3. marraskuuta 2011

Monta asiaa


Kuka muistaa mun torson?
Ja sen, että moni lupas tehdä samalaisen?
Ainakin Helmiinan talossa on tartuttu tuumasta toimeen ja askarteltu kans aivan ihana torso!! <3


Vessan uniikki Neuvostoliiton-punainen lattia sai kaveriksi Hemtexin matot.
Kirpparilta ja perätti 4 euroa kappale!


Sitten liimasin noille pytyille uudet kyltit.
Isommasta tuli outo, mutta olkoon siinä nyt, ku mun innostus kerkes jo hävitä..


Onnenlaatikko päättyi vessaan kans.
Samalla kun järjestin tavaroita , jäin miettimään, että hetkinen.. tässä talossa asuu noin 4 henkeä.. mutta hammasharjoja on mukissa 7 kappaletta!!??
Sitten kävi ilmi, että perheen kuopus keräilee omii vanhoja harjoja!
Miten ihmeessä multa mennyt ohi koko harrastus..

Hyllylle pääsi myös ensimmäinen ruma ja kulunut emailikulhoni.



Jatko-osa 25 paljastus-haasteelle:

16. Lapsena olin melkoinen kakara.
Olin se, joka tarhassa, silloin kun piti nukkua päikkäreitä, veti housut alas ja näytti kaikille takapuolta.
Olin se, joka istui ala-asteella aina rehtorin huoneessa antamassa selitystä siitä, miksei suuni pysyy tunnilla kiinni.
Pyhäkoulussa pappi nimitti minut sen arkunnaulaksi. Mitä lie sillä tarkoitti?? Eläähän se vieläkin!
Kuorossa minun äänen piti ehdottomasti kuulua kaikkien muiden ylitse.
Tanssiryhmässä minun jalan oli pakko nousta aina korkeammalle kun toisten.

Kuka kuvassa laulaa äännekkäämmin?

Tässä mä opettelen ilmeisesti keskarin näyttämistä, mutta sormien motoriikka vaatii vielä harjoittelua..


Mutta on se vaan mukava olla aikuinen!

Enää en esittele paljasta takapuoltani isolle ihmisjoukolle, olen enimmäksen hilja ja kuuntelen, erosin kirkosta 10 v. sitten, laulan kyllä kovalla äänellä, mutta vain humppelissa ja jalkani eivät nousee enää kovin korkealle...


17. Masa-maskotti hävis!
Olis pitänyt liimata hänen takapuoleen osoitetarra, ehkä sitten löytäjä ois palauttanut sen mulle..
Mietin vaan koko ajan, että parka lepää jossain kuralätäkässä.. ja kaikki saapastele sen päällä.. ku se oli niin ruma..

..jatkuu..

31 kommenttia:

  1. Siis selvästihän sitä katsellaan, että missä kunnossa mun kynnet oikein on, pitäsköhän niitä hieman laittaa ;)

    VastaaPoista
  2. Aika raju ilme, jokatapauksessa :D

    VastaaPoista
  3. Ai että tää oli taas hauska, kiitos aamun nauruista :D
    Ja vessassakin on kivan näköistä.

    VastaaPoista
  4. Hehhee..
    Sentäs jääny pyllynvilauttelu..
    Meinaan pikku hiprakassa aikuisena vois helposti verestää vanhoja muistoja ;)

    Hauskoja paljastuksia.

    VastaaPoista
  5. Iloista viikkoa:D
    Tomeran näköinen pikkuneiti...;)

    VastaaPoista
  6. No mutta, kaikkihan keräilee jotakin, toiset postimerkkejä, teillä sitten ilmeisesti hammasharjoja :DD

    Munkin pitäisi toteuttaa tuollainen torsotin..jdl lehdessä näin!! :))

    VastaaPoista
  7. Voi masaa... :( olet tainnut olla siis tomera jo nuoresta saakka! ;)

    VastaaPoista
  8. Johanna: kiitos vaan mun aamun piristyksestä tällä kommentilla!
    Onnenkyynel: hys pois tollainen :D koitan pysyä siinä laulamisessä :))

    Kiitos Anne-Mari! Samoin Sinulle!

    Jasmiina: ai siinä lehdessä jota Sä et myy mulle vai? :DD

    Anne: niimpä, Masa-parka.. :)

    VastaaPoista
  9. EI se mitään, että pienessä sievässä laulaa lujaa... jos kerran osaa laulaa!
    Mutta kun mä (pienessä sievässä) LUULEN olevani maailman paras laulaja, (jota en todellakaan ole)!!! Ja sit vetää täysillä, eikä anna koko iltana mikkii kellekään muulle ;D Onneksi noista ajoista on jo pari vuotta ehtinyt vierähtää, nyt saa toiset laulaa :)

    VastaaPoista
  10. Jos siis joskus törmäämme uutiseen, että joku räväkkä punapää perseet olalla lauloi täyttä kurkkua ja esitteli sievää takapuoltaan puolelle Suomea keskisormi ojossa, tiedämme kuka oli muistelemassa lapsuuttaan.....mutta emmehän törmää uutiseen, emmehän... :)
    -vois mennää karppajallakin jauhot suuhun....

    Ai juu, vessassa näyttää kivalta....ja mä kans joskus keräsin vanhoja hammasharjoja, niillä on hyvä putsata kaikenlaista.
    Nyt ei ole yhtään jemmassa kun on sähkövehje käytössä :/

    Btw. Kiva jatkis :)

    VastaaPoista
  11. Marru: Minusta tollaiset laulajat ovat just parhaita! :))

    Pepi: Tuskin ketään kiinnostais tälläinen uutinen, sillä karaokekapakaissa tollaisia laulaijaa on vaikka kuinka monta joka kerta kun satun käymään :D

    VastaaPoista
  12. Hörisen taas ääneen täällä :) Ihanat jutut sulla <3

    Nätti vessa! Ja hauska harrastus teiän pienellä ;)

    VastaaPoista
  13. Ihanat matot! Mistä kirpparilta tollasia löytyy? Täytyypä alkaa metsästämään..

