7. lokakuuta 2012

Hyllyllä ja Hyypiöllä


Tilasin Wanhasta Aliinasta (klik) pari rullaa teippiä.
Yhden rullan meinasin käyttää keittiön kaappien teippaamiseen, mutta eihän se teippi siinä pysyny, ku ekaks ois pitäny putsata ovet rasvasista sormenjäljistä. 
Ja mua ku just sillon ei huvittanu!

Tuosta Ikean hyllystä tuli aika kiva, mun mielestä.



Hyllyn sisustaminen on hieman kesken, kun mä en saa sinne mitään sopimaan. Toi omenalaatikkokin on lainattu keittiöstä ja mä haluun sen sinne takas.
Kuka muistaa mun viime jouluiset minikuuset
Ne on ne samat!
Rutikuivina. Eipä tartte tänä jouluna ostaa uusia.
  

Käväsin eilen Hyypiön elämällä sisustuskutsun merkeissä. <3
Oli muuten tyylipuhdas tapahtuma.
 Sisusta siis- blogin isäntäkin ymmärsi pukeutua juuri oikean värisiin housuihin.


Tekis mieli järjestää meillä kans joskus jotain.
Tuppervaare-kutsut?
Joku ehdotti kirpputori-kutsuja.
Enne ehdotti itsensä-esittely-iltaa hänen luonna.. vai hetkinen..olinks se sittenkin mä joka sitä ehdotti... öö.. 

Kotimatka linja-autolla kului jatkuvien säpsähtelyjen merkeissä. 
Havahduin aina siihen kun heitin käden ilmaan. 
Kunnon natsi.



20 kommenttia:

  1. Kiva asetelma hyllyllä, tuo teippi on kyllä kätevää. Minä ostin Wanhasta Aliinasta jouluista teippiä jo...

    VastaaPoista
  2. Ei helvata! Kai sulla on sama joulukuusikin kuin viime vuonna=) Mutta eipä sulla tainnut kuusta olla. Onneksi=)

    Missä sä oot noita säilönyt? Varmaan lattian alla niinkun minä talven yli mun pelakuitani=)

    Hylly on hieno!

    VastaaPoista
  3. Kiva toi puulatikko tuossa hyllyllä! :)

    VastaaPoista
  4. Hih, mun silmäni nauliintuivat heti ihanaan koiraan, joka sisusta siis-blogin isännän edessä nätisti istuu. Jotakin russelimaista tuossa dogissa on...kenen ihana hauveli on kyseessä?

    Pistin muuten KILPAILUN käyntiin eilen! ;)

    VastaaPoista
  5. Housuvalinta oli puhdas vahinko, mutta toimi kyllä tuolla loistavasti.
    Se iltama idea oli, että kaikki ihanaiset bloggaajat tulee kokkaa mun luo ja minä saan sitten nautiskella Herkuista ...mutta hämärästi muistan että jostain muistakin esittelyistä oli puhetta :D


    VastaaPoista
  6. Ostaako kukaan kipporvaaree enää? Hitsi! Nyt munkin täytyy liittyä tamppaajien..eiku teippaajien kerhoon! Mäkin haluun upeaa jälkeä!

    VastaaPoista
  7. Upee aikiia -hylly, Kristi! Piristi kummasti niin muuten tylsää alkuperäisversiota (mun mielestä) ;D

    Mulla omat teipit oottaa inspistä! Mies varmaan voisi teipata suutani, jos saisi (ainakin välillä)...

    VastaaPoista
  8. Kylläpä siitä tulikin hieno teipattuna!:)

    VastaaPoista
  9. Mä ihastuin tohon omppulaatikkoon!

    VastaaPoista
  10. Näyttääpä kivalta tuo hylly! Ja hieno laatikkokin siinä päällä :)

    VastaaPoista
  11. Aivan ihana tuunaus! Kiva kun olet luova, en olisi ikinä keksinyt laitaa montaa kerrosta teippiä päällekäin!
    Tupperit on nyt in! Minäkin olen ollut nyt muutamilla kutsuilla (ja kalliiksi on tullut ;-D)

    VastaaPoista
  12. Taas tuunattu hienosti, hyvin sä vedät tolla "wasabi"teipillä :)
    Herranenaika, kerrankin edustava otos meikäläiseltä, eikä edes kaksoisleukaa, miten sä ton teit!
    Kipalle tiedoksi että Ennen jaloissa oleva hauveli on meidän Rasmus-herra, jackrussellinterrieri ja ikää 12 vuotta. Charmantti vanha herra.
    Kiitos miljoonasti kun kävit kylässä!

