13. huhtikuuta 2012

K30


Toukokuu lähestyy hirmuista vauhtia.
Olen kastanut 8. päivän kansainväliseksi keski-iänkriisi päiväksi.
Silloin mittariin ilmestyy (täysin vasten tahtoani) numero 3.
Olen kovin monta vuotta vastustanut syntymäpäivieni juhlimista ja niin pois päin. En (olevinaan) tykkää olla huomion keskipisteessä, enkä tykkää saada lahjoja.
Mutta tällä kertaa jäin miettimään, että haluan ehkä kuitenkin tehdä jotain, jota muistaisin vielä silloinkin kun olen 60v.

Joten minä päätin, että varaankin mökin ja kutsun kaikki kynnelle kykenevät läheiset ja muuten vaan rakkaat kaverit mukaan.
Viimeks olen synttäreitä tolla tavalla juhlinut 9 v. sitten!!

Tosi ihana mökki näyttää olevan, terasseineen ja saunoineen.
Käyttöehdoissa lukee, että loppusiivous kuuluu hintaan, mikä on suorastaan loistava!
PAITSI ulosteet ja oksennukset, ne eivät sisälly hintaan.
Niistä veloitetaan 50 euroa per läntti.
Saattapi yllättäin iskenyt ripuli käydä äkkiä meleko kalliiksi, ellei heti huomaa, mihin kaikkialle sitä roiskuu.
Mutta niistä oksennuksista..päätin että perin etukäteismaksun välittömästi ennen toiminnan suoritusta.


Mitäsäähalutlahjaksi-kysymyksistä en pääse yli enkä ympäri.
Ihan turha mun on tällä kertaa sanoa, että en halua mitään. Kokeilin jo..
Sen sain kyllä kaikille vakuutettu, että raha mä en halua missään nimessä. Minusta se on liian maallista, katoavaa.
Piti sitten keksiä jotain hengellisempaa ja mä keksin että haluaisin lahjakortteja johonkin kivaan sisustuskauppaan.
Kaikki ovat tähän asti mua katsoneet päät vinksallaan.. et ooks mä normaali? Eiks mä halukaan mitään  KIVAA?


Selailin viime vuoden toukokuun kuvia ja löysin bilekuvan itsestäni, jossa yritän selvästi matkia Victoria Beckhamia.

Kuin kaksi kannikkaa.
Paitsi että mun luomet on enemmän laskeutuneet.
Ja se mun överialahuuli...
Ja ne promillit..

***

Mun on muuten pakko esittellä mun upouusi blogituttavuus.
Käykkää tsekkaamassa mitä toi Nainen teki yhelle huoneelle!! Tollaiset ennen-jälkeen jutskat ovat parhautta!

***

Jupiiii, isäntä lähti koko viikonlopuks mökkeilemään!!
 Mulla on siis vapautta tehdä mitä haluan, ostaa mitä haluan ja syödä mitä haluan!!! (kyllä mul on muutenkin se vapaus, mutta se tuntuu niin paljon makeammalta, kun ei tartte piilottaa nameja ja ostoskuitteja)
 Ehkä voisin vähän sisustaa...


33 kommenttia:

  1. Onnea näin etukäteen jo, eikä tuo ole vielä ikä eikä mikään, siitä se elo vaan paranee. Usko pois, kokemuksen syvä rintaääni täällä....
    Ja hei, tuo lahjakortti-juttu on mitä mainioin, sain ystäviltäni juurikin lahjakortin sisustusliikkeeseen ja ah, sitä ihanuutta, kun pääsin sen tuhlaamaan! Taisi siinä samalla innolla kulua myös ihan vähän omaa rahaa.
    Kiitos kauniista kommentista huoneenmuutoksesta blogissani ;-D

    VastaaPoista
  2. Mahtavia onnenhetkiä sulle sitten kun synttäripäivä koittaa =)

    Kuulostaa mukavalta!

