14. lokakuuta 2011

Ostovimma


Mul tuli eilen kauhea vimma ostaa kotiin jotain uutta sisustusjuttua.
Ku tuntuu, että olen kaikki kivat jutut raahanut täältä työpaikalle ja kirpparillakaan en ole kerkenyt käymään sataan vuoteen (viikkoon)..
Kävin sitten Lanternan  Maskussa.
Jumakekka, mitä ihanuuksia siinä oli!!
Ällistyttävää!
Vanhoja puulaatikkoita (!!!) , kylttejä, tekstiilejä, lyhtyjä.. niin erikoisia...aaaaaa...
Teki oikein kipeetä ku ei päässyt ostamaan kaikkea pois!
(ai mitenniin mulla ei oo ylimääräistä viittasataa euroa?!)

Mutta nämä tyynyt lähti mukaan



Siellä oli muuten samasta kankaasta muhkea päiväpeittokin.. hinta reilu satasen.. huoh..

Mä meen vielä hakee ne puulaatikotkin pois joku päivä.. ja jos ei niitä enää oo niin...grrrr... mä.. mä.. ...mämasennun..




Sitten erittäin harvinnainen pelttikyltti, jota ei  varmasti oo kellään..
(paitsi ne kymmenen blogia, jossa oon sen nähnyt)


Kyltti on  täältä.


Kahden kuukauden pohdinnan jälkeen kävin hakemassa itselleni ai föunin.
Sen kanssa leikkimalla olenkin saanut iltaisin aikaa kulumaan..
Unohdin jopa laittaa isännälle ruokaa.
Alussa oli sen verran ÄLYpuhelin, että tunsin itseäni kovin älyTTÖmäksi.
Mutta onneksi olen nopee oppimaan.
Nyt mulla onkin jo sellainen fiilis, et..  
mikä?..ainiin se...phäh...onhan mulla ollut tää jo jonkun aikaa..
 (KAKSI PÄIVÄÄ)



Illalla sitten arvotaan. <3


22 kommenttia:

  1. Siis tänään pitäisi vapaapäivän kunniaksi suunnata Rauman Maskuun ;D
    Ja mikä tylsintä, miksi kaikki on aina "rahasta" kiinni... Kerran eräs pikkutyttö ihmetteli, että miksi ei voida muka matkustaa, kyllä sitä rahaa saa seinästä :)
    Iltaa odotellaan!

    VastaaPoista
  2. ooo.. missä se seinä on?? :P

    Minäkään en tiennyt, että Maskussa on niin paljon piensisustustavaraa.. ku eihän ne niitä koskaan mainostaa lehdissä.. ainakaan en oo huomannut!

    VastaaPoista
  3. En oo kans mitään mainoksii nähnyt (huonekalujen lisäksi)!
    Pitää käydä kattomassa...

    VastaaPoista
  4. En ole minäkään tienny että sieltä tuommosia ihanuuksia löytyy,pitääpäs käydä kurkkimassa,kiitos kun jaoit tiedon etkä pantannut itselläsi=D Luin eilen illalla koko blogisi läpi kun en ole alusta asti mukana ollut ja voi pojat tai siis tytöt että mulla oli mukavaa,eikös Outi nimennytkin sut Maanmainioksi ja osui kyllä naulan kantaan,ihania juttuja kaikki♥

    VastaaPoista
  5. Ihanat tyynyt, nyt mäki haluisin tommoset, muttei täällä oo tuollaista liikettä lähimaillakaan!
    Mä en tajuu noista puhelimista mitään :) Mut toi ois kyllä hieno vehje!

    VastaaPoista
  6. Auts olipas hienoja juttuja... pöh... työmatkan varrella ois Maskun joku tehtaan/outlet myymälä... hmmmm.... pitäisköös poiketa...
    tadaaaaa. Olen joskus ollut kyllä Maskussa työharjoittelussa mutta empä tiennyt minäkään että sielt tollasta saa, ei silloin vaan ollu kyllä....

    VastaaPoista
  7. No joo, kävin tässä muutama päivä sitten Ideaparkissa, enkä käynyt Maskussa. Ei ollut tietoa, että siellä myydään tuollaistakin tavaraa. Kiitos sinulle tiedosta, ei mennyt tääkään päivä hukkaan, aina oppii jotain uutta:)

    Ovat todella kauniit, kuen myös valkoinen puhelimesi!

    Mukavaa pinkkiä päivää:>

    VastaaPoista
  8. hmmmm.....vieläköhän täällä miellä on Masku.....
    On se niin kiva kun voi katsella mitä kaikkea ihanaa joku oikein löytääkään!!!
    Ajatelkaa kuinka tylsää elämä olikaan silloin kun piti kirjoittaa KIRJE -ja sekin vaan parhaalle kaverille ja ilman kuvia ☺

    Vai muistaakohan kukaan muu enää sellaista aikaa...
    Että kirje???
    Olisk sillon dinosauruksia???

