17. marraskuuta 2013

Sattui ja tapahtui



Lauantaina kävimme Tainan kanssa Indiedays blogitapahtumassa.
Vähäks oli ihana päästä pitkästä aikaa ihmisten ilmoille.
Tai näin mä ainakin kuvittelin.


Tottakai mulle iski heti aamusta verybadhairday.


Mä en edes tiennyt aikaisemmin että hiukset voi mennä tollee!



Tapahtuma oli aika hieno.
Minä olin selvästi alipuketunut mun 3 egen kirpparifarkuissa,  ikivanhoissa röyhelösaappaissa jonka varret ovat venähtäneet, korot maalattu markerilla mustaksi ja kaiken lisäksi ne näyttävät kaukaa katsoen kalastussaappailta.


Ruokapöytä näytti tosi upealle!
Odotukset olivatkin korkealla siitä etukäteen mainostetusta fingerfoodista.

Se taiskin jänskättää eniten, että mitähän se fingerfood on!!
Niin trendikästä.. niin tyylikästä... wow!

Pöydässä oli seesamitoffua, kanavarrasta ja jotain kalamaista perunaviipalen päällä.


Ton kanavartaan sain huuhdeltu punaviinillä alas, mutta ne muut jouduin huomaamattomasti sylkemään servettiin.

Se siitä tyylikkyydestä.

Mut punaviini oli tosiaan hyvä.
Loppuajan keskityinkin juomaan vaan sitä.

Neljännen lasin jälkeen mun oli pakko mennä vessaan.

Näin jo (kumma kyllä että edes näin, ehkä viini parantaa näköä??) kaukaa erään bloggaajan kenen blogiin oon monesti kommentoinut.

Hän näytti tulevan mua kohti käsi pitkällä ja sanoi että heii.. me ei ollakaan tavattu.

Minä hyppäsin heti lähelle ja työnsin kämmeneeni hänen käteen ja ravistin innokkaasti:
No heii, eipä olla niin, mä oon Maanvaiva.

Hän oli jotenkin hämmentynyt ja vilkuili mun ohi. 

Sitten tajusin, että ei se edes puhunut mulle.

Vedin äkkiä käden pois ja siirryin pidemmittä puheitta vessajonoon.
Se joka väittää että mua nolotti, valehtelee.


Mutta tän jälkeen alkoi viini maistumaan vielä paremmalle.

Loppuajan käytin iloiseen rupatteluun Tainan ja Teijan kanssa.

Ilahduin myös suunnattomasti kun näin tapahtumassa Olympuksen pisteen ja että heillä oli just näitä kameroita pöydällä esillä mitä munkin piti ostaa, ennen kun talouskriisi tuli vastaan.

Kiljahdin eikäää...JUST tän kameran mä aion ostaa joku päivä.
Ai tämän Pen minin?
Ei mitään miniä ku tän valkoisen!!
No tämä on kyllä Pen mini!
Ai.. mut se näyttää ihan samalaiselta.

Mä sain ottaa vielä kokeilukuvia, joten pääsin vetämään tän floppishown ihan loppuun asti.

Otin sellaisen ammattimaisen valokuvaajaasennon, koukistelin polvia ja sille ja näin ja sit automaattisesti käsi nousi kääntämään zoomia (ku mun nykyisessä järkkärissä se sattuu olemaan), mutta eihän ton kameran uloke mihinkään kääntynyt.
Minä sitten että miten tätä käännettään?
Hän oli että ei sulla ole siellä edes zoomia kiinni.
Aa..ok.

Päätin että pysyttelen vaan Tainan lähellä, enkä edes katso enää mihinkään muualle.

Kun ruvettiin lähtemään, hörppäsin viimoiset tipat viiniä  ja sit näin sivusilmällä omasta mielestä yhen pojan joka oli aikaisemmin kerännyt pöydiltä tyhjiä laseja pois.

Hei, etkö Sä olekaan se lasinkerääjä? Ota tää, kiitooos!

Poika naurahti väkinäisesti.. sanoi..no..heh..öö.. muminamumina..

Työnsin sen lasin äkkiä sille ja kiirehdin Tainan perään.

Itse mietin kuumeisena -  voi luoja.. tee näin että se oli oikeesti se lasinkerääjäpoika!!



