15. heinäkuuta 2012

Reikä


Ykspäivä junnailin bussipysäkillä ja huomasin mainoksen - Decoration de Famille varastontyhjennytmyynti. Tänään viimeinen päivä! Tavaraa uloskantohintaan!
Katsoin aikatauluani ja jess!, mä ehdin sinne just ja just!

Viimeisen asiakkaan kulmia muotoilessaan minun oli vaikea pysyä nahoissani.  

Mitäs kaikkea kivaa mä sieltä saan..?

Kulmat alkoi muuttumaan Comptoir de famille koristetyynyiksi. Piti oikein räpsyttää silmiä ja ravistaa päätä jotta keskityisin työhön.

Entäs jos mä löydän jotain oikein isoa, niin miten saan sen kotiin..?

No olihan siellä kaikkea kivaa, todella edullisesti!
Mutta maksuvälineenä kelpaisi vain käteinen ja sitähän minulla ei tietenkään tarpeeksi ollut.

 No mut kuitenkin.. näillä euroilla mitä mul oli lähti mukaan hyödylliset pellavasydämmet!


Kitchen kyltti, joka on myöskin hyödyllinen, koska jouduin siivoamaan puolet keittiöstä jotta voisin ottaa tämän kuvan.



 Tämä hylly minun oli todellakin pakko saada, koska sellainen hieno hylly sopii ihan mihin tahansa ja sille on vaikka kuinka käyttöä!




Vaan että 3 päivää olen pyörittänyt sitä ympäri kämppää, eikä se meinaa sopia yhtään mihinkään.
Hetki sitten löysin sille melko hyvän paikan.
Tottakai betoniseinältä!

Blaah!
Tarkoittaa siis et mun pitää ryhtyä tosi vastustamattoman söpöksi ja kiltiksi jotta saisin ne reiät sinne.
Tai sit mä otan kerrankin selvää, oisko tänä kesänä missään betoniporauskurssia naisille.
Loppuu se ainainen reiänkerjääminen!

Haa!




Hakusanapäivitys - 
käpy kerho
pöksyn viha

Jes! Näillä on hyvä aloittaa uusi viikko!


25 kommenttia:

  1. Sulla on aivan ihana ja super kaunis koti!

    VastaaPoista
  2. Reiänkerjääminen=D
    Hei mutta sähän olet vastustamattoman söpö ja kiltti ja jos se ei tehoa niin uhkailet vihaisilla pöksyillä,se tehoo taatusti;)
    Eikä se betoniseinän poraaminen ole niin vaikeaa kuin miehet uskottelee,ne vaan haluu että naiset ois söpöjä ja kilttejä eikä liittyis mihinkään käpykerhoihin vihaisine pöksyineen=D
    Hyvää alkavaa viikkoa sulle ihana<3

    VastaaPoista
  3. Söpöt sydämet... pöksyn vihaajalla :D

    VastaaPoista
  4. Nättiä sulla on!
    Ilmoitapa, jos sen kurssin löydät. Tulen mukaan :)

    VastaaPoista
  5. Mahtis hylly, tahtoo, tahtoo!!!

    Ja jos et jostain syystä saa niitä reikiä seinään, niin tiedät kenelle tarjota hyllyä ;DD

    VastaaPoista
  6. Kun sä kerran olet muuttamassa tänne Tampesteriin (ja nyt kaikki sitten kysyy että WTF!!??)niin kurssihan järjestyy heti ☺
    Sitä odotellessa voit tietysti kipaista Clas Ohlssonilla ostamassa ihan ikioman muutamankympin hintaisen iskuporakoneen.
    Ja harjottelumielessä kysäistä naaapurilta, että tarvisko se paria reikää seinään ☺

    Mä kun en koskaan ole ollut niin söpö ja kiltti ja mitä se nyt olikaan...

    VastaaPoista
  7. Haha, kitchen -kyltti tuli sitten juurikin tarpeeseen. :D Teillä on muuten aivan erinomaisen kaunis kitchen, oli jo ennen kylttiäkin.

    Blogikuvaamisen ohella on melkein vielä kätevämpää pyytää joku käymään. Meinaan, että mä usein potkin tavaroita edestä kuvien ottamista varten, vaan jos joku ilmoittaa tulevansa käymään, ei potkiminen auta, vaan on pakko siivota tavarat johkin kauemmas. Mutta onpa sitten aina hetken siistiä.

    VastaaPoista
  8. Tiedäks mitä sun sydämissä lukee?
    Suomennan silti:
    ylempi = kylpyhuone
    alempi = vanhempien huone

    Hakusanat on hauskoja, mulle oltiin tänään tultu sellaisella, johon sentään vastaus löytyi blogista, eli apua oli. Haku oli "ville malja tyttöystävä".
    On se ihanaa kun voi auttaa ihmisiä. :D

    VastaaPoista
  9. voi herrjesta tota sun kotias.... <3 ja miten sä aina löydät ne kaik alennusmyynnit hä???? :D

    VastaaPoista
  10. Käpykerhosta päivää :D ! Hylly on hieno ja ansaitsee ehdottomasti pari nättiä reikää sun betoniseinästäsi. Yhdyn tässä kohtaa Pepiin ja mainostan poraamisen olevan myös naisten hommaa, miehet on siinäkin yleensä vaan tiellä ;)

    VastaaPoista
  11. Anselmi: Kiitos paljon!

