20. marraskuuta 2012

Paha Cajun


Viimeistä JDL lehteä selailessa koin valtavan inspiraatioilmestyksen ja istuin koko illan näpertellessä tälläisiä joulukuusikoristeita:


Meille ei kyl oo kuusta tulossa, mutta onpahan ainakin koristeet!


Viikonloppuna pääsin jopa kirpparille! 
Vitosella tarjotin, jonka päälle ei voi laittaa mitään koska silloin se kiva teksti jäisi piiloon.


Nämä tilamani verhot ovat siis ei mitään sen kummoisempaa ku perus ellos-pieruverhot.
Ärsyttävän ohutta materiaalia ja tosi rumia kuvassa.
Mutta iltaisin, kun kaamean harmaa luonnonvalo ei tunkee enää verhojen läpi, meillä on oikestaan aika tunnelmallista!



Late lammas pötköttää tänä vuonna lattialla.


Muuten..muistin taas sunnuntai-illalla mihin niitä silmälaseja tarvitinkaan..

Menin nimittäin eka kertaa ABC-huoltoasemalle hakemaan roskaruokaa.
Eka kerta siis.

Myyntitiskin yläpuolella oli iso kuva Cajun-hampurilaisateriasta.

Minä: Kaksi hampurilaisateriaa, kiitos.

-Millaista?

-Ai onko teillä muitakin ku se Cajun?

-Joo, tottakai! ja osoitti kädellä kuvan vieressä oleva listaa.

Mä en tietenkään nähnyt muuta ku kärpäsenpaskaa. 

-Öö.. mä otan sen Cajun-aterian.

Siitä miten nolastuttin minut juomapisteellä en viitti edes kertoa.. 
..tai jos ihan pikapika ni ekaks meinasin tunkea jaffat kahvimukiin, sitten yritin sulkea jaffamukia kahvimukin kannella..


Minen ainakaan mee sinne Abc-lle enää ikinä!


Ps. Cajun ateria on öklä! 





25 kommenttia:

  1. WAU , mitkä koristeet ! hitsi ko jaksais väkertää tuommosia!

    Plääh---mie tarvin ne ikänäkölasit, töissä pitää aina ottaa rillit pois että näkee lähelle...vakuuttavaa...

    VastaaPoista
  2. Tuo tarjotinhan on huippu, kun vaikka pullon kuorari valmiiksi laseihin odotta, niin ne tulee sipaistua nopeasti pois, että näkee ihanan tarjottimen ;)

    ABC ateriat, autoilijan arkea.

    VastaaPoista
  3. Juu nuo tollaset ABC-asemat ovat vihon viimeisiä... ja vaikka tilaatkin jonkun tietyn, niin sitä välttämättä ei ikinä tiedä mitä tulee =)

    VastaaPoista
  4. Eipähän tarvii testata sitten Cajunia. ;D
    Mutta kuules ku mä meinasin eksyä lauantaina tässä meitin pikkukaupungissa... läksin työkaverin tykö istuu iltaa ja siellä käyny vaan autolla, pyörällä tein pienen ylimääräsen lenkin... kotiin tullesa en muistanu mistä pitää kääntyä, mutta onneksi päädyin tuttuun paikkaan, josta ties mihin jatkaa. ;D

    VastaaPoista
  5. Se on takuuvarmaa kun Hesessä tilaa aina kanahampurilaisen ja Mäkissä Bikmäkin...paitsi ei onnistu jenkeissä toi jälkimmäinen jos kello on vaikka aamukymmenen - sit ootkin kusessa jos lasit ei o päässä kun ne näyttää AAMIAISlistaa seinällä!! Mitä watun aamiaista???? me on totuttu täällä aina samaan oli kello mitä tahansa!

    Että sitä voi nolostella sujuvasti "ameriikakskin" :D

    VastaaPoista
  6. Eihän joulukoristeille kuusta tarvita!?

