3. toukokuuta 2012

Piip


Upeessa auringonpaisteessa kävelin tänään pitkin kaupunkia ja odotin milloin pikalaiva tuo äidin Suomeen.
Jee, Hän on täällä taas.
Ajan kuluksi kävin Laura Ashleylla.
Pakko oli ostaa nämä ihanat kesäiset kupposet. <3


Mutta en minä itselleen niitä ostanut, ku nyt ei sais haaskata yhtään ylimääräistä tulevien mökkibileiden takia.
Vaan TEILLE.
 Tervetuloa osallistumaan kesäkuppiarvontaan!

Ja aina saa tietenkin linkittää, jos tykkää.

Arvonnan suoritan silloin kun palaan blogimaailmaan.
Koska minähän olen poissa tällä hetkellä!


Pakko kertoa vielä pikaisesti.
Kyttäsin iphone kädessä Linda Line'n satamassa kaltereiden takaa milloinkohan äiti kävelee laivasta ulos, että voisin räpsiä siitä hetkestä kuvia.
No, hän tuli, hymyili leveästi  ja minä otin heti pari kuvaa ja vilkutin innokkaasti.
Jäin sitten odottamaan, milloin hän pääsee satamasta ulos ja samalla katselin otoksia. 
Zoomailin ja ihmettelin, että onpas äidillä leveät reidet.
Kun äiti vihdoin tuli, hänellä oli ihan erivärinen takki päällä mitä mun ottamassa kuvassa.

Joo, ei se tietenkään ollut vaihtanut takkia.
Joo, minun pitäisi käyttää niitä silmälaseja.


80 kommenttia:

  1. Mukana ihanassa arvonnassa:)

    VastaaPoista
  2. Yleensä ne on äidit kun menettää muistinsa ja kykynsä tunnistaa jälkeläisensä.....mutta käyhän sitä tietty näinkin....ja voihan siitä syyttää vaikka niitä silmälaseja... :D

    Auts....mun silmälasit on valmiina optikolla, arvaa vaan muistinko hakea ne -paraskin tässä puhumaan muistista...

    Ja mukana arvonnassa tottakai, ihania mukeja ei voi koskaan olla liikaa!

    VastaaPoista
  3. Hehheh... oot kyl mahtava! Joku "täti" on ihmetellyt, et miks toi kuvaa mua ja huitoo viel hulluna ;D

    Ehdottomasti ihanassa arvonnassa mukana!!!

    VastaaPoista
  4. Minäkin mukana arvonnassa.

    Ei ne lasitkaan kaikkea pelasta. Mulla on ollut käytössä uudet lasit vajaan viikon ja aivan pöllöltä tuntuu kulkea: meidän tasamaatontti on nykyään rinnetontti ja mä sekoilen jalkoihini. Voi olla, että täytyy mennä valittaan näistä laseista.

    Mukavaa poissaoloa!

    -Tuija-

    VastaaPoista
  5. :D Voi sun kanssas :D

    Mukaan arvontaan!

    VastaaPoista
  6. Kiva kun äitisi on käymässa. Toivottavasti keksitte kaikkea mukavaa yhdessä.
    Mukana arvonnassa . Ihania kupposia kävit hankkimassa meille. Nauti blogilomastasi-

    VastaaPoista
  7. ihkut mukit<3
    sä oot niin proo :)))))

    VastaaPoista
  8. Silmälasit on oiva keksintö mutta näiden lukulasien kanssa pelaaminen vie välillä kyllä hermot: ne on aina hukassa :)
    Mukaan ihanaan arvontaan.

    VastaaPoista
  9. mukavaa äiti-tytär aikaa :)
    ja mukaan mukiarvontaan :)

    VastaaPoista
  10. moi! miekin osallistun ihanuus-kuppien arvontaan :)

    -tiina-

    VastaaPoista
  11. Voi, oot niin hassu ja kultainen, kun ajattelet aina meitä ;) Niin että arvontaan osallistun ilomielin!
    Miten sä voit olla siellä, vaikka ootkin poissa...? =D

    VastaaPoista
  12. Ihanan arvonnan olet meille järjestänyt! ♥
    Ilman muuta mukana! Ja linkitän tietty.
    Onhan se sentään hyvä että näit sen verran, ettet vienyt vierasta mammaa mukanasi kotiin... :)

    VastaaPoista
  13. Arvonnassa mukana, tottakai! ;)
    Söpöt on kupposet!

