26. heinäkuuta 2012

Niljakasta


Eteinen on ollut jo puoli vuotta täynnä kaikenlaista krääsää, joka on tarkoitettu kellariin viemiseksi.
Yks ilta ajattelin kerrankin reipastua.
Raahasin painavat maalipurkit sun muut alakertaan, kunnes tajusin, ettei mulla oo kellariavainta.
Jonka jälkeen tajusin, ettei mulla ole aavistustakaan missä se mahtaa olla.
Viimeisestä kellarissa käynnistä taitaa olla juuri se puoli vuotta.
Ei siis auttanut kun raahata tavarat takaisin eteiseen.

Avain on edelleen kadonnut.
Minulla on siis kellari,  johon en pääse todennäköisesti enää koskaan, sillä mä en ainakaan uskalla isännöitsijälle kertoa, että olen hukannut yleisavaimen.
Pistävät vielä mun syyksi kaikki viime ajan mahdolliset murtautumiset ja häirikköinnit ja vaadivat minua kustantamaan koko taloyhtiön lukkojenvaihdon.
Eihän niistä koskaan tiedä...enkä aio ottaa riskiä.


Jokunen aika sitten tuunasin vanhan Ikean lehtikorin.
Tais olla sakset rikki ku se pellavakangas ei oo mitenkään kovin suoraan leikattu.


Sitten sain vihdoin räpsitty mun uudesta työhuoneesta pari kuvaa.
Jos tahotte, niin tästä pääse katsomaan.
Seinällä olevan sisustustarran tilasin Tarravimmasta
Oli muuten nopea toimitus ja tarratkin hyvälaatuiset!
Vähän on teksti vinossa, mutta niin oli tämä asentajakin tässä.


 
Juuri äsken löysin tilastoista mykistävän hakusanan:
karvaton alapää

Tämän  jälkeen alunperin niin viattomat hakusanat kuten

ajatus kivet
 ja
vanhuus hieronta

 alkoivat kuulostamaan yhtäkkiä hyvin niljakkaalta ja vastenmieliselta.


30 kommenttia:

  1. Tuosta lehtikorista tuli tyylikäs, näköjään sitä saa vaikka kuinka hienoa aikaiseksi, kun vaan keksii idiksen. Hyvä sä.
    Työhuone näytti tyylikkäältä.
    Ja miten ihmeessä tuollaisilla hakusanoilla löydetään sinun niin kilttiin ja viattomaan blogiisi;-D

    VastaaPoista
  2. Lehtikorista tulikin upea!
    Työhuone on hieno.

    Mistä sä löydät noita hakusanoja, kysyy epätietoinen???

    VastaaPoista
  3. Rv. Kivitikka: niinpä! Täysin käsitämätöntä! :)

    Hanne: menen katson tilastoja ja sieltä valitsen liikenteen lähteen.. :)

    VastaaPoista
  4. Ihana työhuone ja kotisivut sinulla!
    Hieno on myös lehtikorin tuunaus!

    VastaaPoista
  5. Lehtikori on hienosti tuunattu.

    Hih - nuo hakusanat voivat olla joskus aika ihmeellisiä ;)

    VastaaPoista
  6. Lehtikori on kyllä hieno, työhuone samaten!
    Nää sun hakusanat on kyllä aina päivän vitsiannos :D

    VastaaPoista
  7. Lehtikorista tuli huone ja työhuoneesi on uskomattoman tyylikäs! Hyvä Sinä! Samalla tietysti tutustuin nettisivustoon ja -anteeksi vain- heti silmiini pisti ajankohtaista välilehden alla teksti "ei sopii, jos olet raskaana jne". Siis sori, emmä millään etsinyt mitään kirjoitus- tai kielivirheitä, mutkun ne hyppäs mun silmille:) Sivut oli kyl kivat <3

    VastaaPoista
  8. Kiva tuunaus.
    Ihana työtila,olispa kiva istua siellä asiakkaana:))

    VastaaPoista
  9. No, on niljakasta YAKS ;D

    Mut' lehtikori on hieno !!

    VastaaPoista
  10. Ihana idea taas tuunailuun, niitä (ideoita) alkaa olemaan satoja... vielä kun saisin jotain aikaiseksi ;)

    Kaunis työhuone, joko olet kotiutunut sinne!?

