22. marraskuuta 2013

Käsilaukun sisälmykset


Tilasin jokunen aika sitten itselleni (joulu?)lahjan.


On se kyllä kaunis.. huoh..




Toi rillikuva musta on tietsikan taustana ihan vaan siksi että jos mä sitä tarpeeksi pitkään  tuijotan, pystyn ehkä vihdoin päättämään haluanko mä oikeesti rillit joita voisin pitää aina, eikä vaan silloin kun on oikeesti pakko nähdä jotain (kuten ne nykyiset purkinpohjat joilla en kehtää katsoa ainakaan ihmisiä päin).


Seuraavaksi ostoslistalla olis sitten kunnon pöytä tohon.




Hirveesti on sitten ollut blogeissa liikkeellä  Käsilaukun-sisältö postauksia.

Tänään oli juuri hyvä päivä kirjoittaa omastani!


Tässä on minun työkäsilaukku:


Se on ikivanha ja ruma, merkki näyttää olevan Mulberry.
Minen tiedä onko tämä aito, mutta oikeeta nahkaa on ja helkkarin hyvin on kestänyt, vaikka heittelen sitä miten sattuu,  pidän auton jalkatilassa vuodenajasta riippumatta ja joskus jopa kävelen sen yli (vahingossa).


Tässä on tämän päivän sisältö: 


-puhelin-lompakko-avaimet-kynä. Blaablaablaa..

-nenäliinoja. Uusia sekä käytettyjä.

-Rainbow ruskeat pavut (2 purkkia) ja jogurtti. Kävin töistä tullessa Alepassa.

-yksinäinen Pirkan Mazariini foliossa. Otin aamulla töihin mukaan, mutta en muistanut syödä.

-suoristusrauta ja tähtihuivi. Kävin töistä tullessa pikaisesti myös kirpparilla. Yht.4.-

-kaalimadonvihreä silmälasikotelo+rumat rillit. Koska jouduin tänään bussilla töihin, mun oli pakko ottaa rillit mukaan että näkisin mitä bussia oon pysähtämässä.
Mulle on käynyt aivan liian monesti, että kuvittelen näkeväni oman bussin, nostan käden (kämmenet bussia päin) ja heilutan sensuellisti ja sit ku se on 5 metrin päässä näen, että hitto, ei olekaan mun bussi, käännän äkkiä kämmenet toiseen suuntaan ja alan nopeasti veivamaan kättä taaksepäin, toivoen että kuski ymmärtää etten haluakaan sen pysähtyvän. 
Toimiiko se? EI KOSKAAN! Aina ne pysähtyy ja mä joudun joka kerta idioottimaisesti hihittämään että.. ups en olekaan tulossa..

-käsirasva ja peitevoide. En käytä koskaan kumpaakaan.

-maailman rumin lääkepurkki Buranalle ja Somacille. Vanha Bafucini purkki josta etiketitkin kuluneet pois. Yleensä kun mulla särkee päätä, purkki on tyhjä.

-puoliks lutkutettu eucalyptuskaramelli. En jaksanut enää syödä sitä ja koska en löytänyt just silloin roskista, käärisin sen takas tohon paperiin ja pudotin laukkuun... ja unohdin.. näköjään..


Vähän ehkä oli hassu kun suoristusraudan johto roikkui reunan yli ja perässä kurkisteli papupurkki, mutta mun mielestä kuitenkin aika hyvin sain kaiken mahtumaan!


Kerran kun mulla oli vähän isompi laukku, sain sinne mahtumaan 8 rullan vessapaperipaketin.
Laukku antoi hyvin periksi, sen muoto vaan alkoi  muistuttamaan terveystyynyä.

Olenko ainut jonka mielestä paskapaperien kanniskelu julkisella paikalla on jotenkin liian ...paljastava..?


Ei muuta kun hyvää viikonloppua Teille! <3


38 kommenttia:

  1. Upea tuoli!
    Mä oon vähitellen kyllästymässä omiin rilleihin, mut heti ku oon ilman, niin alkaa päätä särkee... joten kait näit pitää päässä pitää (plääh...).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla taas toisin päin - kun pidän, alkaa ohimoista kiristämään.. Jos en pidä..en näe mitään.. aargh :D

      Poista
  2. Wau - on todella hieno tuoli ja kivalta näyttää.. Juu, kyllä veskaan saa mahtumaan yllätävän paljon kaikenlaista, tarpeellista sekä tarpeetonta ja sitä mitä tarvitsis niin sitä ei yleensäkään löydä..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä kun etsin/ kaivaan mun laukusta esim avaimia niin aina jää kynsien alle jotain murusia :D

      Poista
  3. Mä sitten tein sen lasi jutun, vappu-lasi-tunnelmasta huolimatta.. :D Sulle sopi kyllä niin ne Diorit, ei muuta ku lasikaupoille! :D
    Mahtava laukunsisältö! Ja mikä tuoli, ai että on nätti ku possu pienenä!
    Oikein mukavaa viikonloppua! :)

    VastaaPoista
  4. Rillikaupoille vaan! Sä olet ilmiselvästi "lasikasvo" eli ne sopii sulle.
    Ja tuo tuoli on makee!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä vielä pohdiskelen.. ku ei toi hintakaan noille mistään halvemmasta päästä ole.. huoh..

