskusteluun alueista, joilla ei sada, niin meidän naapurikadun päässä on kohta, jossa on joku outo ilmastovyöhykeraja. Oon pari kertaa todistanu omin silmin, että siinä on niinku sellainen viiva, toisella puolella on rankkasade ja toisella puolella ei sada. Se on jotain tosi outoa!

    VastaaPoista
  25. KAit laitoit äipän maksamaan ostoksesi ? ;) Kun tollai sua koko päivän kidutti!

    VastaaPoista
  26. Voi ootko tosissasi :o hei muuten, laitatko mulle s-postia siitä mikä jeanne d'arc numero se oli mitä kaipailit? tuli vaan tossa ne taas vastaan ykspäivä ja tulit heti mieleen :)

    VastaaPoista
  27. Hei? Vähäks ihania löytjä ja tuunauksia??!!!

    Kiitos Maanvaiva (minkä maan, muuten?)kauniista mukeistasi!!! Nyt saamme, mieheni ja minä, uudet pihamukit! Niistähän ON pakko juoda ULKONA! Niiden kuvat vaatii sen!

    Mukavaa iltaa!
    -Pia-

    VastaaPoista
  28. No, siis joo...ennen kuin sanoit, niin aattelin kyl, et toi on kyl IHAN VÄHÄN pelottava...mut sit repesin, kun sanoit, et telotettu thaimaalainen! Haha ;D ...toivottavasti en näe kuitenkaan painajaisia...
    Ihania löytöjä kyllä kaikki!

    VastaaPoista
  29. Heli: Töki sitä koneistoa neuloilla!! Kyllä se sieltä joskus rikki mene :D


    Marru: Hah en ois uskonu.. kaikki luulee sitä oikeesti rumaksi :D
    Mutta se on päällystetty JDL serveteilla ja hänkin oli teloitettu. Eli siinä on se juttu .. no okok :D

    Hanne: Mutku ei se luonnossa ole, oikeesti :))

    Äärelä: Siis mitkä killuttimet?? Mitä on killuttimet? Ekana tule mieleen miesten sukupuolielimet :D

    Taina: Se oli sulatettu muoviin se "tarra". Vähäks hienoo, eikö!! :D


    Adalmiina: Haha.. eipä tainnut filipiinejäkaan silloin aikoinaan olla olemassa :))
    Joo, kävi ilmi, että silloin ei oikeesti satanu missään koko helsingissä, ainoastaan mun pihalla ja vain vähän kauempaa.

    Bikke: Monesti muuten oisin päin. Hän pähkäilee joka tavaran kanssa niin kauan että ostaisko, ja joskus mä olen vauhdittanut päätöstä nappaamalla sen tavaran ja ostamalla itse. :)

    Jasmiina: jepjepjep :P ja jepjep olen tosissaan!

    Pia: Kiva että tulivat ehjänä perille! :)

    Liisa: Haha.. voi että minkä sain aikaiseksi.
    Omasta mielestä minähän olisin voinu aloittaa uuden sisustusbuumin.
    Kaikkihan haluu tollaisen puolikkaan muovihenkarin :D
    Ei vissi mennyt löpi :)

    VastaaPoista
  30. Ihania löytöjä olette tehneet! Vau!

    VastaaPoista
  31. Heippa!
    Jälkijunassa huokailen näiden hienojen löytöjesi perään. Upeita! Toi kupukello on paljon komeempi kuin mun kaikki yhteensä! :)

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...