22. toukokuuta 2013

Sairauslomalta päivää


Viikon kokokohdat:


-Lääkärisetä: "Mistä sä niitä lihasrelaksantteja oot saanut??"
 Mä: "No kaapista!"



- Otan eka kertaa elämässä kolmiolääkkeen ja herään yöllä paniikissa ruoholeikkurin ääneen ja näen että joku seisoo makkarin ovella! 

Miks just MINULLE pitää ilmestyä haittavaikutuksia, jotka ovat lääkeselosteessa luokiteltu vakaviksi ja joista pitää kertoa lääkärille heti!!
"Hei, tuotanoin.. joku kävi yöllä mun makuuhuoneessa nurmikkoa leikkaamassa.."



-Istun bussipysäkillä ja katselen tyynesti miten bussi ajaa ohi, ymmärtämättä että minun olisi pitänyt nostaa kättä. Nousen penkiltä ja kävelen takas kotiin.
Enkä ole edes pettynyt.




Joo, olen siis ollut pari päivää saikulla ja koittanut parantua selkävammasta.
Huomenna taas töihin! Jipppii!!



Räpsisin ajan kuluksi olkkarista kuvia.
Ei tässä nyt mitään katseltavaa oo, mutta näissä maisemissa mä pyörin.

Verhoja ei ole, mutta sen sijaan ikkunan välissä on hieno kokoelma kuolleita kärpäsiä.
14 kpl, kävin äsken laskemassa.









Muutamia hakusanabongauksia: 


kuinka syvä multa porkkanalle

-ei kannata kysyä ihmiseltä joka kylväs omat porkkanasiemenet 10 senttiseen ruukkuun.



voiko eurolavan ottaa..

-..ilman lupaa? No voihan sitä kokeilla. Vähän jännitystä elämään..


herpes pois repimällä

-lähtee lähtee ja jos jaksaa tuijottaa sitä aukkoa sen jälkeen yhtäjaksoisesti n 20 minuuttia, saa nähdä omin silmin, miten se kasvaa takas. 


pelkään ajaa polkupyörää

-niin mäkin muuten, ihan totta! Pelkään jatkuvasti että joku rengas irtoa! 
En edes tiedä mistä moinen pelko on tullut, kun  ikinä ei oo näin päässyt tapahtumaan.
Voiskohan syypäänä olla ne yleisissä pyöräparkeissa ympäri vuoden seisovat pyörät jotka ovat ilman  renkaita ja ilman satulaita..? Kertakaikkiaan kammottavia!



jotain kaunis ja hyvää blogi

- niin, jotain sellaista se oli.. kerran..


37 kommenttia:

  1. Kaunis olkkari... ja onneks pyörit siel, luin meinaan ensin et pyörryit! :)

    Huh, noin sekasin pillerist... älä ota enää! Toivottavast voit jo paremmin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, en ota enää toista kertaa. Onneks on niitä kevyempiakin lääkkeitä mitkä auttaa :)Ja paremmin voin, odotan jo et pääsis töihin!

      Poista
  2. Voi kuinka suloisia hallusinaatioita :D Ihanan mukavan näköiset nuo sinun sohvasi, tekisi mieli köllähtää löhöilemään!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huomasin äsken että raitapeittokin on laitettu sohvan päälle yhtä suorana kun mäkin oon ollu :D

      Poista
  3. Valoisaa! Nää hakusanajutut on aina yhtä hauskoja! :D

    VastaaPoista
  4. nättii! varsinkin tuo ikkunanpoka-koukkuhässäkkä on ihana!
    Mun blogiin onkin tullut pari päivää joltain kivalta seksin-tarjoamis sivulta kymmenittäin klikkauksia. kohteesta jossa joku täti levittää tavaroitaan. siis hyvin erilaisia kun mun kahvikupit ja lego-palikat. melko jäätävää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hui kauheeta! Mä en oo vielä tollaista bongannut. En kyllä haluaiskaan!

      Poista
  5. Hyvät pillerit täytyy sanoo :D ja erikiva olkkari teillä ja ne kärpäset :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha.. voin laittaa kiertoon, itse kun en niihin aio enää ikinä koskea :D

      Poista
  6. Sullon lääkitys hollillaan :)
    Aattele kuin helppoa saada nuppi sekasin.....vaikka eihän me kukaan selkaista haluta. Omaa tai tosen päätä...
    Mutta mitä, mitä - eiks sulla ole vielä ziljoonaa reikää seinissä :D

    Toisesta päästä tuli mieleen, että sama juttu kuin Tainallakin, pervolinkkien takaa klikkaillaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei oo reikiä ei. Oon niin onneton nykyään sisustamaan. Päässä on kyllä iso reikä :D

      Poista
  7. Joo samaa ajattelin kun Sara :D Sorry, mutta mulla oli hauskaa;)
    Mulla taas on niin kova lääkepää, ettei sellaset relaksantit, jotka vetää äitin sängyn pohjalle, vaikuta muhun mitenkään. Se huono puoli siinä sitten on, ettei ne autakkaan:/ Selän kanssa mäkin oon täällä tapellu, mutta mä oon jo niin tottunu siihen jatkuvaan kipuun.

