23. marraskuuta 2012

Normituunaus


(edelleen) JDL lehteä tuijottaen sain päähänpiston tuunata tytön vanhat luistimet.
Itseasiassa älysin kysyä vasta kesken urakan että olihan ne sulle jo liian pienet..?
öö.. enmätiedä..

No.. eipähän muistella sitä enää..
 
 
Ennen:
 


Jälkeen:
 
 
Pieni askartelusuti heilui keittiönpöydän takana hurjaa vauhtia juuri silloin kun isäntä tuli töistä kotiin.
 
-Moi! Mä maalaan luistimia!
 -Okei.
 
 
Mulla ei oo tänäkään vuonna adventtikynttilöitä.
(Viime vuonnahan mä pohdiskelin korvakynttilöiden käyttöön ottamista klik. ) 
 Mutta sitten tapahtui aivan vahingossa että tänä vuonna minulla onkin adventtikoukut.
 
 
En tiedä onko niissä mitään järkee ku niitä ei voi periaatteessa polttaakaan.

Ehkä mä vaan tuijotan jokaisena adventtisunnuntaina yhtä niistä koukuista, laulan joululauluja ja herkistyn nakertaessa pipareita.
 
 
Pienet kirjakoristeet ovat Stockannin jouluosastolta.
 
 
Kuten myös nämä lumihiutaleroikuttimet.
 

Joo, meillä siis on kaikki joulukoristeet jo esillä. Ihan samalaiset ku viime vuonna, eivät edes erottuu muusta sisustuksesta ku niitä on niin vähän..
Yks juttu, jonka aion vielä hankkia on jonkulainen valosarja adventtikoukkujen ympärille kiertämään. Viimeks omistin valosarjan 4 vuotta sitten. Jännää!



Viime aikojen kummallisin hakusana on aasin sonta.
 Kieltämättä pistää miettimään että mitä se ihminen oli etsimässä.. kuvia, koostumusta, käyttötarkoituksia..?



Hyvää viikonloppua! <3


54 kommenttia:

  1. Voi vaudeville miten makeet noi luistimet on,kaunein tuunaus IKINÄ!!!
    Nyt on pakko lähtee kirpulta etsiin luistimia,tytölle ostettiin just uudet ja vanhat kerettiin myydä,uusia ei viitsi tuunailla vaikka toisaalta,eihän täällä oo lunta eikä jäätäkään;)
    Adventikkokoukut on loistava keksintö myös,älähän pitkästy tuijotellessas;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulle ei tullut mieleenkään myydä. Ja vkl kun kiertelin kirppareita ni huomasin et kyllä luistimilla on hintaa! En oo koskaan ajatellutkaan. Selvästikin olen saanut meidän luistimet aina ilmaiseksi :D

      Poista
  2. meikäläinen taitaa myös etsiskellä kaunareita sillä silmällä seuraavan kerran kun käyn naamaani ulkoiluttamassa.

    VastaaPoista
  3. juu, samaa mieltä.. aivan mahtavat nuo luistimet, mäkin haluun :D

    VastaaPoista
  4. Ai mahoton! Tulipa hienot noista luistimista. Itellä on jemmassa jotku vanhat, ruskeanahkaiset, miestenkengät. Aattelin niitä maalailla kevyesti valkosella spraymaalilla tai jotain.. ajattelin istuttaa toiseen kanervana ja laittaa ne mun talavi-akkunaan (joka ei ole vielä valmistunut) koristukseksi. Millohkahan tuon toteuttas... hmm.

    Nuo adventtikoukut on kyllä mahtavat. Voin kuvitella, kuinka herkistyt asian äärellä ja taas miehes tulee kotiin väärällä hetkellä ja ihmettelee, miksi itkeskelet koukulle.

    Heiii, mulla on melkein samanlaisia lumihiutalehässäköitä. Ne tais olla sellasta peltiä ne lumihiutaleet vielä.. ehkä määkin alan ripustella kohta niitä. Hyvä ajatus. Kiitos tästä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Mä maalasin ihan askartelumaalilla. No ok..ehkä meni hieman enemmän aikaa..varsinkin kun toi mun pensseli oli niin mahdottoman pieni :D

      Poista
  5. Voi ihanaa! Noi luistimet on todella kauniit! Voiku mäkin olisin niin kekseliäs, että saisin ideoitua jotain tollaista :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! <3
      Ääh, alat vaan selailemaan oikein urakalla lehtiä, ni kyllä ne ideat sieltä pompsahtaa :)

      Poista
  6. Tästähän seuraa nyt se, että luistimien hinta nousee kirppareilla tähtitieteellisiin lukemiin, koska niistä tulee äärimmäisen haluttua tavaraa :D Mää lähden nyt heti etsimään luistimia, kun rahat vielä riittää :D ja musta maali ei ole vielä K-Raudasta loppu.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha.. olispa muuten kiva, että tämäkin lähtis leviämään, kuten viimeksi se torso :P

      Poista
  7. uuuupeeeet on luistimet! :) blaah, mua ei fiilistytä laittaa joulua yhtään! ainakaan vielä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tänks! No ei oo kiire vielä! Kyl se sieltä!

      Poista
  8. Siis mulla niiiin harmittaa kun oon heittäny meneen mun vanhat luistimet, niillä oli tunnearvoa, kun olin pienenpänä kova tyttö luisteleen. Niitä eis ois tarvinnu paljo tuunaillakaan, niin oli aika mukavasti patinoinu ne.
    Mutta sun mustat on luistimet : WAU !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tiedän tunteen! Mä oon heittänyt pois vaikka mitä kivaa, en halua edes ajatella!

