2. huhtikuuta 2012

Fritsuja ja varpaita


Aprilliaamuna kävin herättämässä isännän, joka oli nukkunut jo yli 12 h putkeen (väsyttävät ne poikien laivaristeilyt, näköjään).
Istuin siinä sängynreunalla, ja koitin kuumeisesti keksiä jotain aprillivitsia.
Haa, keksin..
Katselin häntä iloisesti... sitten katseeni pysähtyi kaulaan, silmäni pyöristyivät teatraalisesti  ja kysyin  järkyttyneesti:
Mikä.Toi.On? 
Mikä?
Toi fritsu!
Mikä fritsu?
Miksi sinulla on fritsu kaulassa?
No ei varmana ole!
Kai mä nyt fritsun tunnistan! Toi on fritsu!
Haista...
 APRILLIA!
Joo, ei ollut vissi onnistunut aprillipila, kerta häntä ei edes naurattanut, päinvastoin, vaikutti jotenkin vihaiselta..
Ehkä ei ole soveliasta alkaa vitsailemaan fritsuista kun toisella on takana vuorokauden risteily Tallinnaan, josta ei vältämättä ihan joka hetkeä muistaa.

Sit mä hetken ajattelin että tulen kirjoitan tähän blogiin, että lopetan koko homman, mutta pelkäsin, että teiltäkin alkaa tulla niitä Haistatus-viestejä, joten unohdin koko jutun.

Aprillipäivät ovat käsitämättömän tyhmiä!
 Yhtä käsitämättömän tyhmä on myös se, että mulle on viime aikona alkanut tulemaan jatkuvasti sähköpostiin ulkomaalaisia viesteja How to grow your penis.


Kuten huomatte, mulla ei selvästikään ole mitään asiaa. 
Remppaprojektin lisäksi ei muuta oikein ajatuksiin mahdu.
Ei edes oman kodin siivous..

Viikonloppuna meil oli tollainen kaveri kylässä.


 Vaikken mä oo mikään erityinen eläin-ihminen, niin kyllä tollainen ois aika söpö.
Äijä tykkää nukkua tiukasti kainalossa peiton alla  ja saattaa ihan yhtäkkiä keskellä yötä ruveta ilmaisemaan rakkautta nuolemalla sun naamaa tai vaihtoehtoisesti varpaita.
Siistii!! Ihmismiehet eivät ainakaan pystyis tollaiseen..


22 kommenttia:

  1. Aprillipilat ON kauheita, onneks oon jo pitkään säästynyt niiltä... enkä kyl oo itsekään "kiusannut" muita ;)

    Jos vaan voitais pitää tollasta karvasta varpaan nuolijaa, niin meillä olis jo sellanen (allergioita liikaa), joten ilman mennään!

    VastaaPoista
  2. Meillä töissä joillain on ollut paha tapa tehdä aprillipiloja (siis ei luonnollisesti mulla tietenkään), onneks sattui nyt sunnuntaille aprillipäivä.

    Vieläkö ehtii linkittää tota sun arvontaa? Olen kyllä käynyt täällä lukemassa sun jokaisen jutun mutta jotenkin oon ollut tän blogielämän kanssa ihan jäässä. Sun blogi on ihana ja ehdottomasti haluan linkittää siun ihanan arvonnan.

    VastaaPoista
  3. Mä en edes muistanut koko aprillia! voi tuota koiraa :)<3

    VastaaPoista
  4. Marru: Joo, mäkään en tykkää, koska olen niin sinisilmäinen, että uskon kaikkea, mitä mulle kerrotaan.
    Mutta se on pienestä asti ollut sellainen "perinteinen" pakkojuttu. Ehkä olen nyt tulossa niin vanhaksi jo, että enää en kykene edes itse keksimään mitään oikeesti hauskaa :D

    Hanne: Linkittää ihmeessä :) Ja kiitos! Kyllä mä tilastoista nään, kuka täällä käy.. Punainen talo ainakin käy :)

    Jasmiina: Heh. Viime vuonna mun tyttöjen "aprillipila" oli sellainen että ne laittoi teippiä vessan hanaan. Et kun mä menin aukasemaan sen, kaikki vedet tuli päälle.
    Tänä vuonna ne ei tehnytkään mitään pilaa, ku se virpominen vei kaikki ajatukset :)

    VastaaPoista
  5. Mä sain eilen monet hyvät naurut tytön aprillipiloille,teippiä sekin käytti,oli liimannut teippiä keittiön pöydällä olevaan lasivitriinin oveen ja se oikeasti näytti siltä että se on halki,sitten tuli melkein tippa linssissä selittämään että vahingossa sen hajotti,ONNEKSI en ruvennut raivoamaan vaan sanoin että minkäs vahingolle mahtaa,tyttö oli onnensa kukkuloilla kun mä oikeasti luulin sen haljenneen=D

    VastaaPoista
  6. Ristus, jos joku mies alkais ykskaks yöllä peiton alla nuolla sun naamaa tai varpaita, niin mä vähän luulen, että se lentäis kuin leppäkeihäs.... :DD
    ....tai sit sen pitäis olla muuten aika makee kainaloinen :)

    Aprillipilat...mitä ne on? .....paitis niitä mitä toi yks Hunksien palvelija kovasti yritti :))

    VastaaPoista
  7. Hyi kun se tollalailla menit miehes säikyttämään ;) Voi kuvitella miehesi ajatukset...