    Voi ku sä oot kaunis! Oikeesti!Toi hiustenväri on mieletön!!!

    Nauti nyt kunnolla sisustusviikonlopusta...;)

    HeliA=

    VastaaPoista
  3. Rv.Kivitikka: Kiitti! Noniin mä tiedän siitä sun lahjakortista, ja vähänkö olen kade! Edelleen :D Mul ei oo toivoakaan että saisin sinne sen lk, koska liike sijaitsee niin syrjässä, että kukaan ei vaivautuu sinne asti menemään. Pöh!

    Heli: Kiitosta vaan! Ps. enkä ole kaunis, varsinkaan tuossa kuvassa. Minusta mulla on neanderdaalilaisen kallo :D

    VastaaPoista
  4. Sisustusliike Country White on todella ihana, kannattaa käydä, se on vaivan väärtti. Sinne menee ehkä myös joku bussi, mä en ole näissä yleisissä liikennevälinessä kauhean hyvä, mutta kyllä sinne pääsee. Ja kuulin kerran siellä ollessani, että eräs asiakas oli tullut sinne taksilla. Siinä on asenne kohdallaan!

    Vaikkakin kaikki sisustusliikeet ovat ihania, olen niiden suhteen aika kaikkiruokainen.

    Ja piti vielä sanoa, että hyvä väri noissa sun hiuksissa, kyllä huomaa, että tätisi on ammattilainen.

    VastaaPoista
  5. Oon mä itse siellä käynyt pari kertaa. Bussilla. Mä oon kirjoittanutkin niistä joissakin postauksissa, kun eipähän mennyt ilman kommelluksia noikaan reissut. En nyt muista missä postauksessa :D

    Kiitosta vaan, kerron eteenpäin :)

    VastaaPoista
  6. Onnea jo etukäteen ja vauhdikkaita mökkibileitä, kuulostaa erinomaiselta! Eikä se luku niiin pahalta tunnu, mitä ensin ajattelisi ;)

    VastaaPoista
  7. Ihanalt kuullostaa toi mökki bile juttu, oikke kiva irea ♥ Hah jos joku oksenttaa tai tulee väääräs paikkaa hätä ni otat vaa sit niilt 50.- heti kouraa hahhahaha :)No eihä toi ol ikä eikkä mikkää, mä täytän marraskuus 40-vuot mut näytän kyl nuoremmal ku olen iha baby faces hah ;)

    VastaaPoista
  8. Anna: Näinhän ne väittää :D

    Johanna: Olikin tarkoitus , et heti kouraan :DD
    Mun ulkonäöstään- kerran baarissa kerroin yhelle et täytän pian 30.. se oli et ai 30 vasta!? Teki mieli sanoa Haista piip! (taisinkin itseasiassa sanoa) Selvästikin toi meinaas, että näytän paljon vanhemmalta :D

    VastaaPoista
  9. JES! sitten vain postausta kehiin monet ripulit tuli laskutettua :Dd onnea jo etukäteen, jos satut unohtamaan vielä synttäreistä mainita;)

    näin muuten unta jostain blogikokouksesta ja oon ihan varma että se ainut punatukkanen beckhamin näköinen neiti oli sinä ;D<3

    VastaaPoista
  10. Jasmiina: Varmasti UNOHDAN :D
    Mikä blogikokous? Sellainen pitäis kyl järjestää jossain vaiheessa :))

    VastaaPoista
  11. Mahtavaa järjästää juhlat, kun kerran hyvä(?) syykin on...:)

    VastaaPoista
  12. Mä luin et VARAKKAAT kaverit ;) Juhlia täytyy ja mikäs sen parempi lahja ku se lahjakortti!Laita ämpäreitä joka puolelle ja iso kyltti=OKSENNA TÄHÄN! Kameravalvonta..