      Kiitos!

      Poista
  9. Olipas ihanat luisimet, kävin juuri ostamassa vanhat luistimet ja mietin, että mitä niille teen, joten tulipa hyvään hetkeen postauksesi.
    Noita kyllä kelpaa tuijotella joka adventti ;-D

    VastaaPoista
  10. No wautsi wau, empä oo noin makeita luistimia koskaan nähnyt!!!

    Joulu... siis tarkoitan sisustusvaloja oon jo laitellut kaappien päälle ja yhdet pääs eilen makkarin ikkunalle narupallon (onkohan se sen niminen) sisälle, valot piristää kummasti.

    Eikös nyt oo pikkujouluviikonloppu... on tai ei, mutta toivottelen Oikein Mukavaa Pikkujoulua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Marru!

      Ja kiitos pikkujoulutoivotuksista, muistaakseni meil oli oikein mukavaa :D

      Poista
  11. Upeet luistimet, Kristi!!

    Mahtavaa nähdä välillä mustat "koristeluistimet", kun tuppaavat joka paikassa olemaan aina niiin valkoisia ;D

    Mukavaa viikonloppua sinnekin!

    VastaaPoista
  12. Ei vitsi, ihan mielettömän kiva idea!!! Ei uskoisi samoiksi :) Ja jos ne vielä sopii jalkaan, niin onhan noilla magee liidellä jäällä ja pian on kaikilla samanlaiset :)
    Kivaa viikoloppua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyl ne sopii jalkaan jos mahtuu. Tyttö sanoikin että kyllä hän käyttäisi.
      Joten mä aloinkin miettimään, että joku voisi perustaa tuunattujen luistimien kaupan :)

      Poista
  13. Hienot on muuten luistimet! Taidan omani kans kuskata tuohon nurkkaan roikkumaan, mulla on vaan sellaiset tylsät tuunaamattomat versiot=/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jos ne ovat patinoituneet ni ei todellakaan oo tylsät :P

      Poista
  14. Meillä päin käydään vähän samanlaisia keskusteluja...

    Isä: Mitäs te siellä?
    Minä: Sulatellaan muovipusseja.
    Isä: ...ai.

    Adventtikoukut on just loistavat!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha :DDD
      MIKSI te muuten niitä sulattelitte :D

      Poista
  15. Hahhah, sun adventtikoukkus pelasti mun päivän!! *reps* Mä repesin ;)

    Ja luistimet on niin "chic".

    Mukavaa viikonloppua1

    VastaaPoista
  16. adventtikoukut on oikein jees. :) komppaan edellisiä, noi luistimet on niin hienot!!!
    muksaa viikonloppua!

    VastaaPoista
  17. Siis tulipa upeat!! Oikein mahtavaa, voi juku pätkä, oot sie aika likka:)))

    VastaaPoista
  18. Aiheesta kukkaruukkuun.. Mistä tuo teidän valkoinen ruokapöytä+ tuolit on peräisin? Tuollainen olisi itselläni hakusessa..

    -susanna

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Valkoinen pöytä on alunperin ollut ruskea ja kotoisin kenties Sotkasta, en muista enää. Tuolit ovat Ikeasta. Niitä myydään siellä edelleen. Jaa.. en sitten muistakaan mitä mallistoa.
      Mä en näköjään muista kovin paljon asioita :D

      Poista
  19. Vastaukset
    1. Askartelumaalia ja erikeepperiä, vähän säkkikangasta ja pitsiä. Niin ja sitä juuttinarua.

      Poista
  20. I H A N A T luistimet! Missähän ne mun pieneksi jääneet on, hmm.. ;)

    VastaaPoista
  21. Siis Sonja Henie ois noista niiin katteellinen...Ja sinä oot vissiin tämän minun blogimaaliman se ihana aito, hih, naurunpurskahuksin luven näitä juttujasi :)

    VastaaPoista
  22. No jos ne luistimet onki vielä sopivat, nii noi jalassahan kelpaa. ;D
    Tosi upeat kyllä!
    Vai adventtikoukut... hmm sanoppa miehelle, että jotain pientä kivaa pitää aina adventtina olla oikeassa koukussa. =) Saat samalla "joulukalenterin".

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis kuinka kiva idea!!! Kiitti Sulle! Kerron heti ton eteenpäin! :P

      Poista
  23. Voi räkä, tulipa hienot luistimet :-O
    Muuteskin aika kauniita juttuja taas teillä :)

    VastaaPoista
  24. Luistimistahan tuli tosi upeat!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tänks Sullekin! Oon mä niin otettu aina teidän kommenteistä. Ihme kun ei kävele nokka taivasta kohti kohta :D

      Poista
  25. Vaikka sä olisit menny maalamaan sulle sopivat luistimet, niin nuo on kyllä niin hienot, että noillakin voi mennä pöyrähtämään parit piruetit!! Tosi hineot!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ehdottomasti menisin..siis jos pysyisin edes pystyssä :)

      Poista
  26. Ai hauska, kun tänään just kans päivällä mietin, että missähän mun vanhat valkoset luistimet ois, et nehän vois maalata mustaks. Mut mä mietin, et toimiskohan kenkä lankki maalina??

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Varmasti muuten toimii! Nerokasta! Sais vielä ehkä sellaisen vähän kuluneen näköiseksi. Mikä olis just hieno!

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...