    Mä olen aikoinani tehnyt ja tykännyt itsekkin aprillipiloista. Yhtenä vuonna Mikki oli viemässä äitiään naapurikaupunkiin sairaalaan ja soitteli sitten pivänaikana koska tutkimuksissa oli mennytkin kauemmin kun oli suuniteltu. Tätähän ei mulle kerrottu, vaan Mikki soitti ja sanoi itse joutuneensa sairaalaan ja on nyt osastolla tarkkailussa. Tässä vaiheessa en enää kuullu mitä se sanoi, mutta muistan jotain huonovointisen näköinen... jotain löydetty.... vakavaa...
    Minä tärisin ja aloin itkemään. Vasta sitten tuli aprilliä...

    Arvaat varmaan, että Mikki kuuli kunnianasa! Sen jälkeen en ole hyväksynyt piloja -en edes lapsilta (minulle tehtynä) ja sen he tietävät. Itse voin juksuttaa Emilialle jotain ihan pientä, Elle ja Alex ei vielä ymmärrä.

    On muuten ihana varpaidenpesijä ;)

    VastaaPoista
  8. Kirsi: Voit uskoa, että mä ainakin olisin ruvennut raivoamaan :D Sinne meni vitsit :D

    Pepi:Haha.. varmaan lentäis. Mäkään en kestä mitään öisiä hyökkäyksiä :D Onneks niit ei kyllä tulekaan :)
    Ei hittolainen, mä luulin koko ajan että Hanne on tosissaan :DD Siinäs näettä! Aprilli on ihan hanurista!

    Mia: Voi kamala, mikä "vitsi". Mun äiti kans soitteli eilen, että on sairaalassa. Puhelun jälkeen vasta mietin, että oisko se voinut olla aprillipila.. No ei kai nyt sentään. Ei ainakaan takas soitellut.

    VastaaPoista
  9. Kyllä noilta miehiltä välillä puuttuu kokonaan huumorintaju. Ihmettelen moista ;-D

    VastaaPoista
  10. TOI Oli niin paras..voi apua!!!
    mun mies olis varmaan suuttunu kans ihan kamalasti :))
    meidän kissa tekee just tota :(( ja tosi karheella kielellä..
    mainiota maanantaita!!
    jaana

    VastaaPoista
  11. Hui kauhistus, mitäs jos mies oliskin alkanut änkyttää ja punoittaa...?
    Aprillipilat kuuluivat joskus silloin mun kouluaikoihin, opettajia jekutettiin henkihieväriin:)
    Söpö "otus":))

    VastaaPoista
  12. No jo oli aprillipila...aatteles, jos ukko kulta olisi kaulaansa alkanut siveleen, että missä, missä...:))
    Hyi, hyi sinua!!!

    VastaaPoista
  13. Sä ja sun jutut - apua:) Miten sulla pokka piti ton aprillipilan kanssa? Ja Onneks et tänne käyny mitään lopetusuhkia kirjoittelee <3

    VastaaPoista
  14. Hahhaa! Onneksi minua ei aprillattu!
    Toi "fint som snus" tarkoitta kirjaimellisesti " niin hienoa(hienojakoista) kuin nuuska", mutta sillä nyt tarkotetaan vaan, että "hienoo"!
    Joo, lunta tupruttaa...jopa Gdanskissa. Toivottavasti ei pääsiäisenä kun olemme siellä...
    Kram!
    -Pia-

    VastaaPoista
  15. Jokkait oli hauska, heh...Ja tuo koira söde, pikkukoirat ihanoita , varsinkin puudelit :)

    VastaaPoista
  16. Rv. Kivitikka: Täysin samaa mieltä! :)

    Jaana: Ihme jäbät ku noin PIENESTÄ pitää suuttua :D

    Anne-Mari: Ei toi ees osaa änkyttää ja punastella.. :D

    Irmastiina: Mnjoo.. ehkä kävelin sittenkin heikolla jäällä :D

    Sari: Helposti, mä kävin nuorempana vähän aikaa teatteritunneilla :D

    Pia: Oo, kuulostaa kivalta.. se nuuskajuttu :)
    Eihän Gdanskissa nyt enää pääsiäisenä mitään lunta tule :)

    Lovviisa: Toi oli käsitääkseni chiuhahua .. miten ikinä se kirjoitetaankaan :D
    En mä vaan tiedä. Ja rotuiosta tunnistan vain beethovenin.. olihan se rotu? :D

    VastaaPoista
  17. HEH! hyvä jäynä ;)
    Mie niin monta vuotta siskoa aprillasin että oon raskaana, että enää se ei mee läpi ;)
    ja tänä vuonna jäi pilat väliin, kun surusanoma tuli meille heti aamulla :(
    Mutta olen kyllä aprillipilojen kannalla ! ehdottomasti! kun vaan ei oo tollasia sairaalajuttuja kuten Mialla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha.. ai miks ei mee? Kokelisit nyt! :D

      Voi..sana surusanoma kyl nostaa karvat pystyyn. ei hyvä.

      Poista
  18. Hhaha hauska aprillipila:D Itse en ensin edes muistanut moista päivää. Ja myöhemmin kun sen muistin oli jo myöhäistä huijata ketään:( Olisin niin palannut halusta huijata avopuolisoani oikein kunnolla!

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...