15. lokakuuta 2011

Kynttiläkulho


Arvonnan voitto-lipukkeessa luki SATSUMA.
Onneksi olkoon!
Pistähän viestiä tohon sivupalkissa näkyvään osoiteseen---->


Sitten mä pikaisesti esittelen mun uudet kulho-kynttilänjalat.
Moni luulee ehkä, että tämähän on surorastaan syntti laittaa GG-kulho sammalta täyteen ja poltella siinä kynttilöitä..
Mutta ku ne ovat painonvartiakulhoja (niin pieniä). Ja koska mä en vartioi mitään tällä hetkellä, niin mä polttelen siinä kynttilöitä.

 Yritin ottaa kauheen taiteellisen kuvan..höhö..


Ja verhotkin meni vaihtoon.. eikä kyllä nekään oo vielä just hyvät.
Mulla on pitkään ollut ajatuksissaan yks tietty (verho)kangas..  vielä en ole raaskinut ostaa..
Varmaan arvaattekin, mikä kangas..

Ja sitten, vaikka mä vannoin isännälle, että mä en tarvitse tähän asuntoon enää mitään kalusteita, niin nyt olen alkanut haikailemaan monen jutun perään..
Mutta mitä siitä hyötyä, jos löytäiskin kirpparilta jonkun kivan pöydän tonne ikkunan alle ja pienen puu- tai metallisohvan keittiön toiseen päähän, kun meillä on tällä hetkellä selkärepunkokoinen auto, johon mä en edes mahdu esim. silloin kun olen just syönyt.
Tiedättehän.. just sellainen , et kun nouset autosta, mutta unohdat avata turvavyön, huomaat pian että auto tulikin  ruokakauppaan mukaan. Selässä.

Mukavaa viikonloppua kaikille! <3

20 kommenttia:

  1. MITÄH!!??!!
    minäkö voitin???
    WUhuu!!
    eioototta, ihnaaihanaaihanaa!!!
    :D

    VastaaPoista
  2. Hyvvää huomenta kammarista ja onnittelut satsumalle ! Kylläpä muutes rimmaaki hienosti värit noissa kuvissasi.Tuo ruskianharmaa väri...mutako se on...viehättää nykysin niin silimää :)

    VastaaPoista
  3. Kyllä voitit satsuma :)
    Huomenta Lovviisa! Mäkin tykkään mudasta :))

    VastaaPoista
  4. Taiteellinen kuva kauniista asetelmasta=D Enkös mä jo ehdottanut että palkkaat miehet kaljapalkalla sun hankkimia kalusteita kantamaan,rönttöpäkki riittänee;)Mukavaa viikonloppua sinullekin<3

    VastaaPoista
  5. Söpösiä kuvia! Tykkäsin väreistä myös!
    Kirsillä oli tarjota j ä l l e e n k e r r a n toimiva idea :) on tainnut olla miesten kanssa tekemisissä, kun tietää mistä naruista vedellä :)

    Kiitos kivasta tekstistäsi, jälleen kerran! Aurinkoista päivää myös!

    VastaaPoista
  6. Onnittelut Satsumalle!

    Ja teitin köökki näyttää erinomaisen somalta ja kutsuvalta ♥
    Melkein tekis mieli suositella kuljetuksiin fillarin koria....mistähän mulle moinen tuli mieleen ☺

    Ajatteles, ei parkkiongelmia...."ei, ei toi mun auto ole tuossa väärin pysäköitynä, se on selkäreppu jonka vaan hetkeksi laskin maahan..."

    VastaaPoista
  7. Voi hyvät tytöt!Nyt ymmärrän kuinka te saatte niin paljon aikaseksi päivässä,kun huomasin,että olette jalkeilla monet jo klo 6.00 lauantainakin.Minä pakotan itseni teeskentelee nukkuvaa ainakin 7.30 viikonloppuna.
    Kauniita kuvia.Nature morte-kuva oli ihana.Harmaa on kyllä kaunis sisutusväri kun sitä osaa oikein käyttää.BRAVO!
    Kivaa WE.

    VastaaPoista
  8. Onne Satsuma!
    Ihania taidekuvia! Musta on kyl enemmänkin synti, jos esim pitää gg:itä kaapissa piilossa.

    VastaaPoista
  9. Sulla tulee näitä postauksia niin tiuhaan tahtiin,ettei kerkiä menossa mukana olemaan.


    kivaa,että sait oman huoneen töissä.Mukava tunnelma sielläkin=)
    Niin viimmosen päälle on sun kynttiläkupit=)

    Kivaa viikonloppua sulle!

    VastaaPoista
  10. Ihanat kuvat onnistuit ottamaan :)
    Hihhi... siis joku suloisen pieni auto ;) Sellanen se olla pitää, "kauppakassi"!
    Ja sit naapurit ja sukulaiset avuksi, kun tarvii kuljetus apua :)
    Ihanaa lauantaita!!!

    VastaaPoista
  11. Onnea voittajalle!!

    Muta on mitä mainioin väri ;D Isännille ei passaa luvata mitään, sillä mehän (naiset) muutamme mieltämme yhtenään, vai mitä?

