31. lokakuuta 2012

Uusi minä





Minun blogia oli mainittu viime sunnuntain Kouvolan Sanomissa yhtenä "hyvän ja omavaraisen elämäntyylin kirjallisuutena"
Kiitos Tessa

Mää oon siis niiiiin tärkeenä nyt!

 Pohdiskelin illalla ennen nukkumaan menoa että voisin muuttaa ainakin vaatetus-tyyliä ja joitakin pieniä juttuja. 
Alkaa käyttää kenties jakkupukuja silloin tällöin. 

Kammata tukkaa. 

Antaa jonkun muun värjätä mun tukkaa. 

(ykspäivä ihka oikea kampaaja pesi mun tukan ja föönatessa nauroi mun juurikasvoille, jota oli takaraivossa,  vaikka olin juuri 2 pv sitten värjännyt koko pään. Mitä ei nää, sitä ei oo, tajuuksä nuija!!

Varata aikaa hammaslääkärille.

Ryhtyä sosiaalisemmaksi.

Olen myös harjoittellut itsekseen erilaisia tulevia keskusteluja kavereiden kanssa, jossa aion  huolettomasti mainita tästä lehtijutusta. 

Asuiks se Sun eksä Kouvolassa? 
Nii..eiku Kouvolan sanomissa kirjoitettiin musta.
Tai siis mun blogista.
Siis niinku parilla sanalla.
Ai millaisilla sanoilla?
Öö.. niinku hyvää ja kaunista..



Ps.Mitä tarkoittaa omavarainen elämäntyyli? Koitin googlettaa, mutta ei sieltä tuu ku jotain luonnonvarojen käyttöoppaita.
Ääh, ei sil olekaan niin väliä! Kuhan kuulostaa hienolta!

Ps2. Risteilystä selvisin kunnialla. Olin tavattoman innoissaan siitä että laivalla on baari auki puol viiteen asti aamulla ja näin selostinkin sitä kaikille ketä jaksoi kuunella. Kunnes joku sanoi, että eiköhän ne ollut sinä yönä vähän niinku joka puolella puoli viiteen auki. Ku käännettin sitä kell..  joo haista ite!


Ps3. Tein ykspäivä hämis-lohileipiä. 
Niljakkaan-näköistä, eikö?




 



15 kommenttia:

  1. oleks sä osallistunut mun arvontaan? meen plikka kiljuis jos tarjoisin sille tollasen leivän :))

    VastaaPoista
  2. Olikohan sillä toimitajalla menny omavaranen ja omaperänen sekasin...Tietennii aikas omavarasena voi pittää sitä kun ammennat aijosti omasta elämästäsi tänne näitä juttuja ja hauskuuksia :)

    VastaaPoista
  3. Yhdyn niin täysillä tohon, että "mitä ei näe, sitä ei ole".... sanoo hän joka taas eilen leikkas oman tukkansa.... ;O)Vähän on kun "juosten kustu se tasaisuus", mutta so what? en mä ite sitä tuolta takaa näe ja lähti ainakin kaksihaaraiset pois. Olkoon omavarainen, tai omaperäinen, kummin vaan samapa tuo... hersyvän hauska ja mielenkiintoinen joka tapauksessa..siis blogi.

    VastaaPoista
  4. Kyllähän tuosta jo saakin hienovaraisesti kavereille vihjata...:)

    VastaaPoista
  5. Varmaan oli toimittajalla mennyt käsitteet sekaisin ;D Mutta ihana postaus jälleen, Kristi!

    Tässä kuluukin loppupäivä huulet korvissa (unohda mielikuva ;D

    VastaaPoista
  6. Hello!
    After visiting your blog, I invite you to join us in the "International Directory Blogspot".
    "International Directory Blogspot" It's 159 Countries and 5920 Websites !
    Missing yours join us
    If you join us and follow our blog, you will have many more visitors.
    It's very simple, you just have to follow our blog, enter your Country and your blog url in a comment, and you will be automatically integrate into the Country list.
    We are fortunate to be on the Blogspot platform that offers the opportunity to speak to the world and to share different passions, fashion, paintings, art works, photos, poems.
    So you will be able to find in different countries other people with passions similar to your ones.
    I think this community could also interest you.
    We ask you to follow the blog "Directory" because it will give you twice as many possibilities of visits to your blog!
    Thank you for your understanding.
    Please follow our blog, it will be very appreciate.
    I wish you a great day, with the hope that you will follow our blog "Directory".
    After your approval to join us, you will receive your badge
    We ask that you follow our blog and place a badge of your choice on your blog, in order to introduce the "directory" to your friends.
    Regards
    Chris
    I follow your blog, I hope it will please you
    To find out more about us, click on the link below:
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/

