3. lokakuuta 2011

Viisi sanaa


Blogeissa kiertää sana-haaste ja mä sain omat 5 sanani Pepiltä.


Hiusväri

On ihan hirveä kemikaali, joka sisältää pelottavan nimisiä aineita kuten fenyleenidiamiini, aminofenoli, naftoli, ammoniakki, peroksidi ..jne..ja ne kaikki tunkeutuu hiuskarvan ydinkerrokseen hajottamalla sen  päällykerroksen.
Ja ne aiheuttaa syöpää!
(tai ainakin mä luuleen niin, kun mikäpä sitä nykypäivänä EI aiheuttaisi)

Estääkö tämä tieto minua värjäämästä tukkaani 2-3 kertaa kuussa?
Ei.


Olen värjännyt tukkaani varmaan 12 v.  alkaen.
Silloinkin, kun se oli noin 3 senttiä pitkä, se oli tummanvihreä..
(sitä paljastusta ei saa kommentoida!!)

Kerran koitin värjätä hennalla.
Ensinnäkin oli kauhean rasittava istua kolme tuntia pää täynnä haisevaa mutaa.
Toiseks, yhtä hyvin olisin voinut päähäni laittaa juustoraastetta, sillä mitään väriä siitä mun karvoihin ei irtonut.


Korkeat korot

Naisellisuus, seksikkyys ja visuaallisesti pidemmät jalat:



Vahvat säärilihakset:




Vaivaisenluut, vasaravarpaat, känsät ja kovettumat:



Minulla on kaikki ne, paitsi visuaallisesti pidemmät jalat.
Alle 160 senttinen pätkä voi laittaa vaikka pöydänjalan pituiset korot, se ei silti näytä pitkäjalkaiselta, vaan se näyttää siltä pöydänjalalta.


Kumisaappat

En omistaa, enkä ole koskaan omistanutkaan.
Lapsena oli kauhean nolo, kun piti käyttää rumia venäläisiä kumisaappaita, oudon vihreän värisiä..
Luultavasti siitä jäänyt jonkinlainen trauma.
Mutta jos joku antaisi minulle lahjaksi Marimekon musta-valkoiset unikko-kumpparit, menisin ne jalassa jopa sänkyyn. Ku ne ovat niin ihunat!



Voittaminen

Tästä tule syvällisin ajatus, minkä kykenen ulos kakistamaan.

Epäonnistuminen on askel lähemmäs onnistumista.
Se, että jaksaa kokeilla uudelleen, onkin voitto!
Niin.. ja nyt mä lähen pohdiskelemaan, että ymmärsinkö itsekään mitä tarkoitin..

Syvällisin kuvakollaasi ikinä


Sänky

On ihan hirveän ruma!
Vanha ruskea Ikean sänky, joka on maalattu kattomaalilla valkoiseksi just näistä kohdista, jotka ovat näkyvissä.
Eli pääty, oikean-puoliset jalat ja oikea reuna.
Sen, kummalla puolella mä luen kirjoja ja nukun on helppo arvata, koska päädyssä on punainen takaraivonkokoinen läikkä.
 Patjoissa on varmaankin kokonainen pölypunkkien universumi, koska ne ovat yli 5 vuotta vanhoja.

Niin.. ja ne kahviläiskät eivät mennyt hankaamalla pois.. ja sitä kokista en edes koittanut pestä (mulla oli just krapula)..
Mutta muuten se on ihanin paikka maailmassa!
Heti kun pääsen vaakatason, minä nukahdan ja herään vasta silloin kun isännän kuorsaus uhkailee tärykalvojani.


Kuvat varastettu googlettamalla, viruksia uhmaten.

***
Minä olen ollut koko viikonlopun todella kiireinen.. ja se jatkuu ainakin koko alkuviikon..
Saattaakin olla, että mun tarkoitus julkaista joka arkipäivä yksi postaus menee mönkään.
Ainakin toistaiseksi.
Mutta ku siis minä olen kiireinen sen mun salaisen projektin kanssa..
<3

26 kommenttia:

  1. Kivat merkitykset keksit sanoille!
    Höh..no postaa nyt ainakin joka toinen päivä;)

    Onnea nyt vielä hirmusti salaiseen projektiisi!!

    VastaaPoista
  2. Ei siinä projektissa pitäis mennä enää kauan.. :P

    VastaaPoista
  3. Naurulla alko taas tämäkin aamu,ihan parhaita nämä sun kirjoitukses=D Mulla on kanssa sanat hautumassa,jos tänään sais aikaiseksi(kuin myös ne kuvat)...Niin kiire ei saa olla,ettet meitä kerkee ilahduttamaan;)

    VastaaPoista
  4. Olipa hauskuutta taas kerrakseen!

    Mukavaa maanantaita!

    VastaaPoista
  5. Ihanat tramppis-kuvat. Ja taas sä pidät jännityksessa, MIKÄ SALAINEN PROJEKTI, KERRO HETI NYT JA ÄKKIÄ.
    Joo maltti ei ole mun vahvimpia puolia.
    Ja muuten, mä niin komppaan sua, punapäänä. Jos eilen vaihdoin tyynyliinat, ne on tänään jo yltäpäältä punaiset.

    VastaaPoista
  6. Katso nyt kuinka pitkät sääret ja jalat tuossa ensimmäisessä tramppa-kuvassa!!!

    VastaaPoista
  7. Kirsi: Mun pitää katsos ensin ainakin kaksi tuntia meditoida, että alkais pukkamaan tekstiä :D

    Kiitos Jarna!

    Outi: Mä kerron varmaan tällä viikolla. :P

    Tiina: Niin on, mutta eihän ne oo mun jalat, mun jalat loppuisi tohon polveen :P

    VastaaPoista
  8. Kyllä piristi taas päivää!

