14. toukokuuta 2012

Vanhuus ja tiibetiläinen hieronta


Muikka!


Juhulat on nyt juhulittu, seuraavat sitten 10 v päästä.. tai mahdollisesti jo ensi kuussa, ku ne oli niin MAHTAVAT!! Mitä minä oiken stressasin??
Koska joutuin vuokramaan ihmispaljouden takia (kuvasta puuttuu 5 henkeä) toisenkin mökin, minun lahjatoiveet muuttuivat siinä sekunnilla sisustuskauppalahjakorteista rahaksi, ettei mun tarvi olla persaukisena seuraavat puol vuotta.

Mutta kyllä mä sittenkin sain sen tyhmän rahan lisäksi vaikka mitä ihanaa.

Isännältä lahjakortin tiibetiläiseen hierontaan (mä kyseenalaistin heti ko lahjakortin, koska olen kuullut, että tiibetiläisellä hieronnalla on nuorentava vaikutus.. että meinasko se et mä oon jotenkin nuorennuksen tarpeessa)  ja sitten tietenkin sain hajuveden, jota mulla oli jo ennestään iso pullo.
Mitenniin mä olen sanonut tismalleen saman lauseen jouluna
Alkaa olla jo aika perinteinen vitsi ne hänen hajuvesiostokset. Juuri kun minä olen ostanut itselleni pullon, hän menee ja ostaa lahjaksi juuri saman pullon.
Hän kävi minun riemuksi vaihtamassa hajuveden lahjakortiksi (stockmannin), jonka mä aion tuhlata ehkä GG-lautasiin..
Paljon järkevämpää, vai mitä?



GG aterimet on ollut pitkään haave(haamu)-listalla:



Vaaleanpunaiset työkalut ja juomakypärä- kyllä nyt kelpaa remontoita!!
Vielä kun keksis kohteen..



Kesäkuppiarvonnan tulos oli seuraava:
Pia kirjoitti... 
Hahhaaa sun kanssas!
Ihania mukeja, joita voi "lukea"! Osallistun!!!
Kraam!
-Pia- 
 Onnea!! <3


Mun pitäis nyt mennä töihin.. ei muuten huvittais yhtään..
Päässä liikkuu ihan jotain muuta, kun varpaankynnet ja reisikarvat, mutta enköhän mä tästä vielä maan pinnalle palaa..


21 kommenttia:

  1. Kyllä on ollut hyvät juhlat teillä :)) ja tosiaan, aina hyvin onnistuneiden pippaloiden jälkeen haluaa järkätä heti uudet :D

    Noi lahjatkin on kyllä ihan huippuja, kelpais ;)

    VastaaPoista
  2. Kinkerit kuulostivat mahtavilta! Ja ihania lahjoja, kyllä sun nyt kelpaa!

    VastaaPoista
  3. Sä et sitten enää laitakaan mietintämyssyä päähän vaan juomakypärän,mä vähän luulen että se on aika tehokas keino keksiä remonttikohteita,tosin niistä osa voi sellaisia etteivät tunnu enää seuraavana aamuna niin hirmuisen hyviltä idiksiltä;)Lystikkäiltä vaikuttaa kaksvitoset ja voi vinde mitä lahjoja,siis sen tyhmän rahan lisäks=D

    VastaaPoista
  4. Mahtavat kemut mahtavalle mimmille. sitä käydään sitten neljättäkymmentä. ;)

    VastaaPoista
  5. Vanhuus! Vanhuus???

    Voi kökkö, mä meen nurkkaan kuolemaan...

    VastaaPoista
  6. Onnea onnea onnea!!! Siis synttärisi johdosta, mutta myös siitä, että selvisit juhlista hengissä...ja ihanista lahjoista! Joista oon vaan ihan vähän kade ;) Varsinkin noista gg-aterimista, jotka ovat munkin toivelistalla, eikä edes millään haavesellaisella!
    Mutta suon nyt sulle noi ihanuudet, koska sulla nyt kuitenkin oli ne synttäritkin... ;)
    Oot ihan sairaan nätti noissa kuvissa! Ja varmaan luonnosakin..

    VastaaPoista
  7. Jasmiina: seuraavaksi vois olla juhannus-party :)

    Rv. Kivitikka: kyllä kelpaa :)

    Kirsi: ääh, kyllä tommoinen myyssy voittaa mietinnänPipon mennen-tullen :)

    Taina: toi sattuu :D

    Pepi: anna armoa ja ymmärtäväisyyttä! :D

    Liisa: mun haamulistalle päättyvät sellaiset tuotteet joita en raaski ikinä itse ostaa :)

    Sirutuuli : kiitos! :)

    VastaaPoista
  8. Ihan varmasti mahtavat pippalot takanapäin!!! Kuvista vaan sai jotenkin sen kuvan...(hihhih... ihanaa, että jaoit kuvat meidän kanssa) ;D
    Ja eihän yhtään pahemmalta se yks lisä vuosi tunnu, Onnea vielä kerran!
    Niin ja mukavaa työpäivää :))

    VastaaPoista
  9. Myöhästyneet onnittelut täältäkin!!! Kuvan mukaan vieraat oli ihan "sumussa" mutta juhlakalu skarppina ;-) Ja sikamakee toi sun uus "kypärä". Työn iloa!

