14. huhtikuuta 2011

Color me

Raahasin toissa päivänä hiusvärin kotiini, koska salonkissa ei ollut yksinkertaisesti aikaa värjäykselle ja tukkani näytti taas siltä, kun se olisi kuollut jo viime vuosituhannella..

Vai miksi muuten aamulla töihin mennessä kaikki tuijottivat minua, vaikka mul oli huppu päässä? (perille päästyäni kävi kylläkin ilmi, että mun nenä oli mustassa tahmassa - minne lie sen olinkaan  työntänyt - mutta silti minusta tuntui, että kanssamatkustajat aavistivat mun tukan rumuuden hupun altakin ja siksi tuijottivat)

No, oli miten oli.. viimeisestä kerrasta ,kun värjäsin itse tukkaani, on jo kulunut melkein vuosi ja taidot olivat päässyt vähän ruostumaan.

Eikä asia helpottanut se, että kun pyysin miestäni auttamaan minua niskan värjäyksen kanssa ja siinä sitten leikkimielessä tökkäsin sormella punaisen täplän sen housuhin, niin hän päättii kostaa pensselöimällä niskan sijasta mun paitaa ...

                                           Is this love?



Muuten, olen jättänyt hyvästit permistukalle ja uusi paras ystäväni on suoristusrauta.
(eli toisin sanottuna päässäni ei ole mitään sellaista, jota voisi kuvailla adjektiiveilla: kiiltävä, elinvoimainen, tuuhea, kaunis)

4 kommenttia:

  1. Hah toi hiustenvärjäys itse tehden varsinki punaseks, on kyl taito ja hermo laji ;) Mul on ollu ainaki kakskyt vuot punapää eri sävyjä vaihdellen ja yleensä värjään itse. Vaikeus on se kun mul kasvaa pirun nopeest tää pehko ja paljon hiuksia et täytyy kaksinkertane annos laittaa. Peitän sanomalehril lavuaarin ym ja olen vain pikkareis hah..on sekin näky ;)Mut toi kampaajal värjäys pn pirun kallist ja tosiaan ku kuukaudes tulee jo juurikasvu esiin :( Mut en mä siltikää kk välein laita väriä senttää :)Joo ja kyl toi su miehes homma on iha rakkautta :)Sul on ihana blogi ja koti :) Tervetuloa kattoo meille, mun uuteen blogiin :)

    VastaaPoista
  2. Johanna: Nykyään mun hiuksen ovat mennyt niin huonoon kuntoon, että (KESTO) väri ei pysyy päässä kun ekan pesuun asti..
    Huoh..

    Mullakin ollut punainen tukka lähes koko elämä.. pari vuotta olin blondina.. hyi olkoon! :D

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...