31. toukokuuta 2013

Pimpelipompeli


Nyt alkaa partsi olla tälle kesälle valmis.

Viime viikonloppuna meillä oli montaa äijää verhovaijereita asentamassa. 
Se meni näin että yks poras reikää ja 3 neuvoi että menekö suoraan.

En osaa sanoa helpottaako nuo verhot parvekkeen kasvihuoneilmiötä, mutta on ne ihan kivat .







Meidän talo on siis  oranssi. Yääk!
Olen miettinyt, että huomaskohan kukaan, jos maalaisin parvekkeen osalta seinät valkoisiksi...?


Kävin eilen pitkästä aikaa keskustassa ihmisten ilmoilla.
Säikähdin kun tajusin, että olen muutamassa kuukaudessa täysin vieraantunut suurkaupungin elämästä.
Ihmistenpaljous pelotti mua ja en uskaltanut katsoa ketään päin, ettei kukaan vahingossakaan tulis juttelemaan mulle outoja.

Rauhoittaakseni itseään aloin hyräilemään puoliääneen.
Eihän nyt kukaan tule sanomaan mitään henkilölle, joka vetää silmät maassa menemään: raitiraitii..pimpelipompeli.. tittitiii...
Että terve!

Kävin paljon puhuttussa uudessa sisustusliikkeessa Granit.
En löytänyt mitään ostettavaa. Pöh!

Lähin sitten vanhaan tuttuun NiceRoom'iin ja ostin parit GG kupposet ja vähän muuta kivaa ja unohdin tietenkin ottaa valokuvia.


Nauttiikkaa kesästä ja muistakkaa suojautua auringolta!

Omat jalkani ovat niin vitivalkoiset että soveltuisin ihmisheijastimeksi.
Mutta parempi joutsen lammessa kun melanooma otsassa..tai jotain..
Ääh.. taisin istua partsilla liian kauan.

Muih!!




28 kommenttia:

  1. Ja sullako oli muka vaikeuksia parvekkeen sisustamisen kanssa joskus taannon???
    Ja nyt sulla on ihana toinen olohuone :D
    Seinän väri on kyllä...etten sanois: mielenkiintoinen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mä en millään ois voinu kuvitella että siitä oikeesti sais jotain joskus. Ku en tiennyt että Ikeasta alkaa saamaan niitä muovimattoja niin halvalla :P

      Poista
  2. Meilläkin on kaunis oranssinen talo, jokseenkin kulahtanut kyllä. Blogissani on tunnustus sinulle! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kulahtanut oranssi ois paljon kivempi. Jospa mä hinkkaisin hiekkispaperilla..? :P

      Poista
  3. On se, meinaan TOSI kaunis parveke!! Ihanat verhot ja tuo tuolin vieressä oeva verhosysteemi, i like it!!
    Juu parempi sitä ratiritirallaa lauleskella, saapi olla ihan rauhassa ja taidetaan antaa vähän tilaakin tungoksessa. Taidankin kokeilla tota seuraavilla Hulluilla päivillä:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha... hei, hyvä juttu! Ja kerro sitten kuinka kävi :DD

      Poista
  4. Kaunis on parveke ja varmasti lämmin, jos etelään päin on, mutta tää Suomen kesä on niin lyhyt, että kyllä sen lämmön kestää...luulisin...:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyl sen kestää..mitäs nyt vähän pehmittää aivoja :))

      Poista
  5. ...PomPom :D Ei kait suomessa nyt kukaan vapaaehtoisesti mitään juttele tuntemattomille?!! Parveke näyttää todella hienolta nyt <3 Häh, ei toi oranssi näytä ollenkaan pöllömmältä?!!! Kiva piristysväriruiske, tai jotain :D Täällä naatitaan niin ettei jaksa/huvita tuunaillakaan mitään!