    VastaaPoista
  11. Miten ihmeessä sun blogiin tullaan tuollasilla sanoilla... :(

    Lehtiteline on tosi hieno!! Jälleen kerran yksi onnistunut tuunaus:)

    VastaaPoista
  12. Kiitos Minttu! Ainakin työhuoneesta on jokseekin samaa mieltä :)

    Ainosofia: No sanos muuta! :D

    Johanna: Tänks! :)

    Sari: Hui kamala! Ja toi teksti ollut siinä jo vaikka kuinka pitkään! Noloa! Mitä lie olen ajattellut. Kiitos kun ilmoitit! :P

    Arja: No mutta sitten joku kaunis päivä tulet :)

    Satu: yökyök!! :D

    Hanne: Jäin jo miettimään, et mistä vinkistä..mutta aivan.. joo, ole hyvä! :) Niitä sit pitää tarkistaa melkein päivittäin (mä valitsen aina ajankohaksi "päivä"), koska ne häviä sieltä listasta aika tasaiseen tahtiin.

    Marru: Nyt alkaa jo tuntua vihdoin omalta :)
    Mutta sen nimi pitäis olla kauneuskoppi eikä kauneushoitola :D

    Mia: Ehkä mun pitäis tarkastella mun kielenkäyttöä :)

    VastaaPoista
  13. Tyylikkäästi tuunattu, maksas Maisonila satkun...Hei sinun hoitola siellä sympaattisissa Toukolan maisemissa :)

    VastaaPoista
  14. Sä olet näppärä plikka tuunailemaan ja hukkailemaan :) Mulla täytyis olla avaimissa ja kukkarossa sähköpanta..niin usein on hukas ja juur rahapussini vietti yön vesisateessa::auton nokkapellillä! ja siellä oli vielä rahaakin! On onni asua maalla!!

    VastaaPoista
  15. Lehtikorista tuli hieno!
    Parempi taitaa olla, että et kerro avaimista mitään...ja jospa ne joku päivä vielä löytyvätkin...:D

    VastaaPoista
  16. Hieno tuunaus ja hieno on työhuonekin. Ihan sun näköinen :) Toivottavasti kellarin avain löytyy tai sit sun täytyy kehitellä joku muu säilytyspaikka krääsälle. Se on aina toimiva vaihtoehto, jos ei kehtaa avaimesta kertoa.

    Mä en tajuu noita sun hakusanoja... miten voi olla? =D

    VastaaPoista
  17. Mulle on tultu tähän asti aika tylsillä hakusanoilla,viime viikolla oikein ilahduin kun hakusanoista löytyi "kännissä kuin käki",googlettelija tosin on joutunut pettymään kun haku johti mun pinkiksi maalaamaan käkikelloon:D
    Työhuone näyttää tosi viihtyisältä,onneksi kotisikin on aivan ihana,aattele jos sä et malttais lähtee töistä ollenkaan kun töissä on viihtyisämpää kuin kotona;)

    VastaaPoista
  18. vaikuttaa muuten aikas houkuttelevilta noi vartalohoidot tuolla sun duunissa!
    ihana lehtikori, sä niiin osaat!

    VastaaPoista
  19. Hah voi sun kanssas taas, mikä kellari rumba hah ..On kyl kiva näköne, työtila sul ny ♥

    VastaaPoista
  20. long time no seen ! sie se oot varsinainen tehopakkaus kesät talvet! poraat ja keikkee :)
    mie oon vaan lipittänyt omenaista /päärynäistä kesäjuomaa mun kesäsohovalla ja välistä käyny leikkaan nurtsia .
    Voi mulla jäi se työhuone kattomatta... heippa ja oikein mukavaa kesän jatkoa :)

    VastaaPoista
  21. Nuo hakusanat on niin hyviä. Itsekin tosiaan eksyin sun sivuille silloin kun sulla oli esittelyssä "hassunmuotoinen tatti" ja pakkohan sitten on siitäasti ollut mukana roikkua :)

    Työhuoneesta tuli kaunis ja lehtikorikin on kiva! Tiedätkös, että se on varmaankin jokin sairaus, että avaimet hukkuu? Oon siitä ihan varma ja mulla on se, koska mun avaimet ei pysy ikinä tallella. Ratkaisuna laitoin hervottoman isot avaimenperät tärkeimpiin avaimiin ja ei muuten oo ollut enää hukassa. Toki käsilaukkuun ei sitten paljoa mahdukaan :)

    VastaaPoista
  22. Hieno lehtikori! Siis oliko se mustavalkoinen, ja lisäsit vaan kankaat? Määkin haluan!