      Poista
  5. Oo,mkä namituoli,ihme ostohalujen herätyspostauskia tänään siellä sun täällä:)
    Mua nauratti noi pavut,aattelin että on sulla ihmeelliset eväät;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo. raakaa papua suoraan suolaliemestä :D

      Poista
  6. Hei! Mulla oli vähän sama tilanne vasta ton rilliasian kans; yksinkertaisesti en osannut/halunnut pitää laseja, mut etenkin julkisilla paikoilla tuli usein eteen kiusallisia tilanteita ku ei nähny kunnolla kuka nosti kättä jne. Piilarit on pelastus, sanon minä! Toki niistäkin pitää löytyä omille silmille sopivat, mut suosittelen! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minua jotenkin pelottaa ajatus että joutuisin laittamaan vieraita esineitä mun silmämunan päälle.. :D

      Poista
  7. Mää luulin eka että sulla on nii suuri laukku että toi tuoli on mahtunu sinne =D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ois se mahtunut, jos ois ollut purettuna. Ku ei toi tuoli paljon painakaan :P

      Poista
  8. Mä kans katsoin eka kuvan ennen kuin luin tekstin, ja ajattelin että jopas on mielenkiintoiset eväät sulla mukana :D En tiiä miksi, mut jotenkin nää käsilaukun sisältö- ja päiväni kuvina-postaukset on aina tosi kiinnostavia, ehkä se, kun näkee palasia muitten ihmisten kaunistelemattomasta arkiarjesta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se minkä mä olen huomannut on se että ihmisillä on to-del-la siisti laukun sisältö.
      Kahdehdin heitä. Itse en muista edes huulikiiltoa kantaa mukaan. :))

      Poista
  9. Ihanan näköinen laukku kyllä! Ja tuo tuoli on kyllä Todella Kaunis!! Jos mun mies hyväksyisi kaikki mun hankinnat niin ostaisin varmaan... mutta vaikka se melkein kaiken hyväksyykin niin tuoleja ja jakkaroita meille ei kuulema saa enää hankkia :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oispa Sulla sellainen mies kun mullakin. Se ei hyväksy mitään (sisimässään), mutta ei myöskään huomaa mitään :D

      Poista
  10. Ei VOI olla totta.! Anteeksi mä nauran ihan kippurassa :)) :)) Sun käsilaukkusisällölle.. ;)) (itse en käytä käsilaukkuja oikeastaan ollenkaan, yritä ymmärtää :). Olenkin aina ihmetellyt mitä ne kaikki oikein kanniskelee aika raskaan näköisiä käsilaukkujaan. Itse Olen enempikin muovipussityyppiä.

    Mutta nyt loppu nauru, tuo tuoli on ihana hökötys, herttinen miten erikoinen. JA en saa silmiä irti liinasta. Sen mä bongasin ihan ekkuna;)
    -Helena ja Blackie Kahden Naisen Loukusta-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :)
      Mä taas inhoon muovipusseja tai lähinnä kantamista. Siks yritän kaiken survoa laukkuun.
      Ennevanha mul oli sellainen iso laukku jossa oli molemmassa sivussa lenksut.
      Monesti kävi näin kun kaupasta tulin että molempaan lenksuun laitoin roikkumaan muovipussin.
      Tieksä.. ekaks tule muovipussi, sitten itse käsilaukku ja sitten taas muovipussi.
      Kunnon kameli :D

      Poista
  11. No kyllä on ihana tuoli!! Mäkin eka katoin et papujatko sä vedät evääksi :D Kyllä saa paljon mahtumaan yhteen käsilaukkuun, pieni tilaihmehän sun veska on :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä kyllä rakastan papuja, mutta en raakana :D

      Poista
  12. tuoli WAU ! laukun sisältö on käsittämätön, miten sinne upppoaakin tavaraa :)

    VastaaPoista
  13. Mä olen ehkä vähän pettynyt sun käsilaukun sisällölle. Jotenkin nään sut sellaisena "meloni käsilaukussa" tyyppisenä ladyna… ;)
    Mutta hei, onhan noi pavutkin aika kova!

    Tuoli on juuri täydellinen hankinta. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meloneita mä kannan mukana vaan kesä-aikaan :D

      Poista
  14. Puoliksi syödyt karkit voi antaa puolisolle. Sen voi tehdä muutaman kerran ja sitten se puoliso saattaa oppia varomaan. Jos on kaupassa maistijaiset niin meillä mies ottaa yleensä vähän hajurakoa, koska saattaa löytää kädestään terveiset :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla joskus tapana laittaa myös mynthoneita takas rasiaan(jos ei niitä oo siellä enää ku pari jäljellä)
      Kerran työkaveri kysyi, et saaks mä mynthonin. Mä olin et no mutku mä oon niitä jo syöny :D
      No-lo!

      Poista
  15. Tiedän erään, jota joskus ainakin nolotti ostaa vessapaperia. Hänellä ei ollut autoa ja pyörän selässä häntä hävetti kuljettaa veskipaperia, joten hän osti aina talouspaperia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikäää! :D Tohon mä en oo ryhtyny.. kyllä viimoisessa hädässä (tai jos on tarpeeksi väsynyt) voin heiluttaa kakkapaprua käsivarressa. :D

      Poista
  16. Oooolalaaaaa mikä tuoli :) kyllähän tuollaiset joululahjat kelpaa ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niihh :P Mä nii tykkään.. Mut sit taas joululahja on alkanut kuulostaa kovin kaukaiselta. Eihän joulu oo edes täällä vähän aikaa.. Et voiskohan sittenkin ostaa OIKEENA joululahjana jotakin muuta kivaa .D

      Poista
  17. Sulla on niiiin hauska blogi, lisää odottelen!

    VastaaPoista
  18. Hieno on tuoli!! Mutta enemmän mua huvitti tuos sun laukun sisältö. Onneks sain siihen hieman selvennystä sun tekstistä, kun eka ajattelin, että mitä hittoa sä rehaat papuja ja leivosta laukussa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha.. että ei voi koskan tietää milloin nälkä yllättää .. :D

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...