    VastaaPoista
  13. nätti likka oot ;) ja nuori ! victoria on liian laiha !
    ja 4 alkava ikä se vasta mahtava onki ! et usko kuin hyvä nyt on olla :)
    hehheh, mulla on sama meininki kun isäntä on poissa :)))
    partypartyparty !!!

    VastaaPoista
  14. Wautsi mikä mimmi!!!
    Hei, se kirpasee vaan kerran, kun se ikä alkaa... 3:lla! Sen jälkeen mikään ei tunnu missään, itse asiassa sitä vaan alkaa "nuortumaan" (hihhih...) ;D

    Ihanaa viikonloppua! Täällä aletaan valmistautumaan huomiseen luokkakokoukseen :))

    VastaaPoista
  15. En mä tiedä mikä kokous se oli, kukaan ei jutellut kellekään ja kaikki vain seisoi ja pälyili ympärilleen :D toinen jonka tunnistin niin oli Pepi, tuli fillarilla pyörän kori solmussa :D

    Mut kyllä olis kiva sellanen blogitapaaminen :)

    VastaaPoista
  16. Että tuo sun tukka on kauniin värinen...oikea maanmerkki, hyvässä mielessä siis.

    Mukavaa viikonloppua sulle, miehettömälle, nauti vapaasta viikonlopusta.

    VastaaPoista
  17. Niin ja piti vielä sanomani, että huoh..kun oot nuori, laita siihen 20 lisää,niin johan on kaikenmaailman kriisit ja ongelmat...

    VastaaPoista
  18. Irmastiina: syyn juhlia löytää aina. :)

    Bikke: mainio idea kerrassaan! Pistän korvan taakse. Kyl pitää olla varakaskin jos siellä meinaa pitkin puskia oksentella :D

    Riikka: kiitos! Minenoo nuori vaan keskiiläinen. :D
    Party it is!! :))

    Marru: no toivotaan et kerran vaan. :)
    Mukavaa kokousta!

    Jasmiina: haha.. Jos se kokous pidetäis jossain täälläpäin niin Pepilla ois melkoinen matka fillaroida :D

    Tuija: maanmerkki kiittää! :)
    Hei, kiva et ilmoitit et tulossa on vielä pahempaa :D

    VastaaPoista
  19. Onnea (melkein) kolmekymppiselle. Täällä se raja ylitetty pari vuotta sitten, silloin ei tuntunut missään. Nyt on sitten kriisiä pukannut viime kuukausina ihan senkin edestä=( Muutamia isoja asioita joita en osaa päättää. Mie nyt olenkin vähän myöhässä aina joka asiasta.

    VastaaPoista
  20. Sun blogi on niin paras!! Näitä on aina niin kiva lukea näitä sun juttujas!! :D

    Ja sisustuslahjakorttihan on ihan mahtava lahja idea!

    VastaaPoista
  21. Vasta 30....odotas ku on 40 ja risat!
    Makee tukka, ja mä huomasin vuosi sitten että pää ruppee olemaan harmaita hiuksia täynnä.....voi elämä.
    Kunnos bileet tiedossa, se vasta kivaa on, tosin ei seuraavana päivänä.....

    VastaaPoista
  22. Näytetäänpä sitä hyvin hehkeältä ja NUOREKKAAN raikkaalta! Muista että ne on numeroita vaan...;)

    VastaaPoista
  23. Hemmetin ikäkriiseilijät :D mitä neon, ne kriisit??
    Mulla meni kai vartissa ohi, en muista missä iässä...
    Mä en enää tiedä kenen kommenttiin kommentoisin, mutta elämä vaan paranee kun ikää tulee, mä oikein odotan kuin kivaa onkaan kun on 105 !!
    Tosin tällä menolla yhteiskunta pitää huolen että oon jossain kunnon pilleripöhnässä paskat housussa ja kaikki kiroo, että eikös tuokin mummu nyt vois ottaa ja kuolla, vanha ihmine!