    VastaaPoista
  7. Riikka: Mullakin välillä muuttuu kirjaimet muurahaisiksi.. se tästä vielä puuttuu.. kohta pitää laittaa monitoimilasit :D

    Enne: Mulla oli lähinä rapula-ateria :D

    Heli: Noi perunat oli kyl aika hyviä :D

    Kati: Haha.. aika paha! Mä seikkailin tänään Vantaalla 2 tuntia ennen kun löysin bussiaseman josta pääsi Helsinkiin. Ja oli niiiin kylmäkin..nyt istun täällä kaksi kylpytakkia päällä ja silti on paleluttaa.

    Pepi: Vau.. miksei täällä oo mäkkaamiaista! :P

    Marru: Nii mut ku ne on kuusikoristeita.. kokeilinkin jo ripustella vähän sinne sun tänne mut ei sopinu.




    VastaaPoista
  8. Älä välitä ABC'stä,
    ne puhuu tämän vuoden firman joulujuhlissa sinusta ja nauraa.. mutta sitten se unohtuu ;)

    Muistan kun itse 10v sitten olin kotipizzas ja olin tilannut omani ja odotin että valmistuu kotiinvietäväksi... niin ovesta tulee sisään ex-miesystävä joka aika ikävästi jätti minut aikonaan (his lost, I'm perfect;)
    mutta olin silloin niin loukkaaantunut siitä että menin ja sanoin sille -ei hätä minäkin ajattelin jättää sinut!
    No anyway..
    se mokoma pizzapoika huutaa että mun pikkupizza on valmis.
    Just kun olin sanonut sille exälle että seurustelen nykyisin ihanan miehen kanssa (mikä oli emävale)ja hän odottaa kotona..
    Ja siihen se inhottavan komea exä tokaisee että tilasit kuitenkin vain yhden pizzan! Fiksukin se mokoma!
    Mutta minä tyttö läksytin sen pizzapojanklopin samantien!!
    -mitä.. minähän tilasin kaksi samanlaista. Minulle ja miesytävälle!!
    -mutta.. te ette kyllä maksanut kun yhdestä...
    -sun moka..tee äkkiä toinen!

    Arvaa vain montako päivää tämä sinkku BridgetJones söi kylmää pizzaa...
    oli monta vuotta kun en kehdannut siihen paikkaan mennä :)
    Että tällee :)

    Terkkuja
    Monica

    VastaaPoista
  9. Kristi hyvä, ei se mäkkiaamiainenkaan niin kauhean kaksinen ole :) Oudoin munakas (tai mikä se oli) mitä olen ikinä syönyt...
    Mutta nuo joulukoristeet on kyllä kaksisia, ne on hienoja!

    VastaaPoista
  10. No mä sit ainakaan mee abc:lle syömään mitään, kun tuun Suomeen! ;)

    Ihania askarteluja ja ihanat verhot ja ihana tarjotin ja ihana hammaskolo tuolla videolla, hihiii, niin söpö!

    VastaaPoista
  11. abc:n ruuat on pahoja! itsekkin sorruin eilen himaan ajellessa. ei hjyvä ollenkaan..mutta nuo tein verhot ja nuo joulukuuset koristeet on tosi mageet!

    VastaaPoista
  12. Voi niin komppaan tuota verhojuttua ja tilaustasi..

    VastaaPoista
  13. Hih:-)
    Mulla ei silmät tottunu "monitoimilaseihin"Sit hankin pito ja lukulasit erikseen ja piilarit lisäksi.
    Välillä yritän pitää "monitoimi" lasejakin:-))

    VastaaPoista
  14. Upeita kuusenkoristeita, Kristi!

    Kiitti vinkistä, en syö ABC:llä (vieläkään ;)

    Mä oon aivan toivoton ilman (moniteho tai yleensäkään) laseja ;D Hyvä, että erotan vieressä olijan *hih*

    VastaaPoista
  15. Tosi hienoja koristeita! Ei noi mitään kuusta kaipaakkaan..lahjat voi antaa suoraan käteen! ? Vai on noi uhuet? Ite kattellu samoja mut aattelin odottaa jotain tosi huippu tarjousta..Sä olet kyllä huippu tyyppi!!

