25. lokakuuta 2011

15 sekalaista



Mialta ja Minnalta tuli tehtävänä 25 satunnaisen asian julkaiseminen.


1. Olen aikonaan ollut kova myymään huutiksessa ja muun muassa harrastin naurettavien myyntikuvien bongausta:

Lempparini ovat ne rintsikat! Ostaisitteko?

2. Selailin vanhoja kuvia ja löysin iloikseni edellisessä postauksessa mainitsemani Simo-Siilin, sekä sen kaverini miehen, joka halveksi mun siiliä!!


3.  Olen oikesti rumpali tunnetussa rokkibändissä, enkä mikään kosmetologi.
Haluan vaan pitää matalaa profiilia..



4. Hotellissa yöpyessä minun on aina pakko pomppia vähän aikaa sängyllä.
Koska se on kiva!
Kotona kun ei sälepohjat kestä minkäännäköistä pomppimista..


5. Ooks mä jo kertonu, että vihaan pitkiä kalsareita?
Jopa senkin takia, että takaapäin katsottuna näyttää kuin olis päästänyt kolme kiloa ulostetta pöksyihin...

<--Ystäväni&Mieheni--->

6. Jos minä vielä tässä elämässä naimisiin satun menemään, minulla tule olemaan punainen mekko!
Mutta ku olen jo kerran ollut naimisissa (ja eronnut), niin mua jotenkin nolottaisi järjestää uudet häät..  
Tai sitten mulla on asenneongelma. Häät ne vaan on..?



7. Näin keski-iän lähestyessä en kestä enää kun kevyttä edes-takas liikettä.
En ikinä pystyis Tivolissa  menemään muualle kun kaalimatojunaan (vaimikäsenytoli?).


8. Minulla on edelleen paha tapa mennä viimeisillä rahoilla kirpparille.
Kuten esimerkiksi tänään.
Ja ostaa hyvin tarpeellisia juttuja:

Kuten tämä upea taulu...

.. ja tämä upea kyltti... joka on myös upea..


9. Siivoan perusteellisesti ainoastaan silloin, kun on vieraita odottettavissa.
Kuten nyt.
Äitini on tulossa torstaina ja minä se etsiskelen hämähäkinverkkoja katosta.

Parvekkeella on niin kamalan kolea, ettei siellä viihdy enää ku tupakoitsijat, joten nostin penkin, lyhdyt ja muut keittiöön.

10. Minua ärsyttää suunnattomasti metroaseman liukuporttaissa ohituskaistalla seisovat (mies)henkilöt.
En edes pyydä anteeksi, kun haluan päästä ohi, vaan tönäsen törkeästi olkapäällä..

11. Vihaan sanaa jugurtti. Minusta se kuulostaa oksennukselta, jossa lilluu kokonaisia kurkkuviipaleita.

12. Minä ei itke koskaan

13. Mutta kun katson telkkaria, tai luen kirjaa, minä kaappipillitän kuin mikäkin sekopää.
Hirveän rasittava! Siis teeskennellä joka kerta, että roskat meni silmään ja nuha iski..
Istu siinä sitten kamala kramppi kurkussa ja silmät pullittaa paineesta kuin sammakolla.. Plaah..

14. Minun tekee kamalasti mieli ostaa Kauniit&Rohkeat-sarjan ensimmäinen tuotantokausi. Eiks muilla muka tee?

15. Minulla on tapana piilottaa sisustuskauppojen  laskuja erilaisiin paikkoihin, joista en voi kertoa sen tarkemmin, koska isäntäkin lukee tätä blogia. Ihme kyttä!


Kotiyleisön pyynnöstä lopetan tähän.
..ja jatkan joku toinen kerta.
Hämähäkkiverkot odottaa..
Heippa!


31 kommenttia:

  1. Voi herranjestas, että saatiin hyvät naurut mieheni kanssa ;) Mulla tuli oikein vesi silmistä kun kikatin ja miehenikin halusi lukea tämän ja hörötti kun hullu :D :D!! <3 <<<<<<3 IIIhanaaaa, lisää tälläisiä!! Tiedätkö että mä kirjottaisin samanlailla kun säkin jos uskaltaisin, koska oon just samanlainen kun sä :O) Ihanaa sielunkumppaneita planeetalla havaittavissa ;D <3<3

    VastaaPoista
  2. Hellumarei! Voi sua hupsuttelijaa..näitä on hauskaa lukea!!

    VastaaPoista
  3. Hahahhhaaaa!!! Mutta kyllä oli kauniitakin kuvia (eikä ne naurattavatkaan kuvat rumia olleet)!
    Kram!

    VastaaPoista
  4. Hah! :D :D Kiitän suuresti aamuni käynnistämisestä naurulla!

    VastaaPoista
  5. Mukava kuulla, että teillä tytöt on hauska :))

    VastaaPoista
  6. Kaappipillitys on mullekin tuttua puuhaa,onkohan se sukua sille jutulle mikä tapahtuu täällä vieraillessa,loppuosa tekstistä sumenee silmissä,tosin ihan ääneen nauramisen seurauksena=D Ihana olet<3

    VastaaPoista
  7. Oot kyllä just ihana :) Lasten kitinäkin ärsyttää just nyt vähemmän sun ansiosta!

    VastaaPoista
  8. Hahahahh :) Päivän piristys!