    Jotta eikun nautitaan siihen asti, kukin tavallamme!
    Ja vinkki : kerää kaikilta se 50ekee "kaniin" varmuuden vuoks, ja sit kun ei ne humalaltaan muista pyytää sitä taksaisin, niin lähdet sinne sisustuskupoasn otoksille :D

    Tietenkin sillä edellytyksellä, ettei ne mene sinne yrjökassaan!

    Happy birthday vaan!

    VastaaPoista
  24. Ai juu, jasmiinalla oli hyvät tuntomerkit, perhana :)

    Ja noi HIVREET KIROTUSVIHREET johtuu ihan vaan tämän hetkisestä pilleripöhnästä, mummun selkä kiukuttelee....

    VastaaPoista
  25. loistava lahjatoive, ja loistava bile suunnitelma! :)
    ja toi kuva on ihan WAU! (siis sinä siinä niiku)

    VastaaPoista
  26. Ikä ei ole kuin liuta numeroita... ;D
    Hauskat juhlat sinulle tulee varmasti!
    Itselläni kolmenkymmentä kun tuli täyteen, olin raskaana enkä voinut juhlia suuremmin, neljäkymmnentä kun tuli täyteen, istuin koulunpenkillä eikä ollut varaa juhlia järjestää. Viidenkympin villitys kun iskee niin tiedossa on varmasti megabileet, ;D

    Miten se mies uskaltaa lähteä ja jättää sut yksin sisustamaan?? ;D

    VastaaPoista
  27. Hanne: Kiitti! Ai siis sellainenkin vaara on olemassa, että se tulekin myöhemmin.. pöhh!!

    Anne: Kiitos! Niin, nyt enää toivotaan, että saan edes YHDEN kortin.. :)

    Anne-Mari: Huomista ei passaa koskaan ajatella. Mene muuten maku koko hommasta :D
    Mistäs mä tietäisin vaikka mullakin ois jo harmaita. Mä värjään niin usein, ettei kunnon juurikasvuakaan kerkee tulemaan.

    Sarkka: Niinhän ne sanoo, että numeroita vaan.. mä oon muutenkin kamalan huono matikassa ja numeroiden muistamisessa.. :D

    Pepi: En ihmettele, että meni noin nopeesti ohi. Sullahan on aina niin kiire kaiken kanssa :D
    Vai pilleripöhnässä..nyt jo.. onks tota..housussa.. ääh, en kysyy! :D

    Taina: Niinku daa! :D

    Minttu: Ääh, sillä on siellä mökillä niin kivat menot, että mun sisustaminen on ainakin sen viikonlopun aikana sille se ja sama. Mä sit vaan toivon että se unohtaa lukea mun uusimmat blogipostaukset, jossa esittelen mun ostoksia.. ku eihän se niitä ainakaan kotona huomaa.

    VastaaPoista
  28. ONNEA ♥♥♥!! Victoria+Sinä= Kuin kaksi marjaa ;D

    VastaaPoista
  29. Kylläpä kuulostaa mahtavalta sun synttärisuunnitelmat!! Mulla ois kans edessäpäin 30-vuotisjuhlat, ja jotain spesiaalia pitäis kehitellä. Onneks on aikaa vielä suunnitella, kun synttärit on vasta syyskuussa!

    Kyllä on yhdennäköisyyttä Beckhamin kanssa -kaunottaria molemmat! <3

    VastaaPoista
  30. GRATULERAR eli Onnea!!! Voi, älä sano että ikänumerosi alkaa vasta 3:sella!?? Tämä missukka kun ohittanut jo kohta koko keromataulun!

    Hyvää viikonloppua sinulle Vicky Beckham nr II!!! ;)

    Kramar!
    -Pia-

    VastaaPoista
  31. Kivat bileet siis tiedossa :)
    Kuva sinusta on hieno, promilleista viis!

    VastaaPoista
  32. Kyllä sä olet kauniimpi kuin Victoria! Ihana tuo sinun tukka :)
    Onnittelut jo etukäteen!

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...