15. huhtikuuta 2012

Päivän hullu löytö



Tämä Bloomingvillen matto (jota olen jo ties kuinka pitkään halunnut) on täydellinen vahingo-ostos!
Minun piti ykspäivä mennä sujuvasti pisteestä A pisteseen B.
Reitti, jota olen kulkenut satoja kertoja. 
Mut tällä kertaa meni kaikki mönkään.
Olin puhelimessa, hyppäsin väärään ratikkaan, ja hetkessä olin jossain tuntemattomassa paikassa.
Sit huomasin tutumman kadun ja päätin siellä vaihtaa, mutta ei sekään ollut oikea ratikkaa.
Lopputulos oli, että mä jouduin kävelemään ainakin kilometrin ilman yhtään pysäkkiä ja aivan vahingossa kävelin sisustuskaupan ohi.
Vahingossa menin sisään ja vahingossa ostin tuon maton, koska se oli vahingossa myös 20 euroa halvempi mitä normisti. 


Vanha tuttu Tiger yllätti mua taas.
Eurolla söpöjä pallolaseja!


Ja sitten minua yllätti sellainen kauppa, joka ei ole minua yllättänyt ikinä.
Nimittäin Tarjoustalo.
Pakkohan tollainen vahakangas oli ostaa!


Tarhiintunut GG jäi rangaistukseksi sen alle piiloon.
Parasta puhdistua siinä itsestään.


Mäkin tein Hullujen Päivien kuvastosta löydön!
Mutta valitettavasti en mitään sellaista, jota voisi ostaa.
Olenko minä häiriintynyt vai mitä, mutta minusta tuo on luonnottomassa asennossa..


 Mistä lähtien sen pitää olla ylöspäin asetettuna?
Vai alkaako se tolla pojalla vaan niin korkealta?
Vai onks toi vaan niin khöm, että pakko olla tuossa asennossa..
Apuaa!! Nää on tärkeitä kysymyksiä, heiii!!

29 kommenttia:

  1. No sehän ol selvä kohtalo et löysit sin sisustus kauppaa ja mattoki oli viel alennukses ;) noi lasit ja vahakangas on ihanat ♥ Hhahahahhahahhah ni jos se on laitettu tarkotuksel ylöspäi et näyttäis suuremmalt ja sitä kautta bokserit on myyvemmät ka naiset niit miehilles haalii Stokkalt hahhah....

    VastaaPoista
  2. Voi luoja näitä sun postauksiasi :D Luen muuten juttujasi usein myös miehelleni ääneen :D :D

    VastaaPoista
  3. hahahahha.. vitsit.. mä jo suunnittelin kehuvani noita löytöjäsi, kunnes pääsin loppuhuipennukseen ja unohdin jo tyystin mitäs olitkaan shoppaillut ;). Ei, ei sen kyllä ehkä kuuluisi tuossa asennossa olla. Ei voi tuntua hyvältä.. tai mistä minä tiedän, mutta voisin kuvitella näin!

    Olet kyllä niin huippu :)

    VastaaPoista
  4. Ai että kun ihania löytöjä olet jälleen kerran tehnyt! Ihan selvästi joku korkeampi voima on sua johdatellut :D

    VastaaPoista
  5. mulla melkeis samanmoinen matto :)) mutta ongelma matto sellainen, ei pysy meidän lattialla paikallaan missään!! koirat vetää sen makkaralle heti kättelyssä :(
    HEHHeeee siis ei oo totta, mulla meinas mennä aamuteet vääräänkurkkuun kun tota samaista lehteä selasin ja jotenki jäin tätä kuvaa tuijottamaan!! ja meidän herra 18v oli hipsiny siihen taakse..hetken hiljaisuus..sitten tuli kommentti "ota ihan iisisti, manipuloitu kuva" Että näin meitä vedätetään...mut silti jokin haluu mussa uskoa, et se on ihan reality ;))

    VastaaPoista
  6. =)Kaikkea se sinäkin bongaat;) Tarkoitan siis tietenkin noita mattoja ja vahakankaita. Jotka on hienot!

