14. marraskuuta 2013

Säkkikaappi



Täällä ollaan!

Arvonnan voitti random.orgin mukaan Heidi.P
Onnea!! <3
Laita minulle viestiä tohon sivupalkissa näkyvään sp-iin. -->



Eilen mä nukuin vahingossa liian pitkät päikkärit ja sitten olinkin keskellä yötä pirteänä ihmettelemässä et mitähän sitä tekis.

Rupesin tietenkin askartelemaan vanhalla säkkikankaalla, joka on itseasiassa kaikista kangastyypeitä mun ehdoton lemppari.
Voisin melkein pukeutua siihen.. 

Ekana liimasin säkkikangasta 3 litran keittiötölkkeihin. 



Säkkikangasaskartelunälkä kasvaa syödessä.

Silmät kiiltäen etsisin tavaroita, mihin voisi vielä liimata sitä säkkikangasta..

Sit mä näin sen - SENKKI!


Olin jo etsimässä jotain uutta koko senkin tilalle, koska se oli niin tylsä ja tyhmä.
No ..ei oo enää!

Sinkkiruukusta puuttuu edelleen oliivipuu..tai sypressi..tai sais nyt edes jonkun männyn oksakin sinne.. 






Muovisen Finnmirror peilin nappasin kirpparilta 2 eurolla, juuri sinä hetkenä kun myyjä oli saanut sen pöytään. Huh..läheltä piti.. ettei kukaan muu ehtinyt ennen..

Se oli kylläkin sellainen ruman vaaleanruskeankeltainen.
Joku retro kuulemma.

Nyt se on musta ja esittää sitä ranskalaista kaminapeiliä, josta olen pitkään haaveillut ja jota en oo ikinä raaskinut ostaa.


Joku ehkä arvaakin, että olen vihdoin saanut ostettu uuden salamalaitteen.
(ei että kuvat ois mitenkään erityisen hienot, mutta eivät ole ainakaan keltaisia)

Oisin kyl halunut kokonaan uuden kameran, mutta en saanut tarpeeksi luottoa ajattelin sitten että kyllä tämä vanhakin saa kelvata, kerta toimii.



Vielä kun osais ottaa kuvia, josta näkyy se ihana tunnelma..



38 kommenttia:

  1. Wautsi Wau!! Lipastosta tuli tosi Wau!! Kyllä säkkikangas on kaunista, niinkuin juuttikin - vai onkos ne ihan sama asia..? Kyllä sitä tunnelmaa välittyy tänne..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 Mun mielestä ne on sama asia.. Vai onko?? äää..

      Poista
  2. Sinä senkin,nyt minäkin täällä silmät kiiluen katselen mihin liimailis säkkikangasta:) Ihana tuo senkki! Ja tikkaat valoineen on kanssa aikas namit:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noniii!! Se on nimittäin aika koukuttava :P Mutta mikä tuunailu nyt meille ei ois.. :))

      Poista
  3. Alakuvan tunnelmasta ei tunnelma enää parane!
    Ja tiedäks, mä olen kovin kiitollinen että täältä ei löydy säkkikangasta eikä edes liimaakaan. Kaappeja pitäis tyhjentää mutta mulla pyörii vaan päässä yks vajaa rulla ruusutapettia....mutta onneks ei ole sitä liimaa. Eikä intoa. Tarmosta puhumattakaan. Että hyvä näin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No kiits! :)
      Älä siitä Innosta ja Tarmosta eikä Liimasta välitä.. ne tule muuten kaikki kimpassa silloin kun pääset muuttamaan. Nään jo sieluni silmin miten ne tulee :D

      Poista
  4. No jopas saikin lipasto uuden ilmeen,wow! Mitäs superliimaa oikein käytät,että saat nuo pysymään? Kuumaliimaako? Kaikkea sitä ihminen keskellä yötä touhuukin :D
    ps. Mun blogissa on pieni arvonta, jos haluat kurkata ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan keepperin eriä mä käytän.. ja jopa laimensin sitä veteen. Sillä pysyy säkki kuin säkki! :D
      Tulen kurkkamaan :)

      Poista
  5. Upea senkki ja niin sopiva teidän tyyliin, Kristi!

    Onneksi nukuit päikkärit :)

    Tunnelma kyllä välittyy, todellakin! Ihana tuo viimeinen kuva.

    VastaaPoista
  6. Kannatti nukkua päikkärit :) Ja kyllähän se tunnelma välittyy kuvistasi...

    Hyvää viikonloppua!

    VastaaPoista
  7. Kyllähän tossa vikassa kuvassa on tunnelmaa kerrakseen :) hahaaa, mäkin palasin takaisin blogimaailmaan, hotel mama on auki jälleen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeee, welkamm!!! En osanut edes odottaa enää, tämä oli mukava yllätys :)

      Poista
  8. Ennen se oli valkoinen maali, joka sai ihmeitä aikaan, nyt se on säkkikangas! Et tosiaan ole valvonut turhaan ;-D
    Laita tuonne sinkkiruukkuun sellainen pikkukuusi....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha..
      Toi pikkukuusi ois loistava idea! Nyt pitää enää löytää sellainen..

