24. lokakuuta 2012

Kärpänen



 Minä en tajua, kuinka jotkut kykenee tekemään jatkuvasti 12-14 h työpäiviä!
Tätä jaksoa ei oo kestänyt kun vasta pari viikkoa, mutta mä en enää hallitsee mitään, mitä täällä kotona tapahtuu.

Tänään päätin jäädä kotiin palautumaan.

Joka oli virhe.

Olen rättiväsynyt vaikka nousin vasta kymmeneltä.  

Kuulen ääniä (joku rapistaa keittiön lattialla meidän illallispussissa ( McDonald's), mutta en jaksaa/uskaltaa mennää katsomaan kuka se on.

Ja vannon että näin äsken ison rasvaisen kärpäsen lentävän ohi!!

Huomenna mä en ainakaan tänne jää!



Lähes ainut, mitä oon käynyt tässä blogerissa viime aikona tekemässä on hakusanojen bongaus. 
Se on niin helppo, eikä vaadi keskittymistä.


valkoinen nainen uskoi - tällä tavalla alkaa varmaan feministien lippuvala tai joku..

ilmaisia sukkia- isännälle kerran soitetti ja tarjotti kans nuita ilmaissukkia (jotka kuitenkin maksavat se 3,90 ja sen jälkeen kerran kk-ssa 19,90), mutta hän oli vastannut, että ei  käytä ku Bossin sukkia. Nerokasta!

edullinen pikkujouluasu- tätä tietoa tarvin mäkin, koska sen toisen työpaikan pikkujoulujuhla on jo NYT viikonloppuna! Aivopieruyöristeily Tallinnaan. Jossa mä todennäköisesti sammun  klo 19.08 vihreälle kokolattiamatolle.

seksikkäät juoksutrikoot- multa muuten löytyy!! Sellaiset jotka myös hoikistaa ja estää normaalin hengityksen.
 
 miten menee kaulan jänteet- miten niin?

nuole varpait

suusuoja kotioloissa- minusta se on paljon pahempi jos mies alkaa niitä varpait kylässä nuolemaan. Eli kotioloissa annetaan mielummin kulkea vapaana. 
Olihan tässä kyse miehistä?

naisen alapää alasti- ei oo näkynyt, mutta siitä tuli mieleen, että yks kerta myöhään illalla  me mentiin isännän kans partsille ja nähtiin miten viereisella partsilla naapurimies veti kalsarit alas ja teki pari hupaisaa heilutusliikettä.
Mua myötähävetti niin valtavasti, että laskeutuin maahan piiloon ja konttailin hiljaa takas sisään.
edit: Naapurisetä luuli olevansa yksin.

kuvia fritsuista- mäkin olen niitä kerran ettiny, ku mun mielestä isännällä oli ihan selvä  fritsu vatsassa, mutta mä tarvisin todistusainestoa. En löytäny. Se fritsu on edelleen siellä vatsassa. Taitaakin olla venytysarpi. Vai voiko fritsut säilyä vartalossa monta vuotta? Hitto, pitäiskö mun taas nosta tää puheenaiheeksi!

kun rakko pettää

rakko petti





Täällä muuten LENTÄÄ iso rasvainen kärpänen!!!!!!


Koska minulla ei ole ainuttakaan inspiroivaa sisustuskuvaa, päätin käyttää isoja kirjaimia. Hirveän kätevää!

*Febbarissa on edelleen arvonta*

Tsau!










27 kommenttia:

  1. Eikun sisustuslehti rullalle ja nirhaa se rasvakärpänen ;-D
    Ja voi huh, mitä hakusanoja! Tuo naapurinmiehen onneton yritys kyllä sai hymyn huulille ;-D

    VastaaPoista
  2. Äläs nyt kuitenkaan katko niitä kaulajänteitä,olipa ne sitten missä järjestyksessä tahansa, liialla työnteolla:)
    Lähellä on rakon petto kun täällä vierailee,sää oot ihana höpsykkä<3

    VastaaPoista
  3. Emmä muista millon olisin näin paljon "hytkinyt" nauraessa, saatikka "itkenyt" ja kikattanut ääneen... kirjottaminenkin on jo vaikeeta :D

    No mutta, koitahan vähän huilii ennen pikkujouluja (ei tarvii siel sit maton päällä nukkuu)!

