7. marraskuuta 2012

Täällä!


Ostin tänään pitkästä aikaa kukkia.
  Niiden takia minun piti putsata koko keittiön pöytä viikon lehdistä, hiuspinneistä, meikeistä ja 4stä vajaasta leipäpussista joista yhden säilyvyysaika oli mennyt ohi jo viime perjantaina.
Sit näyttikin jo niin hyvältä että mä päätin tehdä kunnon kattauksen ja pakottaa kaikkia syömään keittiössä mun kanssa.
Arjen luksusta!
Vaikka se kestikin noin 5 minuuttia.


Vihreät lautaset on viimeinen kirppislöytö. 7 kpl vitosella!



Muuta täällä ei oo tapahtunut kun sitä samaa - töitä ja nukkumista! 
Ja vähän viihdettäkin, jotta jaksais taas painaa hommia.

Huomasin myös että alan kaljuuntumaan.
Onneks sentään tanssi- muuvsit ovat vielä hallussa.



Toissa iltana menin töiden jälkeen lähi-markettiin postimerkkejä ostamaan ku piti toi Fb arvontapaketti saada postiin. 

Hienoja merkkejä oli, istahdin penkille,  revin ne irti toisistaan ja aloin nuolemaan. Mutta ei vaan tarttunu vaikka kuinka huolellisesti lipittelin..
Sitten hetken päästä tajusin, että ne on tarramerkkejä.

Siltä varalta että joku oli seurannut mun typerää nuolenta-puuhaa, naurahdin äänekkäästi ja pudistin samalla päätä.
Jonka jälkeen kaikki ketkä eivät ollut vielä seuraannut mua aloitivat sen heti samantien.


Lähin puolijuosten kotia päin, jossa mua odotti sotkuinen keittiönpöytä, kova sohva ja lämmin kainalo. <3



39 kommenttia:

  1. Voi miten ihanaa arjen luksusta!
    Vai kaljuuntumista ja pah, sanon minä... ja jos vaik olis, ni mitä se haittais?! Pääasia, et on hauskaa :D

    VastaaPoista
  2. Voi eikä, sä oot kyllä melkonen :DD

    VastaaPoista
  3. Nyt mä sit tiedän, miks mun kannattaa edelleen kantaa huutispaketit suoraan postiin ja antaa tätien liimailla merkit.
    Olin tänään KELAssa ja jonotin tunnin. Kun viimein mun nro välähti näytölle, menin innoissani huoneeseen, missä yksi asiakas oli puoli tuntia aiemmin ollut. Virkailija sanoi, että hän ei voi mua ottaa kun hänellä on asia kesken. Mä olin ihan ihmeissäni, että nyt on mun vuoro. Virkailija sanoi, että se on varmaan tossa viereisessä huoneessa. Mutta kun siellä oli jo joku! Olin ihan pihalla ja sitten joku asiakas sanoi, että tohon suuntaan. No, löysin oikean paikan, mutta mun sählätessä täti oli ehtinyt jo painaa seuraavan vuoronumeron ja se tyyppi jäi sitten siihen oven ulkopuolelle hölmönä kun mä tungin lopulta oikeaan koppiin... Eli osaan mäkin näköjään sählätä! :)

    VastaaPoista
  4. Kaunis kattaus! Meillä ei paljoa tuota 6 hengen ruokapöytää enää käytetä, muuhun kun kahvitteluun jos vieraita tulee niin ja tietty sillon kun miehen poika on meillä viikonloppuja... Mutta pikkumies syö keittiössä meidän "Love-seatilla" kun siinä on kuulemma niin kiva syödä ja me aikuiset ollaan takkahuoneessa syömässä :D Hah, nuolit sitten postimerkkejä, ihana <3 <3 ;)

    VastaaPoista
  5. Ihanat lautaset! Miks kaikki tollaset löydöt on aina piilotettu kirppareilta ku mä saavun sinne??

    Hassu sinä <3

    VastaaPoista
  6. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  7. Ihana kattaus kerrassaan ja kyllä naurahdin ihan ääneen tota sun postimerkki-episodia :D!

    VastaaPoista
  8. No mutta eihän ihan kaikkea voi huomata heti... ;)
    Kiitos jälleen makeista nauruista!
    Olet ihana <3

    VastaaPoista
  9. Marru: Joo, sen pienen hetken tunsin itseeni melkein kunnon perheäitinä :))
    Eli Säkin sitten myönnät kaljuuntumiseni :D

    Miia: Ehkä vähän.. :)

    Adalmiina: Eikää!! Toi on oikeesti yks mun pahin painajainen että missaan mun vuoronumeron..tai et en löydä koppia jne.. pelottavaa! :D

    Minna: uuu...love-seat <3

    LittleB: En mäkään viime aikona mitään kovin ihmeellistä oo löytänyt(paitsi ne lautaset).
    Ihminen ei voi näköjään olla kiitollinen ja tyytyväineen yhteen kirppislöytöön.. :D

    Arja: :) <3


    Kiitos Johanna!

