18. huhtikuuta 2011

Lastenhuone

Kuuneltuani noin puoli vuotta meidän teinin kitinää (pienemmän seurattua perässä) siitä, kuinka nolo heidän huone on, päätin armahtaa ja pelastaa lapsiparat.
Enhän kuitenkaan halua heille jäävään jotain traumoja mun intohimosta maalaisromantiikkaa kohtaan.

Tyttö sai ihan itse valita värisävynkin.

Kyllä mua nyyhkytyttää vieläkin näitä ennen-kuvia katsoessa.
-toi on muuten tuplasänky, eli toinen vedetään ulos-


"Uusi" huone:





Mulla menee todennäköisesti noin puoli vuotta ennen kun totun siihen väriin. Tällä hetkellä en osaa edes sisustaa koko huonetta. Verhot ostin, mutta nekään ei näytä sopivaan.. Matto pitäisi saada.. jotain järkevää seiniin... voivoi.. melkein ahdistaa..

4 kommenttia:

  1. Todella kaunis huone oli kyllä ennen, mutta eihän tuo uusikaan paha ole! Mä odotin jotain paaaljon pahempaa, hih ;)
    Mä jo niiiin pelkään, että tuo meidän neiti kans joskus haluaakin jotain ihan muuta kuin äippä... esim. mustat seinät ja ne täyteen jotain karmaisia julisteita ;)

    VastaaPoista
  2. Joo, arvaa, että se haluskin mustia kehyksiä ja tyyliin Lady Gaga julisteita!!!!
    ONNEKS mulla on VIELÄ hieman sanavaltaa tässä asiassa :D

    VastaaPoista
  3. Huoneestahan tuli hieno :) Meilläpäs oli vielä pahempi toivomus, mustat seinät ja valkoisella maalattu iso pääkallo!!! Mieheni poika ei sitten todellakaan saanut mitä halusi (kaikella rakkaudella kunnioittaen hänen toivomusta, mutta rajansa kaikella :), mutta on nyt sitten kuitenkin todella onnellinen uudesta huoneestaan kun tein sen hänelle täysin valmiiksi :)

    VastaaPoista
  4. Aaa.. toi kuulostaa pelottavalta.. :))
    Joo, suuret on heillä suunnitelmat, mutta en usko, että he itse oikeasti edes viihtyisivät tollaisessa mörköhuoneessa.. :)

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...