15. huhtikuuta 2011

Rottinkia

Tämän ison ja rumahkon rottinkiarkun löysin (mistä muualtakaan kun) kirpputorilta hintaan 12 euroa.
Kahmasin sen salamana kainaloon (ettei vaan kukaan muu, esim. äitini, kerkee ennen mua).


Kotona sammakkosta tuli prinssi:





Olisitte nähnyt, kuinka taitavasti mä kurvailin sen kanssa raitiovaunun käytävillä ja en osunutkaan kenenkään päähän. Onhan tää iso, mutta onneksi ei painava (kotiin olisin mä sen raahannut joka tapauksessa, vaikka maata pitkin pyörittellen).

Tällä kertaa päädyin spraymaalamaan sitä parvekkeella (viimeks kun käytin sprayta vessassa, olin saada myrkytyksen). 

On muuten ihmeellista kuinka kauan maali haisi parvekkeellakin, vaikka se on meillä täysin avonainen. (ja mä vihaan sitä)

Kiltisti naapureitani ajattellen kävin suihkimassa maalia 2 kertaa päivässä, noin 3-5 minuuttia kerrallaan (eikä tämä siis liity mitenkään siihen, että alakerran naapuri päästi vihaisen yskäyksen kesken mun ensimmäistä maalauskertaa).

8 kommenttia:

  1. Kiitos kun vierailit blogissani:-)
    Todella ihana arkku.
    Mukavaa sunnuntaita♥

    VastaaPoista
  2. Sulla onkin sitten upea blogi! Kiitos vaan itsellesi ja oikein kaunista ja auringoista sunnuntaita sinnekin! :)

    VastaaPoista
  3. Löysin blogiisi nyt vasta ensimmäistä kertaa ja pakko on heti kommentoida:)

    Hieno toi arkku! Mulla on ihan vastaava minkä nappasin itselleni kaverin roskiskasasta. Tosin se taitaa olla lapsille tarkoitettu ja siinä oli myös tuommoinen "selkänoja" minkä irrotin. Mutta se on ihan siedettävän näköinen kun siinä pitää jotain vilttiä päällä. Mistä sait tuon M-kirjaimen ja miten sait sen tuohon kiinnitettyä?

    VastaaPoista
  4. Kiva, että löysit blogini tästä blogien viidakosta :)
    Jos katsot sitä postausta lastenhuoneesta, niin siinä on sisustustarroja seinissä. Ja mä joutuin ne poistamaan ("koska ne on niintyhmiää"). Kaikki muut kirjaimet menivät rikki (koska tarra on hyvin ohut), mutta yks M-kirjain jäi ehjäksi, joten uudelleen käyttöön vaan.:)
    Vaikka sisustustarroista kerrotaan, että niitä pystyy kiinnittämään vaan sileälle pinnalle, niin tulipahan todistettu, että myös rottinkiin ne tarttuu loistavasti! :)

    VastaaPoista
  5. ihana! nyt minäkin osaan kiertää kirppareita ihan uusin silmin. mökki sudittu valkoiseksi ja haaveilen sisustukseen jotain maalaisromanttista...

    VastaaPoista
  6. Hei, Millä maalilla maalasit tuon sinun arkun? On tosi kauniin näköinen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heippa! Mulla on hämärä muistikuva, että spraymaalilla... Mutta muuten kyllä maalaus onnistuu ihan perusmaalilakin. Mä oon myynyt tän jo eteenpäin.. Mikä on itseasiassa harmi, nyt kun rupeen miettimään :))

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...