    Mulla kans ihania muistoja teinivuosilta hiustenvärjäyksestä.. meillä oli koulussa joku vapputapahtuma ja siellä sitten suihkutin tukkani kirkkaan oranssiksi! Värin piti olla pois peseytyvä.. noh eipä ollutkaan vaan luonnonkihara vaalea tukkani olikin imaissut värin syvimpiin sopukoihin eikä lähteny millään pois...

    Jännityksellä odotan paljastustasi salaisen projektin tiimoilta!

    -Riikka-

    VastaaPoista
  9. ☺☺☺ kitooooos taas ☺
    Sun pitäsi ihan pakosta tehdä postaus joka aamu niin että me (muut) voitais aloittaa päivä hymy huulilla -tai siis nauraa räkättämällä :D

    Kerta kiellon päälle: vihreään viitaten...mulla oli joskus kauan kauan sitten dinosaurusten aikaan tukka sininen. Vähän aikaa. Hyvin vähän. Syyn ymmärtänet...

    Jos sulla on lyhyet jalat ja pitkä selkä, niin sittenhän olet ihan niinkuin me kaikki kanssa-asujat: persjalkainen!

    Muistan varmaan aina tuon sun sängyn maalin, vinkkasit mulle johonkin maalaamiseen liittyvään, että sen voi tehdä noinkin...tulin aika nopeesti katsomaan kuka tommosia neuvoja antaa...ja tällä tiellä ollaan ☺☺☺
    En tosin ole sun opetusta noudatanut ☺

    VastaaPoista
  10. Voi jösses että sai taas nauraa :D Sulla on kyllä niin huippu tyyli kirjoittaa!!! Kiitos :)

    VastaaPoista
  11. Hih..hauska:-))

    Mukavaa alkanutta viikkoa♥

    VastaaPoista
  12. No kuuluuhan susta taas jotain, kyllä oon odottanutki :D
    Hauskasti onnistuit sanoista kertomaan! Samanlainen hiusten värjääjä löytyy täältäkin, vaikka välillä itteäkin kauhistuttaa vaikutukset...

    VastaaPoista
  13. Riikka: ikä näitä teinejä oikein vaivaa :DD

    Pepi: Heh, mä olin jo unohdanut että olen tollaista joskus neuvonnut :)
    Mulla ei ole jalat niinkään lyhyemmän kun ylävartalo.. ne vaan molemmat ovat yhtä lyhyet :D
    Siis Sulla oli sininen tukka ja Sä et ollut edes teini? :D

    Kiitos Mari! :)

    Samoin, Arja!!

    Elämää äitinä: Mukava kuulla :)

    VastaaPoista
  14. Marru: Mä toivon aina, että se myrkky alkaa vaikuttamaan geeneihin vasta monensadan vuoden päästä. :)

    VastaaPoista
  15. Riikka: tarkoitin että MIKÄ... eikä ikä..

    VastaaPoista
  16. Miun ensimmäinen hiustenvärjäyskokeilu tapahtui jollain kesäleirillä, kun kaverin kanssa laitettiin raitoja huulipunalla :)
    Ei lähtenyt pesussa pois, vaan ihan kulumalla.

    Hauskoja nuo siun mietelmät :)

    VastaaPoista
  17. No on sulla ainakin melekoisen vahvat säärilihakset=)

    Arvaa vaan mitkä ois minun viisi sanaa tänään (tällä viikolla ja viime viikolla). Tympii, hatuttaa, ottaa pannuun, v...ttaa ja ja ja öö... en ees keksi kuin neljä=(

    VastaaPoista
  18. Odotan salaista juttuasi:Mikähän se olis,kun olin niin ihan varma siitä talosta eikä se ollut se ja että se liittyy sun työhösi.Joo,sinusta tehdään varmaan telkkariohjelma.No lopetan nuo arvaukset ja odotan innolla julkaisua.
    PS.Olis kiva kun joskus laittaisit postauksen aiheesta "Mikä on mielestäni maailman paras ripsiväri,huulipuna,kosteusvoide jne.Olen ihan ohhoillani tuolla kosmetiikan suuressa maailmassa ja olis kiva ,kun olis ne parhaat aineet tuolla kylppärin kaapissa,ainakin kaapissa.MERCI!

    VastaaPoista
  19. Hauskoja ja tärkeitäkin sanoja (vaikka yrdet oli lentää "säärilihasten" kohdalla)!

    Oletko tehnyt lampunvarjostimen itse (sen missä on tekstiä?)? Minulla on nimittäin tuota samaista paperiservettiä, että ajattelin, jos olet käyttänyt decoupage-tekniikkaa...?

    Hyvää viikonalkua!

    VastaaPoista
  20. Sirutuuli: Hah.. sellaisesta en olekaan kuullut.. Vai huulipunalla :))

    Hanne: Yhdyn sanoihin.. tällä hetekellä :P

    Marjori: Ja sit kun mä julkaisen, niin kaikki ovat ihan pettyneitä, ettei olekaan mitään kovin ihmeellistä.. :)
    Mutta siis minulle on!
    Hmm.. mietin sellaista postausta!

    Pia: Kyllä, decoupagella päällystin tuon varjostimen!

    Riikka: ;D

    VastaaPoista
  21. Juu en ollut teini :/
    -mutta mieleltäni ihan yhtä tärähtänyt.
    Silloinkin ☺

    VastaaPoista
  22. Haa- ihana postaus.Ja voittaminen, sehän näkyy jopa noissa kuvissa, eikös...

    VastaaPoista
  23. Taas ihana ja hauska postaus :D

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...