    Kotomon Taina päivitteli tuota seksi sivujuttua ja kävin kattomassa omiakin tilastoja, sama juttu mulla, se on taas varman viiiirus ;)

    Koitahan parantua, ja olla näkemättä näkyjä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on ollut viimeiset 5 vuotta selkä kiukutellut. Mutta silloin aikonaan opettelin joogamaan, ja sitä kautta oon pystynyt pitämään kivut poissa.
      Mutta nyt kun aloitin siellä varastolla melko raskaan fyysisen työn, ei oo enää venyttelyt auttanut. Isännän kipulääkkeitä oon popsinut, ja parina kertana myös relaksantteja. Sitä se lääkärisetäkin ihmetteli että mistä mä niitä oon saanu :D

      Poista
  8. Sulla on lääkitys kohillaan ja hyvin varusteltu lääkekaappi. On kyllä olkkarikin kohillaan - kyllä siellä kelpaa pyöriä, oli kärpäsiä tai ei.. Ehkä ne kärpäset sai sydärin siitä ruohonleikkaajasta tai sitten ovat käyneet teitin lääkekaapilla..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha XD kyllä ne näyttää kieltämättä huumatuilta kärpäsiltä. Jalat taivaan päin pystyssä :D

      Poista
  9. Ihana valoisa ja iso olkkari teillä! Tuonne sopii hyvin vaaleat hulmuavat pellavaverhot!
    Hauskoja nuo hakusanat.
    Koitahan parantua, vaikka tänään on ollut juurikin sopiva sää sairastaa, sataa ja tuulee...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinhän Sää luulet, mutta mä kävin oikeesti Lanttilalla. Ja sit alkoi sataa ja mä en päässyt pois muuta ku ilmaisella ikean bussilla, eli mun kotimatka kesti 2 tuntia!! :D

      Poista
  10. Herttileeri missä pöllyssä sä olet ollu?? Jokatapauksessa lääkäri olis voinut luulla jotain tuhmaa.......oli mun puutarhassa viimeyönä nurmikon leikkaaja???:DDDD

    Mutta asiaa: mielettömän kaunis olohuone ja avara!!! Arvaa oisko mun tapauksessa seinät täynnä maalaisromanttista härpäkettä?? Ja niitä kärpäsiä taitaa olla meilläkin, en nyt lähde laskemaan, mutta näen ne kun Joskus pesen ne penteleet! Vähempi pöllyistä viikkoa sulle:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha.. vähän on pöllähtäny pää, mutta kyllä se siitä, ainakin voin kertoa ettei satu selkään ei sitten yhtään :D

      Normisti mullakin ois jo vaikka mitä seinässä, nyt vaan ei oo ollut luovaa aikaa :/
      Ideoita kyllä kerkesin jo kirjoittamaan paperille tän saikun aikana :P

      Poista
  11. Ihanan näköinen olkkari! :) Vitsit mitä hakusanoja, hauskat. Kivat hallusinaatiot, olihan sulla melkoiset mömmöt... :D

    VastaaPoista
  12. Kovat lääkkeet sitten määrätty mutta hyvä että kivut poissa,ruohonleikkaajakin siittä sitten katoaa aikanaan :D Jo on teillä siistiä,mäkin tahdon nähdä meidän lattian !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ruohonleikkaaja kävi ja en anna sen koskaan tulla takas :D
      Yleensä olkkarin lattia pysyy siistinä, mutta tuo pöytä ei todellakaan. Joskus se on niin täynnä tavaraa että mä en nää edes telkkaria :)

      Poista
  13. olkkarissa harmooninen tunnelma, toivottavasti jo sun pääkopassakin !

    VastaaPoista
  14. heehe..ihanan piristävä postaus :)

    VastaaPoista
  15. Kaikkea sitä sattuukin...

    En tiedä huomaisko minussa mitään eroa jos tuollaisen lääkkeen ottaisin ;)

    Nätti olkkari... tuollaisen säkkipeitteen tahtoisin itsellenikin... mistähän lienet löytänyt tuon?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi on H&Mltä tilattu, mun mielestä sitä saa vieläkin. :)

      Poista
  16. Oi kamala... Sulla on taas sattunut ja tapahtunut. :D
    Voin vain kuvitella lekurin ilmeen, kun kerroit yöllisestä "vieraastasi".

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi.. en lähtenyt soittamaan siitä sittenkään. Ku en aio ottaa niitä sirppendaaleja enää :D

      Poista
  17. Voi että tuo sinun huumori on mahtavaa! Jotenkin tuli sellainen olo että siellä on samanlainen kohtalontoveri. Miulla yleensä käy aina niin että jos on pieni mahdollisuus johonkin (yleensä negatiivinen) niin mie sen sitten koen... Ihanaa että huumoria löytyy, sillä jaksaa! Parempia päiviä toivotellen.

    VastaaPoista
  18. Siulla on kiva blogi! Hauska huumori ja muutenkin kirjotat "mukavan sulavasti" :) Sekä ihana sisustusmaku! :D

    VastaaPoista
  19. ♥ ihana koti, ihana maanvaiva juttuinensa! :)

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...