      Poista
  9. Vitsi ku kiva idea toi lipaston kaunistaminen:) Silloin täytyy tuunata ku inspis iskee! Peilistä tuli hieno!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä se näin on! Ja sit joskus saattaa mennä puolikin vuotta ettei huvita liimailu ollenkaan :D

      Poista
  10. Jopas tuli senkistä eri näkönen, tosi kiva! :) Kyllä tänne ainakin välittyi ihana tunnelma! Kuvaaminen on oma taitolajinsa, jossa ite ainakin huomaan kehittyväni koko ajan lisää :) Muksaa viikonloppu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minen huomaa kehitystä missään.. samalaisia otoksia mulla vuodesta toiseen :D.. en vaan enää muokkaa niitä niin paljon kun ennen. Tulee sellaisena kuin tule.
      Mutta kyllä linssin läpi näyttää paljon paremmalta mitä myöhemmin tietokoneruudulta. En kyl tajua mistä se johtuu.

      Poista
  11. Makee tuli tuosta senkistä!! Ihan loistava idea!:)

    VastaaPoista
  12. Mooi! onpa teillä kivan näköstä! Rouheeta! Oli absolutely kiva nähä tänään :)

    VastaaPoista
  13. Mä tykkään kanssa rustiikkisesta, säkkikangasostooksille ajattelin miekin ensi viikolla. Ööö..kangaskaupastako sitä..? Vai mistä.. Ja mojovat on sulla narutkin!
    -Helena ja Blackie Kahden Naisen Loukusta-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon saanut mun säkit kirpparilta. Ne on oikeesti vanhoja. Haiskahtavatkin vanhalle. :)
      Mitkä narut? :DD

      Poista
    2. Aijaa. No mää tairan yrittää kangaskaupasta, noin ekkuna. Sieltä käskevät varmaan jonnekin maatalouskauppaan.. ja sieltä käskevät Tiimariin... heh. Eikun herranjestas, olipa hyvä että tule puhe, mullahan ON säkkikangasta. Tosi paljonkin. Hmm. mihin mä ne oon jemmannu :/
      Aikoinaan monia monia vuosia sitten, (sillon kun päätin pitää eco-joulun), ei naruja saanut ei sitten mistään, ny niitä on joka kaupassa ;) Mut sun narut kyllä on niiiin mojovat :D

      Poista
    3. Noi nyt tajusin et tarkoitat niitä naruja mitkä on purkkien kaulassa. Joo, ne on melko muhkeat :D
      Toivottavasti löydät Sun säkkikankaat :)

      Poista
  14. No mut hei...ei kai sen väliä millon tai monelta se inspis iskee ;))

    Kaunista :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti!
      No ei kyllä näköjään ole :D

      Poista
  15. Ai maailma miten hienoja säkkiaskarteluja<3 No samperi, hyvät kuvat! Mitä tommonen lisäsalamajuttu maksaa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noit on vaikka minkälaisia ja-hintaisia. Mun maksoi 150.- Ostin sen kun oli tuttu ja turvallinen koska edellinen mikä meni rikki oli sama. Tänään tosin muistin sen huonot puolet. Se toimii kahdella sormiparistolla ja aika helkkarin nopeasti ne tyhjenee.

      Poista
  16. Ihania! Teillä oli kyllä niiiiin nättiä taas!
    Leppoisaa sunnuntai illan jatkoa sinne <3

    VastaaPoista
  17. Tulipas hienoja nuista säkkijutskista! Sinä se kyllä osaat!!

    Käys kattoon pinterestistä, mitä kaikkee säkkikankaasta on duunailtu ja tuunailtu http://www.pinterest.com/search/pins/?q=burlap%20crafts&rs=ac&len=5
    Mä joskus tsiikailin nuita vähän sillä silmällä, mutta en muistanut koko asiaa... säkkikangas on tosiaan aika kivan näköstä..

    Ja mä näin muuten suomalaisessa kirjakaupassa skräppipaperi-lehtiöitä, joissa se paperi olikin säkkikangasta.. siis ei paperia, joka oli kuvioitu vaan... ööö löytäsinks mä kuvaa... http://demandware.edgesuite.net/sits_pod21/dw/image/v2/AAMM_PRD/on/demandware.static/Sites-JoAnn-Site/Sites-joann-product-catalog/default/v1384850806600/images/hi-res/12/12529913.jpg?sw=556&sh=680&sm=fit
    Tommosta...

    Tuli vaan mieleen... :D Ja kiitos ja anteeksi, kävin jakamassa mielleyhtymäni täällä. Nyt huollan mahalleen sitterissä kääntyneen kolmikuisen vauvani. Se on ihan mahoton.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei kiitti hirveesti linkeistä! En ois osanut itse tollaista löytää.. eikä edes etsiä!!

      Voi vauvaa <3

      Poista
  18. Ihanan tunnelmallista on! Tuli upee tosta senkistä! Mun pitäis kans kaivella säkkini esille (miten toi nyt kuulosti niin härskiltä..) ja tehdä niistä jotain. Jos ei muuta niin laittaa kukkaruukkujen päälle.

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...