23. helmikuuta 2014

Mököviikko



Päätin sitten laittaa tietokonenurkkauksen uusiks, ostamalla uuden pöydän Ikeasta.

Oli kyllä aika turha koko touhu.

Ku ei se nurkkaus siitä mihinkään muuttunut.

Ainoa ero edelliseen pöytään on erilaisemmat  pöydänjalat. 

Ja niitä nyt ei muutenkaan kukaan katsele.


Kuvan lamppukin on pelkkää rekvisiittaa makkarin puolelta.



Tämä lattialla oleva kori mun oli aivan pakko osta, koska se on niinku niiin hieno!
Ja nyt kun mulla on se, mä en keksi laittaa sinne yhtään mitään järkevää!







Todellatodella hieno lamppu varsinkin pimeässä kun se palaa!!
Ja hinta oli  23 euroa!
Olen nähnyt täysin samalaisia lamppuja muualla, hinta tuplasti enemmän ja jopa enemmänkin!



Kulunut viikko onkin ollut melkoisen mielenkiintoinen..

Pääs jouduin sisäpiirilehden etukanteen..


Tyhjentelin pitkin viikkoa pienen ihmisen raivolla tiliäni kaiken maailman kaupoilla ja kirppiksilla, koska mulla oli menossa mökötysviikko ja mä tarvitsin jatkuvaa terapiaa!


Nyt on yöpöydällä sopivan kokoinen kello. Jopa mun pitäis nähdä.


 Suloisen kehys-tarjottimen olen saanut lahjaksi blogikaverilta Helilta <3


Toistaiseksi elävä muratti kirpparilta löydetyssä ruukkusysteemissä.


Sitten mä ostin mulle sikakivat juhlakorkkarit.

Isäntä kun näki ne, kysyi: Mitä sä niillä ku et sä edes käy missään?

Vedin siitä(kin) vanhan kunnon herneen nenään ja aloin kirjoittaa listaa kaikista mahdollisista tulevista juhlista, joihin aion osallistua!


Onko muuten mahdollista, että jos ei käytä korkkareita pitkään aikaan, niin jalkaterä ikään kuin levenee?

Koska noi kengät puristi mun varpaita niin perkeleesti, että mä kirjaimellisesti tunsin, miten kaikki veri puski jalkateristä polviin.

No, ei se mitään! Mä aion venyttää kengät sopivaksi käyttämällä niitä töitten jälkeen kotona.

Siis aion kyllä!!





34 kommenttia:

  1. Ihanaa terapiaa mököviikkoon! Toivottavasti auttoi :D

    VastaaPoista
  2. Tuon terapian luulisi tehoavan!! Minuun uppoisi ainakin kuin sulaan voihin ☺

    Sikaupeet korkkarit, Kristi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minen edes tiedä muita terapian muotoja :D

      Poista
  3. Ihania juttuja :)
    Ja tuohon jalan levenemiseen, että varmasti jotenkin levenee. Itse ainakin tarvitsen kohta mummomallisen lestin, crocsit lienee ainoat sopivat jalkaan. Korkkareissa pitäisi ottaa pari numeroa liian suuri koko, jotta kaikki varpaatkin sinne mahtuvat ja sitten taas kantapäästä lonksuu....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :DD ai kauhia, mutta mä en luovuta! Mulle ei kettuilla, varsinkaan mitkä varpaat! :D

      Poista
  4. Aika hyvä viikko noin niinku mököviikoks :)

    VastaaPoista
  5. Jestas miten kauniita esineitä. Mullon kyllä päinvastoin. Mökötysviikolla heittelen kamoja veks..
    -Helena ja Blackie Kahden Naisen Loukussa-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, jännä. Mä taas heittelen pois, kun itse olen parhaimillaan :D