    Anselmi: Mä en ikinä ole osannut tehdä mitään kattauksia..ne eivät koskaan oo näyttänyt hienoilta.. nyt auttoivat ehkä nuo kynttilät ja ehkä vähän myös se uusi kuvanmuokkausohjelma..:)

    Krista: Kiitos vaan itsellesi! :)

    VastaaPoista
  10. Siistiä jälkeä ja silmäniloa tuo kattaus! Kyllä kannatti, vaikka se sitten ehkä kestikin vain sen 5 min.
    Teknisiä vempaimia nuo postimerkit ;-D

    VastaaPoista
  11. hahaha.. ja jälleen kerran voin todeta tehneeni täysin samaisen nuolentasession keskellä kauppakäytävää. Kaveri totesi kerrottuani tarinan, ettei niitä nuoltavia merkkejä ole enää ollut aikoihin.

    Vitsit, ihan mielettömän ihana "arjenluksussessio" teillä ollut. Ja ihanat lautaset. Pyörittelin viime viikolla Turun reissulla lilan väristä aika samannäköistä lautasta kirpparilla käsissäni. Se houkutti ihanuudellaan, mutta koska en omista mitään lilaa, jätin sen sinne. Harmittaa ja nyt sinne kirpparille on matkaa 150 km. En taida lähteä hakemaan ;)

    VastaaPoista
  12. Hehheh...! Oot samanlainen, ku mein isäntä... "onks tost ohentunut hiukset, onk siin kalju kohta" :D
    Ilmeisest mäkin sit oon, kun tuntuu et joka kohdast päänahka loistaa :/

    VastaaPoista
  13. Ikävähän tässä kerkeskin jo sua ja juttujasi tulemaan<3
    Nuo tarrapostimerkit on nykyisin varmaan jonkun(?) joku(?) salajuoni,mulle kävi niin että iloisena vein kirjeen tiskille liimattuani siihen postimerkin(?)ja kysyin että lähteeks tää tänään eteenpäin,postintäti sanoi että ei tää tällä mihinkään lähde,olin sitten liimannu siihen kuoreen sen saakutin postimerkin muotoisen tarrasuikareen joka ei oo postimerkki...No sattuuhan näitä:)Sä nyt vaan oot sellanen ihminen joka tuo iloa muiden elämään,ihan jo pelkästään tarrapostimerkkejäkin nuoleskelemalla;)

    VastaaPoista
  14. Ihanan tunnelmallinen kattaus ja nätit lautaset! Postimerkit osaavat joskus olla tosi hankalia, kirjekuorista puhumattakaan :D

    VastaaPoista
  15. Todella kaunis kattaus ja eihän niitä tarra-juttuja aina tajuu ;)

    VastaaPoista
  16. Nykyään kaikki on tarraa..:))Oliskin erimakuisia postimerkkejä myynnissä, vois pyytää että ykkös luokan merkki cociksen makuisena kiitos:D

    Ihana kattaus, vaikka seurana olikin viiden minutin vauhtiperhe...sun pittää tarjota vielä jälkkäriä olisitte sitten 10 min pituisia päivällisiä;))

    VastaaPoista
  17. Hah, sillä lailla sitten postimerkkien kanssa :D
    Ihana kattaus.

    VastaaPoista
  18. Voi sua ihanuutta :)

    Kattaus näyttää oikein hyvältä. Meilläkin tahtoo tuo yhteinen ruoka-aika jäädä korkeintaan tuohon 5 minuuttiin :( Harmi sinänsä:(

    VastaaPoista
  19. Meillä on samanlaiset lautaset :)
    Sie saitkin halvalla, mie maksoin kirppiksellä yhestä melkein kympin. 5 oli saatuja ennestään.

    VastaaPoista
  20. Juu, komee on sun kalju :) Mä tarvisin tommoset lautaset myös, kun on vaan niitä pieniä sekä syviä lautasia. Ei isoja. Hyvä löytö! Halpakin! Kade! =)

    VastaaPoista
  21. Siis vitosen!!! Aivan ihanat lautaset, Kristi!

    Ihana...toi postimerkkitarina ;D Sä oot niin huippu *heh*

    VastaaPoista
  22. Mahoton nainen! :) Kiitos iiiihanasta palkinnosta. Se koristetyynynpäälinen jotenki halus mennäkin pikkuseksi liinaksi mun ihanan talon muotosen kynttilälyhdyn alle. Ja se sydän hyppäs meidän vitriinin oven nuppiin innossaan. Ja näyttää siinä niin kauniilta! En huomannukkaa, että postimerkit olis ollu rutussa liiasta nuolemisesta.. mutta nytpä tiedän tämänkin! :))
    Sun blogi on kyllä niiin mahtis, käkätän aina ihan pöhlönä ku luen tätä! <3 Jatka samaan malliin!

    VastaaPoista
  23. Kaunis kattaus...Ja mikä lautaslöytö!

