26. huhtikuuta 2012

Syylät ja muurahaiset


Innostuin sitten korutaitelijaksi!


Puuhelmet päällystin servetillä, noi hopeiset jutskat on Sinellista.


Ei paha ensimmäiseksi itse-tekemäksi käsikoruksi.
Pelkään vaan käyttää sitä.. mitä jos se hajoa ja kaikki pallurat hyppii nolosti pitkin S-marketin lattiaa ...tai missä ikinä nyt satunkaan olemaan.

 

No mutta sieltäpä kurkkii mun siemenpussin jälkeläiset!
Toisen, kuvassa näkymättömän ruukun sisältö näyttää vahvasti siltä, että kasvit alkaa pikkuhiljaa kasvaamisen sijasta maatumaan. Nyyh!
Oonkohan kastellut hieman liian innokkaasti..

Tänään muuten tajusin, miksi mun kaikki kasvit kasvaa vinossa.
No ku ne kasvaa aurinkoa päin!
Hah! 
Isäntä sanoi sen niin itsestäänselvällä äänensävyllä, että mun ois tehnyt mieli tuupata se kumoon.
Pah! Siis.. kyllä mäkin sen tiesin..tavallaan.. se ajatus, että olen laittanut siemenet vinosti multaan olikin itseasiassa vain vitsi!! Daa!!


Kirpulta löytyi ikivanha lautanen. 
Selvästikin Green Gaten edelläkävijä.
Mitähän muutakaan nuo kaksi G-tä tarkoittaa! 



Mutta nyt hyvät ystäväiset, mä otan palkatonta blogilomaa.

Mulla on niin kamala kriisi päällä, ettei sanoin voi kuvailla.
Näen öisin painajaisia!!
Viime yöllä näin, että mun jalkapohjat oli täynnä isoja syyliä ja niistä tuli muurahaisia ulos!! Yökk!!

Kaiken takana on se, että päätin kerrankin juhlia mun synttäreitä!!
Siis kerrankin!!
Ongelma on siinä että tulijoita on enemmän kun (mökki)laki sallii, eikä mulla ole mitä järkevää ratkaisua.
Mulla on mennyt jopa sukset ristiin yhden mun ystävän kanssa ja siitä en sitten tykkää yhtään. 
 

Mutta mä palaan!
Pian! <3

37 kommenttia:

  1. No selvästi Greengate uusinta tuotantoa. Kaunis on ...ja niin myös korusi.... Mulla kasvaa tulppaanit ja krookukset ylösalaisin aina välillä kun vahingossa laitan sipuli maahan väärin päin.

    VastaaPoista
  2. Ihanan korun olet askarrellut! Olet kyllä hirmun taitava!!
    Mukavaa blogilomaa ja hauskoja juhlia! Kyllä se siitä...

    VastaaPoista
  3. Älähän kriiseile juhlista liikaa. Hyvin ne menee! Olet blogiloman ansainnut. Onnea vanhenemisen johdosta sekä onnistuneen korutaitelijan ja pienviljelijän uran aloittamisesta! =D

    VastaaPoista
  4. Älähän kriiseile :)
    Mukavia juhlia vaan ja sitten palaat kertomaan kaikki tärkeimmät !!

    VastaaPoista
  5. Kyllä ne siemenet sieltä oikiaa, älä huoli!

    Kaunis on GG:n esi-isä!

    Leppoisaa lomaa ja see you soon ♥

    VastaaPoista
  6. Se on sitten ilmiselvästi Greta Garbon lautanen... pidä hauskaa !!!!! Se on tärkeintä. =)

    VastaaPoista
  7. Aivan ihana koru! Mukavia juhlia sinulle!=)

    VastaaPoista
  8. kyllä muakin stressais jos juhlisin paikassa jossa pitää varoa oksentavansa :D noei, hyvin kaikki menee varmasti, kyllä loma tekee terää;) juu, en oo muistanu itsekään käännellä vähään aikaan ruukkuja (sekin yllättävän vaivallollista?) ja nyt mun taimet lankuttaa...

