2. maaliskuuta 2014

Sisustusdarra


Vantaan Flamingo kauppakeskuksessa on  Sisustusoutlet myymälä, josta saa käsittämättömän halvalla hienoja sisustustarroja. Hinnat 2-4 euroa kpl.

Ja kerta niin halvalla saa, minä en vaan voi olla ostamatta.
More is more, mutta olkoon!












Hei, katsokkaa meidän eteisen lipastoa, joka sai uudet vedimet!



Mä näytin isännälle mallia ja porasin alhaalta ensimmäisen.. vahingossa vinoon, tietenkin.

Ja hän otti ihan kirjaimellisesti mallia ja poras kaikki loputkin siltä seisomalta vinoon.

Ihana tyyppi!



Euron purkkilöytö!


Ostin Ikeasta kasvin, joka oli ihan nuppuna. 
Sanoin vielä isännälle että ei siitä mun tuurilla mitään kukkia tule tulemaan, mutta melkein säikähdin tänä aamuna kun näin miten nupuista on kuin onkin alkanut puskemaan ulos tollaisia valkoisia tuoksuvia kukkia!!
Jippii!!




Green Gaten kuppi (korvallinen 4.-) on kirppislöytö kans.
GG'tä näkee kirppiksillä (halvalla) erittäin  harvoin. 
Siksi olen päättänyt ostaa kaiken minkä satun löytämään.



Ja viimeiset 7 euroa lompakostani maksoin tänään siitä pienimmästä matkalaukusta. <3



Tänään ois tarkoitus vähän tuunailla.

Jos saan liimaa..

Kävin nimittäin äsken mielenkiintoisen puhelinkeskustelun miespuolisen kaverin kanssa, joka yritti saada selville millaista liimaa mä tarvitsen ja mihin mä sitä tarvitsen, että osais sitten tuoda kun tulee myöhemmin meille.

Enkä minä osannut pistää sanoiksi sitä, mitä olen ajattellut tuunailla kun en oikein itsekään vielä ole ihan varma. 

Joten rupesin salamyhkäiseksi ja sanoin hermostuneesti että tuokaa nyt mulle vaan JOTAIN  LIIMAA!!


Hyvä minä!


31 kommenttia:

  1. Kivalta näyttää KAIKKI vaikka ois miten more tai less tai jotain:) Tuo sun matkalaukkupinos on ihan huippu,huippuna tietysti tuo viimeisin löytö:)
    Liima ku liima,niin se vaan tuunaillessa menee,tuunauskuvia ootellessa:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No hitsi, meni muuten mönkään mun tuunaukset, vaikka liimaa sainkin. Pöh!

      Poista
  2. Kaunista kaikki, kääk!!! Ei kannata nukahtaa...hiivin ikkunasta ja pöllin matkalaukkukasan......Ihana!!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahha.. hiivi vaan tänne kuudennen kerroksen ikkunasta sisään :D

      Poista
  3. Olen käynyt tuolla kaupassa, sieltä ei vaan pääse pois tyhjin käsin. Minulla rupeaa mietteet jo menemään niin päin, että, mihin voisin tuo ja tuo jutun laitaa. Tarpeeseen en siis todellakaan ole mitään etsinyt :-)
    GG-mainia menossa täälläkin, jotenkin nuo astiat sopivat kevääseen niin hyvin :-)
    Seuraavaksi sinun pitää aloitaa toinen matkalaukkupino tuohon viereen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ei siellä kyllä mitään tarpeellista ole, tosiaan :D Ystävänpäivä viikolla siellä oli vielä sellaiset tarjoukset että toisen tuotteen sain puoleen hintaan. Kävin 3 kertaa ton viikon aikana :D

      Poista
  4. Mä oon kateellinen!! Mä olen etsinyt noita laukkuja täältä ja yhtään ei ole tullut vastaan -ei halpaa eikä kallista :(
    Tuolla kaupassa on varmaan pakko käydä, kun tullaan sinnepäin :) Noissa tarroissa on se hyvä puoli, että jos kyllästyy, niin ne on helppo napata pois :) Mä oon kans tollanen tarrafriikki ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täällä kyllä kalliita löytyy aina. Jos ois rahaa, niin mulla ei muita kalusteita oliskaan :D
      Ja juu, sitähän minäkin että helppo napsata pois!

      Poista
  5. Siis voi jee...ekaksi kehun matkalaukku pinosi!! Sitten kehun edellisen postauksen työpisteesi, ja vielä kirppislöydöt..ikinä en ole GG:n astioihin törmännyt kirpparilla-ja jos törmäisin niin mukaani lähtisi. Ja noi tarrat...i like it:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiiitos! Mä olen törmäillyt Gg-hen monesti, mutta hinta on ollut lähes sama mitä kaupassa.. niijust! :D

      Poista
  6. Enemmän todellakin ON enemmän, ja hyvä niin! :D
    todellakintodellakintodellakin ihana mies, noin hyvin osaa noudattaa ohjeita! :D
    Hianoja löytöjä tässä ja edellisessä postauksessa, mää niin tykkän sun sisustustyylistä!

    VastaaPoista
  7. Voi mitä tarroja :). More is more, loool.

    Olet mahtava.

    VastaaPoista
  8. ..darra se on täälläkin.. =).. Olet kyllä mainio ja kaunis on koti..

    VastaaPoista
  9. Mä oon aivan tarrafriikki, vide mitä löytöjä :)
    Sul on muutenki aivan sikahyviä kirpparilöytäjä aina!!
    Mä kun oon tulossa sinne Isoon Cityyn parin viikon päästä, ni kerros nyt kaikki hyvät kirppikset :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No hitsi, ku en mä kä kun vaan parissa. Iso Lanttila ja pieni Metka. Viikonloppuna kävin jäähallilla, mutta oli pettymys. Hirveitä hintoja kyselivät ihmiset tavaroista. No mut se onkin aina tuuripeli. Joskus sitten saa taas ihan ilmatteeksi. :)

      Poista
  10. No on hauskat nimet kirppiksillä. Jos noi löytyy kohtuudella, ni pitää kävästä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noi iso ja pieni eivät virallisesti kuulu nimiin, mä yritin vaan kuvailla millaisia ne ovat :D

      Poista
    2. No niinpä tietenki!!! Hyvä minä :D

      Poista
  11. Voi että toi sun matkalaukku pino, oon niin kade!
    Tai okey yhden omistan,
    ja sen bongasin kirpparilta Loviisasta vuosia sitten kun täällä oli ne vanhat talot messupäivät.
    Se nököttää etiesessää silleen että jos suuttuu niin voi sen kapsäkin ottaa käteen mennessään... ;)
    Terkkuja Monica

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :)) Ostin eilen VIELÄ YHDEN! Ja nyt pino on ohan tyhmä, enkä mä saa niitä mitenkään mihinkään sopimaan. Pöh!

      Poista
  12. Ilosta laskijaista kamarista ! Meillä isäntä ei vaan lämpiä noille teksteille, yksi meillä on kammarin kappalauvassa. Kaunis tuo purkki ja matkalaukkupino oikia katseenvangitsija :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei lämpene meilläkään kukaan muu kun sauna. :D
      Kiitos <3

      Poista
  13. Ihanii tarroi!! Kumpa Oulussakin ois tuollainen myymälä! Kaunis kokoelma matkalaukkuja, noista minäkin haaveilen. Mä oon törmänny kirppareilla vaan ylihinnoilteltuihin laukkuihin, joten saanu jäädä sinne!

    Kivaa loppuviikkoa <3

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...