4. marraskuuta 2013

Paperikassit ovat pöö-stä!


Minä en voi itselleni mitään, jos kirpparilla kävelee vastaan euron tai muutaman sisustustarra, että minun on pakko ostaa se ja liimata johonkin, ihan sama minne.
Se on selvästi jonkinsortin pakkomieltymys.
Kohta mun kämppä pääsee taas horse-foorumille arvosteltavaksi, ku on niin paljon ällöjä tekstejä joka seinässä ja purkissa.
Jännää!


Ja se, miten mä en ikinä saa niitä suorana seinään, on täysin yliluonnollinen ilmiö.




Kun ei ole parhaillaan tarroja mitä voisin liimata seiniin, minä maalaan niitä (seiniä).
Huomaa kevyt laikukas betonimaisuus!


Bongaa kuvasta myös keskeneräinen DIY-rojekti

Ostin siis säästäväisenä liian pienen maalipurkin, tottakai.
Arvatkaa, huvittaako ostaa lisää ja maalata kaikki uudelleen?
EI!
Onneks en ole ikinä valoisaan aikaan kotona ja kattolamppukin on täys tuhnu.


Viikonloppuna saimme vieraita ja mä sain ihania lahjoja.
Kiitos S!


Mun ensimmäinen köyhänhopeinen kynttilänjalka. On se <3



Päivän-niksi:

Kun ulkona sataa, älä laita eväitä paperikassiin, jos et halua että sun omenat-keksit ja keittokipot vajoa paperin läpi bussin lattialle iloisesti pomppimaan.
Vaikka se olisi kuinka hieno merkki-paperikassi.
Älä laita!



26 kommenttia:

  1. Tekstejä ei ole ikinä liikaa, ja sitä paitsi ne on helppo nyppiä pois kun alkaa tympimään :=)
    Täältä katuttuna ainakin tosi hyvänvärinen seinä!! Mä en vaan bongannu sitä sun keskenerästä työtä....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No se on se typerä senkki! Aloitin servetillä päällystämisen noin 3kk sitten.. :D

      Poista
  2. Onpas hieno teidän makkari, kiva tuo kaupunkitapetti ja kello siellä :-)
    Pääset Niksi-pirkan sivuille tuolla idikselläsi "älä tee näin". Niistä muuten maksetaan jotai, joten eikun julkaisuun, tai sinun pitää jotenkin yhdistää tuohon sukkahousut, niin varmasti julkaistaan :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi paperipussi olisi pitänyt laittaa todennäköisesti sukkahousujen sisään :D

      Poista
  3. Komppaan Miaa -tekstejä ei voi koskaan olla liikaa! Mulla alkaa olemaan samanlaisia pakkomielle-oireita, oon hitusen yrittänyt hillitä itteeni mut aina vaan niitä tekstejä tulee lisää :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä välillä perustelen sitä itselleni sillä, että olen pienestä pitäen tykännyt lukea :D

      Poista
  4. Juu, mulla on kans omakohtaisia kokemuksia paperikasseista sadeilmalla. Sitä kauppatavaran määrää kadulla, onneksi olin just ylittänyt suojatien, etten autojen keskellä noukkinut tavaroita talteen. Uskomatonta oli se, että sain ne kaikki lähes käsilaukkuuni laitettua. Kyllä naisten laukku venyy tarpeen vaatiessa vaikka mihin. Osan kannoin kainalossa:)
    Ja noista teksteistä, ei niitä voi vastustaa! Ja antaa foorumeiden veuhkata, jos siel nyt jotain napistaan:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hehe.. voin kuvitella. Mäkin työnsin kaikki kipot käsilaukkuun.. joka oli ennestään jo ihan täynnä.

      Joskus vuosi sitten tai enemmänkin joku oli laittanut siellä horsetallinfoorumilla linkin mun blogiin, et iuuu kuinka ruma ku on niin paljon tekstejä. Se avas munkin silmät.. tajusin itsekin kun katselin kuvia et no onhan niitä paljon.. Mutta eihän se ymmärtäminen mitään auttanut.. silti tykkään :D

      Poista
  5. Ihana! Taas nauroin sulle!! :) :)

    Terkkuja Monica

    VastaaPoista
  6. kyllä sisustustarroissakin vähemmän ON vähemmän. Ja toinen vinkki eväiden kuljetukseen - älä heitä mustikkasmoothie puolen litran purnukkaa käsilaukkuun ilman erillistä muovipussia vaikka kannen pitäisi olla kuinka tupperia ja luotettava. älä.

    VastaaPoista
  7. Hih...voin kuvitella eväiden pomppimisen lattialla...:D

    VastaaPoista
  8. Ihanan näköistä teillä!!!!
    Tarroja ei voi olla liikaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Kyl mä kans väkisinkin olen samaa mieltä! :)

      Poista
  9. Hyvältä näyttää, niin vinot tarrat, seinä, kun tuhnu lamppukin. :D
    Ja mä voin vain kuvitella sut keräilemässä niitä kippojas siellä dösässä. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuhnun lampun kanssa mulla on viha-rakkaus-suhde. Se on nätti, mutta juma et mul menee hermot kun tule illalla kotiin, painaa katkaisimesta ja ihan naurettava kynttilänliekinkokoinen pieru syttyy katossa. Vihaan säästölamppuja! Haluan vanhat kunnon hehkulamput takas! :D

      Poista
  10. No kylläpäs mua lykästi:eksyin blogiisi! Jippii! Ihanuuksia koti täynnä ja kovasti tykkään sun kirjallisesta ilmaisusta; saa hymyn naamalle ja pieniä tirskahduksia aikaan :) :) Liityn siis oitis lukijaksi ja toivotan sinutkin vastavierailulle omaan blogiini ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kivoista sanoista! :) Mä tulen kyllä!

      Poista
  11. Tekstejä saa olla reilusti, varsinkin jos ovat yhtä osuvia kuin tuo teidän makkarissa.

    Olen juu minäkin joskus erehtynyt kantamaan ostoksia paperipussissa sateella. Onneksi en montaa kertaa. En myöskään suosittele työntämään päärynää takin taskuun ja unohtamaan sitä sinne viikoksi...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se mun tulkkaamaa versioa vai? :D
      Oisin varmaan saanut sydärin jos oisin työntänyt käteen johonkin pimeään ja limaiseen paikkaan.. sun taskuun siis :D

      Poista
  12. Täällä toinen tarrafriikki :)
    Mä voisin kans sanoa: Älä laita juustokakkua käsveskaan, niin että se valuu sinne ja puhelin menee käyttökelvottomaksi!!!!

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...