23. huhtikuuta 2012

5 things to do before i turn 30



Tilasin Wanhasta Aliinasta tämän kauhasysteemin.
Siis mitään niin suloista en oo nähnyt aikoihin!
Kauhat ovat niin söpön kokoiset! 
Mun tekee koko ajan mieli leikkiä niillä.


Juuttinarut laitoin itse.



Klikkasin vielä tollaisen kynttiläjutskan mukaan..
Ja mitä ihmettä! Ihana Arja pisti toisen samalaisen kaupanpäälle!!
Kiitos-kiitos-kiitos!! <3
Kaksin aina kaunihimpi, vai miten se meni..



Nyt siihen otsikkoon.
Listasin 5 juttua, mitä olen suunnittellut tekeväni ennen kun kolmonen karkaa mittariin.
Osan oon tehnyt jo..osa.. no.. hmm..



Done:

1. Viiksien poistaminen kuumavahalla. Sitä toimintaa olen siirtänyt varmaan jo viimeisen 3 vuoden ajan. Mutta enää ei ollut pääsyä. 
Mistä nainen tietää, että on viimeinen aika poistaa viiksikarvat? 
-Kun niihin alkaa tarttumaan ruokamurusia.
Olen siirtänyt sitä sen takia, koska luulin että se sattuu pahasti.
Olin valitettavan oikeassa! Se sattui, perkele!! 
Koko seuraavan vuorokauden mä näytin pahoinpidetyltä. Vähän niinku joku ois läpsinyt mua viiksille pitkään ja hartaasti.

 Ja nyt mulle puhkesi viiksiakne!
Siis KYLLÄ! Mulla on viiksifinnejä!!
 Toivottavasti se oli vaan ekan-kerran-ihottuma, sillä noin kuukauden päästä pitää pistää koko vahaus-operaatio uusiks.
En viitsis että mulla on joku ainainen nenänalustaongelma - joko viikset tai sitten viiksifinnit.


2. Silikonivarpaansuojan päivittäinen käyttö ehkäisemään känsän pahentumista.
Se on siis sellainen silikoniputkilo, joka laitetaan varpaan ympärille.
Kutsun sitä hellyyttällä nimellä - mummotuppo.
Onneks ei tarvi vielä ku yhteen varpaseen. Meinaan, eihän mulle mahtuis ykskään korkkari jalkaan jos jokaisen varpaan ympärillä ois kasattain silikonia.

Not done yet:

3. Silmälääkärillä käynti ja piilolinssien hankkiminen.
Mun näkö on alkanut mennää todella huonoksi. Voisin kuvitella millaista on olla pilvessä eiku siis pilvissä. Varmaan yhtä sumea!
  Meidän kampaamon yks vakkariasiakas on eräs tunnettu näyttelijä ja hän sanoi mulle yks päivä, että mikä siinä on, että kun hän morjestaa mua kadulla, niin mä en vastaa. (siis kuinka nolo!!)
Jaa..aaa johtuukohan siitä, kun mä en ole häntä ikinä edes nähnyt missään kadulla.
KU MÄ EN NÄE!
No, laseja en edelleen suostu käyttämään.
Leikkaukseen ei taida olla resursseja..joten piilolinssit.
En oo muistaakseni edes nähnyt ikinä niitä linssejä, saati sitten kokeillut.
 Minä en käsitä, miten ihmiset osaa asettaa niitä oikeseen paikkaan.. enkä käsitä, miten ne saa ne pois.. enkä kyllä ymmärrä sitäkään, että kuinka ne eivät tippuu itsestään pois..esimerkiksi kesken metromatkan..
Mä pelkään piilolinsseja.
Mulla on todenäköisesti jopa lievä piilolinssikammo (lat. contactus lens phobia).
Tai sitten mulla on mahdollisesti vaan äläkoskemunsilmämunaa-kammo (lat. non tangere mea oculi-phobia)

Mutta eipä auta ku mennää ja ottaa selvää kuinka paha se kammo on.
 

Changed my mind:

4. Tatuointi. Olen suunnittelut joskus ottavani jalkapöydälle pienen tatskan, jossa ois mun lapsieni etunimikirjaimet. Mulla siis ei ole ainuttakaan tatuointia.
Mutta vähän aikaa sitten luin lehdestä uutisen, että tatuoidut juovat tutkitusti enemmän kun tatuoimatot. Joten en aio ottaa turhia riskejä. Sori nyt vaan!

