9. maaliskuuta 2014

Rakkauspöytä


Olen tooosi kauan (1v) haaveillut vanhasta kuluneesta pöydästä. Sellaisesta missä on yksi laatikko.

Enkä vieläkään oikein usko, että minulla ihan aikusten oikeesti on sellainen nyt!!


Miten voikaan joku tulla jostain homeisesta pöydästä niin iloiseksi??

Kun lähettiin sitä isännän kaverin pakulla hakemaan ja mä näin sen autonikkunasta jo kaukaa,  surullisesti nököttämässä, jalat mullassa, rupesin vaistomaisesti ulisemaan tyyliin eikäää..en kestä!! ihanaaa, mun vauvaa!!

Kaveri  ja isäntä katsoivat mua erittäin epäillyttävästi.
Mä vaan nostelin halveksivasti kulmakarvoja, hyppäsin autosta ulos ja jatkoin ulisemista.

Myyjä (joka oli mies myös) alkoi  anteeksipyytävään sävyyn selittämään, että tälläinen tämä, vähän on kulunut, mutta kyllä tästä varmasti hyvän vielä saa.

Siinä vaiheessa mä katsoin epäilyttävästi, että luuleks noi oikeesti että mä tälle mitään tehdä aion?! Hullut!!







Kiitos pöydän, mikään ei ole enää kämpässä entisellään.

Keittiössä on uutta, makkari on vajaa.

Tietokonepöydällä ei ole enää jalkoja (älkää edes kysytkää!)

Isäntä oli koko viikonlopun poikien kanssa mökillä, pois jaloista, mutta eipä ne päivät mulle sitten riittäneet. 

Toi se mulle muuten naistenpäiväksi kukkia kun tuli tuossa hetki sitten, kaamean rapulaisena ja tuskahikisenä. Meidän lähi S-marketista. <3

Luulin alussa että nuutuneessä ruukussa on jotain hautausmaakukkia, mutta pikainen googletus kertoi että kyseessä on tulilatva eli mehikasvi eli pitkäaikaiseen kuivuuteen sopeutunut kasvi.
Sopii siis mun pöydälle hyvin.

Valkoiset hyasintit eivät kukkineet kun 3 päivää. 
Yksaamu huomasin, että mitä hittoa, ne ovat ruskeita??!!
Työnsin sormen multaan ja sehän oli sitten aivan rutikuiva!



40 kommenttia:

  1. Apuuuvvaaa...eikä,ihana...mie en kestä,,ku sulla on noin IHANA vauvvaa...miekin halluun nyt vauvvan...just tuollasen:)
    (on se kumma,kun nuo miehet ei aina ymmärrä meidän naisten"vauvva"kuumetta)

    VastaaPoista
  2. Upea ihana-pöytä! En yhtään ihmettele ulinaasi!

    VastaaPoista
  3. Täydellisen upea pöytä! No... ethän sä huonoja löytöjä teekkään :D Tuo on selvästi tehty tein olohuoneeseen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Teen minä joskus, mutta sitten onneks pääsen niistä eroonkin, eikä kukaan kuule niistä koskaan :D

      Poista
  4. Todellakin, todellakin, todellakin ! Se on upee, DAA-A!!. Kyllä mäkin olisin hyppinyt innosta (tai vaikka mitä...)!

    Tahtoo samanlaisen vauvan ☺

    VastaaPoista
  5. On se ihana<3 Täydellinen!! Olen niin happy sun puolesta, että sait toiveesi toteutettua:)

    VastaaPoista
  6. Siis UPEA!! ei tässä muuta voi sanoa. Just täydellisesti vanhentunut ♥♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No on! Tota maalia vaan irtoa aina kun pöytään koskee. Joko siihen ei saa enää koskaan koskea, tai sitten mun on keksittävä joku eikiiltävä lakka tai jokin joilla sais sen viimeisenkin maalin pysymään.

      Poista
  7. Huippu hieno!
    Teillä on jotenkin niin kaunista tunnelmaa :-D

    VastaaPoista
  8. Aito ja oikea! Tuollaista ei kukaan pysty eikä onnistu kuluttamaan uudesta. Söpö! Niin kuin vauvat pruukaa olemaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näin on <3 Arvaa mitä mä tyhmänä menin kysymään kun en ollut vielä nähnyt koko pöytää.. Että onko jalat irrotettavia!! No eivät tietenkään ole ton ikäisillä kalusteilla. :D

      Poista
  9. Huippu-ihana!!! ♥ Mäkin olisin ulissut ja vaikka mitä jos tollasen olisin löytänyt. Onnee!!!

    VastaaPoista
  10. Jalat kiinni maassa ja pöytälevyssä! Hyvä pöytä!
    Mä jo facessa kulmaa näinkin ja odottelin suurta paljastusta :D
    Hyvä kun et alkanut tuunaamaan, se just eikä melkein!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Käsi irti, jos mä siihen millään tuunausvälineellä koskisin!! :D

      Poista
  11. Mää kans rakastan tuota pöytää!
    Ja tulihan ne ruusut siis. :)
    Mukavaa viikkoo murunen! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nii, onhan se latva lähes sama kuin ruusu :D

      Muksaa viikkoa Sullekiin!! <3

      Poista
  12. Voi kun hän on niin söpö ja täydellinen. Ihana vauva, uijuijui!
    Heh, älä nyt odottele mitään ihmeitä sen tulilatvan suhteen, jos ne sun hyasintitkin ruskistui... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. <3
      En minä oikeesti odota :D
      Mul ois yks muratti, ja jo kolmatta viikkoa, joka päivä tiirailen sitä että vieläkö se elää?? :D

      Poista
  13. Voi taivas miten ihana pöytä <3<3<3

    VastaaPoista
  14. Aivan ihana pöytä, ihan mieletön löytö!!

    ps. hyasintteja ei kuulukaan kastella, ja ne tosiaan kukkivat ihan vaan hetken, mulla on pysynyt hyvänä korkeintaan viikon. eli et siis tehnyt mitään väärää niiden suhteen! ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!!

      No ja just! Mitä järkeä sitten hyasinteissä on. :D

      Poista
    2. Samaa oon itekin miettinyt :D rahastusta?

      Poista
  15. Mitä silmäni näkevätkään -täydellistä kauneutta!! <3 Toi on niin i-h-a-n-a!! Nyt oon kyllä vähän kade ;) Passaa teille niin kivasti, ja voih mitä ihania asetelmia pöydällä! Mä jään viel toviksi huokailemaan tänne!

    VastaaPoista
  16. Moikka, pitkäst aikka ♥ Oikke ihanan pöyrä olet löyttäny teil ♥ Kivaa kevään jatkoa, sin päi ♥ Turun terkuin, Johanna ♥

    VastaaPoista
  17. Komee! Mää niin ymmärrän sua!

    VastaaPoista
  18. NIIIIN suloinen pöytä!!!
    Ihan kuin olisin itseni löytänyt tuosta hakureissusta;)

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...