    Hyvää viikonloppua ja onnea vielä kertaalleen :)

    VastaaPoista
  9. Lotta: Haha.. aika hyvä :D Mä pidän sitten suosiolla mun näpit kaukana kaikista sipuleista :D

    Minttu: Kiitos! <3

    Voikukkapelto: ooo.. kiitti!Pitäiskö mun teettää sellaiset "missinauhat" joissa lukee pienviljelijä ja korutaiteilijä.. :D

    Pepi: No mä yritän kovasti, mutta se vaan pukkaa.. Taas levoton yö takana.. ja se on jo kolmas sellainen.. MInä joka mä olen nukkumisen mestari, en saa unta!! Pakko olla paha kriisi :)

    Satu: Kiitti Sulle! See ya :)

    Mirstaakkeli: Hehah.. oiskohan.. Vähäks siisti! :P

    Kiitos Sari!

    Jasmiina: Joo, en minä edes tiennyt, että niitä pitää käännellä.. ja miksi. Kylväsin tuossa yks päivä vielä lisää, jotain ruiskukkia vai mitä ne on.. ja nekin kaikki vinossa.. niin siitä se sitten lähti kun kovalla äänellä ihmettelin asiaa. :D
    Ääh, ei se oksentelu olekaan niin vakava, kun se että miten 17 henkeä mahtuu 10 hengen mökkiin niin ettei tule ongelmia :D

    VastaaPoista
  10. Hienon korun olet tehnyt. Voin antaa joskus vinkkejä, miten ei tarvii nii kovasti pelätä korun rikkuvan. :)

    Älä stressaa sitä vierasmäärää, kato sopu sijaa antaa... ja jos kaikki on yöpyjiä, otat vaan kaikki patjat yhen huoneen lattialle ja siellä sitten siskonpedissä koko kööri (ja ku sillit purkissa), eiks vaa? ;D

    Stressin sijaan NAUTI JUHLISTASI! Ja täältä myöskin onnea!

    VastaaPoista
  11. Ihana tuo tuunaama korusi, tosi hyvä idea ja kaunis toteutus!

    Hyviä synttäreitä, nauti ja pidä hauskaa!!!

    VastaaPoista
  12. Kati: Nojoo, vinkkejä kyl tarvitais. Olin siellä askartelukaupassa koruhyllyn edessä ihan hoo moilasena :D
    Joo, sillipurkki kuulostaa hyvältä, mutta ei oo sallittu. En haluais sakkoja..tai lentää pihalle keskellä yötä jos jään kiinni :D

    Kiitos Rv.Kivitikka :)

    VastaaPoista
  13. Hyvin se menee, usko pois! Vauhdikasta viikonloppua ;D

    VastaaPoista
  14. Kivan korun olet tehnyt! Ja selvästi lautanen on GG:tä;)
    Juhlat menee putkeen ja sopu sijaa antaa ja lopussa kiitos seisoo!

    VastaaPoista
  15. Parhaimpia synttärijuhlia sulle ja onneaaa!! ♥
    Blogissani odottaa sinua pieni tunnustus! :)

    VastaaPoista
  16. Oothan muuten kattonu läpi jo uuden HobbyHall -kuvaston? Oli muuten paljon kivaa sisustuskrääsää ;)

    VastaaPoista
  17. Hehhehe... kiitos kunnon naurusta!!!

    Syyliä ja muurahaisia, YÄK! Toivottavasti mä en näe unta mun ällöistä kotiloista :(

    Toivottavasti saat sumplittua juhlajärjestelyt (sillai niinku melkein kaikkia miellyttäväksi) :))

    VastaaPoista
  18. I was here ja noissa parissa vanhemmassakin postauksessa vierailin oman palkattomani loputtua äsken ;)
    Toivottavasti saat sukset taas erilleen (siis pois rististä) ystvän kanssa, se on tosi kökköä...olla sukset ristissä kamun kanssa :(
    Muuten sitten vaan huisin upeaa 30 täyttämistä ja juhlintoja!
    Ja nyt mäkin tiedän, miksi mulle maistuu nykyisin (??) viini niin hyvin...ne tatskat!!!

    VastaaPoista
  19. Ihana koru!
    Mukavia juhlia sinulle<3

    VastaaPoista
  20. No jopas jottain...Näillä vissiin meijän pittää mennä vai oisko ne kalsarikännit sitte niiin mittään :)

    VastaaPoista
  21. Vitsit, minkä vaivan olet nähnyt puuhelmiä päällystäessäsi!! Upea lopputulos!

    Hyvää viikonloppua ja toivottavasti saat ongelmasi ratkaistua!

    -Pia-

    VastaaPoista
  22. vau mikä koru ja vau mikä lautanen!
    Ja joo, juhlat on kivoja mutta aina joku vetää jostain asiasta herneet nenään, palkoineen ja jaakkoineen päivineen.
    Ihania kemuja ja synde onnea!!!