    VastaaPoista
  13. Komia on laatikko, hanki toinen samanmoinen tolle hyllylle. Mullaki tän työnurkan tuunaus jäissä, ku ei tiä mitä haluaa... paitsi sen piianpeilin (kuha ei mies ala pitää piikana), mutta ku sitä oikeenlaista ei tuu vastaa sitte missää. =(

    Kun on kivaa, ei sitä aina voi muistaa kuka on sanuno mitäki ja bussissahan sua on sit väsyttäny hauska ilta vaan. ;P

    VastaaPoista
  14. Sinulla ideat kukkii:-))
    Kiva tuunaus.
    Mukavaa alkavaa viikkoa❤

    VastaaPoista
  15. Kiva hylly! noita teippejä tuntuu löytyvän jos jonkinlaisia :) Täytyy ehkä itekin kattoo niitä jossain vaihees..

    VastaaPoista
  16. Mari: niin, aivan, se joulu. :)) Mä en ole vielä päättänyt, että käytänkö joulukoristeita ollenkaan tänä vuonna.. Joka vuosi sama juttu .. teenkö..enkö tee..teenkö.. :D

    Hanne: Ne on ollu siinä omppulaatikossa, samalla tavalla kun kuvassa. Mutta keittiön senkin päällä. En oo liikahtanutkaan koko laatikkoa kunnes nyt. Oli muuten melko paljon pölyä sen alla :D

    Irina: Joo, ja mä tarvitsen toisen :P

    Kipa:Outi vastaskin jo tuossa alempana. Mä en ois tiennytkään muuta ku et se on hänen.

    Enne: Haha.. mä en muista kokkaamisesta mitään. Oeh.. olinpas mä väsynyt.. :D

    Bikke: Mulla on tuppon sipulisilppuri ja se on kyl niin hitti! :P

    Satu: Washi ei tartu kosteisiin paikkoihin :D

    Kiitos Heidi!

    Marru: Niin mäkin! Se muuten sopii mihin vaan. Itseasiassa mä tarvitsisin ainakin 4 kpl lisää.

    Kiitos Oona! :)

    Rv,Kivitikka: Ei muuten oo monta kerrosta päällekkäin. Se onkin tollainen teippi joka katkea kesken kuvion. :)
    Ja arvaa mitä! Mä en tilannut yhtään mitään, vaikka aikomus oli. Jotenkin se vaan jäi.

    Outi: Photoshoppi? No ei! Mä oon vaan niin hyvä kuvaamaan.. buhahaahaaa :D
    Mikäs siinä käydä ku haetaan ja kaikkee.. Kiitti itelle! <3

    Kati: No ehdottomasti heti kun löytyy!

    Arja. kiitti, samoin!

    Miia: Ei mitään jossain vaiheessa, vaan heti nyt! :P

    VastaaPoista
  17. TEIPPIÄ???? Mahtavaa jälkeä on syntynyt taas touhuistasi! Luin tuon edellisen postauksen, kun virheellisesti luin otsikon väärin "Meteorismus", eli pieruja, pierettää, eli ilmavaivojako sulla? Ei ollutkaan, vaan mullapa on!

    Töttörötööö!
    -Pia-

    VastaaPoista
  18. Me mentiin ristiin rastiin.. Tulin Outille kun sä lähdit. BUUU!!! :(
    No, joku toinen kerta sitten. ;)

    On muuten hyvin säilyneet kuuset. :D

    VastaaPoista
  19. Ihana omppulaatikko!
    mie vaan maalarinteipillä edelleen tuunailen:)

    VastaaPoista
  20. Pia: Vau! Mä en tiedä muuta ku että pieru on latinaksi flatus :D

    Image: Toivottavasti joku toinen kerta! <3
    Eiks olekin! :D

    Riikka: Teippiä sekin on :D

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...