    VastaaPoista
  16. Tuosta yläkuvasta tuli ihan mieleen jenkkileffojen saluunat ;-D
    Kauniita koristeita olet tehnyt ja hyviltä näyttää verhot (nipsujen mahdollista puutetta ei huomaa..)
    Käyhän ostamassa rillit, ei siitä nyt mihinkään pääse! Niillähän voi sitten tuunata pukeutumista fiiliksen mukaan. Ties mihin tilanteisiin vielä joudut tuon näkösi takia....lähdet vierellä olevan miehen matkaan olettaen sen olevan omasi??

    VastaaPoista
  17. suloisia koristeita :) Miksei teille tule kuusta?:O

    VastaaPoista
  18. Mulla vasta kaksi viimeisintä jeanne lehteä tulossa ja ihmettlen Miksi olen niin myöhässä??? Ihanat koristeet<3 ja juu kyl kait niitä rillejä pitäis pitää mukana...mut sitten Ei kait tapahtuis mitään jännää??

    VastaaPoista
  19. Upeat koristeet!
    Mieheni sanoo aina, että laitan lasit päähän sitten, kun uteliaisuus voittaa turhamaisuuden....vielä ei ole voittanut, muuten, kun pimeellä autoa ajaessani..::)

    VastaaPoista
  20. No sit sun tarvii pistää jouluarvonta pystyyn (jollei kerran teille sovi), mulle kelpais (meille tulee se kuusikin... hihhih) ;D

    VastaaPoista
  21. Hätä ei lue lakia, joskus on saatava vaan ruokaa :D
    Yritän itse suosia yksittäisi kahviloita ja ravitoloita. Noi ketjupaikat on joskus vähän ällöjä, mut joskus se on ainoa vaihtoehto :)

    VastaaPoista
  22. Monica:Eikäää! :DD Hyvä Sä!

    Tiina: No itseasiassa mäkin munakas kuulostaa epäsyötävältä.. :D

    Liisa: Hammaskolo on inha! :D

    Mehtäemäntä: hähä.. vai sorruit.. minusta noi perunat oli hyviä :P

    Reissuja ja romantiikkaa : :) Kiva kuulla!

    Arja: No jos miettii niin ei oo mikään ihme jos ei silmät tottuu tommosiin. Noi on todella epänormaaleja nuo lasit. :))

    Satu: Vinkkini olikin lähinnä se että lyhytnäköisillä ei oo sinne asiaa :D

    Bikke: No se mun huipputarjous oli yhestä -40 ja toisesta -20%, joka mun laskelmien mukaan ois pitäny olla yhteensä -60% mutta oikeesti ei mennytkään ku 20 euroo vaan pois. Huijausta! :D

    Rv.Kivitikka: mulla on rillit, mutta ne on nissenin halppisrillit ja rumia. Jos sais jotkut kivat merkkilasit ni varmasti käyttäisin :P

    Jasmiina: Ku ne joulut on taas eestissä mummolassa. Siellä on meidän kuusikin :)

    Anne-Mari: Niin..saattaa elämä käydä tylsäksi ja loppua tarinat jos alkaa rillejä käyttämään :D

    Irmastiina: haha.. niin kannattaa ollakin pimeässä autolla ajaessa utalias.. :)

    Marru: Mä en kehtaa, ku toi mun askartelunjälki on edelleen sellainen jota en viittii muille tyrkyttää. :)

    Micu: Joo, ei meillä täällä mitään ravintoloita lähellä oo. Tai siis on, kebabila, mutta yäkk! :D

    VastaaPoista
  23. Niin hianot koristeet! ja pieruverhotkin näyttää hyvältä.
    Mun blogissa on sulle muutes haaste. :)

    VastaaPoista
  24. Taina: pieruverhot ovat itseasisssa aika ärsyttäviä. Ei pysyy millään paikalla. Heti kun joku kävele ohi tai tyyliin aivastaa nii ne liikkuu pois paikalta. :D

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...