      Poista
  6. Oho, luulin kommentoineeni mut ei se vissiin tullu. Ihania juttuja oot taas löytäny, mua ei paljo mökötyttäis jos tollasia löytyy :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei oo näkyny muuta kommenttia, ei.
      No ei mua ostohetkenä ja kassistapurkasmishetkenä mököttänykään! :D

      Poista
  7. Kaunista. Kyllä kannattaa viettää mököviikkoa tuollaisella lopputuloksella :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!
      Laskeskelin tässä että tilipäivä on vasta 2 viikon päästä. Eli mökötys jatkuu :D

      Poista
  8. Mökötysviikot pitäisi olla meille naisille lakisääteisiä, hahaha. Mutta mutta, ihanaltahan tuo tietsikkanurkkaus näyttää. Mä kannatan, että haet samanmoisen lampun ihan oikeasti tuonne pöydälle, eikä vaan rekvisiitaksi. Sen verran loistavasti ainakin mun silmääni näyttää tuohon sopivan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla ois kyllä tähtäimessä jo yks lamppu.. aika rouhea.. vielä kun löytäis ylimääräiset rahat siihen :P

      Poista
  9. Mahtava tuo hylly-tuunaus ja muutenkin on niin paljon ihania juttuja sinulla.. teillä siellä..

    VastaaPoista
  10. Makeet korkkarit, kelpais mullekkin :)
    Mä löysin meiän kelskusta just tollasen roikkulampun, tosin ei siihen valoa tuu...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei sillä ole niin väliä! :D Hahha.. toi kuulostaa kyl oudolta , että ei ole väliä jos ei lampussa palaa valo.. Mutta näin se vaan joskus on :D

      Poista
  11. Mököviikosta on ollut näköjään hyötyä näin sisustusmielessä :) Iiihania ostoksia kaikki! Rautalankakori on ihan super, haluu kanssa! Ja tosi kiva roikkulamppu, eikä hinta oo todellakaan ollut paha. Kiva et kehystarjottimellekin löytyi käyttöä! <3 Mukavaa viikkoa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi rautakori on Granitista kans.
      Ja tietenkin löytyy "käyttöä" noin kauniille esineelle! :)

      Poista
  12. Ei käyny mielessä, että joku oli myyny ne korkkarit, kun ne tuntuu niin pirun pahalta jalassa? On ne kyllä päheet, mutta ehdotan, että otat jotkut matalakantaiset mummoavokkaat varmuuden vuoksi mukaan ekoihin juhliin, että selviät elävänä...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä ostin ne ihan uutena, eli ei voi syyttää myyjäkään :)
      Apua, mulla ei ole mummoavokkaita.. miten ois tennarit? :D

      Poista
  13. Kyllähän se niin on että jalat kruunaa pöydän siinä missä korkkarit jalat,tai jotain:) Ihan hitsin kivan näköistä sulla siellä,taidan minäkin viettää mököviikon jos sillä tollasta jälkeä aikaan saa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun pöytä on sitten kolmijalkainen.. khömp. :D

      Poista
  14. Sä oot taas ihanii juttui löytänyt...toivottavasti mielikin on parempi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä se alkaa jo olla, väkisinkin :D

      Poista
  15. Mökötys on selvästi tehonnut!
    Teidän sisustus on kaunis, tulee ihan mieleen ranskalainen fiilis!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, toi ranskalaisuus on säilymässä enää makkarissa (ja sinne se kyllä jää), muualle tunkeutuu toi industriaali pikkuhilja.

      Poista
  16. Mököviikkoosi lisäpiristystä blogissani :D (Eli pieni tunnustus sinulle ja piristävälle blogillesi!) Ja miten hieeeeeenoja ostoksia - tosi tärkeitä ja loistavia jokainen!!! P.S. Mie ainaki huomaan uudet pöydänjalatkin, ettei ne ihan turha ostos ollut!! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ovat tietenkin tärkeitä :DD Ainakin mielenterveyden kannalta :P
      Kiitos Sinulle vielä kerran <3

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...