    Sä oot niin ihana ku sulla on aina jotain kerrottavaa, joka saa hymyn huulille! ♥

    VastaaPoista
  14. Arvontaan mukaan! Suloiset kesäkupposet :)

    Ja kuka kumma näitä postauksia tosiaan lähettää ku se meän oma "Maanvaiva" on tauolla?? :D Kui teet sen? Hih!

    VastaaPoista
  15. Kuulostaa niin tutulta tuo että ei nää mitään ku vasta parin metrin päästä, aika kiusallista usein:D Osallistun arvontaan!

    VastaaPoista
  16. Ihana arvonta mukana tottakai ;)

    VastaaPoista
  17. Siinä vaiheessa mä aloin käyttää laseja, kun itsensäp.... vemputti aidan vieressä ja mä oikein tihrusin, että mitä se siellä... Sen jälkeen lasit on päässä pysyneet, usko pois! Mukana tietenkin arvonnassa! Ja mukavaa äiti-tytär-aikaa!

    VastaaPoista
  18. Hmmm, pitääpä mainita tästä. Olen lisännyr blogisi lukuluettelooni, ja kun koitin siirtyä tähän, ilmestyi ilmoitus "hyvaajakaunista.blogspot.com sisältää sisältöä sivustosta www.shabbyblogs.com, jonka on tunnettu levittävän haittaohjelmia
    blaa blaa blaa". O__O piti sitten omalla vastuulla siirtyä lukemaan!

    VastaaPoista
  19. Pepi: Mä en oo päässyt edes optikolle asti.. niin ja listan mukaan aikaa enää 4 päivää :D

    Marru: Toivotavasti se täti oli vaan niin täpinöissään suomeen saapumisesta ettei edes huomannut mua, vaan hymyili itsekseen.. :)

    Tuija: Mä sain kans kerran liian vahvat lasit. Ne kyl yritti, että pidä nyt niitä ainakin viikon, kyllä silmä tottuu, mutta MIKSI silmän pitää tottua liian vahvaan lasiin. Äpyh! Sain uudet! :P


    Mari: Mitämitämitä :D


    Lotta: Joo, ainakin kirppareilla käydään.. ja sitten käydään kirppareilla :D

    Jaana: Ai oon vai :P

    Santra: Voi luojan kiitos etten niitä VIELÄ tarvitse! Mä en kestäis! :D

    Kiitos Riikka!

    Voikukkapelto: Niimpä! Mieti sitä! :D

    Minttu: :) Hyvä minä!! :D

    Heli: Tai sitten mä oon vaan niin ihanan nolo koko ajan :)

    HoO: Ajatusten voimilla, sillä se hoituu :))

    Saara: On todellakin!!

    Ulla: Mä luin tän Sun kommentin aamulla kännykästä kun olin vielä sängyssä.. hyvä ettei pohja mennyt (siis sängyn pohja) ku mua nauratti niin paljon :DD
    Ihme tihrustelija! :D

    Kukkahattuneiti: Voi kiitos kun mainitsit! Olen muuten muutaman kerran siellä sivulle vieraillessa huomannut, että jotain virusta se aina blokkaa se mun konen virustorjunta. Nyt otin sen pois koko shabby-sivun.

    VastaaPoista
  20. Niin ja kaikille muille kiitos osallistumisesta!! <3

    VastaaPoista
  21. Kyllä mullakin olis hymy herkässä jos joku punapää kaltereiden takana kameran kanssa heiluis=D Teidän pitäis vissiin äidin kanssa useammin tavata kun et meinaa enää tunnistaa,IKÄnäöllähän ei voi olla asian kanssa mitään tekemistä;)
    Mukaan ihanaiseen arvontaan!

    VastaaPoista
  22. mukana ollaan kesäkuppien arvonnassa :)

    VastaaPoista
  23. =D Sä oot niin <3. Mukaan kesäkuppien arvontaan.

