31. lokakuuta 2011

2 sekunnin tähtihaukotus

Vieraat lähtivät ja ikävä jäi..
Mutta onneksi kohta on jo joulu, niin näkee taas <3

Millaista laatuaikaa me siis viedettiin äidin kanssa..
No pyörittiin kaikenmaailman kirppareilla, syötiin kuin siat ja katsottiin leffoja.
Äiti tuli yhden matkalaukun kanssa ja lähti kahden (se tauti kulkee näköjään  suvussa). Jouduin vielä lainamaan mun kaljakärryjä, ku eihän se jaksanut kantaa niitä laukkuja..

Tässä muutamia mun ostoksia:


Tämä laatikko oli pakko ostaa, koska minusta tuntui, että 605 saattaa mahdollisesti olla mun onnennumero!


 Suloiset kulahtanut vauvatossulit <3


Hylly oli tarkoitettu yhteen toiseen paikkaan, mutta se ei siis mahtunutkaan siihen.. Pohdiskelin jo, että saisko sen sahattua hieman kapeammaksi, mutta äiti sanoi, ettei se ole hyvä idea ollenkaan..
Ylimmäisellä hyllyllä on tuunattuja kynttilöitä. Tosi kekseliäästi kaikki samannäköisiä.


Raammattukokoelma kasvoi yhdellä isolla piipelillä.
Jostain tuotto-päihdepotilaille-kirpparilta.
Ekaks meinas olla hinta kympin, mutta kun laitoin sen takas hyllylle, hinta tippuikin neljään euroon.
Minusta hieno juttu!
Koska mistä sen tietää, jos olinkin ostamassa raamattua mun aviomiehelle, jotta hän saisi siitä voimaa lopettaa huumesienten-käyttö...tai jotain..

Koristelin raamatut valokuvilla,  pitsillä ja ikivanhoilla kynttilänpidikkeillä, joita löysin kirpparilta kokonaisen läjän.
Inspiraation siihen sain Vaniljaisen Liisan-blogista! <3


Sunnuntaina ajeltiin Tshäärvöön (Kerava kuulostaa vielä tyhmemmältä).
Löydetiin sellainen kirpputori, ku Oliverin kirppis.
Jo ulko-ovea nähdessään, aavistiin, etten halua mennä sisään..
Olin oikeassa. Siellä oli kirppisken yhteydessä mieletön sisustusliike..
Henki melkein pysähtyi..
Netissä lukee, että Olivian pieni putiikki.
Siis mikä ihmeen PIENI??




No mutta.. en ostanut yhtään mitään, koska en oikestaan tarvinnut mitään (koska isäntä oli mukana ja mun rahat oli jo loppu).

Tai siis olisin mä halunnut EDES yhden pienen tyynypäällisen, joka maksoi 15 euroa. Hän ei kuitenkaan pystynyt käsittämään, kuinka pieni liinanen voi maksaa 15 euroa (?!)
Minusta se oli edullinen hinta uniikkin näköisestä ranskalaisromanttisesta kappalesta!!
Käytiin kaupan edustalla kiivas keskustelu siitä, miten maalaisromanttisten sisustustavaroiden ostaminen on oikeesti sijoittamista, koska ajan kanssa niitten hinta vaan nousee ku ne pääsee kunnolla patinoitumaan.

En kuitenkaan pystynyt tarpeeksi vakuuttavasti kuvailemaan patinoitunutta  tyynynpäällistä ja sen arvoa 10 vuoden päästä, joten en saanut sitä!
Tyhmää!!

Sain mä saappaat! Jotka maksoi kans 15 euroa.. Ne olivat kuulemma järkevä ostos..
Olen mä niistäkin onnellinen, mutta silti.. ei saappaat oo sijoittamista. Eihän kukaan ostais 10 vuoden päästä mun patinoituneita saappaita, paitsi pervot.


Muistatteko kun kerroin Läntisen keikasta?
Ja siitä että siellä kuvatiin?
Minä siis pääsinkin telkkariin.

Mutta ikinä en olisi uskonnut, että minun ensimmäisen (ja viimeisen)  kahden sekunnin tähdenlennon aikana minä yritän esittellä Syksyn sävel kilpailua katsovalle Suomen kansalle nielurisojani!!
Kiitti ja moi!
Toivottavasti kaikilla on niin hidas netti, ettette pysty edes katsomaan koko ohjelmaa vaikka haluisitte!