    VastaaPoista
  7. Ihania löytyöjä oot taas tehnyt :O)!! Vika kuva, HAHAHAAA, ei SEN noin kuuluis olla, näyttää ihan luonnottomalta ;D Hauskat jutut sulla :D

    VastaaPoista
  8. :DDDD nauran ääneen. En muista mitä olin alunperin kirjoittamassa, kirjoitan siis vikakuvasta, jossa on joku vika? Mahtaako malleilla olla joku kriteeri, että "sen" pitää kanssa poseerata? Telkkarissa tuli kerran joku pätkä ohjelmaa missä mallit oli alasti ja se mies siellä...voi hyvänen aika millanen vetkuli sillä roikkui heiluen vasempaan ja oikeaan askelten tahdissa....eli millanen se on sit ku you know....kauheeta mitä mä pohdin!!!

    VastaaPoista
  9. Mä en ala noiden sun löytöjen kanssa ;DDD

    Unohdin minäkin, mitä ne ensimmäiset olivat, joten scrollasin takaisin ylös ja nopeasti takaisin alas *heh*

    Vahakangas on mm. huippu!

    VastaaPoista
  10. Mielettömiä löytöjä olet tehnyt, oikeita aarteita.
    Väillä kannattaa olla ajatuksissaan ja tehdä "harharetkiä".
    Harhaileehan se ajatus vähemmästäkin kun tuollaisia mainoksia tulee kotiin. Mä kyllä katsoin tuota lahkeen pituutta....

    VastaaPoista
  11. ihania löytöjä!
    siis mä asettelen meidän nuorimmaisen pelit vissiin vaippaan aina sit just väärään suuntaan jos toi on se oikee suunta? tai sit toi kundi on vaan /tosi innoissaan/ noista kuvauksista?
    mukavaa viikon alkua sinne!

    VastaaPoista
  12. Kauan se sinun mies on oikein reissussa? Kun tuollaisia kuvia bongaat... ;D

    Ei vaan, ihania löytöjä olet tehnyt ja tosi hauskan bannerin myös!!

    VastaaPoista
  13. Täytyyks tässä mennä avaamaan toi hullujen päivien kataloogi!

    Nii....oliks jotain muutakin.. : D

    *dementia*

    VastaaPoista
  14. Oot sit niin ihanan kuvan ittestäs saanu :D
    Ja ei siis kellään muulla voi tulla noita sattumia noin useesti eteen, kuin sulla... upeita löytöjä!!!
    ... no joko "sen" kohtalo selvis tos ylempää ;)

    VastaaPoista
  15. mageet bokserit ;) aivan sama miten päin se on kuhan workkii ;)
    joo ja pöytäliinaki on hyvä ja helppo pyyhkästä jos keittiön pöytä sotkeentuu touhutessa ..jotaki ...

    VastaaPoista
  16. Johanna: Joo, ei mee mulla ainakaan läpi, jos toi on joku markkinointiniksi :D

    Jasminella: Heh.. kiva kuulla :)

    Hanna-Riikka: Mä kävin vielä googlettamassa muita boksen-mainoksia ja kyllä niissä oli toi alaspäin!! :)

    Taija: Minä olen täysin levollinen :D

    Heli: Joo, tuntematon Sisustajahenki :)

    Jaana: Hahhaa.. ei oo todellista! Kiva poika Sulla. Mä oisin vajonnut maan alle :D

    Hanne: Se joka etsii, se bongaa.. vai miten se meni :D

    Minna: Hyvä, että niin moni on kanssani samaa mieltä.. :D

    Anne-Mari: Voi dääm ku multa menny ohi koko ohjelma!! :D

    Satu: Meniks pää sekaisin.. noista.. mukeista.. :D

    Rv.Kivitikka: Mulla taas meni lahkeen pituus kokonaan ohi.. :D

    Taina: No en usko, että väärin asettelet :))
    Hyiii!! Innoissaan! :D

    Minttu: 4 kokonaista päivää :P

    Pepi: Joo, ja sit leikkaat ja kehystät.. :D

    Marru: Mulle sattui tämän viikonlopun aikana vielä vaikka mitä, mutta enhän mä nyt kaikkea voi heti kerrallaan kertoa..jos ollenkaan.. :D
    Joo,isompi tyttö otti kuvia, ja mä vähän muokkasin.. ei paha :)