Todellinen maanvaiva poistuu pitkin punaista mattoa.
Kiitos ja amen!


Tässä muutamat kuvat vielä.


Sen jälkeen lähettiin Tainan kanssa vielä shoppailemaan, H&M homeen ja Stockmannillakin käytiin.
Vitsit et onkin kiva shoppailla pikkuhuppelissa.


Ostin esimerkiksi H&M-ltä saippuaalustan.



Selvin päin mulle ei ois tullut ikimaassa mieleen että kakkuvatia voi käyttää myös saippuaalustana.



Tämä tyyny maksoi vitosen.
Lisää luettavaa mun sohvalle!


49 kommenttia:

  1. Just sikshän sä ootkin niin maanMAINIO kun sulle aina sattuu ja tapahtuu,ihanan viehättävä piirre ihmisessä♥ Eipähän käy tylsäks elämä,eiks se ole hyvä asia se;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oikeesti luulin, että olen jo aikuistunut, mutta ei niin ei :D Mutta joo, kun häpeä poistuu, niin hauskat muistot jää :))

      Poista
  2. Leveä hymy naamalla luen! Ihanaa, etten mä olekaan ainoa ihminen maailmassa, joka sohlaa, säätää ja noloilee... <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :)) Vertaistuki on aina tervetullut! :D

      Poista
  3. Mä en nähnyt tuossa toiminnassa kyllä mitään erikoista, siis ihan perus meininkiä! :D Jos ei mitään tee niin ei mitään satu. :D Kiitos vielä aivan mahtavasta päivästä, oli hauskaa alusta loppuun ja teidän koti on yksi kauneimmista mitä oon ikuna nähny! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos itsellesi! <3 Ja hyvä ettet säikähtäny näitä mun touhuja :D

      Poista
  4. Ihana teksti :) Kyllä näitä sattuu. Varmasti ihan kaikille, mutta kaikki vaan ei kehtaa tunnustaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En mäkään kaikkea kehtanu myöntää heti tapahtumien jälkeen esim Tainalle, mutta myöhemmin sitten kun saa ajatukset selväksi, niin uskaltaa jo kertoa :)

      Poista
  5. Mahtava reportaasi! Kiitos taas tästä hauskuudesta :) Veikkaan, että muiden bloggaajien kertomukset tuosta päivästä eivät yllä ihan samalle tasolle... Kirsiä lainatakseni: Sä oot kyllä maanMAINIO!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, ole hyvä ja kiitos <3 Muut osas kuitenkin käyttäytyä! :D

      Poista
  6. Haha! :D Näitä sun juttuja on ihan törkeen hauska lukea!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se kans lohduttaa.. oli mitä oli, mut kuhan jälkeenpäin on hauska :)

      Poista
  7. Unohtui ihan illan elokuva kun luin tätä ja alkoi niin naurattaa :D Sun jutut saa aina hyvälle mielelle ja olet niin aito ja rehellinen :) Kiitos illan piristyksestä!

    Niin ja mun on ihan pakko kokeilla joku viikonloppu huppelissa shoppailua, tiedä mitä löytyy :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentista! Mua ei nolottaa enää yhtään, nyt kun sain kuitenkin niin mukavaa palautetta :D

      Poista
  8. Mihin mun aiempi kommentti katosi... Noh, kiitos päivän nauruista. Itse välttelen hienoja juhlia juurikin näistä syistä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei oo aiempaa näkyny. Hmph.
      Joo, kyl nyt mäkin ajattelin pitää ainakin vuoden tauon hienoista juhlista :D

      Poista
  9. Heh, sä oot one of the kind ♥

    Näkyikö perunaluiskoita ?!

    VastaaPoista
  10. Ai hitto, että taas sain nauruhepulit, kun luin tätä. :D Sä olet vain niin ihana.
    Olitteko siis illalla Klasussa ollenkaan, kun mä yritin kurkkia, että missä on punapää viipottamassa?
    Olis ollut ihana nähdä ja mokailla yhdessä. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuka hullu mut sinne sekoilemaan ois päästänyt :D

      Poista
  11. Voi sua ihanaa, kaikkea sulle tapahtuu :D Kivoja ostoksia olet tehnyt. Eipä mullakaan ois tullu mieleen käyttää kakkuvatia saippua-alustana, hyvä idis!