24 kommenttia:

  1. Jep, mä näin sut siellä. Hiplaamassa niitä sisustuskamoja, tyttösi ja miehesi kera. En uskaltautunut tulla luoksesi. En ollut sittenkään varma. Sitten näin kun vielä teitte äitisi kanssa kierroksen, nyt olin varma että se olit sinä. Keräsin rohkeutta kun pääsit pöydät loppuun mutta olitte kerenneet karata :)
    Mutta mä bongasin just passelin laskosverhon tuolta kybällä. Niin mistäköhän mun poikani on saanut nimensä..hihhih, ainakin voin toivoa niin.

    VastaaPoista
  2. Eikäää!! Vähäks ois ollut ihana morjestaa!! Mä en tunnistaa ikinä ketään. Johtuu siitäkin, etten näe kovin kauas ilman laseja :D

    Minä en bongannut sieltä mitään halpaa. Itseasiassa aika kalliit hinnat tuntui olevan. Happiness-kylttikin maksoi 48 euroa!! Omani sain kerran 18 eurolla (tosin se oli kyllä puolet pois) :)

    VastaaPoista
  3. Jasminella vei sanat suustani tai kirjaimet näppäimiltäni tai kuinka vaan...=)

    VastaaPoista
  4. Lucky number 605 :) ja sun pervot saappaat =DDD
    hyvä ettei purkka menny väärään kurkkuun! onneks rautasena hoitoalan ammattialaisena oon opettanu jälkikasvulleni Heimlichin otteen (ko eihän sitä koskaan tiijä...)

    VastaaPoista
  5. Vai että Syksyn sävelessä sitä oltiin... :) Ehkä se on siis hyvä katsoa(kin), kun sen ihan nostalgiasyistä tallensin boksille (kun niitä retroja oli kiva katella ja kuunnella vanhoja kappaleita).

    Kivoja löytöjä taas olet tehnyt. Tulee aina sellainen fiilis, että pitäisi itsekin päästä kirppiksiä kiertämään, josko sieltä jonkin aarteen löytäisi, mutta sitten paikan päällä taas tulee todettua, että blaah, taaskaan ollut mitään... :/

    (Ja kun tämä on eka kommenttini blogiisi, niin todetaan, että mukava piristyshetki lukea blogiasi. Onpa käynyt niinkin, että on tullut aamusella todettua, että joo, taisinpa jäädä kotiin "töitä tekemään", kun alkupään postausten lukeminen taas venähti (en tykkää yrittää metsästää olemattomia parkkipaikkoja ja kun voin oikeasti jäädä halutessani kotiinkin tekemään töitä niin...)

    VastaaPoista
  6. Ai ai kun mä nauroin!! Ihania ostoksia ja ihana putiikki harmi ettei sijoitus neuvot menneet ihan putkeen, sangen tyhmiä nuo miehet joskus.... :-)

    VastaaPoista
  7. Kyllä mun mielestä sun pitäis hallinnoida ihan kaikkia teidän huushollin rahoja,mikä se semmonen mies on joka ei ymmärrä patinoituneiden tyynynpäällisten huimaavaa arvonnousua=D On se onni ettet sä lottoa,koska tota sun onnennumeroa ei kupongista löydy;)Kauniita löytöjä sulla taas,kirppistely tosiaan kannattaa vaikkei nuo miehet sitä aina ymmärräkkään...

    VastaaPoista
  8. Edellisiä peesaten; ihania löytöjä ja hauska postaus!
    Takuuvarmasti saat lukijoille hymyn huulille! Sulla on sana niin kivasti hallussa, vai näppäimillä vai miten sitä nyt sanotaan... :)

    VastaaPoista
  9. Ei helkkari mitä löytöjä!!!

    Niin ja joko sä oot sen passin hommannut?

    VastaaPoista
  10. Kiitos Jasminella ja Christina!! <3

    Koivukujanriikka: Voi, tuo Heimlich kuulostaa just tehokkaalta, vaikkei mulla oo mitään hajua, mitä se sellainen on! :DD

    Franzi: Kiitos paljon ekasta kommentistasi! :)
    Blogien lukeminen on loistava syy jäädä kotiin, myöhästyä töistä tai lopettaa työnteko kokonaan! :D
    En ollut Syksyn säveltä katsomassa, vaan kahden sekunnin klipissä, jossa kuvataan Läntsän keikkaa, ennen sen esiintymistä.
    Jos kirpparilta halua jotain löytää, niin sielä pitää pyöriä jatkuvasti, eli sen pitää olla vähän niinku sairaannomainen pakkomieli päästä vähintään joka toinen päivä tonkimaan.:D
    Kun käy kerran kuukaudessa ei koskaan löydä mitään.

