18. maaliskuuta 2014

Pöydät ja jalat


Minun piti ottaa tavaksi siivota, sisustaa ja postata aina viikonloppuna, mutta olin perjantaina töitten jälkeen jotenkin niin fiiliksissä keväisestä säästä, että päätin hävittää kaiken punaisen viunan mitä kaapeista löytyy, vetää korkkarit jalkaan ja päräyttää  muutaman mutkan kautta baariin.

Pelle Pelottava

Kuka olisi voinut arvata (vaikka jokaisessa lehdessä lukikin), että aamulla kun aloin tekee muutaman mutkan kautta lähtöä kotiin oli  pihalla lunta puoleen pohkeeseen asti?

Mutta ei mulle pahemmin käynyt.
Kuulemma yskin öisin pahasti, mutta koska mä en itse siihen herää, sitä ei lasketa.



Siispä asiaan.

Olkkarin sohvapöytä on nyt uusi keittiön ruokapöytä.



Joojoo, siis olihan se edellinen laminaatilla päällystetty pöytä uniikki ja tosi rakas mulle.
Kun miettii kuitenkin että isäntä  sitä kaverinsa kanssa 2 yötää ja päivää rakenteli. Koska mä niin harttaasti sitä toivoin.

Mutta olen kuitenkin viime aikona tullut siihen tulokseen, että tavaroihin ei missään nimessä kannattaa kiintyä liikaa.

Ku sit on kuitenkin henkisesti paljon helpompi pyrkiä niistä eroon, jos sattuu vaikka kyllästymään. Kuten mulle tässä nyt sitten kävi.



 Uusi pöytä ei tullut maksamaan yhtään mitään, koska pöytälevy on siis olkkarista ja pöydän jalat vein tietokonepöydän alta.
Siis minusta on mahtava, kun saa sisustaa ilman rahaa käyttämättä!

No ok, jouduin mä tietokonepöydälle ostamaan uudet jalat..



Tän tuolin löysin tori.fistä.
Täydellinen!! <3



29 kommenttia:

  1. Sinä ossaat tempasta, se tekkee kyllä ihimiselle pelekkää hyvvää vaikka yskittäski...Hienon näköstä, ihan kun minun Vakrehjem-lehen sivvuilta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D niih, mitä yhestä yskästä!
      Kiitos!

      Poista
  2. Hyvä on tuo pöytä, ihanaa ranskalaista tunnelmaa!
    Välillä on tietty hyvä, että sisustaa ilmaiseksi, jää rahaa seuraavaan projektiin :-D

    VastaaPoista
  3. Että mä tykkään tuosta sun köökistä!! *syrän*

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tänks! Huomenna mä otan kuvan köökin toisesta puolesta. Tänään melkein itkin, kun tulin väsyneenä kotiin ja ei ollut yhtään tasoa keittiössä jossa ei ollut likaisia astoita tai ruokajätteitä tai muuta paskaa.. aaaaargh!

      Poista
  4. Siis...tää sun tyyli on just sellainen, josta tykkään tosi paljon!
    Sisustelisin itsekin noin, jos talo antaisi myöten...niin ja toisaalta se vaatisi lähes kaiken uusimisen *kääk*
    Mutta ihana sisustus teillä kyllä on ♥♥♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Et Sinä voi haluta vaihtaa Sun kotia kaikkineen unelmatavaroineen tämmöseen!! <3

      Poista
  5. Ranskalainen fiilis keittiössä ja ranskalaiset lumiset korot :)
    Terkkuja Monica

    VastaaPoista
  6. Onpa kivan näköistä totta jööses! Kun keksii vanhasta uutta se on aina mahtava tapaus! Mites se rallatus menikään: lumi suli, puro tuli...puli puli?:D

    VastaaPoista
  7. Ihana, sopii kuin sormi sieraimeen :D Varmaan jo vanha juttu, mutta mistä noi ihanat salusiiniverhot on? Tahtoo kans, heti, nyt!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jäin miettimään, että en tiedä mitä on salusiiniverho.. :D Mut noi verhot on joskus jotexilta tilattu ja ne on ihan peruspituiset, mä vaan kääntelin kaksin kerroin että sais niistä vähän paksummat ja pudotin rautalangalle roikkumaan. Jotex on siitä tyhmä kun siellä vaihtuu valikoimaa usein eikä sitten edelliskauden mallistoa tuu enää ikinäikinä olemaan.