    VastaaPoista
  7. onks sellanen jakkupukuilu ja muu aikuisuus nyt vähän yliarvostettua?
    nimim. 2 pv sitten kotivärjätyllä tukalla mielestäni ihan riittävän vakavasti otettava.
    ! ;)
    leivät on sikäli pelottavan näköisiä että kuolisin tuohon kalaan jos se söisin, mutta hämis idea on kyllä mahtava, ehkä joudun joskus kopsaan niinku ne leppisleivätkin aikanaan. ;)

    VastaaPoista
  8. Hui kauhistus noita leipiä! Mä kiljuisin ja tarjotin lentäis takuulla lattialle, heittäisin puhelinluettelon päälle, ehkä toisenkin, sulkisin oven ja juoksisin pakoon.

    Toisaalta ovat kyllä hyvin luovia! Ei ois tullu mieleenkään tollasia tehdä. :D

    En tiedä minkälaista on hyvän ja omavaraisen elämäntyylin kirjallisuus, mutta tää sun blogi on kyllä erihauska! =)

    VastaaPoista
  9. Kiitä vaan itseäsi inspiroivasta tekstistä. Ja :DD ei ne muutkaan blogiviittaukset tainneet liittyä siihen omavaraisuuteen, vaan yleisesti vaan muihin blogeihin joita luen (mutta ethän sä tietty sitä oikeesti luullutkaan).

    Kouvolakeskustelu on erinomainen, pidä se!

    VastaaPoista
  10. Sinähän olet julkkis! Wau!
    Ja omavarainen tarkoittaa ilmiselvästi sitä, että pärjäät omalla tyylilläsi!
    Hienot voikkarit, noita sitten iltapimeällä tarjolle..kääk!

    VastaaPoista
  11. Sulla on törkeen tärkee lista siellä :D
    *jakkupukuja prkl* ounou...mutta leivät menis lennossa :D

    VastaaPoista
  12. KÄÄK, siis hämppikset oli ihan oikeen näkösiä:/

    Hieno juttu, että pääsit lehteen. Kyllä tämä onkin sen arvoinen!! :)
    Mun täytyy myöntää, että ei hajuakaan mitä omavarainen tarkoittaa blogin yhteydessä. Muuten kyllä sanan merkityksen ymmärrän :)

    Mä muuten olisin hakenu kameran ja napannu salamalla kuvan. Ei sillä väliä, olisko kuva onnistunut, mutta se salamavalo ja tuo temppu, niin luulen, että olisitte saaneet naapurista "ikuisen palvelijan" ;)

    VastaaPoista
  13. En kyllä osaa kuvitella sua jakkupuvussa ja tukka kammattuna... ;D Säkun olet ihana juuri noin.
    Onpas herkut leivät, saako ne liiskata ensin... :D

    VastaaPoista
  14. Bikke: No nyt olen :)

    Lovviisa: Heh.. no..sellaista sattuu..kai.. :D

    Saga: haha..no mä en vielä leikkamaan oo rohjennut :D

    Irmastiina: :)) Niin!

    Satu: Tai sit mä ymmärsin vääriin.. suurempi todenäköisyys et juuri näin kävi :)

    Sanna-Mari: Eikö! :P

    Taina: Jakkupuvussa mä ainakin otan itseään tosissaan.. :D
    Mulle tule automaattisesti sellainen ilmekin.. :D

    Kipa: Mä kopsasin nuo leivät jostain facebook-sivulta.

    Tessa: No eenn mä :D

    Rv.Kivitikka: Haha.. se vielä tästä puuttuu :D

    Pepi: Viikko mennyt ja mitään en oo saanut aikaiseksi :P

    Mia: haha.. en kyukenenyt mitään kameraa ajattelemaan.. ku mua nolotti niin paljon :D

    Minttu: Mnjoo..mä en edes muista milloin olen viimeksi omistanut jakkupuvun.. mutta olen kuitenkin!



    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...