    VastaaPoista
  4. haahaahaa*reps kops lattialla* että mie kuolen nauruun..mix miun blogiin ei kukaan kirjaudu tollasilla älypää sanoilla..kaiketi liian tylsä blogi XDDD

    VastaaPoista
  5. Mä oon käyttäny (enkun välikokeeseen lukemisen sijaan) päivän tuijottaen keittiön ikkunan välissä majailevaa pulleaa paskakärpästä ja miettinyt et mistä helvetistä ne kärpäset sinne ikkunanväleihin menee. Tää työttömyys niin sopii mulle :D

    VastaaPoista
  6. Sun postauksista tulee aina niin hyvälle tuulelle ja vielä paremmalle, jos jo on hyväntuulinen. :)

    VastaaPoista
  7. OMG =D
    Mistä nuita hakuja oikein tulee ?!
    Ihan hirveitä päiviä sulal by the way , ei ihme jos vähän surraa...
    mie oon muuten nykysin täällä http://riikanperiferiassa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  8. hahahaha :D mäkin bongailin nyt ekaa kertaa blogin hakusanoja ja nyt mun blogiin on tultu jo VIIKON ajan hakusanalla aktikuvat? joo'o..

    tsemiä pikkujouhuihin! me yleensäkin vietetään niitä vasta tammikuussa? :D

    VastaaPoista
  9. buahahhahah.. Kiitos. Jälleen kerran mahtikiitos!

    VastaaPoista
  10. Nonni. Luin tän töissä ja nyt asiakkaat seisoo näyteikkunan takana eivätkä uskalla tulla sisälle myymälään missä myyjä hekottaa itsekseen.

    VastaaPoista
  11. Rv.Kivitikka: Mul jäi lisäämättä, että naapuri EI tiennyt että mekin tultiin ulos :D

    Micu: Hyvä näin :))

    Kirsi: Onneks mä saan aina iltaisin pienenmuotoisen kaulajänne-hieronnan :)

    Marru: Mua oikein hirvittää, että mitäs jos mä oikeesti väsyn, enkä jaksaa muitten nuorten kanssa heilua..

    Mehtäemäntä: No ei se sitä meinaa :) Sulla on vaan kunnollinen blogi!

    LittleB: No, keksitkö miten ne pääsee sinne? :D

    Tänks Irina :)

    Riikka: Hyvä ku sanoit, pitää käydä liittymässä.

    Jasmiina: No aika sinnikkästi sitten. Voisitko auttaa etsivää? :D

    Pohdiskleija: :)

    Hanna-Riikka: Ääh, mikäs siinä :)

    Johanna: heh.. voin jotenkin tosi hyvin kuvitella tuon tilanteen :D

    VastaaPoista
  12. Nauroin ääneen tuossa naapurimiehen kohdalla. :D

    VastaaPoista
  13. :DD
    Jos sulla on yhtä hyvä kärpähäinen kun mulla oli, niin se löytyy aamulla lattialta ketarat oikosenaan! Eilen suris nin prkleesti, eikä älynnyt avoinaisesta ikkunasta mennä pakkaseen - aamulla oli tuos maalautelineen jaloissa kuolleena.
    Liekö törmönnyt alastomaan malliin....

    Älä nyt liikaa väsytä itsees, että jaksat juhlia ☺

    VastaaPoista
  14. Kiitos ihanasta ja piristävästä postauksesta! Hymy huitelee jo jossain korvien yläpuolella :)

    VastaaPoista
  15. Oon niin sammaa mieltä että pirtana kun tappavat vissiin tuolla työllä...Ihan ylivetoja taas nämä sinun jutut, tämmöttisen voimalla taas aamusella raatamaan :)

    VastaaPoista
  16. Oi voi, huono yhdistelmä: pikkujoulut ja valmis väsymys :) Vaan onneksipa kävin tyhjäämässä rakon wc:n puolelle, muuten ois käynyt ikävästi ;)

    VastaaPoista
  17. kerro terkut kokolattiamatolle! :D
    lopeta jo toi järjetön duunin painaminen ja palaa hengaan tänne netti-maailmaan! ;)
    ei vais, hauskaa reissua!