    Anne: Todellakin harmi! Mun pitää kehittää parempi puhe! :D

    Kirsi: Kyllä!! Kaikki rahat mulle! Niin johan tässä ollaan rikkaita 10 vuoden päästä, ku aletaan myymään kaikkia aarteita! :P

    Kiitos Minttu!! <3

    Hanne: Kun mä kuulen sanan PASSI, niin mua kramppaa vatsassa. Huomenna valokuvauksiin. Ku sen pitää olla värillinen, erikoismittainen valokuva. Sitten kestää kk ku saan sen. Eli ihan hyvin aikataulussa oon.. khöm! :)

    VastaaPoista
  11. Hihi! :D Hauska postaus taas :D Täällä on niin hauska käyvä ko aina saat hymyn korviin saakka mulle (ei mulla oikiasti oo niin iso suu) ja ihania löytöjäki teit :)

    VastaaPoista
  12. Tirskis =)
    Juuripa eilen äitini jorisi rahapulassaan ja oli jo ajatustasolla pervoille kauppaamassa pikkupöksyjään, jotta miksei kulahtaneille saappaillekin löytyisi markkinarakoa ;)

    Miehiltä puuttuu kyllä tilannetajua, kun eivät tuota tulevaisuuteen sijoittamisen tämän hetkistä rahantuhluuta ymmärrä ;)

    VastaaPoista
  13. Miehet pois shoppailureissuilta!! Boikottiin sellaiset ;D

    Ihana postaus jälleen! Oli taas rattoisaa luettavaa...perhe ihmetteli hirnumistani ;DDD

    Mahtavat löydöt. Laatikon onnennumero on hyvin paljon mahdollinen, vai? Mulle kyllä kelpaisi.

    VastaaPoista
  14. Ihania löytöjä!!!
    Joskus on lupa syödä, kuin sika ja ostella kaikkea kivaa :)
    Mut miks noi miehet EI ymmärrä, että sitä voi aina silloin tällöin ostella kaikkea kivaa ja "HYÖDYLLISTÄ" (tänään viimeksi asiasta keskusteltu) :/

    Ihanaa alkavaa marraskuuta ja joulu lähestyy... tykkään niiiin ;)

    VastaaPoista
  15. Keravalla tollanen putiikki?? En oo tiennytkään. Mähän olen siis Keravalta kotoisin :)
    Huiput löydöt sulla taas!

    VastaaPoista
  16. Mun on ihan pakko nähdä se syksyn sävel, jos olit siinä. Täytyykin mennä heti kattoo löytyiskö se uusintana esim. netistä.
    Sä oot kyllä niin hassu.:D Kiva käydä lukemassa sun blogia. -Reetta

    VastaaPoista
  17. Näinpäs!Mut aika vähä ne oli laittanu kuvamateriaalia susta. -Reetta

    VastaaPoista
  18. Kyllä oli taas niin hauska postaus :D, on sulla tuo sana hallus. Tuo boxi 605 on kyl komia. :)

    VastaaPoista
  19. Meän Satu: On se hieno juttu, jos saa pienen suun venymään korviin asti! :DD

    Onnenkyynel: Kuule, maa on pervoja täynnä ja ne ostaa kyllä ihan mitä tahansa! :D

    Aseman laidalla! Kyllä se on hyvin mahdollinen onnennumero, en vaan ole keksinyt, että missä mä sitä käyttäisin.. :)

    Kiitos Marru! Sitä samaa Sulle! :)

    Johanna: Ei se ainakaan muutama vuosi sitten vielä siellä ollut... kain melko uusi sitten..

    Reetta: Mähän sanoinkin, että 2 sekunnin tähdenlento :D

    Kiitos Villa Brickyardin emännälle! :)

    VastaaPoista
  20. Taas tulee reipas päivänalku, kiitos Maanvaivalle todella hauskasta sanataituroinnista....:D Meniköhän toikin sanahirviö oikein...so what hauskaa on silti!!

    VastaaPoista
  21. Hyvät löydöt olet jälleen tehnyt!! :)
    Kyllä niiden äitien kanssa on mukava hääräillä:)

    Mutta en vieläkään ymmärrä noita miehiä..pöhh!

    VastaaPoista
  22. Anne-Mari: En mä vaan tiedä. En halua edes ajattella, kuinka paljon kirjoitus- ja muita virheitä postauksissa teen :D
    Kiitos!

    Kiitti Sirutuuli!

    Jasmiina: Olen täysin sama mieltä kaikessa kolmessa asiassa! :)

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...