20. huhtikuuta 2011

Vaatekaappi

Pistäydytään yhdessä vaatekaappissani... ja hiljentykäämme hetkeksi.... järkytyksestämme...


Jos mun äiti näkisi tän saisin kuulla kunniani!
Viime vierailulla hän moitti tyttöjeni vaatekaappien sotkua (minä olin siinä vieressä nyökyttelemässä ja huokailemassa että hyi-hyi).


No mutta..mikä tässä minua ärsyttää on se, että  mieheni vaatteet ovat valloittaneet yli puolet kaappitilasta!!

Eihän se edes käytä niitä, mitä siinä on roikkumassa!! (en käytä kyllä minäkään omia, koska arkivaatteeni  ovat kaikki hyllypuolella, mutta se nyt ei ole tässä oleellista)

Sitten huomasin, että hän saa vapaasti levitellä omat sukansa ja alushousunsa eri koreihin, kun taas kaikki mun jutut ovat isona myttynä yhdessä korissa.
Missä tasa-arvo, mä kysyn???!!!  (olen kyllä aikoinaan ihan itse ne korit ostanut sekä  kaapin järjestänyt, mutta sitäkään en kokenut tässä vaiheessa enää oleelliseksi)

Päättin laittaa kevään kunniaksi tämän sotkun ikuiseen järjestykseen!
Kyllä vaatekaappissa täyttyy näkyä naisen kädenjälki (eli hänen täyttyy omistaa noin 70% tilasta).
Varsinkin kuin mies ei ole mikään sliipattu Giorgio, joka vahtaa kolme kertaa päivässä outfittejä,  vaan ihan tavallinen persu farkkuineen ja bändi-hupparineen.




Nyt näyttää paremmalta, mutta täysin tyytyväinen olisin vasta silloin, kun saisin ikioman vaatehuoneen.
Harmikseni tilanpuutteesta johtuvista syistä sellaisen pystyisi rakentamaan ainoastaan meidän parvekkeelle.. tai sitten kellariin...


********************
Jotta tämä postaus ei olis ihan älyttömän tylsä, niin tässä muutama kuvaa master bedroom'ista tai paremminkin makuuKOPISTA:





 







2 kommenttia:

  1. Voihan nenä..nyt mun kai sit kans pakko ottaa härkää sarvista ja siivota omani..niin tuli nimittäin huono omatunto ja häpeys..
    Nätti makuusoppi teillä ;)
    Etenkin tuo sermi on ihku!!!!

    VastaaPoista
  2. Voi ei! Ei ollut tarkoitus tuottaa sellaisia tuntemuksia! :)))
    Toi sermi on joskus ollut tummanruskea,tämä oli itseasiassa ensimmäisiä huonekaluja, jonka maalasin valkoiseksi. Tuosta se alkoi.. :P

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...