28. kesäkuuta 2011

Kissa


Minä, joka mä olen aina väittänyt, ettei meillä tule ikinä olemaan lemmikkiä (muuta kun hamsteri ja sekin oli heräteostos), olen saanut (sisustus-)lehdesta inspiraattion, että mekin voitais hankkia kissa!!!

aim in laav!!

...sen jälkeen kun hamsteri kuolee.. (vanhuuteen..)

Lapsille kun ilmoitin, niin ne kertoivat heti kavereille ja koko muulle maailmalle ilosanomaa meidän kissasta.
Jouduin toistamaan sen moneen kertaan, että heii..silloin vasta kun hamsteri kuolee!!!
Siihen saatta mennä vielä ainakin vuosi, vaikka jyrsijä-hoitokirjan mukaan pallero on jo aivan eläkeiässä.
 (on iältään noin 1,5 vuotta, ei syö
 eikä riehuu enää niin paljon, ei haisee enää niin pahalle..tai no.. en tiedä onko tolla viimeisella mitään tekemistä vanhuuten kanssa)
Ja ei sitä ikinä tiedä, jos meillä on vaikka joku geenimuunneltu hamsteri, joka elääkin 5 vuottiaaksi.

Olen myös alkanut pohtimaan tärkeitä asioita, kuten että onnistuuko kissan kouluttaminen sellaiseksi, joka halua nukkua kainalossa ja on muutenkin tosi kiltti, ja että onko olemassa sellaisia kissoja, jotka eivät kasvaa kovin isoiksi vaan näyttää söpöiltä pennuilta vielä 10 vuotiaanakin.

Hmm..

Nyt kaikki tietenkin luulevat, että mä oon kuin Paris Hilton, joka ei tajua eläimistä mitään, eikä halua niiltä mitään muuta, kun että ne lopettais ulostamisen kokonaan ja istuis hiljaa käsilaukussa..

Khömm..

***

Tässäpä se mun hermoja raastava hyllynen, johon mikään ei näyttänyt sopivaan..
..kunnes löysin Tukholman turistireissultamme nämä isot rakkauden-puukirjaimet.
Ja ne maksoivat vain 99 kruunua! Joka on ihan hirveän vähän (ehkä 2 euroa?)
Ainakin mä toivon näin.. mä kun en edelleenkään osaa laskea valuuttakursseja..






14 kommenttia:

  1. Ota vaan se kissa -kyllä se hamsteri sit siitä ...vanhuuteen siis, TIETENKIN ☺

    Kissat ON ihania! Paitsi joskus ne on ihania JA hulluja! Varo sellaista ☺

    VastaaPoista
  2. No sitä mäkin, että jos sattuukin tulemaan sellainen hullu kissa, että pystyykö sen sit kasvattamaan kiltiksi?? :D

    VastaaPoista
  3. Ehkäpä erikoisin sisustuslehdestä poimittu idea, jonka olen kuullut! :)

    http://siskoliina.blogspot.com/

    VastaaPoista
  4. :)
    Kissat on parhaita :)
    Nauratti tuo: 99 kruunua = 2€ =))

    VastaaPoista
  5. Elä vaan sanoo, et se on yhtään enempää ;D

    VastaaPoista
  6. Oi, kissat on ihania sisustuselementtejä! Mie ottasin kans mutta meidän hunksit saattais tykätä siitä liikaa...

    Usko tai älä, meidän hunksit on kans kivoja sisustuksesa. Vaikka kerran mulle sanottiinkin että tosi kiva koti joo... mutta noi koirat... eihän noi oikein käy sinne...

    Vähän piti suu auki ensi ihmetellä että mitä ihmettä=)

    VastaaPoista
  7. Höh.. toi kuulostaa kyllä oudolta joo.
    Minusta Sulla on todella maalaisromanttiset Hunksit :))

    VastaaPoista
  8. Miau! Kissat on söpöjä, niin kauan aikaa kun ne on pieniä ja pörrösiä :D noei. eiköhän nekin onnistu kouluttamaan, kai? :D
    Lovetuin tohon LOVE kirjaimiin <3
    Mäkin haluan kruunuilla shoppailemaan kerta ne on niin halpoja ;)

    Aurinkoisia päiviä!

    VastaaPoista
  9. Mä ainakin meinaan mennä uudemman kerran! Kyllä tukholmasta ostettu sisustustavara on heti paljon eksoottisempaa, vaikka jo sen takia, et on kruunuilla ostettu :P

    VastaaPoista
  10. Eikös 99 kruunua ole hiukan reilu 10€? Korjatkoon joku jos olen väärässä...

    VastaaPoista
  11. On se, mutta en tiennyt sitä kun vasta shoppailun ja ravintolakäynnin jälkeen. Khöm. Tuo lause siis kuvaa minun ajatuksiani ennen tota tietoa :)

    VastaaPoista
  12. kyllä kissojakin voi kouluttaa :) meidän kissat on saanu välillä vähän kovaakin kättä, mutta myös rutkasti rakkautta ja ovat tosi kilttejä ja ihania (eikä koulutuksesta huolimatta yhtään pelokkaita). kisuneidit on nyt 2vee, ja toinen on jäänyt aika pieneksi rääpäleeksi ja tuoksuu vieläkin ihan pennulta. ja ne nukkuu joka yö meidän kanssa sängyssä :)

    VastaaPoista
  13. Vitsit... nyt mullakin on toivoa.. :))

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...