    Kirsi: Voisinko mä oikeesti onnistua siinä.. mutku musta tuntuu että siihen tarvitaan kauheesti vihaista miesvoimaa.. hmm.. uskaltaisinko kokeilla...
    Kiitos, sitä samaa Sulle! <3

    Marru: Ni o. Mutta enmä niitä pöksyjä vihaa :D

    Mimon mami: Tottakai ilmoitan!

    Satu: Ok, ehkä tästä Sun tarjouksesta saan lisää potkua reiän poraamiseen :D

    Pepi: Haha.. sekin vielä! Tampereella näköjään tapahtuu aina niin paljon kaikkea kivaa!

    Eena: Joo! Tiedän! Olen joskus ajattellut et mitä jos meillä ei kävis koskaan vieraita, niin minkälainen sottala tää oikein olis :D

    Adalmiina: Haha.. no hyvä juttu! Ne sydämet oli kylppäritavaroiden vieressä niin mä automaattisesti oletin et kaikki tekstit koskee kylpyhuonetta. :DD

    Annika: No bussipysäkiltä! :D

    Hansu: Päivääpäivää! :D Hitsit, nyt mä kyl lupaan, että mä kokeilen!!

    VastaaPoista
  12. Onneksi aikataulusi antoi myöten tuolla käydä, kun noin paljon sait kaikkea tuikki tarpeellista....no ainakin kaunista...:))

    VastaaPoista
  13. Pittäähän noilla uroillakin jottain tekemistä olla!Niin ja ne on niin hyvillään,kun me tarvitaan niiden apua=)
    Kaunis tuo sinun keittiö on.Suloisia aarteita pullollaan.Siellä Hesassa oliskin varmaan upeita kirppareita.Niin olis mahtavaa päästä sinnekkin kiertelemään=)
    Kivaa uutta viikkoa!

    VastaaPoista
  14. Voin auttaa asiassa, tuo hylly on JUURI sellainen mitä olen etsinyt!!! Pelastan päiväsi ja lunastan sen sinulta, sitten porausongelmasi on ratkaistu ja se siirretty minun murheekseni, kävisikö?? ;-D
    Ihania löytöjä olet tehnyt!

    VastaaPoista
  15. Irmastiina: Joo, aattele mitä oisin menettänyt. Tai siis menetin mä jokatapauksessa ku oli niin vähän käteistä. Toisaltaan, ihan hyvä näin jälkeenpäin ajatteltuna. :)

    Pitsienkeli: no toi mun uros ei ainakaan oo mielissään kun mä tarviin sen apua. Tai siis riippuu avusta. Mut juuri tollaiset reiänporaukset ei kuulu suosikkeihin :))

    Rva. Kivitikka: mä aion tänään kokeilla seinänporausta!! Ihan oikeesti! :P
    Jännittää!!

    VastaaPoista
  16. Heippa! Iloisia arpajaisuutisia blogissani..tule visiitille katsomaan,mitä voitit.

    VastaaPoista
  17. Helppoa se reiän poraaminen kiviseinääkin on, ei muuta kuin siitä vain :) Kivoja ostoksia teit...

    VastaaPoista
  18. Hah, kuulostipa tutulta nämä ajatuksesi. Mutku on pakko saada ;)!!!!

    VastaaPoista
  19. Pepi puhuu asiaa. Oikein kiva kun oot muuttamassa tänne Tampereelle ;D Vaikka mikäs tamperelainen minä edes olen - oon vaan töissä siellä... ;D

    VastaaPoista
  20. Noi tollasen VAIN KÄTEISELLÄ on niin tyhmiä myyjäisi!!! Mulla kävi sama yhdessä pikkuputiikissa.
    Mäkin sain kutsun tuonne aleihin, oon ollu niiden jälleenmyyjä joskus. Juu, kyllähän mä täältä lähden käymään. Joka paikaan on matkaa niin himskatisti:(

    Ihania niiden tuotteet kyllä on!!
    Muiden kommenteista katsoin... ooksä muuttamassa Tamereelle?

    Meillä muuten mies tykkää kun haluan kaikkea tuonne ulos (tiiliseinään) ;)

    VastaaPoista
  21. RiittaSinikka: juppiiiii!!

    Mari: kerään vielä rohkeutta.. :P

    Hanna-Riikka: :) on se vaikeeta :D

    Pepi: eilen tuijotin poraa murhaavasti, mutta voimat eivät riittäneet. Katsotaan jaksaanko tänään.

    Voikukka: hehehehe :)

    Mia: en oo muuttamassa :) heitin vaan tollaisen kun siellä näyttää tapahtuvaan kaikkea kivaa :)
    Tänään näin taas mainoksen siitä tyhjennysmyynnistä! Se ei siis ollutkaan vika päivä silloin! Huijausta! : D
    Joo, jos maksaa kortilla niin ei tunnu niin pahalta kun antaa iso pakkaa käteistä pois : D

    VastaaPoista
  22. Kyllä se on niiin kaameeta naisen kiduttamista ALE MYYNTI/ VAIN KÄTEINEN! lailla pitäis kieltää ja muuten onnitteluita voitosta :)

    VastaaPoista
  23. Bikke: Joo, pitää kieltää! Kannatan!!
    Ja kiitti! :P

    Heli: Joo, mut paljon ihanaa jäi ostamatta.. pöh!

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...