5. Sixpack. Ton hankkiminen mun piti aloittaa itseasiassa jo viime vuonna. Oon vaan ollut..öö..totanoin.. kovin kiireinen.
  Mut nyt on enää reilu viikko aikaa, ja tulin siihen tulokseen, että sellaista määrää keskivartalon pehmytkudosta en ehkä ihan viikossa sixpäkiksi saa, joten ihan turha mun on ees aloittaa koko operaatiota!
Ja sitäpaitsi lattialla keinuminen rasittaa mun surkastunut häntäluuta.

25 kommenttia:

  1. no mut sixpäkki vaikka kaljaa? t: tatuoitu viinipiru ;)

    VastaaPoista
  2. Hih, kuulostaa ihan ammattikoulun kundeilta, jolla on alkavia viiksiongelmia!
    Kokeile niitä piilolinssejä, ne ei ehkä ole ihan pahat ja tottuhan niihin, jos olet kestänyt viiksien poiston, niin piilarit on helppo nakki.
    Mä kokeilin piilareita kerran ja musta tuntui, että piti silleen hitaasti siirtää katsetta, että piilarit tulivat mukana, mutta tästä on jo kauan aikaa....

    VastaaPoista
  3. Hehe, mäkin aattelin heti, että kyllähän sitä sixpackin ehtii hyvin viikossa huitasemaan... jos kaljasta tykkää ;)
    Söpö on kauhasetti. Nyt täytyy vaan kovasti keitellä vettä. Sitä voi sitten hämmenellä ja leikkiä ruuanlaittoa.
    Tiäks mitä, mä tiedän ton viiksiaknejutun! Silloin tällöin hulluuksissani vetelen epilaattorilla käsikarvoja ja poskista nukkaa ja näppyjähän siitä tulee. Ei kiva! :-o

    VastaaPoista
  4. Ennen vanhaan ei sitten saanu niitä linssejä mukaan ennen kun oli opetellu kosketteleen silmämunaansa...

    VastaaPoista
  5. Vai tällaisia suunnitelmia! =D Äkkiä niihin piilolinsseihin tottuu. Voit vaiks aloittaa nyt jo totuttaa silmääsi siihen et hipelöit niitä... hih.. no sillee liu'uta sormeas niinku yrittäis ottaa vaik irronnutta ripseä pois sielt... you know... =D Näin mä kaverille joskus opetin saman ongelman kans... tsemppiä vaan! Eikä se kolmekymment ole ollenkaan niin paha ku 40. =D

    VastaaPoista
  6. Minulla tullee kohta viiskymppiä lassiin ja olen saanut vasta suunnitelman kolome aikaseksi, voi juukeli :)

    VastaaPoista
  7. Mä en ole viikkoon nauranut näin paljon :DDD
    -ja usko mua, OLEN ehtinyt nauraa tosi paljon!!

    Mittariin tulee ihan pikkuisen enemmän kuin sulla, ja olen ehtinyt tehdä vain tuon nelosen! jokusen kerran... ja sanoisin, että tee vaan, mutta ÄLÄ HERRAN TÄHDEN sitä ensimmäistä tatskaa ota jalkapöytään, luun päälle se tuntuu aika makeelta nimittäin ☺
    Ja sitten kun olet teettänyt sen ekan, sit se lähteekin lapasesta...ja sit huomaat että pistät rahat paljon mieluummin tatuonteihin kuin alkoholiin!

    Mistä pääsemmekin siihen, että mä tunnen aika helvatan monta tatuoitua tyyppiä, eikä niistä/heistä KUKAAN juo niin paljon kuin...öh...tatuoimattomat...voiks näin sanoa????
    Ja sitä paitsi, sen sikspäkin voi tatskata masuun ☺

    VastaaPoista
  8. Taina: No, tänks, kalja on paha :D

    Rv. Kivitikka: no JUST! voin kuvitella sitten miten mä käyttäydyn- käännän päätä sen sijaan että siirrän katsetta :D

    Voikukkapelto: Nyt on jo 4 vrk viiksienpoistosta ja VIELÄKIN mulla tapahtuu nenän alla. aaargh!
    Jej, kesällä sitten hiekkalaatikolle kauhottelemaan :D

    Sanna-Mari: Ai oikeesti vai.. hitto, pitääks mun sit aloittaa treenaminen.. ei kyl huvittais yhtään..


