11. heinäkuuta 2012

Jaska ja sen silakkaat





Otin kuvan mun uudesta päiväpeitosta. 
Se valkoinen, jossa on ihania röyhelöraitoja.
Muu osa sängystä on kuvauskelvotonta materiaalia.
 Jaksoin nimittäin siivoa vain sen kulman.


Yökaapin hyllyltä kurkistaa mun uusi lempparilehti Eestistä - Tiiu.
Todella mielenkiintoinen!
Lehden kohderyhmä on ikääntyvät ihmiset. 



Ykspäivä aloin etsimään pellavakangaspala, jonka tiesin mulla jossain olevan. 
Kaikki kaapit ja lipastot ja sängynalustat,  mahdolliset ja mahdottomat kävin läpi, mutta sitä ei löytynyt. Harmittelin kovasti!
Löysin sen eilen kun valokuvasin makkaria - se on siinä yökaapin päällä pöytäliinana.








Mun viimeinen Cream-ostos on se maksimekko. En ole saanut ainuttakaan kommentia, että onpas kaunis.
Kaikki ovat tähän asti että- hyi mikä sulla on päällä? ehhh..mitä tää on? jne..



10v.  tyttöni ilmoitti että hänellä on reuma.
 Ainakin se pukkaa heti silloin, kun pitäis käsillä tehdä jotain (siivoaminen, tiskikonen tyhjennys,  äidin hartioiden taputtelu..)





Viime aikojen mielenkiintoisin haku, jolla on tultu mun blogiin  on tälläinen -  jaska ilman silakkaa, pervo katsella..
 Mä oon tätä pohtinut vähän joka suunnasta. Tulin siihen tulokseen, etten ota julkista kantaa asiaan.
 
 

27 kommenttia:

  1. Sua on varmaan pervoa katsella, oot niin komiaa katsottavaa.
    Teillä on kiva maggari.

    VastaaPoista
  2. Outi: ai meinaaks et mä oon se Jaska? :D

    VastaaPoista
  3. Hahaa, sulla on sitten hulvattomat jutut :D . Kiva blogi muutenkin, en oo kyllä tainnut aiemmin kommentoidakaan mutta lukenut oon jo pitkään :)

    VastaaPoista
  4. On sulla kaunis mekko!! siis ihan aikusten oikeesti!
    Ja kaunis on makkarikin!

    Kiitos muuten ohjeesta! Olin onneksi laittanut ne oikeaa paikkaan, eli luetteloon, mutta tota valikkomahdollisuutta mulle ei tule:( Onko sulla käytössä uus vai vanha selain? Voiskohan siinä olla vika?!?

    VastaaPoista
  5. :)) Vai pervo?! Ihanaa tapettia muuten teidän makkarissa!

    VastaaPoista
  6. No mekko on todellakin nätti... mutta toi yöpöytä, aivan mahtava!!! Mä oon TOSI ihastunut siihen :D

    VastaaPoista
  7. Ihania kuvia :)
    Miun blogiin tullaan ihan tylsillä hakusanoilla :))

    VastaaPoista
  8. Kauniit on röyhelöraidat niin peitossa kuin mekossakin:)
    Mulla kans välillä unohtuu tavaroiden paikat,muutama viikko sitten etsin yhtä ISOA maljakkoa ja jurputin jo miehellekin että en varmasti ole sitä kierrätykseen laittanut,no kului pari päivää ja simsalapim,ihan tyhjästä ilmestyi keittiönpöydälle sisällään kauhoja ja kapustoita,aika pelottavaa kun tollai vaan ilmestyy;)
    Mun on muuten komennettava mies pikaisesti lekuriin,silläkin taitaa olla reuma!!

    VastaaPoista
  9. höh, kaunis toi mekko on! mistä oot ostanut? ja ihana makkarikin!

    VastaaPoista
  10. Mekkos näyttää just siltä, että vois olla mun mekko. Kuljen mekoissa, joista kukaan ei koskaan sano, että ompa nätti. Tai mies joskus, kun tahtoo jotain, joten sitä ei lasketa.
    ;OD

    VastaaPoista
  11. Minusta tuo on tosi nätti mekko!! Ja yöpöytäsi on kerrassaan upee;)

    VastaaPoista
  12. Hyvä tuo tyttösi kommentti reumasta :D

    VastaaPoista
  13. ps. vielä, mullakin on arvonta parasta aikaa...