    VastaaPoista
  23. Ihana koru ja mitäs sit jos se hajoo jossai ihmiste ilmoil jatkat vaa matkaa niin ku ei olis mittä tapahtunu ♥ No tulee ainakki kunno bileet ku on porukka ja voiha osa men ulkko ruokinnal ;)

    VastaaPoista
  24. Anna: Nyt oon tullut melkein kriisista ulos ja olen aika lailla samaa mieltä - kyllä se onnistuu :)

    Anna-Mari: Jooh.. toivotaan. :))

    Kiitos Heli!! <3


    Jannikki: Joo, en uskalla ees kattoo.. :DD

    Marru: Hyi kotilot :DD
    Joo, näin toivotaan.. Huoh.. enää alle 2 viikkoo aikaa jännittää..

    Kiitos Sarkka!! Hyvin toiminut tähän asti.. pöydällä koristeena :D

    Liisa: Juu niin mäkin toivon.. näyttää heikolta vieläkin.. pöh!
    Hehe.. jos sit oot joku kaunis päivä jääny viinikoukkuun niin ei muuta kun laaserilla poistattamaan :D

    Kiitos Arja! <3

    Lovviisa: Joo, niitä perskalsareita oon mäkin monesti aatellu viimepäivinä :D

    Pia: Kyllä kieltämättä oli melko hidasta puuhaa :) Ja hermotkin meni about 10 kertaa :D
    Kiitos-kiitos!!

    Taina: Niinhän se näyttää menevään.. aina oppii jotain uutta joistakin ihmisista :)
    Kiitos! <3

    Johanna: No niin näyttää tulevan.. ja jos ei auta muu, niin sitte pitää pistää pihalle, juu :DD

    Kiitos Riitta Sinikka!

    VastaaPoista
  25. Otanpa uusiksi siis tämän kirjoitukseni, joka äsken hävisi teille tuntemattomille!
    Kannattaa innostua sillä onnistuit aikaan saamaan kauniin rannekorun,
    puuhelmet olet päällystänyt serveteillä hyvä idea joskin niissä aikaimoinen näprääminen!
    Itse ostin tässä päivänä muutamana kirppikseltä rannekorun joka oli tehty helmistä ja heti autossa sujautin sen ranteeseeni ja siinä kuvittelin miltähän tämä näyttäisi Rosan kaulassa ja venyttäessäni sitä niin RÄKS helmet sinkoili autossa ympäriinsä!
    Kuminauha taisi olla aika haperoa ja eipä ollut tarkoitus Rosan kaulaan:)

    Onnea Synttäreillesi!<3
    Sopu tilaa antaa:)

    VastaaPoista
  26. HIH! HUH!:) aattelin jo että taasko...!
    Sinulla olikin valvonta otettu käyttöön!:)

    VastaaPoista
  27. Blogissani on sinulle tunnustus ;)

    VastaaPoista
  28. Koru on hieno!!Hauskoja juhlia! :)

    VastaaPoista
  29. Sirkka: Voi harmitus! Joo, oon melko varma että mun korulle tule kans näin käymään.. Kuminarulla sekin..

    Kiitos! :)

    Bikke: Kiittis, käyn kurkkaamasssa :P

    Niina: Kiitos Sinulle!

    VastaaPoista
  30. Kuules lomalainen, mulla on sulle jotain kivaa blogissani :)

    VastaaPoista
  31. On hieno koru!!
    Ja pistä nyyttäri synttärit, se karsii kävijämäärän mukavasti ;) Sitten ei tarvi öisinkään katella syyläsiä jalkoja.

    Hyvää lomaa!

    VastaaPoista
  32. Maikki: <3<3<3

    Mia: Hmm.. mitkä ovat nyyttäri synttärit..:))

    VastaaPoista
  33. Nyyttäreillä kaikki tuo jotain ruokaa mukanaan :) Toivottavasti keksit jotain synttäribileiksi! Se on jännä kun aina tulee jotain riitaa, kun yrittää jotain kivaa järkätä.. nimim. aika moni oli vihainen kun ei tullut meidän häihin :P

    VastaaPoista
  34. Miia: aa, ok :) Mä veikkaan että ruoka jää noissa bileissä kakkoseksi :))

    VastaaPoista
  35. Kuules Lady Maanvaiva, laitako mulle sun osoitteen niin saan palkintosi matkaan :)

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...