    VastaaPoista
  12. Siis tuo ylin kuvahan on kuin GG:n syksyisestä esitteestä poimittu. Hieno!

    Kurkistin samalla salaisen projektisi. Siitä tuli viihtyisä. Onnentyttö, kun saat oman työhuoneesi itse sisustaa :)

    VastaaPoista
  13. Siis millon siinä arpalipukkeessa lukee Hyypiö?
    Ihanasti stemmaa kupit tohon palloliinaan. MÄ TAHDON VAHAKANGASLIINAN. N-Y-T.

    VastaaPoista
  14. Täällä on jonkun kellotus päin seiniä, minen ainakaan tunnusta olleeni edes hereillä seittemän aikaan.
    En lähelläkään sitä! ....tai no, jos aamukolme on lähellä...

    Jotta ei tarvi ihmetellä, Marjorin omakin aika tuos samoissa..☺
    (Nyt muuten kello on oikeesti 23.02, katsotaas mitä tuossa alla näkyy..)

    VastaaPoista
  15. Onnea Satsumalle! Sait ihanan palkinnon!

    Onpas tosiaan harmillista, että autonne noin kovin pikkuruinen että se estää hyvien ostosten teon. Mulla on samaa pulmaa ollut, kun ajelen Puntolla ja välillä on ollut tarpeen tuoda kirppikseltä jotain isompaa, kuten 3-ruutuinen ikkunapoka. Sain sen jotenkin tungettua autoon, mutta sen pois saaminen olikin vaativampi puuha. Outoa.

    VastaaPoista
  16. Kirsi: Niin sanoit, mutta luulen että mun mies ei suostuu, vaikka lupaisin 10 pulloa Viru Valkeaa :D

    Tiina: Varmaankin, Kirsi näyttää hyvinkin osaavan pyörittää niitä kolmijalkaisia :D

    Pepi: Hah :DD Täytty käyttää tota ens kerralla :D
    Mä toin kerran postista ison paketin polkupyörällä kotiin (matkaa pari kilsaa) silleen, et laitoin paketin isoon ikea -kassiin ja tangolle roikkumaan. Niin ja poljin sitten yhdellä jalalla hampaat ristissä, kun ei toinen jalka mahtunut, ku oli se perhanan kassi tiellä..

    Marjori: Mä menen nukkumaan noin 23 ja herään aina 7-lta. Viikonloppuna 9ltä, ellei ole kirpparille menemistä.
    Minunkin pitäis ruveta herämään 6lta. Sitten sais ehkä jotain aikaiseksikin.. :P Kuten Pepi :)

    Liisa, se oli todella hienosti sanottu! Seuraavaksi minulla on hankintalistalla avohylly :D

    Pitsienkeli: Heh.. mä postan aina silloin kun on asiaa.. eli joka päivä.. no ei nyt sentään :))

    Marru: En sanois suloiseksi. Vanha ruostekasa.
    Esimerkki: Ajetiin toissa päivänä kaikessa rauhassa tietä pitkin ja yhtäkkiä yks nainen ajeli meille kylkeen. Oli kauheen paniikissa, että apua apua, mitä nyt tapahtui..
    Sen autolle ei käynyt mitään, kun oli niin hieno.
    Meidän autolle tuli tietenkin pari lommoa lisää.
    Isäntä se vaan naureskeli, että mikäs siinä ja toivotti illan jatkoja, suurin piirtein :D

    Satu: Joo,mutta mun ei olis pitäny edes sanoa tollaista lausetta.. tais olla joku heikkouden hetki.. :D

    Kiitos Villa Haikara!!! <3

    Outi: No ainakin satavarmasti silloin, kun minusta tule miljonääri ja mä aion postata kaikille lukijoille jonkun ihanan lahjan, ilman arvontaa :D

    Ymmärrän sen nyt-tunteen, mutta toinen juttu- saaks teillä laittaa nastoilla kankaan pöytään kiinni?
    Meillä ei saa ku on niin vammaisenmuotoinen pöytä ja ARVAA kuinka rasittava on pyykiä pöytää ku se kangas aina liikkuu mukaan..

    Pepi: Bloggerin kello on kaksi tuntia jäljessä! :P
    Mun pitää poistaa kommenteistä kelloajat, ne vaan hämmentää ihmisiä :D


    Hanni: Hah.. miten on mahdollista, että mene sisään, muttei tuu ulos :D
    Mä olen tän kuullut ennenkin, mutta en vaan ymmärrä, mitä siinä matkan aikana taphtuu :D

    MUKAVAA SUNNUNTAITA KAIKILLE <3!!!

    VastaaPoista
  17. Reps tuolle viimeselle lauseelle!! :D :D

    VastaaPoista
  18. Kiva blogi sulla!
    Kauniit kuvat ja tekstit jotka saavat hymyn huulille.
    Tämä klikkasi itsensä lukijaksi. :)

    VastaaPoista
  19. Niina: En ole ihan itse keksinyt tota lausetta.. Mun tädin mies kerran heitti.. mä vaan suomensin sen. :D

    Minttu: Kiitos paljon ja tervetuloa lukijaksi! <3

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...