    VastaaPoista
  14. Tosi nätti mekko on! (enkä sanonut tätä vaan siksi, että kerroit ettei kukaan ole kehunut ;D) Ihana makkarikin, kyllä tuolla varmasti uni tulee :)

    VastaaPoista
  15. Sulla on kyllä tosi erikoisia hakuja :DD

    Arvaas olinko mä jo paniikissa kun ihmettelin että kuka perskales on varastanut (joo-o!!) Lillan pihasta metallisen kukkapylvään....tuossahan sen paikka on ollut paviljongin reunalla.
    Ja kuin ollakaan yks kaunis hetki hieman myöhemmin etupihalla tivautin varpaani samaiseen esineeseen! Siinähän se oli kuistin vieressä päivystänyt jo hyvän aikaan...se oli varman joku hämärä hetki illassa -tai päässä- kun olin sen sinne lykännyt :)

    VastaaPoista
  16. Voi tyttö raasua, nyt sun pitää alkaa antaa sille vaiks kalanmaksaöljyä, ettei se reuma pahene... tai jotain muuta ihanan makuista. ;D Nerokas tyttö, ei voi muuta sanoa.
    Mulla on pysyny hakusanat aisoissa viime aikoina, kai se tisumies kyllästy, ku ei muunnoksillakaan löytyny ku mun nahkapussi tekstit, ei etes kuvaa. ;D

    VastaaPoista
  17. Kaunis ja persoonallisen näköinen makkari sinulla :) Tykkään kovasti!

    VastaaPoista
  18. Hieno hippimekko, Jaska, sulla on ;-D

    VastaaPoista
  19. Toi on niin tuttu juttu kun blogaa kuvia, siivoo vain kuvakulmat:)) Hys ei kerrota kellekkään.
    Muuten tulee taas haku sanaksi, laiska siivooja, puolikas peti ym älynväläyksiä....:D

    VastaaPoista
  20. Hansu: Kiitti kommentista! :)

    Mia: Khöm.. mikä tarkalleen on selain? Onko se Explorer vai Mozilla? :D Sitä en osaa sanoa, mutta kone meillä on ainakin aika uusi.

    Mari: Ja huomasitko, kuinka kuosikin mene liitoskohdista just tasaan :D Minähän olen tapettimestari :D

    Marru: Mä ostin sen Satenkaarentaa Ilonalta, silloin kun hänellä oli vielä se kauppa. :P

    Sirutuuli: Sun täyttyy alkaa kirjoittamaan härskejä.. vaikka enhän nyt minäkään oo tollaisia kirjoittanut.. vai olenko.. :D

    Kirsi: Voit uskoa että mäkin valitin miehelle koko päivän siitä pellavapalasta joka on hävinnyt. Vaikka eihän se todennäköisesti edes tiedä mikä on pellava :D

    Annika: On se nätti.. ehkä vaan pikkasen koomista ku mä oon muutenkin niin lyhyt ja se mekko päällä mä näytän todennäköisesti kävelevältä mytyltä :D
    Huutiksestaha se mekko on.. ja arvaa mitä maksoi! alle 20 postikuluineen! Ovn kuitenkin 90.- Että melkoinen ostos! :P

    Katja: Haha :D Mä en edes kysyy mun miehen mielipidettä. Sen mielestä kaikki on hyvä. No miten kaikki voi muka olla aina hyvä!! :D

    HyväMieli: On se nätti! :)

    Enne: .ee

    Sesse: Mä en edes tiedä, mistä se tietää mikä on reuma :D

    Miia: Oh, mä voisin nukkua vaikka keittiössä. Oon niin kova nukkumaan :D

    Pepi: Joo, ne hämärät hetket päässä ovat kyl aika pelottavia toisaltaan :D

    Kati: Joo, se on yllättävän nerokas, näköjään :)
    Vai meni tisumies kyllästymään :D

    Me&My: Kiitos paljon! :)

    Rva. Kivitikka: Jaska kiittää ja kumartaa! 8-)

    Anne-Mari: Puolikas peti! :DD

    VastaaPoista
  21. Täältähän löytyi aivan huippu kiva & hauska blogi, klikkasin itseni heti lukijaksi että löydän perille jatkossakin!:) Mahtava löytö, jään mielenkiinnolla seurailemaan :)

    VastaaPoista
  22. Nyt on asia kunnossa! :)
    Laitoin tytön tekemään listan ja se sai sen jostain:)

    VastaaPoista
  23. Leena, tervetuloa seuramaan! :)

    Mia: hih, hyvä homma!

    VastaaPoista
  24. Toi teidän makkari on kyllä niin herkku:) haha, vanha kunnon jaska ilman silakkaa :DD

    VastaaPoista
  25. Jaska? Silakka? WTF? No mut oikein kiva mekko ja vielä kivempi ja SIISTI sängyn reuna! ;)

    VastaaPoista
  26. hyvät hyvät, mekko, makkari ja jaska. ;)
    jos joskus päätät luopua tuosta mekosta niin voin ostaa. ;)
    mukavia kesäpäiviä sinne!

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...