    Kivaa viikkistä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei se oranssi sovi mun maailmaan... yäää.. :D
      Kyllä mulle tullaan juttelemaan.. Yleensä noilla on jotain kyllä päässä vikaa.. :D

      Mikä se tuunailu on? :D

      Viikkista Sullekin!!

      Poista
  6. Ihana lisähuone, kyllä tuolla kelpaa köllötellä :)

    VastaaPoista
  7. Parveke on TOSI kaunis!!!

    Ei huolta, ei kukaan Suomessa tule juttelemaan ellei tunne. Mä näin tänään kyllä yhden naisen, jolla oli ihan punaiset hiukset! Kävit mielessä!! ( eikö sullla ole punaiset hiukset ?? Jotenkin mulla on sellainen mielikuva!! ) Sit mietin, että mitähän tuo nainen miettisi, jos menisin kysymään, että oletko sä MAANVAIVA!!?? hiih! Ois varmaa pamauttanut mua päähän ;))) Mutta jos oisin ollut satavarma, että se olet sinä niin OLISIN tullut juttelemaan :)

    Kivaa iltaa!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!

      On mä punis. Mut tukka AINA kiinni. Hyvä ettet tullut kysymään, mä oisin mennyt paniikkiin ja ruvennut sössöttämään jotain ihan ihmeellista :D
      No ei.. :D Ois ollut kiva törmätä :)

      Poista
  8. Hienoksihan sinä tuon parvekkeen sait. Siinä on kivasti vielä tilaakin ja nuo verhot on hyvät. Ja jos kisa järjestettäisi siitä valkokinttusuudesta, veikkaisin, että jäisit kakkoseksi;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jess!! Jään kintturakisassa mielellään kakkoseksi. :)

      Poista
  9. Sinähän olet saanut parvekkeen todella hienoon kuntoon! Wau!

    VastaaPoista
  10. Aivan ihana parveke. Minulla on piha, josta en yhtään välitä ja haluaisin parvekkeen... Jos joskus muutan, en enää ikinä huoli pihaa. Inhoan pihatöitä, ja haluaisin kaikki kukat siististi ruukkuihin!

    Ja niin ihana blogi sulla, mun suosikki.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3
      Tämä mun minipuutarha todisti sen minkä jo epäilinkin.
      Oon patalaiska tekemään jotain silloin kun se alkaa olla pakko.
      (ku niitä porkkanoita ja retiisseitä pitäis kiskoa ylimääräisiä pois, et mahtuis kasvamaan)
      Siellä ne kasassa sinnittelee.. kaikki mitä mä teen on se et kaadan vedet päälle noin kerran päivässä, muu ei enää kiinnostaa.
      Ei siis tuu musta kunnollista puutarhuria, koskaan! :D

      Poista
  11. Tutut matot. Ja orelanssi seinä on kuin auringon paiste!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mutta ei ollenkaan maalaisromanttinen :D

      Poista
  12. Mä oon kanssa hoitovapaalla aivan maalaistolloksi. koitan siedättää itseni muutamalla suur-kaupunki lomalla lähiaikoina. ;)
    Suurin osa maailman naisista kuule ihailisi sun IHANAN VALKOISIA jalkojasi!!!
    mun blogissa on muutens sulle jotain.. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mitä ihailtavaa on valkoisissa jaloissa joita kiertää neonisiniset suonet :D

      Jee, huomasinkin jo :P

      Poista
  13. Ois ihana kun ois lasitettu parveke, sinnehän voi laittaa vaikka mitä! Meillä terassi on vähän tollanen tuulitunneli, että ei siihen mitään kummempaa voi laaittaa. Ajattelin siihen laittaa verhot kanskin, sais vähän varjoakin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Verhot on oikein jees! Omani ovat ikeasta, yht 20.-
      Onneks kuvasta ei näy kuinka silittämättömät ne ovat :D

      Poista
  14. Kiva väri oranssi on! Hyvä väriläntti! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No..ainakin mä alan jo olla tottunut siihen..en melkein huomaa :D

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...