    Pia: Toi käpelöiminen ja sormen liuttaminen kuulostaa ällöltä :DD
    Onks pakko! :D

    Lovviisa: Parempi se ku ei mitään :)))

    Pepi: No niin mäki oon kuullut että siihen jää koukkuun.
    Mutku mä en haluis ku sellaiset kaksi kirjainta vaan.. eikai nyt siinä kauan mee.. tsuit tsait ja valmis.. ei kerkee ees sattua? vai mitä? hehh..

    VastaaPoista
  9. Tuo on paras selitys ikinä,rasittaa mun häntäluuta=)
    Mun pitäis kanssa tehdä enemmän jumppaa,vaikka sitten rasittais sitä häntäluuta=)
    Mutta tuo sun kauha systeemi on ihana!Ihana!Ihana!

    VastaaPoista
  10. Asiaan kuuluvasti oot valmistautumassa tulevaan lukuun :D Mulla on toi sama, etten näe mitään ja lääkäri on kieltänyt piilolinssien käytön. Laseista tulee pää kipeäksi, joten niitäkin käytän pakon edessä auton ratissa... Puoli vuotta olen suunnitellut, että käyttäisin vanhoja laseja 24h/2vkoa (lääkärin ohjeen mukaan) ja sitten sujauttaisin tyynesti uudet lasit päähän, mutta kun ei. Mieluummin liikun joka paikassa sokeana ;D Viikonloppuna messuilla mua huudeltiin pariinkiin otteeseen, kun painelin tuttujen ohi tyytyväisenä, onneksi kuulo on tallella.

    VastaaPoista
  11. Ikinä kuullukkaan silikonivarpaansuojista ja on jo 40+
    Mutta rilleistä: yhelle kaverille tehtiin just silmäleikkaus, eikä se tartte enää rillejä. Maksohan se, mutta maksaa ne rillitki , ei sitä loppuelämää voi samoilla kakkuloilla olla. Ja ikää KUN tulee, niin pitää olla kakstehoa sun muuta, niin kertyy sitä rilleilleki loppumetreillä hintaa. Mie leikkauttaisin heti, jos ois irrottaa vähän enemmän mammonaa.
    piilareitten kans en jaksa värkätä.

    VastaaPoista
  12. :DD
    Mä olen pahasti myöhässä ja ikää on kans 40++, sillä en ole vieläkään hankkinut tatsaa vaikka haaveillut siitä jo n. 15 vuotta. Nilkkaan ottaisin mut kipua pelkään (mä hölmö) mun pitäis puuduttaa itseni sillä sixpacilla ja sit raaputtaa kuvaa??

    VastaaPoista
  13. Hehee, mä oon saanu tuon listan mallilleen. Vaikkakin silikooni varpaansuojista en ole kuullutkaan. =O Viiksiä ei ainakaan vielä ole, uhkaavasti kyllä alkaa erottua haivenia suupielissä... apuva!

    Piilareita on testattu, mutku mulla on lasitki vaan hajataiton takia lähinnä ja harvakseltaan käytän, nii olishan turhaa pistää rahaa vielä piilareihin.

    Tatskoja on pari, kolmas olis haaveissa... kunhan saan valittua ne kuvat... poikien vauvakasvot tuonne toiseen lapaan. Ja kyllä se yhtä tuskaa on tuohon jalkapöytään, eikä sukkelaa tule kun jalka nytkii. =)

    Sikspäkin unohdin, mutta kyllä mulla selkeästi erottuvat lihakset oli ennen kolmekybää... se kyl vaatikin treeniä. Jäi meinaan iso röllö juniorista, nii män hermot ja tuumasin että se lähtee. ;D

    VastaaPoista
  14. ☺☺ mitä tähän enää lisäämään.☺☺

    VastaaPoista
  15. No sit hän menee teettämään ne kaks kirjaintaan :D
    Ei se NIIN paljon satu -ja sitä paitsi, ei me naiset niitä itkupillejä tuossa hommassa olla....

    Ja sitten jäät koukkuun....ja alat suunnitella seuraavaa!
    Minäkin odottelen joululahjaksi saamani tatskan tekoa, taitaa vaan mennä syksyyn...oleks sinä muuten käynyt mun blogilistan lopussa olevan linkin kautta katsomassa mun lapseni kätten töitä?
    Jos et, niin käys katsomassa, siellä on paljon Tonin "pieniä ja sieviä" ....

    VastaaPoista
  16. Mun miehenikin sanoo aina, että sixpackin saa kaupasta...

    Hyvällä mallilla sulla kuitenkin on toi to do-lista, kun oot sentään tehnyt listan. Mäkin kuulun noihin 40+ naisiin, ja eläissäni en oo tehnyt listaa. Pitäisköhän aloittaa?