    VastaaPoista
  12. Kyllä sulle sitten aina vaan sattuu ja tapahtuu :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No näköjään, minen ummarra, miksi!! :D

      Poista
  13. No johan sulla on ollut varsinainen reissu! Hyvä että viini kuitenki maistui :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Punkku maistuu aina! Se on kaikenlisäksi hirveän terveellistä! :D

      Poista
  14. Sä oot ihan super. Sun kanssa olis varmaan hauska olla liikenteessä ku aina sattuu ja tapahtuu! :D Ja jänskä tuo tommonen blogitapaamishässäkkä. En oo koskaan törmänny moiseen. Varmaan aika hubaa... ainaki se punaviini.. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No eniten mä näytän mokavan kun jään johonkin yksikseen seisomaan :D
      On tälläiset tärkeily-tapahtumat aika kivoja :))

      Poista
  15. Voi ristus, sä maanvaiva olet NIIN PARAS.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh. kiitos.. ainakin paras hakeutumaan noloihin tilanteisiin. :)

      Poista
  16. hahahaha..siis ihan mahtavaa! kiitos tästä pävän piristyksestä!

    VastaaPoista
  17. Hiuksethan oli hyvin :-)
    Spontaani pitää olla, kyllä sitä ehtii sitten vanhana kiikkustuolissa ottaa fiksusti ja rauhallisesti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin hyvin ku oli mahdollista, mut verrattuna Tainan upean tukkaan mun pää oli kuin märkä strutsin pee. :D

      Poista
  18. Ihanat ostokset!:) Mä en uskalla ees aatella miten mun olis tuolla käyny?! Olisin saanu varmaan koko paikan sekasin! :)) Aika hienolle näytti pirskeet!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii.. Oispa ollut kyl kiva tavata :)

      Poista
  19. Ääh mitään huomiota sä herättänyt! :D

    (Myönnetään, ehkä pikku huppelit siinä saatettiin saada aikaseksi.. ;)

    VastaaPoista
  20. Kuulostaa hyvältä meiningiltä! Ja itse olisin toilaillut varmasti ihan samalla tavalla (+ ehkä kaatanut parit pöydät siinä ohessa. Eihän siellä ollut avotulta?) :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No arvaa ku tottakai siellä oli avotuli, mutta onneks pihalla!! :D

      Poista
  21. Voi, kirjotin kännykällä pitkän kommentin sillon ku tän luin mut ei se oo näköjään tullu. Enpä muista enää mitä siinä oli :D Mut sulla on selkeesti ollu kiva tapahtuma! Mua nauratti hulluna toi saippuateline :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Höh.. ennenkin ihmisten kommentit kadonnut johonkin.. outoa.
      Mitämitä..älä naura mun saippuatelineelle :D

      Poista
  22. Vau mikä ilta, siis kaikessa mahdollisessa käänteessä. Tuo shoppailu pikku hiprakassa kuulostaa tutulta, olen vissiin kokeillut sitä laivan taxfreessä-kotona sitten ihmetteln kuinka ihmeessä olen voinut ostaa noin ällön tuoksuista parfyymiä. No eihän ne aistit toimi siinä kahvipapukäryssä ja hotshotit sisällä:D

    VastaaPoista
  23. No mihin se mun teksti hävisi??
    Siis uudestaan sanoi tappi tele: mahtava ilta ja tapahtumia täynnä. Shoppailu pikkuhiprakassa kuulostaa tutulta, olen vissiin kokeillut sitä laivan taxfreessa ostanut hajuvettä ja ihmetellyt kotona miksi ihmeessä olen sen hankkinut, tuoksunut joltain imelältä....mutta siinä kahvipapuaromin keskellä ja sisälmyksissä hotshotit enpä paljon ihmetelle:DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon laittanut vanhoille blogiteksteille tarkistuksen päälle ettei vahingossakaan jäisi kommentti huomaamatta. Mutta se on vissi hämmentävää, ehkäpä poistan sen systeemin :)
      Joo ja huppelissa sitä kuvittelee myös omistavansa kaikki maailman rahat myös. :D onneks mä en ollut silloin niin puppelissa että oisin mennyt tyhjentämään tilin :D

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...