    VastaaPoista
  10. Hyvän mielen postaus, mahtoi olla mahtavat juhlat! Tiedän niiin ton tunteen, kun työt EVVK ;D Tai ainakin niihin keskittyminen on hakusessa. Miltäs nyt tuntuu uusi luku, ei niin paha, mitä etukäteen ajattelisi..? ;)

    VastaaPoista
  11. Juhlien jäkeen toi arki tuppaa ahdistaa....mut aina voi pitää kemuja...kesäkauden avajaiset ja niiden päättäjäiset, juhannus jo ovella, ensimmäinen helleilma...voi voi, ei ku baanalle:)

    VastaaPoista
  12. Onnee nyt jossen oo aiemmin toivotellu :)

    No eipä toi nuorentava mitään, mää sain joskus mun mieheltä jonkun hienon kuulosen hoidon ja se oli sitten joku selluliitinpoisto oikeesti... :D

    VastaaPoista
  13. Vautsi mikä synttärisankari, onnea kovasti!!
    Hieno tuo remonttihattu, niin upea että kyllä sitä voi töissäkin pitää, ei tarvii remontteja odotella! ;D

    VastaaPoista
  14. Marru: No hyvä ettet järkyttynyt.. jos niitä feissin kuvia tarkoitat :D

    Ulla: Hahah :D Juhlakalu oli tosiaan aika skarppina.. :P

    Anna: Heh.. en oo muuten kerkenyt vielä ajattelemaan :D

    Anne-Mari: Joo, se on totta.. syyn juhlia voi repiä vaikka kalenterista- mitäs niitä on veteranien päivä, minna canthin päivä.. :D

    Sanna-Mari: Haha.. aika paha :D Noi on kuulemma aika kivuliat hoidot..hemmotttelusta ei tietoakaan :P


    Minttu: Joo niin mä aattelin, et ainakin lauantaina voisin helposti ottaa töihin mukaan.. pääsee asiakaatkin viikonlopputunnelmaan..tai sitten ei :D

    VastaaPoista
  15. Onpa hauskase kuva ja oikke vaalianpunase työkaluseti sait lahjaks :-)
    Sul olis haaste mun blogis, tul katto ♥
    http://vaahtokarkki-enkeli.blogspot.com/

    VastaaPoista
  16. Onnittelut juhlista ja uusille vuosikymmenille siirtymisestä! =) Kyllä sitä ollaan jo vanhoja, hunksien iässä ainakin 200 vuotiaita...

    VastaaPoista
  17. ONNEA PUUHA-PETELIINALLE!!! Ja JEEE, mä voitin!!! Vai voitinko sittenkään? Ei tää oo mun tapasta?!!!
    Voi kuule, minä olen saanut unohtaa kohta kaikki karvani - paitsi partani(!!!)! Levittelin tässä kerran Veettiä kinttuihin, ylhäältä alas - ja menin istumaan saunan lauteille. Noh, siellähän löylyä heitellessä tule niin kuuma, että on istuttava koko kroppa kumarassa. Kun sitten menin menin suihkuun alkoi helvetillinen palo navasta alaspäin! Kirjaimellisesti! Ruvelle paloi koko "osio"! Eikä takaisin ole kasvanut! Paitsi kinttuihin...

    Juu, että semmonen "laserhoito" tuli ihan kotikonstein tehtyä...istumaan en pystynyt viikkoon...

    Mutta, nyt nukkumaan, sillä kello on jo 10 min. yli nukkumaanmenoaikani!

    Kramar!
    -Pia-

    VastaaPoista
  18. Siis haa...Minullakin ensi kuussa, lukemat vaan erinnäiset :)

    VastaaPoista
  19. Johanna: Se on sitten niiin söpö se työkalupakki.. toissa päivänä leikkisin sillä vaikka kuinka kauan :)

    Hanne: Tänks! <3 Joo, ajattele!!! Järkky! Onpa kumma että vielä omilla jaloilla jaksetaan kävellä :D

    Pia: Hahaa!!! Toi on pakko kokeilla! Siis oikeesti ei enää kasva vai? :D

    VastaaPoista
  20. Mahtavat juhlat sulla ollut, Onnea siis minultakin <3

    En kyl tajuu miten noilla hakusanoilla löytää sun blogiin, mutta kiva on sepustuksiasi lukea:)

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...