2. toukokuuta 2013

Kettupäivä





Tänään oli minullakin se kuuluisa päivä, kun kaikki mihin nakkikimpuillani koskin, meni  päin peetä.
Joka puolen tunnin välein minulla oli joku ongelma.

Noloin oli ehkä se kun kurvailin lavanosturilla (jonka päällä oli tavaraa) hyvin totisena ja tärkeänä pitkin varastonkäytäviä (haa! äijät suut tukkoon, kyllä minä osaan!)
ja perille päästyäni kävi ilmi että koko hemmetin lava tavaroineen oli tippunut jo kauan sitten pois kyydistä.

Päätin piristää minua työpäivän päätteksi kirppisreissulla.

Löysin kivan korin,  joo, 




mutta kassajono oli niin älyttömän pitkä, että bussilippu meni umpeen ja mä jouduin juoksemaan sapet kurkkuun jotta kerkisin edes kyytiin.


Tässä tuore minä isännän verkkareissa, ku omat ovat mysteerisesti hävinneet (todennäköisesti likapyykkikaapin syvyyksissä, mutta en uskalla siihen kättäni työntää..  pesemättömät pyykit saattaa kuulemma ruveta elämään)




Tummat läiskät paidassa on vettä, jota lensi päälleni (ja keittiön lattialle)
 kun lähin täyttämään kastelukannua.
Jotta voisin kastella äidin tuomia parveketomaatteja,
 jotka ei ole viimeisen kuukauden aikana kasvanut ainuttakaan millimetriä.


Onneks kuopus antaa hyvää esimerkkiä mitä voi tehdä 
 kun ketuttaa (kun äiti käskee siivoamaan omaa huonetta):




35 kommenttia:

  1. Jep, jep! Noita päiviä on joskus, onneksi aIka harvoin!
    Ihana piiloutumistapa, pää "pensaaseen", ei se äiti muo täältä löydä :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, onneks mullakin on harvoin.. noin kerran vuodessa!

      Ja heiiii. mä en oo muistanut edes kiittää siitä paketista! Ehjä oli ja niin kiva!
      Oon jo ottanut siit kulhosta kuvankin! Mutta en muistanut pistää postaukseen. Hmph!

      Joo, toi pään piilottaminen on söpö. Kunnon strutsimeininki :D

      Poista
  2. heehe..i hear you sista! kaikki menny päin vatukkoa täälläkin tänään..makkarakeitostaki unohdin porkkanat..perk..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en edes uskalla laittaa ruokaa tänään.. kuitenkin lentää rasvat silmään tai jotain :D

      Poista
  3. Sama päivä täällä. Voisin ottaa mallia tuosta kuopuksesta.
    Parempaa huomista päivää! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä otinkin jo. Täältä sohvalta en nouse muuta ku jääkaapille :D

      Poista
  4. Täällä kans päivä menny ihan vituralleen - oiskohan eilisen "siman" juonnilla osuutta asiaan. Kiva kirppislöytö taas ja mikäs huone se tuo on missä poseeraat..? Hauska tuo teidän kuopus..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehe... Mulla kieltämättä oli sen verran osuutta että kaiken kukkuraksi oli jumalaton närästys :D
      Toi on teinarin huone. Niin keskeneräinen että tapettireunat siistimättä, listat laittamatta ja kalusteitakaan ei oikein oo.

      Poista
  5. Älä välitä, noita sattuu!
    Nostin joskus (vuosia sitten) trukilla tavaraa hallin yllimmälle hyllylle, samalla tietty rupatellen jonkun kanssa... jonkin ajan päästä sit jatkoin matkaa, ajoin toiselta osastolta toiselle.
    Yks`kaks yllättäin trukki pysähty ku seinään oviaukossa ja minä tietty lensin kuin leppäkeihäs kyydistä... mukkelis makkelis lattialle!!! Juu, sattui ja aika he...tisti sattuikin :(
    Nolointa kuiteski oli, et trukin piikit ei tulleet enään alas (ne kun oli jäänyt ylös, sillon ku lähdin liikkeelle uudestaan) ja kaiken lisäksi ovikaan ei enään toiminut!!!
    Nolottiko? No joo, ihan penteleesti :D

    Ihana kuva <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä mä onneks nauramalla suurimman osan hoidin... Vaikka olinkin monesti ainut joka nauroi :D
      Hui kauheeta! Varasto on kyl sellainen paikka jossa voi oikeesti käydä pahasti jos ei oo varovainen. Mun pitäis kans rauhoittua :)

      Poista
    2. No juu, noita tapauksia on monenlaisia sattunut ittelle ja muille :) Älä nyt ainakaan ittees loukkaa siel... ei tavaroil niin välii oo ;)

      Poista
  6. Onneks tuo päivä lähti täältä jo kiertoon!!
    En tiedä mistä se tänne tuli, mutta tuli jostain, jotan älä mua syytä!!!

