20. huhtikuuta 2012

Kippari-K


Löysin kirpulta sellaisen lehden kun Sinä osaat. (vm 2007)
Miksi sitä lehteä ei ole enää olemassa?? 
Vai onko?

Ihana lehti!!
 Mä sain sieltä niin paljon inspiraatiota!

Esim. askartelin melkein siltä seisomalta nämä rasiat:


Rasiat itse ovat kylläkin Tigerista, mutta mä liitutaulumaalasin kannet ja erikeepertelin niihin kaikenlaista.



Viikko tuli ja meni jo.
Pelottavaa!
Mä aion koko viikonlopun tuijottaa kattoa...jospa se aika liikkuisi vähän hittaammin. 



Tähän loppuun ajattelin listata  TAAS näitä ihania hakusanoja. 
Mun oli tarkoitus, et kerran kk-ssa, mutta ei kukaan kestäis ei henkisesti eikä fyysisesti koko kuukauden hakusanoja yhdessä postauksessa.

  • h&m maksumuistutukset- 5 euroa per muistutuslasku.
  • käsivarret kuntoon nopeasti- Minun puolensadan kilon vartalossa on noin 10% lihaksia ja ne KAIKKI ovat sijoittuneet käsivarsiin.. jotka ovatkin siis yhtä leveät kun sääret. Yöks! Näytän Kippari-Kallelta! Mä haluaisin mielummin hennot, naiselliset käsivarret! Ja nopeasti!
  • kosmetologi koukku - haetaanko tällä vähän samantyyppistä henkilöä kuten Kapteeni Koukku?
  • kanala- pääsiäisen alla kun kaikkialla oli munakriisi, tänne tultiin jatkuvasti tolla sanalla. Siis kamoon! Mikä kariniemen kanakauppias mä muka olen!
  • iso pää+blogi hyvää kaunista- Kyllä minulla on juuri niin iso pää, että se on selvästikin oikea nettinähtävyys! 
  • pervot tytöt- täällä häärii aika monta sellaista tyttöä kommentoimassa. Minä se en ainakaan ole! Tai jos niin tositosi vähän..paljon vähemmän kun muut! Meniks läpi?
  • jasmiina kakkii lattialle- se, joka kirjoitti sellaisen hakusanan, saa kyllä katsoa peiliin ja pohtia, että kuka tässä se pervo on!

30 kommenttia:

  1. Ihanat rasiatuunailut!
    Mielenkiintoisilla hakusanoilla blogiisi löydetäänkin.=)

    VastaaPoista
  2. Hienot tuuningit! Toi lehti on olemassa ja löytyy täältä:
    http://www.prontogroup.fi/suomeksi/lehdet/sina-osaat/
    Sieltä saa ilmasen näytenumeronkin näköjään...

    VastaaPoista
  3. Ihaanaaat rasiaaaat!!! Matkin sua heti, kun löydän tuollaisia rasioita ;D

    Noi hakusanat ihmetyttää...pakko katsella omaakin sivustoa...

    Iloa viikonloppuun!

    VastaaPoista
  4. Ohoh, en ole koskaan kuullutkaan! No, joku antoi jo linkinkin sulle, ja minä otan sen myös itselleni muistiin..

    Ihania rasioita, varsinkin tuunattuna noin!
    Jahas. Tänään on perjanta. Ohrapilterö...äh, kun siis: ohrapirtelöpäivä! Skåål!

    Kram!
    -Pia-

    VastaaPoista
  5. Hah mikä huippu huumorialoitus päivään tää hakusanajuttu taas! :D
    Ihanat rasit oot tehnyt.

    VastaaPoista
  6. kauniit tuli rasioista!
    mä hajoon noista hakusanoista taas...oon itseasiassa ruvennu sun innoittamana käymään kurkkimassa omia vastaavia..mut ei..ei ne vaan oo vastaavia. mulla on tylsä blogi. sinne tullaan hakusanoilla, kuten puusohva (ei meillä kyl ees oo), kesämökki järvenrannalla (ei meil kyl oo sitäkään), vanhat puulattiat (noh..ei oo niitäkään)...eli ne, jotka noilla sanoilla on eksynyt mun blogiin oli varmaan tosi tyytyväisiä..