      Poista
    2. Ookoo, ja no voi höh! Salusiinit on tosiaan niin kuin kappa mutta alaosa :D Kai. Vai. Emmäätiärä enää itekkä!

      Poista
  8. Teidän Tosi-fissä tuntuu olevan kaikkea kivaa :)
    Mä niin tykkään tuosta sun keittiön hyllystä ♥
    Ja tietty pöydästä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ehkä Tori.fi on parempi paikka ostaa ;)

      Poista
    2. No silloin kun aloitin tori.fiittamisen, musta tuntui että sieltä myydään vaan sontaa kalliilla rahalla. Mutta kun tarpeeksi monta kerta (eli n 20) päivässä käy tarkistamassa mitä uutta on tullut, saattaa löytääkin jotain.
      Sitä, miten monta tavaraa on mennyt nenäni edestä, en halua edes muistella. Koko kämppä olisi pullollaan toinen toista ihanempaa tavaraa jos mä ne kaikki olisin kerkenyt ekana ostamaan.

      Poista
  9. Upean näköistä, ihan kuin ranskalaisessa kahviossa!:)

    VastaaPoista
  10. Oli kyllä hyvä vaihto - on niin mahtava tuo kokonaisuus! Upea oli toteutuksineen se edellinenkin pöytä tai siis sen levy, mutta saipa miehet pikkusen toteuttaa itseään - tosin sinun ohjauksella.. On sulla kyllä niin ihania juttuja täällä ja tuo hylly oikein tursuaa niitä - kaunista, viihtyisää, kotoisaa..<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä! Nythän se voi sanoa ylpeydellä, jos joskus joku vaikka kysyy, että kyllä hän on tehnyt tollaisia pöytiä :D

      Poista
  11. Tälläset sisustelut, joissa tavaraa vaan siirretään paikasta toiseen keksien niille uuden käyttötarkoituksen, on just mun mieleen! :) Saa ilmatteeksi vaihtelua kotiin! Kivasti sopii tuo pöytä teidän keittiöön, ja ihana löytö tuo tuoli <3

    Tori on sellanen paikka, et jos sieltä mielii saada jotain sopuhintaan, niin pitää olla heti kärppänä paikalla. Monta juttua on mennyt mullakin ohisuun, mut oon kyllä tehny montaa kivaa löytöä! Yks paketti mua odottaa postissa, jotain pientä kivaa löysin poikien huoneeseen :) Mukavaa viikon jatkoa <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No älä! Mun sydän valuu vertaa kun mietin mitä kaikkea en ole saanut. Meni about 15 tavaraa mun ohi, ennen kun sain sen vanhan pöydän, joka oli siis mun eka onnistunut ostos torista.

      Poista
  12. MIten sä aina löydät kaikkee käytettyä? millä hakusanalla esim. ton pöydän löysit? En löydä i k i n ä mitään kivaa...bööö!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en laita hakusanoja. Mutta mulla on puhelimessa kirjamerkkeinä tori.fi joka on suodatettu suoraan sisustusosastolle.
      Eli aina kun mä taukoilen töissä (mm käyn vessassa. hahhaa) Mä selailen äkkiä mitä sinne osastolle on viimeks tullut. :)

      Poista
  13. Ihana tunnelma teillä, tykkään! Oot kekseliäs ja viitseliäs :) Hitsi, kun itselläkin joskus välähtäisi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!!! Viitseliäisyys on tosin liian monesti hakusessa. Nyt on hyvä kausi taas menossa, mutta tuossa viime vuoden puolella pitkään aikaan ei shuvittanut oikestaan mikään sisustukseen liittyvää.

      Poista
  14. Oi vau, silmänaruokaa kerrakseen! Kuolaaaa valuu näppikselle..... Pakko udella, mistä olet löytänyt nuo upeat mustat tulit?

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...