    VastaaPoista
  24. Tuo on kyllä hilppaisen noloa, kun vilkuttelee tuntemattomille ihmisille, olen kokeillut samaa, mutta tässä tapauksessa taisi vaan itseä nolottaa :D Muut tuskin huomasivat.

    Mukana arvonnassa ehdottomasti!

    VastaaPoista
  25. Sari M mukana arvonnassa :0) Ja mukavaa kirppariviikonloppua. Ties vaikka törmättäs Porvoossa :0)

    VastaaPoista
  26. Arvonnassa mukana :) ihanat mukit.

    VastaaPoista
  27. :)Mukaan kauniiden mukien arvontaan.

    VastaaPoista
  28. Kyllä sulle se sitten aina sattuu ja tapahtuu :D osallistun kyllä ja linkitän facebookissa.

    Toivottavasti palaat piiiiiiaaaan :)

    VastaaPoista
  29. Mukana arvonnassa :)

    Tanja S.

    VastaaPoista
  30. yritän naurultani saada sanottua, että: osallistun!

    VastaaPoista
  31. Mukana arvonnassa, tietty!
    Ja ehkä kun ikäsi alkaa kolmosella voit jo harkita rillien pitämistä, olisihan se kiva tunnistaa oma äiti, hih!

    VastaaPoista
  32. Kirsi: Hehe.. mikä ikänäkö :D

    Kiitti Sari! <3

    Anna: Joo, sen takia mä yleensä en vilkuttaa edes tutuille, kaiken varalta.. jos se vaikka onkin joku muu :D

    Sari: Ei sitä koskaan voi tietää :)

    Jasmiina: No viimeistään silloin kun olen toipunut juhlista :D

    Rv. Kivitikka: Mnjoo.. oishan se mukavaa :DD

    VastaaPoista
  33. Voi mikä ihana arvonta...mukana tottahan toki...:)

    Oli muuten hyvä, että äitisi reidet eivät olleet levinneet..::DD

    VastaaPoista
  34. =D Voi sua... Mahtanu toinen äiti olla iloinen, kun vieras niin vilkuttelee:)
    Mulla on samaa vikaa noiden lasien käytön kanssa, mutta onneksi en äitiä ole vielä sekottanu;)

    Mukana ollaan arvonnassa:)

    VastaaPoista
  35. Irmastiina: Tiiätkö mun mielestä ne sais kyllä vähän leviä.. on se kaks kertaa hoikempi kun mä :O

    Mia: Hyvä Sä :))

    VastaaPoista
  36. Noista mukeista nauttisin mielellàni kesàkahvini!

    VastaaPoista
  37. että semmonen paparazzi :D
    arpaonnea minulle! :)
    ja hyviä bileitä sinulle!

    VastaaPoista
  38. Minäkin toivon arpaonnea itselleni. ;)

    Elämästä tulee huisin paljon hämmentävämpää ilman optikoita. ;)

    VastaaPoista
  39. Hah haa...;)) Yritetään onnea!

    VastaaPoista
  40. Linkitin ja mukana :)) Äideistä ei aina kyllä tiedä nehän voi lihota yhdessä yössä :)) en odottele vastausta kun sähän olet poissa!

    VastaaPoista
  41. Voikohan voittaa arvonnan kahdesti peräkkäin samassa blogissa?? Minä yritän :).

    VastaaPoista
  42. Kauniita mukeja!

    ehdottomasti mukana <3

    VastaaPoista
  43. Mukana ollaan! Ja linkittelenkin vielä tänään! Jos osaan! =)

    VastaaPoista
  44. Hahhaaa sun kanssas!
    Ihania mukeja, joita voi "lukea"! Osallistun!!!
    Kraam!
    -Pia-

    VastaaPoista
  45. Minäkin mukana arvonnassa...

    VastaaPoista
  46. Taina: Juu, töitä en selvästikään paparazzina saisi.. :)

    VillaMinttu: Tule mieleen jostain syystä joku silmälasimainos telkkarissa.. jossa yks mies oli ihan urpo ilman laseja.. :D

    Bikke: Joo, ihan turha Sun on mitään vastausta odottaa :P

    Eiju: Voi tietenkin..vaikka olen varma että kaikki alkais epäilemään huijausta :D

    Hanna: Mitämitä, etkö Sä vieläkään osaa? :))

    Pia: Mitä vika ois mun kanssa :DD

    VastaaPoista
  47. Pitäisikihän kirjoittaa ISOILLA kirjaimilla jotta näet varmasti, että osallistun minäkin...

