21. marraskuuta 2011

Kaapin paikka


Mun ei pitänyt ostaa mitään joulujuttuja, mutta kummasti vaan kävi toisin.
No mutta... nämä ovat ihan aikuisten oikeesti vihoviimeiset joulujutut, jotka ostin!!
Amen!


Mr. Ohlsonilta alle-vitosen-kynttelikkö, joka sai Sinellista uudet kasvot sydämmien ja rusettien avulla (myös alle-vitosella).


Hemtexin -50% hyllyltä löytyi joululiina.
Joka on kuvaushetkellä jo aivan täynnä cocacola-tahroja.
100% heräteostos! 
Sillä rahalla oisin saanut hyvän viinipullon!


Mialta pöllisin kivan Mies-vastaa tehtävän.
Ottakaahan tekin tämä tehtäväksi!


Osallistuuko miehinen osapuoli kotinne sisustamiseen?
-Ei!

Miten sisustusmakunne eroavat toisistaan?
-Sä tahot vanhaa, mä tahon nahkaa. Siis sohvaa. (!?!)

Oletko joutunut joustamaan päätöksistäsi sisustushankintoja tehtäessä?
-Ainahan mä!  Siis toihan on loukkaava!!

Jos saisit muuttaa kotinne sisustuksessa mitä tahansa, mikä (mitkä) se olisi?
-Ostaisin paremman sängyn (patjat) ja sohvan.

Osallistutko kotinne siivoamiseen?
-Hyvin harvoin. (eli ei koskaan)

Kuka perheessänne päättää "kaapin" paikan?
-Varmaan sinä, kun ei mulla oo omaa kaappia.


Oletko tyytyväinen kotinne sisustukseen?
-Osittain. Esimerkiksi nuo ovet sais heittää *piip* ja makkarin katossa roikkuu jumalauta keittiön lamppu!!

 Mulla EI OLE parempaa lamppua sinne tällä hetkellä!!

Mikä sisustuksessanne on sellaista, mitä et ehkä täysin "ymmärrä"?
-Just noi helvetin ovet!

<3 <3 <3

Onko sisustaminen mielestäsi naisten hömppää?
-ON

Miten tärkeäksi koet viihtyisän sisustuksen?
-Huoh.. tottakai tärkeäksi.

Millainen sisustus on mielestäsi viihtyisä?
-Yksinkertainen. Hyvät sohvat ja hyvät elektroniikkalaitteet.

Koetko, että sisustus, siivoaminen ja niiden ylläpitäminen vaatii sinulta erityisiä ponnisteluja?
-En koe
(tämä vastaus tuli vasta sen jälkeen, kun loukkaantuneenä  selitin, ettEI ruuivireiänporaus-avun tarjoaminen kerran kuukaudessa VOI olla mikään erityinen ponnistelu!)

Mikä olisi kamalin sisustuksellinen asia mitä kotiinne voisi ostaa / toteuttaa?
Pitkään mumisi, mutta mitään ei keksinyt!!! Raukka ei oo taas näköjään kuunnellut, ku mä oon kertonut mun visioista.. ihiihiiii...



Yhteenveto:
On se varmaan kamala, kun ei ole omaa kaappia!


Ps. Sisustajantaivaan Pialle terkkuja! Olipas kiva törmäillä sunnuntaina kirpparilla! <3

36 kommenttia:

  1. Täähän oli hauska =). Täytyy tehdä haastattelu omalle siipalle, kun suvaitsee olla tarpeeksi pitkään kotona...

    -Tuija-

    VastaaPoista
  2. Hahaaaa! Loistava kaappivastaus!!! Taidan reenata haastattelutaitoja samoilla. :D

    Paljon pöpinää ovista. Ne ei vaan tajuu. Daa.

    VastaaPoista
  3. Täähän on hauska... pitää yrittää ehdottaa, että vastais kysymyksiin. Siis pitää olla TODELLA hyvä päivä isännällä, muuten varmaan vaan tuhahtais moiselle ;)
    Otsikon ku näin, niin sanoin itselle että emäntähän siellä kaapinpaikan määrää... taisin olla oikeesa, vai!?! :D

    VastaaPoista
  4. Mun ei kantsi ainakaan samoilla kyssäreillä kysellä,ois varmaan aika tasan kopio noista sun miehes vastauksista,paitsi että meillä sais toimimattoman käkikellon heittää *piip*... Kävitkös kurkkaan sen torson jalan,oli viime jutskassa? Liina on hieno,kyllä se niin on että kannattava ostos vaikka viinin sijaan joutuskin litkiin kokista;)

    VastaaPoista
  5. hei, vähäks kivat noi sydämet kynttelikössä, idea pöllitään sulta heti!!! :O) Hauskat vastaukset sun mieheltäs ;D Mä en ees viitti kysellä tolta yheltä mitään, se varmaan mumisis vaan :)