    VastaaPoista
  7. Hihi. Minä katoin, että ompas isännän verkkareissa jänskät kuviot.. tuommoset "haituvaiset"... sitten tajusin, että ne onkin peilissä ne.. :D

    Mutta näyttää nii ihanalta teillä. Ja hieno löytö kirpparilta jälleen kerran!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehe... En älynny itse ollenkaan kattoo :D ei suostuisi toi kyl kukkahousuja laittamaan edes kotona :))

      Poista
  8. Samaa muuten katsoin minäkin, että kovin on romanttishenkiset housut sun miehellä... ;D
    Olen niin samaa mieltä tyttäresi kanssa tuollaisista päivistä, peiton alle vaan! Ja ne pitäs sillon kyllä olla myös palkallisia vapaapäiviä!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha :D romanttiset housut..
      Kannatan palkallisia vapaita! Ainakin kerran viikossa+ viikonloput. :P

      Poista
  9. Minulla oli alkuviikosta pari vapaapäivää. Toisena päivänä potkaisin vahingossa oikean jalan pikkuvarpaan seinänkulmaan. Seuraavana päivänä potkaisin sen saman, jo valmiiksi kipeän pikkuvarpaan tukevaan pöydänjalkaan. Nyt pikkuvarvas on melkein isovarpaan paksuinen. Ja kipeä. Jotkut päivät vaan on tällaisia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi varvasparka! Josta tuli mieleen että työkaverini sanoi pottuvarvasta isorilliksi :D ihana!

      Poista
  10. Toi vimppa kuva on just niinkun meidän Essi :D
    Eveliina harrastaa omaan huoneeseen häviämistä ;)

    Joo, joskus vaan vastustaa :/ Huomenna on jo parempi :)
    Mä jotenkin toivoin että olisin nähnyt sut viime lauantaina Hesassa, mutta ei.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, tänään oli paljon parempi päivä ja oho... Taas alkoi viikonloppu :))

      Mä istuin tiukasti kotona ja seurasin kauhulla uutisia miten teinit riehuu :D

      Poista
  11. Kääsh....aina sattuu ja tapahtuu, mutta se on vain elämää se. Tosin ei muakaan aina naurata, vaan osaa hatuttaa isostikkin sillä päällä kun olen ja jos kaikki menee vielä tyyliin lattian kautta! Mä voisin kans piiloutuu täkin alle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tänään aamulla kävelin naamalla päin oven reunaa.. ei naurattanut silloin, mutta nyt naurattaa. Elämä on :)

      Poista
  12. On se tietysti hyvä piiloutua peiton alle, kun pitäs siivota. Mun nuorimmainen osas sen taidon liiankin hyvin, niin nyt on oma (eka) kämppänsä myös kaaoksessa :( No, ehkä joskus alkaa siisteyskin kiinnostaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä pelkään että meidän lapsilla on sama tulevaisuus. En usko, että yhtäkkiä alkaa siivoaminen maistumaan.

      Poista
  13. Vähänkö teillä on ihana parveke!!! Hienot kalusteet, matot kaikki!!!
    Ja kivat sun vastaukset noihin Mehtäemännän kyssäreihin!
    Noita kettupäiviä on itse kullakin sillon tällön...sillon tulee mieleen, miks ees nousin sängystä aamulla...argh!
    Mukavaa sunnuntaita!

    VastaaPoista
  14. Hih, kaikkea voi sattua. Mä en uskalla edes kertoa mitä mä sählään.... etenkin tiettyyn aikaan kuukaudesta mulla tulee ääliö vaihde päälle ja kaik menee päin seiniä. =)
    Ehkä munki pitää ottaa oppia tuosta siun kuopuksesta niinä päivinä. ;D

    VastaaPoista
  15. Elämä on. :)
    mulla on ollut vähän toi teidän kuopuksen meininki koko kevään. jos se tästä, pikkuhiljaa ;)

    VastaaPoista
  16. Joo kaikilla on joskus kettupäiviä,pikkusen ehkä törkeetäkin kun minä täällä naureskelen sun kettupäivälles,sori beibi;)
    Sitä kaikenlaista pudottelee välillä matkalle,mä oon kuullu naisesta,joka siis en ole minä(!)keneltä putos lapsi pulkasta kauppareissulla eikä sekään huomannu sitä,siis ennen kuin takana kävelijä huusi että hei rouva,teiltä putosi lapsi;D

    Aurinkoista päivää sulle ihanalle♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. uiiii.. siitä lapsen pudottamisesta ois mullakin melkoinen kauhutarina.
      En halua yleensä edes muistella, mutta pimeällä metsätiellä sekin tipahti pulkasta ja jä meistä niin kauas, etten edes nähnyt kun katsoin taaksepäin. Juoksin siinä sitten elämän edestä ja siellä se hangessa edelleen nukkui, n 100 metrin päässä. :D

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...