    VastaaPoista
  9. Ja niin pal nauratti...!!!!:DD
    Hauskoja kuvia kertakaikkiaan,,pitää katsoa taas uudelleen;heippatirallaa:))

    VastaaPoista
  10. Aivan ihana postaus, ei voinut kun hymyillä!!! Lisää tälläisiä joohan joohan! :D

    VastaaPoista
  11. Hihihhii - Nää on ehdottomasti parhaita, jatko-osaa jäin jo oottamaan!!! :D

    VastaaPoista
  12. No just! Edellinen viesti ei menny kai??
    Siis uusiks. Upeet noi rintsikat, kai sä ostit ne? :DD
    Tää blogi on niin hauska, eka blogi et oon nauranu ääneen välillä. Oon niin nihkee et must mikään ei oo hauskaa paitsi oikeesti hauska..

    VastaaPoista
  13. Se on sitten kuule sun vika jollei saa unen päästä kiinni, sen verran piristyin tätä lukiessa :)

    Kone on tökkinyt oikein kunnolla, päivällä ei tekstiä saanut luettua kuin kaks riviä vartissa....meinas mennä hermot huonoon kuntoon!

    Onneks sain tänään ipadin simkortin haettua, johan alkoi jutut luistaa.....ja kuviakin saa zoomattua kahdella sormella, ei tarvi surra bloggerin kökkösysteemiä!

    ....ainoa vika tässä touhussa on se, että jäin ihan koukkuun ängry birdseihin!!!

    VastaaPoista
  14. Näillä nauruilla lähtee päivä hyvin käyntiin. Kiitos siitä ;D Noi rintsikat, voi hyvää päivää...

    VastaaPoista
  15. Teidän kommentit ovat sitten ihania!! Kiitos!!! <3


    Uu Pepii... vai sullakin on nyt se tapletti... kivaaa!! :))

    VastaaPoista
  16. Että sä osaat! Siis piristää päivää!! Täällä tultiin koneelle nuhaisena ja möröttävänä...kuinkas kävikään? Koneelta poistuttiin suu korvissa eikä päivä olisi paremmin voinut alkaa ;DDD

    VastaaPoista
  17. Pepille piti vielä lisätä että onneks tähän mun iphoneen ei saa sitä pelia ku maksamalla luottokortilla jota mul ei oo. Muuten mä vaihtaisin bloggaamisen böördseihin :D mnoei..

    Aseman laidalla: se on sitten loistava jos kerran mun huumori tehoa jopa nuhaan :))
    Kiitos!!

    VastaaPoista
  18. On sullakin harrastukset.. Ei ole kyllä koskaan tullut edes mieleen, että voisi bongailla kuvia huutonetistä! :D Hauskoja oli. PS. Mä en kyllä usko, että teillä on likasta kun oot niin kova touhuumaan ja tekemään. -Reetta

    VastaaPoista
  19. Tuota kauniit ja rohkeat ekan dvd:n ostamista minäkin mietin. Ihan vaan sen takia,että olisi kiva tietää millainen se tosiaan oli kun se alkoi. Mutta päätin luopua ajatuksesta, sillä jos ne ryötit tekee kaikki tulleet jaksot dvd:ksi, niin mihin h....ttiin ne mahtuis mun hyllyssä. (pakko saada kaikki, kun kerta yks on)Nyt on tieten menossa jotain yli 5000:s jakso ja jos levyllä on 24 jaksoa niin nehän veis noin neljä metriä hyllytilaa. Ja kuka niitä oikeesti katsoo?! :D

    VastaaPoista
  20. Ja hih...Ihasnan rattosata luettavaa perjantain blogikierrokselle, se on vissiin sitten ihan moro ja nyt kömmin unille :)

    VastaaPoista
  21. Voi ei...nauran vieläkin silmät kyyneleissä..sä se oot kyllä varsin IHANA tapaus,KIITOS taas ihanasta postauksestasi!!!!!♥♥♥

    VastaaPoista
  22. Hah, mä NÄIN sut telkkarissa! :) -Adalmiina-

    VastaaPoista
  23. mahtavuutta. :)
    jään mukaan lukemaan lisää :)

    VastaaPoista
  24. Reetta: on, usko pois. Mä oon ainoa siivoamassa mutta sotkijoita on yhteensä 4 :)

    Essi: Toivottavasti ei tuu ku vaan se yksi kausi!! Eihän kenenkään hermot kestää sellaista määrää levyjä :D

    Kiitti Lovviisa ja Marika ihanista kommenteista !!

    Adalmiina: et nähnyt!! Kidutat vaan .,,?!?!

    Taina: tervetuloa mukaan :)

    VastaaPoista
  25. Kyl se sä olit, erittäin tunnistettava hiustenväri :) -A-

    VastaaPoista
  26. Kiitos Hyvä mieli :)

    Adalmiina: missä?? Kuinka nolo mä olin?

    VastaaPoista
  27. Et sä ny mikää nolo ollu, olit tosiaan siinä eturivissä, eläydyit... Näyt jotain 2 sek. Vieressä kalju mustapaitainen ja takana kalju valkopaitainen tai toisinpäin. Syksyn sävel oli shown nimi. Insertin alussa Tommi kävelee ovesta, jonka päällä lukee "Pressa", joten eiköhän kyse ole siitä keikasta, jolla olit. :D -A-

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...