    VastaaPoista
  7. hahah :D mä haluisin nähdä niin sen henkilön joka haluaisi nähdä mun kakkaavan lattialle :D

    ihanat rasiat <3

    VastaaPoista
  8. Ihanat rasiat! <3

    Aika hassuja hakusanoja=) Miun blogiin on aika paljon hunksi aiheisia, varmaan hakevat niitä "oikeita" hunkseja ja sitten siellä pällöttääkin parsoni mirrissään=) Paitsi kerran oli haettu "Hanne ja hunksit", mä luulen että sillon oli tarkotettu ihan noita koiria vaan=)

    VastaaPoista
  9. Ihanat vintage-rasiat<3 Kurkkaa mun perhostarrat...seuraavassa jeanne living-lehdessä on tämä teema ja hiukan innostuin:)
    Mua haetaan vaan vintagewallin tyyliin sanoilla;))

    VastaaPoista
  10. Rasioista tuli hienot!

    Ja nuo hakusanat...:D:D

    VastaaPoista
  11. Mulla on viime aikoina ollut vain Barbapapa-aiheisia hakuja ja olenkin saanut hyvän käsityksen siitä, miten monella eri tavalla sanan "Barbapapa" voi kirjoittaa väärin. Se yks erikoisempi haku tossa taannoin oli "uusi pako sarja subilla". Ei varmasti löytänyt mitä haki.
    Mun mielestä pitäis olla myös sellainen lehti kuin "Sinä osaat - oho, et sä osannutkaan". Toi on oikeesti tapahtunut meillä kotona kerran. Hääräsin jotain ja lapsi tuli kehumaan: "hyvä äiti, sä osaat, oho, et sä osannutkaan." Urani huippuhetkiä.

    VastaaPoista
  12. Kumma juttu nuo sun hakusanat :)
    Huusholliin tullaan paljon tylsemmillä; hyllyn kannatin, singerin juhlamalli, sänkykatos....

    Siis tommoinenkin lehti?
    Kaikkea ne keksii, mutta pääasiahan on hyvät vinkit!!
    Ihana kun joku jaksaa näpertää kaikkea nättiä :D

    VastaaPoista
  13. Upeita tuunauksia!
    Äläkä mollaa sun käsiä, monet naiset kaipaavat habaa käsiin, ole siis ylpeä käsistäsi, Kippari Kalle!

    VastaaPoista
  14. Sulla on kyllä hauskat hakusanat! Mullakin on tota tylsää asialinjaa (puusohvaa ja -sänkyä, voikukkia ja vanhoja ompelukoneita - boooooring). Olis kiva, kun joku päätyis joskus jollain ihmepervosanalla blogiini :)

    Kivat rasiat!
    Viikonloppusuunnitelma kuulostaa kyllä houkuttelevalta...

    VastaaPoista
  15. Ihanat rasiat!

    Aikamoisia hakusanoja... :D

    VastaaPoista
  16. Mahtis rasiat....KAUNIIT!

    Ei hitto vie...taas tässä koittaa nauraa räkättää sivistyneesti ettei satu, mutta eihän tässä pysty =D Miten ihmeessä noilla hakusanoilla on eksytty sun blogiin... Kyllä siis sai taas nauraa.

    Oot ihana!

    Heli

    VastaaPoista
  17. Hahhahahah!!! Voi juma mitä hakusanoja!!! :)

    VastaaPoista
  18. Olin just alkamassa laittaan että mun blogi löytyy aina vaan aika tylsillä sanoilla...MUTTA kävin piruuttani äsken kattomassa....niin siellä oli sellanen kun vagina virkkaaja :-O ...moro, tästä en toivu koskaan :D :D

    Hianot tuli rasioista, kelpais mullekki!

    VastaaPoista
  19. Kauniit rasiat oot askarrellut!
    Ja hei... EI täällä ole ketään pervoo, ne on ne toiset (siis hakusanan kirjoittaneet) ;D

    Hauskaa viikonloppua ja yritä nyt jotain muuta keksii, kuin kattoon katomista... ees vähän jotain pervoo!!!