    -Tuija-

    VastaaPoista
  17. tatskaa kehiin vaan! kyllä niihin koukkuun jää;) sitten sun blogista tulee tatska blogi eikä sisustus..

    Hyvä että sä oot tehnyt listaa, olin mäkin joskus tehnyt mutta se on jo hävinnyt, ehkä täytyy tehdä uudestaan :)

    mua pelottaa että mulle kasvaa viikset koska oon periny isäni "tummuuden" :D

    VastaaPoista
  18. <3
    Oleppas hyvä:-))

    Tatska juttu ei taija pitää paikkaansa;-))
    Mä en juo, mutta tatska löytyy...hih:-))

    VastaaPoista
  19. Oi miten ihana kauhateline ja kauhat!

    Sulla nainen on koko loppuelämä aikaa tehdä nuo ja sixpackkikin löytyy kaaupasta... :D
    Keskity nyt vaan juhlimaan! :)

    VastaaPoista
  20. Pitsienkeli: Toi on just hyvä selitys! Ei oo kiva jos häntäluu kipeytyy :D

    Anna: hui, voiks linssien käyttö olla kiellettykin!! :O

    Riikka: Niin mäkin leikkauttaisin, jos ois rahaa. Leikkauttaisin paljon muutakin :D

    Anne-Mari: Hahaa.. hyvä suunnittelma :DD

    Kati: Ärsyttävän täydellinen tyyppi.. :D

    Irmastiina: Niimpä! :))

    Pepi: Oon käyny joskus katsomassa joo.. pitääkin mennä uudemman kerran.. :)

    Tuija: ääh..ei nuista listoista tule ku stressia vaan :D

    Jasmiina: ookko varma ettei oo jo kasvanut..:DD

    Arja: Höh.. kyllä ne sitten huijaa niissä uutisissa :)))

    Minttu: Yritetään.. sekään ei mene kyl yhtään ilman stressia ja takapakkia koko juhlien suunnittelu.. tällä hetkellä on että: mitäköhän siitäkin tulee :D

    VastaaPoista
  21. Meillä FB:ssä pyörii sellanen kuva, että laitat uuniritilää muistuttavan rautahäkkyrän lujasti mahan ympäri. Aikas sitä pidettyä ne raudan kuvat jää mahaan kiinni (ainakin hetkeks). Siinä sulle sixpack=D

    Ja noista viiksien poistosta... Kävin viime kesänä eka kerran bikinvahauksessa ennen lomamatkaa. Otti muuten niin kipeetä, että en enää ikinä mene uudestaan. Mun puolesta saa näkyä, jos en itse saa kunnolla pois. Järkyttävä kokemus: hiki virtas ja sydän löi ainakin 200.

    Mäkin salaa haaveilen 5 tähdestä (lapsista) jonnekkin tai sitten jostain pikkujutusta tuonne alaselkään. Tosin olen pitänyt lapsille niin isot puhuttelut, että TEHÄN ETTE SITTEN LAITA, että tässä tilaneteessa en voi itsekkään pistää mitään.

    VastaaPoista
  22. Mia: Joo, tiedän mistä puhut. Mun kaveri laittoi mulle heti linkin kun oli lukenut postaksen :D

    VastaaPoista
  23. Itse kuusi vuotta aktiivikäyttäjänä voin suositella lämpimästi piilareita! Kunhan vaan marssit optikon pakeille, niin se kyllä opettaa niksit ja konstit että kuinka ne saa helposti silmään ja pois, itelle on vuosien saatossa muotoutunut niin harjaantunut ote ettei peiliäkään enää tarvita. Jos linssit on oikeenlaiset niin ei ees tunnu miltään! Ja voi mikä uusi maailma sulle avautuukaan kun lopulta näkeekin jotain! Puissakin on lehdet ja kaikkee! nimim. toinen sokea.

    VastaaPoista
  24. Siis voi kun mä hekotan täällä ihan kippurassa!!! Miten jollain voi olla noin sana hallussa!!!! Ihanaa!!! :) Löysin blogiisi ekaa kertaa Hyypiön blogin kautta ja nyt jo koukussa. Vitsit miten viihdyttävää tekstiä, linkitän sinut oitis!

    VastaaPoista
  25. Sipe: Kiitos! Kun mä sain ekat silmälasit, niin meinasin tipahtaa takapuolelle.. siis ihan oikeesti! Mä näin ORAVAN puussa :D

    Anniina: :) Kiitos <3

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...