    VastaaPoista
  17. Riikka: Hah.. millä tavalla sen pitäis tuossa kuvastossa workkia? :D

    VastaaPoista
  18. Olipas jälleen hyvä postaus :-) lupaathan tulla kertomaan kun se alle jäänyt GG on puhdistunut..
    T:kirsmaaria

    VastaaPoista
  19. Hih,oot sinä ihanan hassu:-))

    VastaaPoista
  20. Hahhaaa, joo! Aivan samaa minäkin olen ihmetellyt! Miksi SE pitää kääntää ylöspäin ( ja vieläpä tönkkönä - mitä siellä kuvauksissa tapahtuu ENNEN kuin se "asetetaan paikoilleen"???)?

    En ole itse sahannut pöydänjalkoja, vaan joku muu (tod.näk isosta pöydstä. Sitten ne oli laitettu ton pyöreän päydän jaloiksi KESKELLE pöytälevyä, yhteen nippuun, että eihän se pöytä pysynyt edes pystyssä)!

    Kaunis, mutta hieman liukas matto!

    Hauskaa jatkoa päivällesi!
    -Pia-

    VastaaPoista
  21. Kirsmaaria: Joo, lupaan! Tolla hinnalla, mitä se maksoi, sen on todellakin parasta olla itsestäänpuhdistuva. :)

    Arja: :)

    Pia: TÖNKKÖ :DDD
    Joo, se on liukas (matto siis..haha) , mutta mulla sellaisessa paikassa, missä kukaan ei ikinä edes kävelee :)

    VastaaPoista
  22. Hahahaa, sain päivän naurut! Hämmentävä kuva, kerrassaan. Joku mainoskikka? Tulee vedet silmistä ja mahaan sattuu, eikä lopu millään :D Kiitos, kylläpä teki hyvää saada nauraa kunnolla :)

    VastaaPoista
  23. Ja taas täällä sai nauraa.. Ehkä hullut päivät sai tuon mallipojunki ihan hullaantumaan... mene ja tiedä.

    VastaaPoista
  24. No johan on löydöt sulla noissa kuvissa...enkä tarkoita yhtään vähemmän tota alinta kuvaa:D Heh!
    Aika luonnoton värkki täytyy sanoa! Kiitos taas nauruista!

    VastaaPoista
  25. Nyt kyllä piti tulla uudelleen kommentoimaan. Kun selailin tuossa kaffeeta juodessa samaa keltahaamuista kuvastoa, oli toisella sivulla mies, joka oli pukenut kolmet bokserit päällekkäin.. ehkä tarkoitus oli esitellä eri värivaihtoehdot, tai sitten nuori mies oli vain häveliäämpi ja yritti kerroksien alle häivyttää mahdolliset asento-erikoisuudet.

    VastaaPoista
  26. Maija: :)) Jos mainoskikka, niin ainakin teki päinvastaisen vaikutuksen. Minä en ainakaan noita osta. En ikinä! :D Sain trauman,katsos :D

    Marionella: Jokainen hullaantuu tavallaan, näköjään :DD

    Aikku: Joo, täysin eläimellinen värkki! :D

    Marionella: Heh.. noniin oli :D Pitäiskö mun oikein alkaa bongailemaan noita bokserikuvia, noista stockan kuvastoista. En ole aikaisemmin kiinnittänyt huomiota, mutta jos nyt ottaisin sen tehtäväksi.

    VastaaPoista
  27. Voi hyvä sylvi näitä juttuja =D
    Oon muuten joskus miettinyt samaa, mutta eihän tolasta ääneen uskalla sanoa;)

    Kiitos taas kerran aamunauruista!

    VastaaPoista
  28. Mia: Ääh, mitä sitä sisällä pidättelemään.. :D

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...