    VastaaPoista
  18. No emmää keksiny :D Luulen et koeviikolla mulla on taas aikaa paneutua siihenkin ongelmaan :D

    VastaaPoista
  19. Hih sun kans:-))
    Mun oli kans pakko tänään ottaa lepopäivä,pitkät päivät on mullakin...nyt ehkä taas jaksaa pakertaa kun on nukkunu kunnolla!

    VastaaPoista
  20. :)))
    Kyllä täällä rakko pettää kun sun tekstiä lukee :)) OOOt ihana!

    Itse tein eilen 12 tuntisen päivän, ja olen ihan dööööd!
    Ja kaksi sellaista päivää vielä.
    Työpaikka muuttaa!!
    Ainoa ilo...
    on ne komiat muuttopojat ;)

    Terkkuja Monica


    VastaaPoista
  21. ...ja ajattele niitä isoja tahmeita kakkapillkuja, joita se jättää ikkunoihisi...LAPIOIN mökin vintiltä kuolleita kärpäsiä ja paistoin ne sitten hellanpesässä...hyh, mikä haju!

    Kuule, sinä kun olet paikallinen (Eestiläinen) niin kerro nyt joku ihan MUST paikka (kauppa, ruokapaikka, tms) Tallinnassa. Ollaan menossa 3.11 kaksi likkakavieriani ja minä. Onko Mustämäentori vielä "nähtävyys"?

    Oikein hyvää loppuviikkoa sinulle t. haverinenp@hotmail.com
    -Pia-

    VastaaPoista
  22. Vai kämpäri sulle tullu kaveriksi, surraa sille vihasesti, nii pysyy poissa silmistä. =)
    Voi naapuria, toinen harjotellu ja ei oo tienny teitin sitä näkevän. Oisit vaan pokkana antanu aplodit sille. ;P
    Sun hakusanat vetää kyllä jo kovat pohjat, mulla edelleen se sama ollu pahin. =)
    Kyllä sä ne pikkujoulut jaksat, sisulla vaan näytät niille nuorille, että kokemus se on joka puhuu juhlinnassa. =)

    VastaaPoista
  23. Oot kyllä niin huippu!! <3

    VastaaPoista
  24. Kipa: Naapurimies varmaan tykkää. :D Hyi, toivottavasti se ei lue mun blogia!

    Pepi: En, pidän TAAS palautumispäivän! Tänään jotenkin tykkään olla täällä, eikä varmana johdu siitä että ulkona sataa lunta!

    Purlina: Kiitos itsellesi! :)

    Enne: :) sänkjuu!

    Lovviisa: Kiva kuulla, että tästä saa voimaa :)

    Marika: Musta tuntuu, että alan olla huomiseks ihan hyvässä kuosissa. Vielä kun löytäisi jotain päälle pantavaa.

    Taina: Voin kertoa, mutta toivon etten nuole sitä tai jotain.. :D

    LittleB: No hyvähyvä! :D

    Arja: Noniin, ja Sut mä kans mietin, että miten jaksaat!! :)

    Monica: Nyt mä voin sanoa, että mä niin feel you. Ku en oo koskaan elämässä aikaisemmin tolla tavalla töitä tehny. En edes tiennyt, että osaanko :D

    Pia: Hyi, en mä halua ajatella niitä kakkapilkkuina :D
    Uskotko, jos sanon, että mulla ei ole mitään MUST paikkaa Tallinnassa muuta ku kesällä vanha kaupunki ja sen ruokalat.
    Mustamäentorilla en oo käyny koskaan elämässä, mutta sitä ei kuulemma oo enää.

    Kati: Joo, arvaa, en oo uskaltanu enää kattoo sitä silmiinkään käytävällä kun törmäillään :D
    Haha.. annetaan sitten kokemuksen puhua :D

    Niina: Kiitti! <3

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...