    VastaaPoista
  6. hih miten hauska, meitin mies joutuu heti tenttiin!:)

    VastaaPoista
  7. Tuija: Kiitti! Ehdottomasti kokeille! :)

    Eve: No daa-aaa :D

    Marru: No ainakin jos on kyse kaapista :D

    Kirsi: No jos näin luulet. Mutta esim Mian miehellä oli ainakin niin sisvistynyt vastaukset, että sekunnin ajan tunsin kateutta.. Mutta vain sen sekunnin :D
    Niin.. ja Mialla onkin järkeä koti, eikä sellainen hömppöhuvila, kuten esim mulla :D

    Minna: Juu, mä kieltämättä tykkään kans. Ja noi rusetit on oikestaan erikuosiset, mutta ei vaan näy kunnolla kuvassa.. höh..

    VastaaPoista
  8. Jooo! tuo mies haastattelu oli hyvä! oman voisin yrittää lahjoa jollain konstin vastaamaan kysymyksiin:)
    Yhteistä huusholliahan tässä asutaan, niin kyllä se ukkeliki saa osallistua postauksiin ;)

    VastaaPoista
  9. Hahhah, tää on hyvä jatkumo näihin ukko vastaa-kyselyihin. Jotenkin mulla olis samantyyppisiä vastauksia jos miehelle nämä kyssärit esittäisin. Kuten tänään hän kommentoi että onko tää vanha Alkon laatikko tulossa vai menossa johokin tästä olkkarin lattialta. No se on sisustuselementti, saatanan urpo.

    VastaaPoista
  10. Kivat koristeet olet kynttelikköösi laittanut!
    En taida uskaltaa meidän isäntää ihan lähipäivinä haastatella, hän kun ompi yövuorossa ja silloin on harvassa ne hetket kun hän on hyvällä päällä...
    Mutta hauska haastatteluhetki teillä! ;D

    VastaaPoista
  11. Riikka: Minustakin mies saa olla mukana! Ainakin mun postauksissa usein on. Mutta ei välttämättä vapaaehtoisesti- tietoisesti! :)

    Outi: Mä nauroin tolle laatikolle (eli siis Sun miehelle) varmaan puoli minuuttia putkeen :DD

    Minttu: Ei mulla oikestaan kovin hauska ollut, kun meinasin suuttua moneen otteeseen, kun alkoi selviämään tietyt tosiasiat :D


    Kiitti, Arja! :)

    VastaaPoista
  12. Se on kiva kun hymyilyttää jo valmiiks kun näkee, että oot postannut....eukä se hymy hyydy ihan hetkessä :D

    Pitäiskö mun hommata ukko, että saisin esittää sille kysymyksiä, joihin sitten saisin tyhmiä vastauksia....
    Ei pitäis! Päätetty!

    Mä noi vastaukset niin tiiän :)

    VastaaPoista
  13. Tää oli huippu! Mä laitan kans äijän vastaamaan :)

    VastaaPoista
  14. Nää on kyl niin hauskoja nää mies vastaa postaukset....jokaisessa lukemassani niin paljon oman mieheni tyylisiä vastauksia :DD

    Kyllä se tuunaaminen vaan on niin mahtavaa, kun perinteisestä kyntteliköstäkin saa niin tänpäiväisen upean sisustuselementin jouluun :)

    Kivaa viikonjatkoa! :)

    VastaaPoista
  15. Mun on pakko yrittää kääntää noi kysymykset (ja jos onnistun, niin myös miehen vastaukset) miehelle!!
    Ollaan me naiset rakastettavia asuinkumppaneita, kun me siivotaan ja sisustetaan ihan ilman miehisiä apuja (??) eikä niillä raukoilla ole edes omia kaappeja!

    VastaaPoista
  16. Eikä!! Aivan mahtava kysely!:D Pakko tehdä omallekin miehelle tuo joku päivä! Kyllä se sitten mahtaa olla rankkaa olla tällaisten sisustushörhö-vaimojen miehenä, kun ei omaa kaappiakaan saa;D

    VastaaPoista
  17. Pepi: Kiitti <3
    Mä joskus haaveilen siitä, että voisin tehdä ihan mitä huvittaa (nyt teen melkein mitä huvittaa).
    Mutta sitten toisaltaan.. kuka ne maksaa? :DD Parempi näin! Hehehee..

    Kiva Cia!! :)

    Kiitos Päm ja samoin!!