    VastaaPoista
  48. Sä se oot aina niin hauska! :)
    Mukana ollaan arvonassa.

    VastaaPoista
  49. Makiat mukit...Arvontaan mukkaan terassikaffeja ootellessa :)

    VastaaPoista
  50. Vitsi sä olet kyllä ihan paras! <3

    Ja mukana ihanassa arvonnassa, tottakai!

    VastaaPoista
  51. Mukana kesäkuppi arvonnassa ;) t.Heidi P.

    VastaaPoista
  52. Au kun sattuu; huomasin vasta nyt, että sinulla on luokitteluissa yhtenä sanana `naurettavaa` -kategoria. Luin sitten yhdeltä istumalta (uudelleen) kaikki sinne luokitellut jutut ja nyt vatsaa nipistää ja poskiin sattuu hymyilemisestä. Yliannostus, kertakaikkiaan...
    Niin siis arvonnassa tietysti myös mukana, yhdellä.

    VastaaPoista
  53. Mukana arvonnassa. Ihanat mukit.

    tielf66

    VastaaPoista
  54. Hyvään aikaan kerkesin vihdoin blogeja lueskelemaan! Mukana arvonnassa, ihanat kupit.

    VastaaPoista
  55. Blogissani on sinulle tunnustus, käyhän kurkkaamassa!

    VastaaPoista
  56. **Hörönaurua**.
    Arvontaan ilmoittaudun mukaan minäkin. Mukit näyttävät hienoille.

    VastaaPoista
  57. Taisinpa minäkin vielä ehtiä, flunssa vaivaa ja pehmittäny aivot ja siihen mukaan työputki nii avot...

    Mut en minä koskaan vilkuttele tuntemattomille.... elä kerro kellekkään, mut mä vaan tiuskin ohitseni pyöräileville ihmisille, et mitä se sulle kuuluu... juu-u ei kannattais puhua itekseen, TIEDÄN!!!!

    VastaaPoista
  58. Olen mukana arvonnassa, kupit on kivat!

    VastaaPoista
  59. kivat kupposet..mukana siis arvonnassa.

    -carita-

    VastaaPoista
  60. Ihanat mukit,mukana arvonnassa.

    VastaaPoista
  61. mukana arvonnassa
    paukku33@jippii.fi

    VastaaPoista
  62. mukana
    -Pauliina-

    VastaaPoista
  63. Kerrankos sitä sattuu...
    Ilmoittaudun myös arvontaan mukaan, mukit näyttävät kivoille.

    VastaaPoista
  64. Ihanaa, kun säkin sait äipän kyläilemään! Äipät vaan on niiiiin parasta <3 <3 <3 Mut aattele, jos oisit ottanut sen väärän tädin sun mukaan satamasta ja huomannut vasta kotona!!!

    ja joo, mukaan arvontaan, on niin söpöset mukit, ja nehän voisi vaikka postittaa suoraan mun ihanalle äipälle lahjaksi, jos onni sattuisi suosimaan ;)

    Ainiin, ps. Tervetuloa vaan! ;) Oikeesti.

    VastaaPoista
  65. Iiiih, ihana arvonta :) Mukana ollaan!

    VastaaPoista
  66. Piip, tosiaan ;DDD Kyllä sulle sattuu ja tapahtuu *hih*

    Ihana oot ja blogissani on sinulle jotain...

    VastaaPoista
  67. Tiiti: Kiitos, kun olet niin ajattelevainen :DD

    Kiiu: Voieiii.. yliannostun ei oo hyvä juttu :DD

    Kati: Haha.. sen mä haluaisin nähdä :DD

    Kiitos kaikille muille, ootte ihania!! <3


    Liisa: Ok, mä sit ilmoitan kun mulla on lippu varattu :DD

    VastaaPoista
  68. Ihastuttavat LA:n mukit, voi kunpa voittaisin!!!!

    Mukana arvonnassa...tottakai:)

    VastaaPoista
  69. Arvontaan osallistuin jo, mutta
    minulla on blogissani sinulle jotain :)

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...