    Niistä avaimista..ei kai sulla nyt sentään yleisavainta ole? Entä onko se perus Abloy Classic vai Exec? Classicien hukkumista ei vissiin enää pidetä juuri minään, kun niitä voi muutenkin kuka tahansa teettää tyyliin painamalla sen kuvan saippuaan. Execin uusiminen on kalliimpaa, ja lukkojen varsinkin. t. melkein isännöitsijä. :D

    VastaaPoista
  23. Juu,kannattaa olla ihan hissuksiin avaimista! Jaa...että karvaton alapää... :D ...anteeksi,hekotuttaa...

    VastaaPoista
  24. Hienot hoitolan nettisivut. Onko ne ihan uudet? :) T:Reetta

    VastaaPoista
  25. Lovviisa: Joo, satkun varmasti. Enää puuttu metallilaatta :)
    Niin, aika lähellä on kyl hienoja maisemia, merenranta yhellä puolella ja vanha asuinalue omenapuineen toisella puolella :)

    Bikke: Onneks rahaa ei mätänee. Kerran löysin keväällä lompakon joka oli ollut talven yli maassa. Kaikki on mätää.. raha oli kuin uusi :D

    Irmastiina: Toivo kuolee viimeisenä :)

    Voikukkapelto: Mä tässä olen pikkuhilja mielessäni suunnittellut naapurille menoa.. jospa se lainais omaa avainta.. :D

    Kirsi: Mitäköhän joku kuvitteli hakevansa sillä? :DD Kuvia kenties.. :

    Taina: Jaa.. ovat ne hyvii :P

    Johanna: Joo,m ei muistella enää sitä.. meni jo :D

    Riikka: jee, good to see ya! :)
    Ääh mä mikään tehopakkaus oo... mitäs nyt vähän vaan..
    Nytkin meni koko viikonloppu lipittellessään lime-mansikkaista kesäjuomaa :D

    Marika: Haha.. olin jo unohdanut sen tatin :D
    Mul on koti&työavaimet sellaisessa kilkuttimessa kiinni, et esim jos tippuu maahan, niin kuulee varmasti, kun kilisee. Mutjoo.. kovi iso se perä ei oo.

    Bucky: Joo, runko on mustaa metallia, kangas valkoinen (ja rungosta irrotettava) ja mä liimasin vaan pellavakankaan johon olin ennen laittanut tuon silityskuvan.
    Oli mulla se ns. isäntä avain..vai sanottiinko sitä emännänavaimeksi, jolla pääsi kellariin ja pyörävarastoon. Se tais olla just se kalliimpi avain..kääk!

    Vaahteramäen emäntä: Ei mitään syytää pyytää anteeksi :D

    Reetta: Ihan ne samat vanhat.. mä vaan tuunailen niitä vähän välii :)

    VastaaPoista
  26. Kaunis on työpisteesi, samoin lehtikori :) hakusanat ne sitten ei kauniilta kuulostakkaan :D

    VastaaPoista
  27. Jasmiina: Ajatuskivet ovat mahdollisesti aika kauniit. Mulla tuli vaan siinä kohti mieleen ainoastaan kivekset ja kikkeli :D

    VastaaPoista
  28. Voi kauhia. Tällä nuhanenäsenä hekotan sun vanhoille(kin) postauksille... nuo sun blogiis viitanneet hakusanat on aina niin luokattoman hauskoja! :D Kiitos nyt taas tästäkin. :) Taas jaksaa hoitaa nuhasta itseään ja nuhaista vauvaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kuule itsellesi! Tälläistä palautetta on niin mahdottoman mukavaa lukea. Ja paranemista nuhanenoille :)

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...