    VastaaPoista
  20. ... siis älä katoa kattoon (katsomista piti kirjottaa) ;))

    VastaaPoista
  21. Hiphei! Löysinkö vihdoin kohtalotoverin? Nimittäin miullakin on käsivarret kuin Kippari Kallella. Töissä olen saanutkin liikanimen: Voimanainen ja toinen asiakas sanoi, että miulla on voimaa kuin pienessä kylässä... Niin että, toisaalta niistä hauiksista on hyötyäkin :)

    VastaaPoista
  22. Noihan on ihan jÄTTE FIIN rasiat! Itse asiassa..jossain komeron perukoilla saattais olla..tiimarin alesta ostettuja boxeja samassa paikassa on ehkä muniakin..en muista siit on jo pari vuotta kun ostin ja ajattelin tuunata :)

    VastaaPoista
  23. vähän repesin tolle viimeselle hakusanalle...

    kyllä vain, Sinä OSAAT! <3

    VastaaPoista
  24. Oi miten ihkuja nuo rasiat!
    Mielenkiintoisia hakuja...

    VastaaPoista
  25. hienot rasiat !
    viime aikoina nää jutut on vähän kyllä ollu pervosuuntautuneita :))) siitä puhe mistä puute ?
    täällä sun blogissa saa vähän irrotella , kiva kun oot olemassa :)

    VastaaPoista
  26. hahha.. isoa päätä se minäkin täällä käyn säännölisesti kurkkimassa ;)!!

    VastaaPoista
  27. Haha! Melkoiset hakusanat :D Pitänee perehtyä hakusanoihin joilla Eskuriin tullaan, veikkaan niiden kyllä olevan tylsän asiallisia, mutta palaan aiheeseen.

    VastaaPoista
  28. Kauniit rasiat olet tuunaillut! :)

    VastaaPoista
  29. Sari: Kiitos! :)

    Äärelä: Kiitos! Jännä että kaupasta sitä ei saa..

    Satu: Mun 3 rasiaa maksoi 3 euroa. :P Mutta eiköhän niitä löydä Tiimaristakin..

    Pia: Mä taisin maistella vähän vinapuuniä.. eiku punaviiniä :D

    Johanna: Ja uutta varastoa oon taas alkanut keräilemään :)

    Liisa: Musta tuntuu, että ne hakusanat riippuu monesti myös kommenteistakin.. eli en minä oo pervo vaan edelleen ne kommentoijat :DD

    Jasmiina: Hah.. mä en jostaisn syystä taas halua nähdä sitä henkilöä :D

    Hanne: Entäs jos joku Hanne esiintyykin noitten toisten Hunksien kanssa :D

    Anne-Mari: Voi, sitä uutta lehteä odotessaan...

    Irmastiina: Kiitos!!

    Adalmiina: Haha.. toi ois mielenkiintoinen kirja :DD

    Pepi: Joo, oli jotenkin pakko näpertää pitkästä aikaa.. se on yhtä rauhoittava toiminta kuin esim meditaatio.. voisin kuvitella.. en kyllä oo koskaan meditoinnut :D

    Rv.Kivitikka: Haha.. Kippari-Kalle kiittää. Mutta silti! Ei oo kovin naisellista, jos on kädet sinisiä suonia täynnä.. :D

    Voikukkapelto: Voisin tulla kommentoimaan Sulle jotain pervoa, niin johan alkaa tulla hakusanoja :D

    Anna: Kiitos!!

    Heli: Kiitti! <3 No..niinku kerroinkin, olen tullut siihen tulokseen, että aika paljon hakusanat riippuu kommenteistakin :))

    Anne: Sanos muuta!
    Kakkablogi-hakua tulee mulle päivittäin ja MONESTI! :D

    Sanna-Mari: hahaaa.. eikää!! Hyii!! Mitä Sää oot menny tekemään!! :DD

    Marru: Voeh.. en siis tehnytkään yhtään mitään peetä :D tylsää!!

    Sirutuuli: Joo, kaipa Sä löysit :)
    Mulla nuo kädet ovatkin sellaiset juuri työstä. Ei oo siis tehokkaampaa treeniä ku hierominen..

    Bikke: Ei sit muuta ku komeroa penkomaan! :)

    L: No sanos muuta, mä hihittelin sille monta päivää, aina kun muistui mieleen :D

    Mustakissa: Kiitos!!!

    Riikka: Emn ainakaan myönnä! :D
    Kiva että käytte täällä irrottelemassa!

    Hanna-Riikka: Kiva-kiva! :DD Iso-Pää kiittää!

    Eskurin emäntä: Perehtyy ihmeessä. Niitä täyttyy käydä vähintään joka päivä katsomassa.. koska monet saattaa häviä, jos ei käy.

    Minttu: Kiitos!!

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...