12. huhtikuuta 2011

Pitsiä

Kattokaaa! Minkä mä löysin!!

 P-I-T-S-I-M-E-K-K-O!
Arvatkaa, kuinka IN pitsi on tänä kesänä!? (mä olen aina muutenkin tykännyt pitsistä, mutta en ole uskaltanut laitta päälle, pelkäen että joku luulee minua pukeutuneen verhoihin)

                                                 Mä tulen käyttämään tätä niin joka päivä!

Tässä mekossa tuntee itseäni oikein kesämorsiammeksi! (joka on viikolla 23 tai jotain, oikeesti mun on pakko tehdä mun pömppömahalle jotain ennen kun kesä tule!! ei sitä jaksaa pitää sisällä kun  puoli minuuttia kerrallaan,10 minuutin välein)

Sain mekon kirpputorilta 12-eurolla, mutta te muut voitte tilaata tän Asos- sivuilta ja maksaa siitä 55 puntaa, joka on satavarmasti noin 550 euroa tai jotain...(mä oon tosi huono näissä valuuttakurssi-jutuissa)



Tässä mekossa on yks pikkuseikka, joka teki mut aiemmin hieman epävarmaksi. Nimittäin tää on ihan sika läpinäkyvä. Vaikka siinä on alumekko ja kaikkee. Ei se kuvista käy ilmi, mutta luonnossa.. khöhömm.
Olin jo hetken aikana luopumassa tästä, mutta sitten näin kuvan Lady Gagasta ja vatut mä mitään mistään luovun! Kesä sais tulla jo mun puolesta!






4 kommenttia:

  1. Ihana mekko, sopii sulle tosi hyvin, siis ainakin päättömälle sulle ;)
    Mulla oli ennen pitsimekko, sellanen jännä lilahtavan harmaa, samanmallinen ku toi sun, mut hihaton. Olin mielestäni aina liian "iso" sen sisään, se oli tosi raadollinen kaikille pienillekin mutruille vartalossa...Pari vuotta sitten se sitten lähti hyväntekeväisyyteen..roikuttuaan vuosikaudet kaapissa, käytettyäni sitä kerran tai kaks....Nyt vähän ehkä harmittaa, kun näin ton sun mekon...
    Ja ainakin 55 puntaa on enempi ku 12 euroo!!!

    VastaaPoista
  2. Kiitos! :) No voi harmi! Nyt ei muuta kun metsästämään uutta pitsimekkoa! :P

    VastaaPoista
  3. Todella kaunis mekko ja aivan ihana sun päälläs :) Mikä ihme siin on ku koskaan kukka naine ei ol tyytyväine ittees, mikä maha sul muka on ? Nyt kyl optikol näön tarkastuksee ja nopiaa kans ;)Toi on täydelline sul :) Ihanaa matkaa ja kuunnelkkaa vaa sitä Irviniä ;)Pää asia et pääsette matkal, vaik olis into kiinas ;)

    VastaaPoista
  4. Johanna: Noniihän se olikin..viime kesänä.. en vois kuvittellakaan ottavani sitä esim nyt matkalle mukaan.. sen verran pursua joka puolelta :D

    Kiitos!!! <3

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...