    VastaaPoista
  14. Aina yhtä hauskoja luettavia sun juttus=D Mä etenen torson kanssa niinsanotusti persus edellä puuhun,mullon nimittäin jalkaosa hankittuna,samoin kuin paprut päällystämiseen,enää ei puutu kuin se torso=D Ihanat matot löysit vessaan ja älyttömän käytännölliset;)

    VastaaPoista
  15. Pystysköhän sellasen mallipukinetorson (mikäsenoikeenimion)päälystään...kai varmaan kun ottas ensin sen ruman kankaan pois...kiitos vinkistä, mää paan korvan taa.
    Toivottavasti se uusin harja aina jotenkin erottuu joukosta...kiva jos ne vanhat on aina kaivettu jostain korvavaikkupuikkojen seasta veskin roskiksesta...tai toisaalta kyllä keittiön roskiksessakin on kaikkia jännittäviä ja erittäviä tuotteita... :D :D
    Tänks iltanauruista :)

    VastaaPoista
  16. Kivat nuo pytyt!
    Samoin nuo paljastukset, ;D

    VastaaPoista
  17. No hei, mä siivosin just vessan kaappia ja löysin 12 paketissa olevaa hammasharjaa... Eteises on vielä 2 paketis olevaa lisää, Italiasta tuotiin Hello Kitty- harjat ja ne jäi eteiseen kun laukut heinäkuussa purettiin...
    Ja Pepin tapaan, mulla on varmasti 20 käytettyä hammasharjaa niiden pienten kolojen putsaamiseen. Ja kai olen muistanut sanoa, etten ikinä ees jaksa siivota. Hyvä niitä on silti olla...???!!! -Adalmiina-

    VastaaPoista
  18. Linda: "Harrastus", joo, kieltämättä mielenkiintoinen :))

    Susku: Nuo matot löysin itäkeskuksen kirpparilta, yleensä en edes käy siellä, siellä ei oo ku roskaa vaan myynnissä, mutta äiti pakotti menemään.. Niin yllättyin itsekin,et löysin nuo matot. Mutta ne olikin sitten ainoat ostokelpoiset jutut.

    Kirsi: Vau, no Sähän olet jo pitkällä :D
    Matot on tosiaan käytännölliset, kuten kaikki muukin mun vessassa :)

    Sanna-Mari: Eiköhän! Riippuu tietenkin, että mitä materiaalia siellä kankaan alla on..
    Mä en ole koskaan sen harjoja roskiin heittänyt, olen vaan ostanut uuden ja ajattellut, että se itse heittää sen pois, mutta eipäs olekaan heittänyt :D


    Sarkka: Kiitti, mäkin ihan tykkään, varsinkin, kun uutena noitten hinta on muistaakseni 25.- kappale :)

    Kiitti Minttu :)

    VastaaPoista
  19. Adalmiina: :))) jotenkin uskon, että Sinulta, jos keltään löytyy 34 hammasharjaa. Ainahan ihminen hammasharjoja tarvii! :D

    VastaaPoista
  20. Voi ei Ruma-Masaa...Tiiäksä, et ennen kun sä jatkoit lausettasi, niin mä jo mielessäni aattelin, että voi raasua, kun makaa nyt jossain eikä kukaan huoli, ajattelevat vaan, että onpa ruma... Ihan itkettää Masa-raukan kohtalo... ;(
    Sori, en nyt surultani voi kommantoida mitään muuta..

    VastaaPoista
  21. Voi, että tää oli taas hauska!
    Mutta, Masa-parka... toivottavasti se on löytänyt uuden hyvän kodin ja törmäätte vielä joskus:)

    VastaaPoista
  22. Liisa: Niin, oli epäreilua laittaa suru-uutinen tohon loppuun..

    Sari: Vähäks mä olisin häppinä! Nyt alkoi jokatapauksessa Masa-metsästys kirpparilta.
    Huomenna on hyvää aloittaa :)

    VastaaPoista
  23. HEheha :D ehkä joskus jos tuut kotkaan shoppailemaan SISUSTUS AITTAAN ( eihän täällä muita kivoja ole;)) niin voin kunniakkaasti kyynelten saattelemana luovuttaa sen sinulle:D

    VastaaPoista
  24. Mä olisin kyllä niin onnellinen, kyyneleistäsi huolimatta :D

    VastaaPoista
  25. Hahhaa, sun paljastuksiasi!
    Kiitos paljon lohduttavasta kommentistasi!!! Mutta, kun katselin sinun ja "sen toisen" tuunaamia torsoja, vajosin taas epätoivoon! Nuo lehdetkin millä olet sen decoupaganut, niin voi vitsi!!!!!

    Hyvää pyhämiestenpäivää, kuitenkin!

    Halein, Pia

    VastaaPoista
  26. Nuo matot ovat tosi hyvä löytö.
    Tahtois kans samanlaisia ;)

    Kivaa viikonloppua !

    VastaaPoista
  27. Kyl vaan on taas niin hupaisaa..LISÄÄ!!

    VastaaPoista
  28. Mulla on siis hammasharjoja enemmän ku hampaita... hmm... :0 -Adalmiina-

    VastaaPoista
  29. Pirtsakkaa luettavaa tänne rauhansatamaan :)

    VastaaPoista
  30. huiput paljastukset! :D
    Ja nättiä oot saanu aikaiseksi!

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...