    VastaaPoista
  24. Joskus on kiva hemmotella itseään ... näinhän se on, että eihän nuo kauneudet kauaa pysy nättinä kenelläkään :)

    Näistä sinun kirjoituksistasi tulee niin hyvälle tuulelle, että näistä tunnelmista on kiva lähteä nukkumaan zzZzzzZZZZ

    VastaaPoista
  25. Tuimaa tanssimista. Kun vedetään on paras vetää tosissaan :D

    p.s. Upea kattaus

    VastaaPoista
  26. Rv.Kivitikka: No näköjään ovat! Mulla on muutenkotona 5 sentin postimerkkejä ja ne ovat todellakin liimattavia.

    Hanna-Riikka: nojoo.. jos ois ees-taas se 150 sit vielä voi mennä :P

    Marru: Itseasiassa huomasin sen ihan ensimmäistä kertaa.. hui.. ja joku mulle laivallakin sanoi, että kohta oot kalju ku oot niin punainen. No..oon mä 13 v ollut punainen.. kai sit nyt on se kaljuuntumisen aikaa :D

    Kirsi: Haha.. aika paha :D

    Purlina: mä VIHAAN nuolettavia kirekuoria! Ällöttävän makuisia. Mä aina sylkäisen ja sitten sorlemma levitän :DD

    Irmastiina: <3


    Micu: nnoei tajuu niin :)

    Anne-Mari: Ne olis ottanu jälkkärikupit sohvalle mukaan :D
    Ku ei jälkkäri oo "oikeeta ruokaa" :))

    Johanna: joo, ja sit ku ne on vielä niin hankalasti erotettavia, ainakin silloin kun on syönyt taas kaikki kynnet :D

    Mia: Harmi joo, mutta oon kyllä itsekin aika nopea ahmatti..eli en voi syyttää ketään.

    Sirutuuli: No onou mikä hinta!! :O

    Voikukkapelto: Niin mä muistelinkin että Sulla ois samalaisia.. :P
    Tulin just siihen tulokseen että mähän tarttisin oikestaan ne Sun pienemmät.. :D

    Satu: Joo, tolla hinnalla ei voinut jättä ostamatta..vaikka se miten raahasin niitä (ja vähän muutakin) kotiin. ois ollut kans melkoinen tarina.

    Marionella: Kiva kuulla että paketti pääsi ehjänä perille.
    Yritän jatkaa :)

    Lotta: Kiitos!

    Ainosofia: Kiitos Sinulle!

    Enne: Mä oon vaan hyvin keskittynyt..ettei menis sormien liikkeet vääriin :D

    VastaaPoista
  27. Et oo ainut niitä merkkejä nuoleva. =) Se vaan, et niitä myyneenä on joskus hippasen vaikea olla pokkana kun toinen alkaa nuolla... miten ihmeessä sanot nätisti ja toista loukkaamati, että ne on ihan tarramerkkejä? ;D No, okei oon oppinu jo etukäteen kertomaan, että tää on tarra ja lähtee tästä. =)

    Kaunis on kyllä kattaus ja huippu muuvsit. =)

    VastaaPoista
  28. Sä oot niin paras. <3
    Noi sun muuvit on niin täydelliset, että melkein voisit harkita johonkin tanssikilpailuun menoa. :D Ilme on niin keskittynyt. <3

    Ei jumalauta! Mä voin vaan kuvitella miltä se tarrapinta maistui niissä postareissa. :D :D
    Go girl, go!! :)

    VastaaPoista
  29. Iik, miten ihanat lautaset! Varsinainen löytö!

    VastaaPoista
  30. ihana kattaus, ai että! :) ja eihän se mitään arjen luksusta toisikaan jos aina tolta näyttäisi!
    ihan villi viekkaus, että JOS toi ei oo sun AIVAN luonnollinen hiusväri niin voihan toi olla juurkasvuakin?
    itellä on kans ihan kevyesti sävytetty punertavaksi tukka ja oon huomannu samaa efektiä kuvissa, jännä juttu..
    mukavaa työntäyteistä viikkoa sinne! :)

    VastaaPoista
  31. Punasestako se johtuu?! No huh... onneks värjäsin vaihteeksi ruskeeksi ;D

    VastaaPoista
  32. Vielä kerran poikkean... mulla olisi sulle jotain tuol mun blogissani :)

    VastaaPoista
  33. Sinulle on blogissani haaste! ;)

    VastaaPoista
  34. oi löysin blogiisi Kipan Pajan kautta.
    Niin kauniita kuvia sinulla!
    Taidan jäädä seurailemaan. :)

    VastaaPoista
  35. Kati: Kävin taas ostaa postimerkkejä, mutta tällä kertaa olin viisas ja annoin myjään liimata ne kuoreen :D

    Image: Mä en haluu ees muistaa sitä makua! Ja aattele, että myyjäkin näperteli niitä jäkkjäkkjäkk!!! :D

    Anna:Kiitti! :)

    Taina: Kampaaja sanoi mulle muuten ihan sama! :O

    Marru: Mä alan värjämään päänahkaa :D

    Jonna: Terveetuloa! :)



    VastaaPoista
  36. Niin kaunis kattaus!!

    Ja postimerkit... olet varmaan ollut hauska näky... :)

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...