    ....joo...oli...☺

    VastaaPoista
  9. Hyviä löytöjä oot taas tehnyt :))

    Apua, mä en varmaan koskaan osaisi tuollaista puhelinta käyttää!
    Luultiin isännän kanssa olevamme niin teknologian lapsia kun ostettiin yleiskaukosäädin mutta kappas! eihän me osata sitä käyttää :DDD

    VastaaPoista
  10. Maskun Koti varsinkin on ihan mieletön kauppa. mm. Aurassa on sellainen ja pysähdytään siellä mun mummulaan mennessä aina silloin tällöin. Ja siinä vaiheessa takapenkiltä kuuluu "eiiiii!".
    -Adalmiina-

    VastaaPoista
  11. Voi että kun saiskin uusia tyynyjä ja tehdä löytöjä... :)

    VastaaPoista
  12. Kirsi: Tottakai mä kerron.. ja sitten kiroilen kaikki maan pohja, kun kaikki laatikkot on ostettu pois :D
    Voi kiitos kauniista sanoista!! <3
    Ihana kun joku jaksaa lukea vanhojakin höpötyksia.. Tosin, moni on jotenkin niin nolo, että olen ajattelut poistamista :D

    Marika: Varsinkaan kun ei osaa, niin on hieno laite :DD

    Mirstaakkeli: Musta alkaa tuntumaan, että jokaisessa Maskussa ei olekaan niitä sisustustavaroita.. Varsinkaan pienissä ei..

    Kiitos Hanne! Pinkkiä päivää toivotan minäkin. Nauhaa ei ole rinnassa, kun piti tulla postissa, mutta ei ole vielä näkyny..

    Pepi: Mikä se kirje on? :D Joku dinosaurusten ruoka?

    Jasmiina: Mä en ole nähnyt ikinä ketään, joka osasi käyttää yleiskaukosäädintä :D

    Adalmiina: Se taitaa olla sitten sama kauppa, eli Maskun KOTI.

    Elämää äitinä: no.. etköhän Säkin edes joskus pääsee tekemään löytöjä <3

    VastaaPoista
  13. Hienoja löytöjä olet tehnyt! =D Meillä on täällä juu Koti Masku... huoh... olen kyl ollu vakkariasiakas jo kauan!
    Ja tuo sun OMPPU! Mul on ollut nyt vuoden ja pois en antais enkä muuta puhelinta enää ota ikuna päivänä!!!! On se niin hyvä!!!!

    VastaaPoista
  14. Ei ku Masku ja Masku(n) koti on 2 eri kauppaa. Netin mukaan tällä hetkellä Maskun koteja on vaan 4. Joskus oli myös Skanssissa ja Piikkiössäkin kuulemma. Ja firman toimari näytti olevan Sukarin (ex-)vaimo. Sukari itsehän on Maskun pomo. Maskun kodissa on vain pikku tavaraa, ei ainuttakaan sohvaa tai ruokapöytää. -Adalmiina - ...ja piti vielä tohon Pepin kommenttiin kommentoida, että minä ja kaverini kyllä vielä lähetellään kirjeitä aina välillä. Just siks, kun se on niin harvinaista, jokun täytyy meidän mielestä vielä niitäkin kirjoitella. :)

    VastaaPoista
  15. Ja taas on löytöjä kannettu kottiin! Minunkin pitäis kirpparikierrokselle lähteä. En oo pitkään pitkään aikaan käynyt. Puhti pois. Mutta hyvä että muilla löytyy virtaa ja ostovimmaa=)

    VastaaPoista
  16. Pia: Mua pikkasen ihmetyttää, että akku kestää VAAN yhden päivän.. tai ehkä ei pitäis roikkua ihankoko ajan siinä puhelimessä :D

    Adalmiina: Joo, mä kans katsoin, ettei voi olla sama kauppa. Mä olen nyt ihan sekaisin koko hommasta. Ja katsoin muuten kuitista, niin siellä luki ISKU! Vattafakk! Maskuhan se oli! Ja missään ei mainostettaa, että siellä on sisustustavaraa myynnissä. Ihan pimeetä :D

    Hanne: Mä just löysin sen virran :P

    VastaaPoista
  17. Mullekki tuo puhelin!!Heti!!:D <3
    Tänään viimeksi manasin miehelle kun ei nykyinen toimi ja se lupas hommata mulle tuon!:D

    Ihanat tyynyt!!

    VastaaPoista
  18. ...joo, just sitä, dinojen safkaa ☺

    VastaaPoista
  19. Ihanat tyynyt! Joo, se on kauheeta, kun täytyy tehä niitä päätöksiä (rahan takia..), et minkä ihanuuden voi ottaa mukaan ja mitkä kaikki pitää jättää kauppaan. Mutta onhan se hyvä, kun jää haaveiltavaakin :)

    Onnea puhelimesta! Sain mieheltä tammikuussa töihinpaluulahjaksi (??) Samsungin vastaavan, ihana kapistus!

    VastaaPoista
  20. Löysitpä kivoja ostoksia kotiin:)Mukavaa viikonloppua!

    VastaaPoista
  21. Arvaa, kuka käveli tänään täällä Maskuun...jossain toivossa ;D
    Ei täällä tollaisia ole *plääh ja plääh* Käpykylä, mikä käpykylä!!!

    VastaaPoista
  22. Mä kommentien perusteella alkoinkin aavistamaan, että sellaista Maskua ei taitakaan olla ihan joka puolella.. Tyhmä!

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...