17. huhtikuuta 2011

1000

      
Tuhat kertaa! 
Siis tuhat kertaa on vierailtu minun blogissani!!!
  Ja näin lyhyen ajan (kuukausi + 3 päivää) sisällä se on mielestäni melkoinen saavutus! Nopeasti laskettuna se on keskimäärin 30 vierailukertaa päivässä.

(voi tietenkin olla, että puolet noista vierailuista on mun omia.. kävinhän alussa noin sata kertaa päivässä tarkistamassa miltä mun blogi näyttää kun sen klikkaa auki uudesta ikkunasta, miltä näyttää kun sen avaa Mozzillalla, Explorerilla, Facebookin kautta, miniläppärillä, työpaikan läppärillä, kirjaston tietokoneella.. no ok-ok.. menipäs liioitteluksi taas..)

Kiitos paljon kaikille, jotka ovat vaivautuneet lukemaan, kommentoimaan ja jopa nauramaan!



-tässä mun tämänhetkinen fiilis-





Lopetukseksi voisin pyytää anteeksi, että harrastan tosi paljon kirjoitusvirheitä!
Minua voisi helposti epäillä dyslektikoksi tai muuten vaan huolimattomaksi! (wikipedian mukaan huolimattomuus tarkoittaa vahinkojen välttämiseksi vaadittavan huolellisuuden laiminlyöntiä toiminnassa, jossa henkilöllä on velvollisuus estää vahinkojen syntyminen. Ja se kuulostaa pahalta! minun on ehdottomasti ryhdistäydyttävä)

Totuus on kuitenkin se, että tutustuin suomen kieleen ensimmäistä kertaa vuonna 2004,  aloin puhumaan vuonna 2005 ja kirjoittamaan vuonna 2006.
Tavoiteena on kirjoittaa täysin virheettömästi vuonna 2020.

4 kommenttia:

  1. Mitä??? Miten on mahdollista, että en ole ikinä edes epäillyt, ettet olisi suomalainen, niin täydellistä suomea kyllä vedät!
    *Nostaa hattua*

    Ihana toi sarjis, kuulostaa ihan samalta mun blogin kanssa sillon ihan alussa...ainoa kävijä olin varmaan minä itse, hih ;)

    VastaaPoista
  2. Heh, kiva kuulla! Mä olen sitten ilmeisesti aivan liian itsekriittinen ja vainoharhainen kun kuvittelen, että kaikki nauraa mun kirjoitusvirheille :))

    VastaaPoista
  3. Mä en ole ikinä huomannut edes virheitä sun teksteissä, siis et ois häirinnyt jotenkin... Ja mä olen aika tarkka suomen kielioppijutskissa... virheet laitan nopean kirjoituksen piikkiin ;)

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...