    Liisa: Kyllä Sä nyt varmasti saisit käännetty! Olis kiva lukea!! :P

    Heidi: Nojoo!! Meillä on muutenkin aika vähän kaappeja koko kämpässä, joten mitään OMIA kaappeja ei valitettavasti voi jakella kenellekään :DD

    VastaaPoista
  18. Hih, pitääkin tuota isäntää pyytää täyttämään moinen haaste;D

    VastaaPoista
  19. Mä en uskalla pyytää vastauksia kyselyyn, en eilisen saunakeskustelun pohjalta =) mutta tuo kynttelikkö oli kiva. Oon meillä nimittänyt tuonlaiset "koukkuniemi-kynttilöiks" kun täällä on sen niminen vanhainkoti ja joka ikkunalla loistaa jo lokakuusta samanlaiset. Olen asettanut tuonmalliset pannaan tässä torpassa mutta tuo oli kyllä niin kaunis että melkein harkitsen.... =)

    VastaaPoista
  20. :D :D :D että nuo miehiset vastaukset voi olla hauskoja :D :D :D ja sinun suomennokset vieressä! :D

    Ja täytyyhän/saahan sitä vielä hieman joulusta ostaa ko halavalla sai!! :D

    VastaaPoista
  21. Siis tosi hauska!! Todellakin hymyilyttää, suorastaan nauroin noille miehesi vastauksille :D Mä joudun kanssa tän kopsaan... Mies vaan on työreissussa vielä muutaman päivän, loppuviikosta sitten... Mun blogi kylläkin on salasanallinen, kun kirjoitan niin paljon enemmän myös yksityissioistamme... Jatka samaa rataa "Maanvaiva"!

    VastaaPoista
  22. Siis vähänkö repesin, pakko yrittää saada haastattelu tehtyä omalta mieheltä, vaikka vastaukset kyllä jo tiedän!

    VastaaPoista
  23. Ylihyvä!!:D Kiitos nauruista!!:)

    VastaaPoista
  24. Tään miekin voisin tehdä joku päivä :) Kiva juttu :)

    VastaaPoista
  25. Jasmiina: Ehottomasti! Niin moni on jo tehnyt ja vitsit kun on hyviä!! :D

    Mirstaakkeli: Mä en ole koskaan tommosta edes omistanut. Enkä olis muuten ostanutkaan.. mutku sain tuon idean, juuri silloin kun kävelin Sinellin ohi. TAAS :D

    Satu: Joo, mutta ne ovat siis oikeesti vimpat!! Kuka uskoo, käsi ylös? :D

    Sara: Se on jopa senkin takia hauska tehtävä, että sitä kauttaa tule blogikirjoittaja itse jotenkin vielä tutummaksi. Mä ainakin koen sen näin :)

    Anne: Minusta tossa asiassa ei voi koskaan olla 100% varma, et mitkä vastaukset tulee :D

    Niina: Ole hyvä! :)

    Sirutuuli: Jään odottamaan!! :)

    VastaaPoista
  26. Tuo kaapin paikka oli kyl paras, heh!! reps*
    Löysin tänne Outin blogin kautta. Niin hauskasti kirjotat, luin aikaisempia postauksia ja ei voinu olla nauramatta :D Kiitos illan piristyksestä!

    VastaaPoista
  27. Hei hauskat nuo sydämmet, ne tekevät kolmiokyntteliköstä ihan uuden ilmiön!
    Mieshän joutui tiukoille, kun oli noin monta kinkkistä kysymystä;)

    VastaaPoista
  28. Mä loukkaannuin verisesti, kun silloin-joskus-kun-mulla-vielä-mies-oli, se kehtasi sanoa, että mulla on paljon koriste-esineitä. Siis mulla ei todellakaan ole koriste-esineitä, ei nyt eikä ollut silloinkaan! Mulla on aarteita, arvoesineitä ja sisustuselementtejä, ei mitään fuckin' koriste-esineitä. Koriste-esineistä tulee mieleen sellaiset pienet koirat ja kissat, iso ja 2 pientä ketjuilla yhdessä, niitä oli mun lapsuudessa "kaikilla". Mummoilla voi olla koriste-esineitä, mut ei mulla. (Huom. emme eronneet ton hänen kommentin takia.) -Adalmiina-

    VastaaPoista
  29. Kiitos J ja tervetuloa lukijaksi!! <3

    Mustakissa: Ei se tiukille joutunu.. mitäs nyt pari hermoa kiristyi .. :D

    Satu :))

    Adalmiina: Minustakin KORISTE-esine kuulosta tosi tyhmältä. Sitäpaitsi KORISTAMA tarkoittaa mun äidinkielellä siivoamista :D
    Kyllä sekin olisi ollut tarpeeksi hyvä syy eroamiselle. Mitäs meni vattuilemaan Sun aarteille!! :))

    VastaaPoista
  30. Tää oli kertakaikkisen hauska tämä mies vastaa-pätkä! En uskalla kokeilla kun saattais viritä liikaa keskustelua, parempi vaan olla heiluttamatta venettä :D

    VastaaPoista
  31. Johanna: Tämäkin on muuten totta. Jos se ei muuten oo älynnyt, niin kysymysten avulla se ainakin älyä :D

    VastaaPoista
  32. Do you prefer Coca-Cola or Pepsi?
    ANSWER THE POLL and you could win a prepaid VISA gift card!

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...